School Trends レビュー 

1,105
•
TrustScore 5段階評価の4

3.9

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

very easy to locate our school and select required items and sizes. sizes are quite big but perfect to last the whole school year. delivery was quick, i stupidly didn't check delivery note a... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Ordered Uniform for my granddaughter on 18th August for her to start reception - I have been told wont be sent until 08-09-26 - so she wont get it in time - which is disappointing. Its not like Sept... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち2の評価

Put 2 stars as jumpers purchased for my sons previous school were great quality however I ordered 3 new jumpers for his current school. 2 essential ones and one premium. Nothing premium about it the s... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

School Trends have come on board with providing uniform at Clowne Junior School and we couldn't be happier. The service they provide is excellent and nothing is too much trouble. From providing the... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. ショッピング・ファッション

当該企業による記述

With over 35 years of experience, we are the leading supplier of embroidered and printed uniforms, workwear, and personalised items. We specialise in serving Nursery, Primary & Secondary Schools, and Academies across the UK. Additionally, we provide decorated garments for various business sectors, including Care, Hospitality, Facilities Management, and Sports & Social Organizations. Our reputation is built on delivering high-quality decorated and plain garments at competitive prices.


連絡先

3.9

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

1105件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常24時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.9

すべてのレビュー

(1,105)

過去12か月のレビュー数: 59件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち2の評価

Slow delivery and poor customer service

Ordered my daughter's uniform end of July, their website says 15 days so thought this would be plenty of time to arrive. I received an order confirmation and then nothing since. I did their online form on their website asking for an update, no response. I then emailed them a few days later, I did get a response a few days after apologising and advising the items had been out of stock and my order was delayed and would be dispatched in 7-10 days - I emailed back that this wasn't good enough as my daughter's first day at school (of reception so didn't want her to have items missing and be the odd one out on her first day!) was in 10 days and they shouldn't advertise if they didn't have the items in stock as I would have sourced from an alternative shop. I received no response to this email until after I received the items over a week later, the email basically said you've now received the items with no further response about my complaint. Luckily I did end up receiving one day before she started school but the customer service is shocking, no updates on delays or orders unless you chase and even then the responses were very slow and unhelpful. I will not be using them again after this experience and will actively tell other parents to avoid.
The only reason for 2 stars and not 1 is that I did receive the order JUST in time but this stress was not needed on top of emotions of child's first day of school.

2026年9月4日
自発的なレビュー
School Trends ロゴ

School Trends からの回答

Hi Natalie,

We're very sorry for the experience you had with your daughter's order, particularly at what we know is already an emotional time for parents with a child starting Reception.

Although we're pleased your order arrived before her first day, we completely understand that this doesn't make up for the worry and frustration caused in the weeks beforehand. You ordered at the end of July allowing for the turnaround time shown on our website, and we should have communicated with you proactively when we became aware that items were out of stock and your order would be delayed.

We're also sorry that you had to chase us for updates and that your concerns weren't properly addressed when you did get in touch. The communication you received wasn't good enough, and we understand why this left you disappointed with our service.

We're reviewing the delays and communication issues experienced during this back-to-school period so that we can improve how we keep parents informed when there is an issue with an order.

We hope your daughter had a lovely first day at school, and we're sorry that getting her uniform ready added unnecessary stress to such an important milestone.

School Trends

5つ星のうち1の評価

Their own terms promise 21 days. Mine is well past that with no polo shirts.

I ordered my two children's uniform more than two weeks before the start of the autumn term, specifically so there would be no last-minute problems. School Trends' own terms and conditions state: "The current turnaround time on our core range is within 21 days."

That deadline has now been and gone and I still have no polo shirts and no PE t-shirt. When I rang, I was told it could be another week on top.

The part of the order that did arrive was only dispatched as term was starting. They sent the bags and the cardigans and held back every single polo shirt. The polo shirt is the item a child wears every day of the week. Both my children started the school year without one.

Not one proactive email or phone call to tell me the order was short. I worked it out myself by reading the dispatch email line by line, and then had to chase them.

There is one date in this business that never moves: the start of the autumn term. Same point every year, known twelve months in advance, and it is the entire reason this company exists. A supplier that cannot plan around the only fixed deadline in its own calendar, and then breaks its own published 21-day promise, has not been unlucky. In my view it is being run badly.

Out of interest I looked the company up. School Trends is traded by Barlow Park Ltd, company number 11741620. Its own accounts filed at Companies House for the year to 31 March 2025 show £4,613 cash at bank, current liabilities exceeding current assets, tangible fixed assets written down to zero, and average employees down from 46 to 34. Anyone can check this for free on the Companies House website. I won't speculate about what it means, but it is not the profile of a business equipped to handle a national back-to-school peak, and it matches my experience exactly.

Hiding behind "subject to availability" and "in no event shall we be liable for any delay in delivery" does not change the fact that children are sitting in class without proper uniform.

Schools appoint a single supplier, so parents have no choice in the matter. Order as early as you possibly can, expect to chase, and do not rely on the 21 days.

2026年9月8日
自発的なレビュー
School Trends ロゴ

School Trends からの回答

Hi,

We're very sorry that your children's uniform was not completed within the timeframe you were given, and particularly that they started the new school year without their polo shirts and PE top.

You ordered in advance to avoid exactly this situation, so we completely understand your frustration. We should also have communicated with you proactively when it became clear that part of your order would be delayed, rather than leaving you to discover this from your dispatch notification and then having to contact us yourself.

While part of your order was sent so that we could get the available items to you rather than holding everything back, we appreciate that this did not solve the problem when essential everyday items such as the polo shirts were still outstanding.

We are reviewing the delays and communication issues experienced during this back-to-school period, as the service you have described is not the experience we want parents to have.

We are very sorry for the inconvenience and frustration this has caused you and your family.

School Trends

5つ星のうち1の評価

Terrible customer service and cannot cope with orders during busiest period for uniforms.

Ordered on the 5th August, spoke with their customer service on the 25th August as I still hadn’t received my order and they said my order had been lost. They said they would send again as a priority and email me the tracking update, I never received this and had to contact them again to be told well we are busy this time of year. They told me my order hadn’t even been dispatched and that it would be sent out a few days later, explained I needed it by Friday, asked to speak to manager and was told one would be in tomorrow I then asked for the managers name to then be told they didn’t have one. Eventually gave me the ceo’s name. 3 emails sent and no response to any of them. I eventually received my order. Terrible communication and customer service.

2026年8月25日
自発的なレビュー
School Trends ロゴ

School Trends からの回答

Hi,

We’re sorry for the experience you had with your order and, in particular, the lack of clear communication while you were waiting.

Once an order is dispatched, a tracking email is automatically sent so customers can follow its progress. We’re sorry that you didn’t receive this. Occasionally these emails can be filtered into junk or spam folders, but we appreciate that after already contacting us for an update, you should have had clearer information about what was happening with your order.

This is our busiest time of year and our team is currently dealing with a very high volume of orders and enquiries. However, we appreciate that this doesn’t excuse the conflicting information you received or the lack of response to your emails.

We’re pleased that your order has now arrived, but we’re sorry that the service and communication leading up to it fell below the standard we aim to provide.

School Trends Team

5つ星のうち1の評価

Payment taken, no delivery timeframe and no communication

Payment taken, no delivery timeframe and no communication since

I placed and paid for my child's school uniform order on 20 August. The only communication I have received from the company was the initial order confirmation when my payment was taken.

Since then, there has been absolutely nothing. No processing update, no dispatch notification, no warning of a delay and no indication whatsoever of when the order will be fulfilled. There was also no timeframe for fulfilment provided when I placed the order.

I emailed the company on 28 August specifically asking where my order was and when I could expect it. That email has also gone unanswered.

My child has now started school without the uniform items I purchased and without the matching uniform worn by her peers. Understandably, this has caused her considerable upset. I cannot even give her an answer about when her uniform will arrive because the company has provided me with no information at all.

I completely understand that the weeks before the start of school will be extremely busy for a school uniform supplier. However, that demand is foreseeable. If orders cannot be fulfilled promptly, customers should be given a realistic timeframe before or when they place their order and should be proactively informed of delays.

Taking a customer's money, providing no fulfilment timeframe and then failing to communicate or respond when they chase their order is extremely poor service.

I have now raised a formal complaint directly with the company. I would appreciate an urgent response confirming the status of my order, when it will be delivered and how the company intends to address the inconvenience caused.

2026年8月20日
自発的なレビュー
School Trends ロゴ

School Trends からの回答

Hi Charlotte,

We’re very sorry for the worry and frustration this has caused, particularly now that your child has started school without the uniform you ordered.

Our school uniform is embroidered to order and we ask customers to allow up to 15 working days for their order to be completed. For an order placed on 20 August, the 15-working-day timeframe takes this to around 4 September. We are currently running slightly behind with some orders during our busiest period, and we’re sorry that yours has been affected.

We also completely understand your frustration at not receiving a response to your email from 28 August. Our customer service team is currently dealing with an exceptionally high volume of enquiries and is working through these as quickly as possible, but we appreciate that being left without an update when you are waiting for your child’s uniform is frustrating.

If you are in need of a faster response we ask you to call us on 0114 331 0233 and we can assist you.

We’re sorry for the inconvenience this has caused you and your daughter, and we appreciate your patience while we work to get outstanding orders completed.

School Trends Team

5つ星のうち1の評価

Absolutely appalling service.

Absolutely appalling service.

I ordered my little boy’s school uniform on the 13th of August, ready for him starting Reception tomorrow. Three weeks later, it still hasn’t arrived.

This is his very first day of school, a milestone we will never get back. I was so excited to take his first-day photo in his uniform and have that memory to look back on, but because this company couldn’t get an order delivered within three weeks, that moment has been ruined.

School uniform isn’t something parents order casually, there is a clear deadline, and families rely on companies to deliver in time.

After this experience, I will never order from school trends again. They haven’t just lost one order; they’ve lost potentially years of our business.

Extremely disappointed. I would strongly recommend other parents think twice before ordering, especially if you need your uniform by a specific date.

2026年8月13日
自発的なレビュー
School Trends ロゴ

School Trends からの回答

Hi Sophie,

We’re really sorry to hear how disappointed you are, particularly with this being your little boy’s very first day at school. We completely understand why having his uniform ready for such an important milestone mattered to you.

Our school uniform is embroidered to order and we advise allowing up to 15 working days for orders to be completed and dispatched. We do try to make this timeframe clear when ordering, but we appreciate that this doesn’t make the situation any less disappointing when you were expecting his uniform in time for his first day.

We’re sorry that we haven’t been able to get your order to you in time for tomorrow. If you haven’t already spoken to our team, please contact us with your order details so we can check its current status and give you an update.

We hope your little boy has a wonderful first day at school, and we’re sorry that his uniform won’t be there for the start of it.

School Trends Team

5つ星のうち1の評価

School jumper ripped in first 3 hours

School jumper ripped in first 3 hours. Shocking quality. And zero response on getting a replacement or refund! First time using and won’t be using again, back to usual supplier who’s jumpers last YEARS not HOURS

2026年8月26日
自発的なレビュー
School Trends ロゴ

School Trends からの回答

Hi Michaela, we are very shocked to hear about this as all our garments are put through rigorous testing, we would love to make this right with yourself if you can give us a call on: 0114 331 0233 we can get that sorted out for you as we want you to have uniform that lasts the whole year.

School Trends Team

5つ星のうち1の評価

Uniform taking so long to arrive

Ordered Uniform for my granddaughter on 18th August for her to start reception - I have been told wont be sent until 08-09-26 - so she wont get it in time - which is disappointing. Its not like September takes them by surprise, surely being prepared for beginning of school year is part of parcel of their business.
It might say on FAQ that they don't send for 15 days but I think it should be clearer on website - then surely your inbox won't be full of people chasing!!

2026年9月2日
自発的なレビュー
School Trends ロゴ

School Trends からの回答

Hi Trina, I do apologise that your order has had a delay on it, we do state on our homepage that it is 15 days from order to dispatch however there has been a couple of delays with our suppliers. I apologise again if this wasn't communicated with yourself and for the delay. We do make sure that we work our hardest to get all garments embroidered on time.

If you need any more information please don't hesitate to call our team on 0114 331 0233

School Trends Team

5つ星のうち1の評価

Items not received and no reply from customer service

I have still not received my daughter's uniform, ordered 16th July, and she starts tomorrow. Order tracking states this was expected to be delivered by Saturday - nothing received and no reply to my email enquiry a week ago either. Absolutely awful start to school!

2026年9月1日
自発的なレビュー
School Trends ロゴ

School Trends からの回答

Hi Jemma, we are sorry to hear you haven't received your order yet. Our inbox is very busy at the moment, and we apologise for the slow response. You can call us with your order number and one of our team will be able to help you with this issue, if it is with our delivery partners we can sort a redelivery out for you or track it down. We would love to make this right, you can call us on 0114 331 0233,

Thanks
School Trends Team

5つ星のうち1の評価

I ordered in July and received items…

I ordered in July and received items within 5 days ordered again for my other child on the 9th August and still haven’t received my order and my son starts school in 2 weeks have sent a message so shall see what they come back with but don’t think I’ll be ordering again after seeing all these bad reviews if I’d of seen them before ordering I wouldn’t of ordered

2026年8月19日
自発的なレビュー
School Trends ロゴ

School Trends からの回答

Hi Kate,

Thank you for your review. We’re pleased to hear your first order arrived so quickly, and we understand why you may have expected a similar turnaround for your second order.

As our school uniform is embroidered to order, we advise allowing up to 15 working days from the date of order for dispatch, particularly during our busy summer period. Your order placed on 9th August is currently still within this timeframe.

We can see that you’ve contacted our Customer Service team, and one of the team will respond to you directly with further information regarding your order as soon as possible.

We understand how important it is to have everything ready for the start of school and appreciate your patience while your order is being prepared.

School Trends Team

5つ星のうち2の評価

Sizing off and poor customer service

Put 2 stars as jumpers purchased for my sons previous school were great quality however I ordered 3 new jumpers for his current school. 2 essential ones and one premium. Nothing premium about it the size is completely off short body long sleeves and advertised as same size as the others. Customer service shocking they expect you to pay to send a product back then pay to have another sent to me. Wouldn’t mind but meant to accept this as the supplier sends them like this (not my problem as a customer other than I have a product that is advertised as something it isn’t) luckily moving forward there are other suppliers for my sons school as poor customer care. My advice only go for essential jumpers the others best to avoid. My first email was ignored also

2026年8月10日
自発的なレビュー
School Trends ロゴ

School Trends からの回答

Hi Chloe,

Thank you for your feedback. We're sorry to hear that you weren't happy with the fit of the Cotton Rich sweatshirt.

Our Essential and Cotton Rich sweatshirts are different garment ranges, so although they may be labelled as the same size, the fit and measurements can differ between the two. Size guides are available for both ranges, and we advise allowing a manufacturing tolerance of up to 5% on garment measurements.

After receiving your photos, our team checked the garments for comparison and confirmed that the sizing was consistent with the stock supplied to us.

We are happy to offer a return for an exchange or refund if the fit isn't suitable, in line with our usual returns process.

We do apologise that your initial email wasn't responded to and appreciate you bringing this to our attention.

School Trends Team

5つ星のうち2の評価

Put the order in 4 weeks ago and clothes smell

Put the order in 4 weeks ago. 3 of the items arrived yesterday. They smell awful - like they've been stored in a warehouse full of cigarette smoke.

2 of the items are still to arrive. How it takes them so long to supply the items is a mystery.

The items are okay quality.

2026年7月28日
自発的なレビュー
School Trends ロゴ

School Trends からの回答

Thank you for taking the time to leave your feedback. We're sorry to hear that your experience didn't meet your expectations.

We apologise for the delay in receiving your order. Unfortunately, we have experienced supplier delays on a small number of items recently, which can occasionally impact delivery times. We appreciate how frustrating this can be.

We're also very concerned by your comments regarding the smell of the garments. This is certainly not something we expect, and our warehouse and offices operate in a completely smoke-free environment. We'd really like the opportunity to investigate this further, as it's not an issue we've encountered before.

Please contact our customer service team with your order details so we can look into this and work with you to resolve the issue and get any updates on your remaining garments.

Kind regards,
The School Trends Team

5つ星のうち5の評価

Alway have used to order my little girl…

Alway have used to order my little girl uniform good quality and value for the money great bundles too

2026年7月22日
自発的なレビュー
School Trends ロゴ

School Trends からの回答

Hi, thank you so much for leaving a review! We are thrilled to hear you are pleased with the quality and value of our school uniforms we do always make sure that uniform is affordable for all families and with our new bundles it makes school uniform even more cost effective.
We hope you continue to use us in the future,

School Trends Team

5つ星のうち5の評価

Easy ordering and super quick delivery

Easy ordering and super quick delivery. Quality is good.

2026年7月2日
自発的なレビュー
School Trends ロゴ

School Trends からの回答

Hi, thank you for your review! We are always happy to hear that your order was delivered quickly for you, we always aim to get orders out the door as soon as possible especially in the summer, we hope you choose us again in the near future for your uniform,

School Trends Team

5つ星のうち4の評価

To order uniform was straight forward

To order uniform was straight forward, no confusion. Just one thing I’m surprised about, that they don’t have kids size 4-5 years, from 3-4 they jump straight to 5-6. 4-5 would be very good, because my little one is a this size.

2026年6月21日
自発的なレビュー
School Trends ロゴ

School Trends からの回答

Hi, thank you for your review. We are pleased to hear that you had no problems using the website and finding it straightforward to use. Apologise for the sizing it is how they are sized from the manufacturers but we can always look for alternatives to include more sizes,

School Trends Team

5つ星のうち5の評価

Great service and quickly delivered

Great service and quickly delivered

2026年7月1日
自発的なレビュー
School Trends ロゴ

School Trends からの回答

Hi Eileen! Thank you for your review we are happy to hear that your items were delivered quickly for you ready for a new term to begin in September, we always aim to have great service from all at School Trends. Hope to see you choose us again soon.

School Trends Team

5つ星のうち5の評価

Helpful, efficient service

Every time I contact School Trends they are very attentive. No they have changed the system, the orders are also coming through much quicker.

2026年7月2日
自発的なレビュー
School Trends ロゴ

School Trends からの回答

Hi Emma! Thank you so much for leaving us a review, we are pleased to see that you are pleased with the new website that we have, our orders are getting through the doors quick as ever this year! We hope that you continue to use us in the future,

School Trends Team

5つ星のうち3の評価

Goods not yet received

Surprised to receive a request to give a review. On your website you state that 92% of orders are made a shipped within 7 days. My order was placed 15 June and has not yet been received. Hopefully, it will be soon and then I will give an honest review on the quality of the merchandise. BTW I’m sure they will be good but cannot comment yet

2026年7月1日
自発的なレビュー
School Trends ロゴ

School Trends からの回答

Hi! We apologise that your order has taken longer than expected! In last last few weeks it has been 92% of orders have been sent out within 7 working days. If you wish you can email or call us for an update on your order we will be happy to help you. We apologise again for the delay on your order.

Thanks
School Trends Team

5つ星のうち5の評価

I had an excellent experience with…

I had an excellent experience with School Trends. The quality of their school uniforms is outstanding.
What really sets School Trends apart is their exceptional customer service. The team was friendly, professional, and incredibly helpful from start to finish. They responded promptly to my questions, made the ordering process simple, and went above and beyond to ensure everything was delivered on time.
It's refreshing to deal with a company that genuinely cares about its customers and takes pride in the products they provide. I highly recommend School Trends to any school or parent looking for high-quality uniforms and reliable, first-class service.

2026年6月22日
自発的なレビュー
School Trends ロゴ

School Trends からの回答

Hi, thank you so much for your review! We are delighted to hear your experience with us here at School Trends, we do always make sure that our team are able to help with any query and get those queries answered in a timely manner. We hope that you will continue to use us for all your uniform and printing needs.

School Trends Team

5つ星のうち5の評価

Struggled to locate my child’s school…

Struggled to locate my child’s school to do an order. I sent an email which was responded to within less than an hour. Customer service was absolutely brilliant and couldn’t be more helpful. Thank you

2026年6月5日
自発的なレビュー
School Trends ロゴ

School Trends からの回答

Hi, thank you so much for leaving a review! We are thrilled to hear that our team were able to assist you quickly on your query, we are always happy to help anyone, we hope that you continue to use us in the future,

School Trends Team

5つ星のうち5の評価

Great service

Great service, quick response if any issue. Very happy!

2026年4月23日
自発的なレビュー
School Trends ロゴ

School Trends からの回答

Hi, thank you so much for your review! We are super pleased to see that our team were able to get to you super speedy! Hope to see you shop with us again soon.

School Trends Team

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報