Banner for Bodyform UK

Bodyform UK レビュー 124

TrustScore 5段階評価の3.5

3.6

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち2の評価

I bought 2 periods pants and really did not like the quality or texture or sizing. (Both medium but different sizes). Unfortunately they come in opaque cardboard packaging, so to see what they are you... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Took a week to arrive. Only opened 1 pair and tried to return unopened pack. Paid with PayPal but they wanted my bank details so unable to use their online form. Emails are answered but seem auto... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I love Bodyform- I hate Always pads, that are so plasticky, highly perfumed and really irritate my skin. Bodyform are comfy, feel natural and don’t cause irritation. I’m worried that it’s increasi... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Brought 4 Knickers for my autistic daughter who can not deal with sensory issues of pads and what a game changer. we had brought a different brand which where silky but again she would always struggle... もっと見る

企業情報


連絡先

3.6

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3.5

124件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

ネガティブなレビューの 39%に回答しています

通常1カ月以上経ってから回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち2の評価

Be careful of limited returns policy

I bought 2 periods pants and really did not like the quality or texture or sizing. (Both medium but different sizes). Unfortunately they come in opaque cardboard packaging, so to see what they are you have to open them, you are then not allowed to return for hygiene reasons. The customer service team are responsive but have to stick to their policy. As I am a first time customer I have been able to arrange a refund for one pair. With both pants being £20 each I definitely wouldn’t risk trying again. I also paid £4.50 to send them back, I then found out I wasn’t supposed to send them back, although they gave me the address to send them! I have found much better quality in M&S. I would suggest body form add a feminine hygiene sticker and a small window in the packaging to allow for customers to check texture. It wouldn’t help being able to gauge size though.

2026年3月30日
Bodyform UK ロゴ

Bodyform UK からの回答

Hi Charlotte,

Thank you for taking the time to share your feedback about the packaging — we really appreciate it. We’ve passed your comments on to our product development team so they can review this going forward.

Regarding the return, unfortunately we’re unable to accept items that have been opened or used. As outlined in our previous correspondence, returns need to be unopened and unused, and we’re sorry that this means we’re not able to process a return in this case.

We understand this may be disappointing and appreciate your understanding. If you have any questions or would like to discuss this further, please don’t hesitate to get in touch — we’re always happy to help where we can.

5つ星のうち3の評価

Great service and fast delivery but not…

Great service and fast delivery but not a fan of the product itself, panties were very thick and unflattering.

2025年10月6日
Bodyform UK ロゴ

Bodyform UK からの回答

Hi Valentina,

We’re really sorry to hear the pants weren’t quite right for you. Our Comfort Fit range was created using customer feedback, and to improve the feel we’ve reduced the gusset (the absorbent part) by 35%, making the pants noticeably thinner and more comfortable to wear.

You can take a look at the range and learn more here:
https://shop.bodyform.co.uk/collections/what-is-comfortfit

If you have any questions or need help finding the right option for you, please don’t hesitate to get in touch — we’re always happy to help. 💜

5つ星のうち1の評価

Poor experience trying to return some items

Do not allow returns/refunds

2025年12月4日
Bodyform UK ロゴ

Bodyform UK からの回答

Hi Leah,
Thank you for getting in touch, and we’re sorry to hear you’ve had some trouble with your refund.

I’ve checked our system and can see that a partial refund was issued on 2nd January. If you’re still experiencing any issues or believe something isn’t quite right, please do reach out to us at support.shop@bodyform.co.uk

Just to clarify our policy: we offer a 60 Day Money Back Guarantee, which allows customers to try one pair of period pants, and if they're not suitable they can claim and get their money back. Unopened items can also be returned and customers will be refunded. However, for hygiene reasons, opened items (other than the single trial pair) aren’t eligible for return.

If you have any questions or need further help, our support team will be happy to assist you.

5つ星のうち1の評価

I've not received my order

I've not received my order

2026年2月16日
Bodyform UK ロゴ

Bodyform UK からの回答

Hi Maggie,

Please can you email support@shop.bodyform.co.uk with your full name and order number and we will look into this for you.

Thanks, The Bodyform Customer Care Team

5つ星のうち1の評価

The process in trying to get refunded…

The process in trying to get refunded for product or exchange is frustrating and I still have not received refund or exchange as I bought multiple of the item. I don't think I will be using bodyform again.

2026年1月22日
Bodyform UK ロゴ

Bodyform UK からの回答

Hi Hayley,

We're sorry to hear you were unsatisfied with the refund and exchange process. Please email support@shop.bodyform.co.uk with your full name and order number and we will look into this for you.

Thanks,
The Bodyform Customer Care Team

5つ星のうち1の評価

Period Pants

Took a week to arrive. Only opened 1 pair and tried to return unopened pack. Paid with PayPal but they wanted my bank details so unable to use their online form. Emails are answered but seem automated answers designed to frustrate purchasers.
Not happy, will not be reordering or recommending.
Email requesting feedback contained broken links so unable to leave one.

2025年12月15日
自発的なレビュー
Bodyform UK ロゴ

Bodyform UK からの回答

Hi Nora,

We’re really sorry to hear that you’re not satisfied with the service or the products you received.

Please reach out to us at support@shop.bodyform.co.uk, and our team will be more than happy to help.

Thanks,
The Bodyform Customer Care Team

5つ星のうち1の評価

Bad design for period pants and bad…

Bad design for period pants and bad customer service
I actioned the money back guarantee (which bare in mind only covers 1 pair of pants, and I got 3) and they didn't refund me after saying they would, one team told me to email another team and then they told me to email that team again, I am being passed around, all the time not getting a refund

2025年12月11日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報