shopetei.com レビュー 

127
•
TrustScore 5段階評価の2

1.8

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Guten Tag, ich habe bei Ihnen eine Latzhose bestellt die absolut nicht dem entspricht was sie in Ihrem Video zeigen. Die Hose ist zu klein ,zu kurz und hat keinen Stretch.Ich brauchte sie in Gr.XXL .... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Bestilte26/4 Blå maxi kjole str.L.Kr336,92 er gått ut av kto.men har ikke mottat noen kjole.Dette var et dårlig firma.OpperertMen har ennå ikke mottat noen kjoleIkke bestill noen ting fra dee under an... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Die bestellte Ware kam 6 Tage nach Bestellung bei mir an und passt mir genau.Anhand der Rezensionen hier habe ich damit gerechnet,dass ich enttäuscht wäre,aber ich kann keinerlei Kritik abgeben,ich bi... もっと見る

5つ星のうち3の評価

Ich habe einen niedlichen Highland-Kuh-Artikel bestellt, der wirklich schön ist, aber leider ohne Mikrowellenbeutel geliefert wurde. Ich habe den Kundenservice kontaktiert, der mir angeboten hat, eine... もっと見る

1.8

期待以下

TrustScore 5段階評価の2

127件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 81%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

1.8

すべてのレビュー

(127)

過去12か月のレビュー数: 51件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Jacket ordered not received

Ordered jacket for which money was debited immediately. To date no confirmation of order or delivery date given. As a pensioner this is £28 I can’t afford to lose. A confirmation of order/delivery would be appreciated

2025年9月30日
自発的なレビュー
shopetei.com ロゴ

shopetei.com からの回答

Dear customer, thank you very much for taking the time to share your feedback with us.
We are deeply sorry that your recent experience did not meet your expectations. We assure you that we will prioritize your concerns and resolve the issue. Please send your details to our customer service email at service@shopetei.com. Our dedicated customer service team will provide you with shipping information within 24 hours. Please give us a chance to make amends. Thank you very much.

5つ星のうち1の評価

Ordered a rain coat from a FB ad.

Ordered a rain coat from a FB ad.
22.09.25

Payment was processed immediately but I didn't recieve any email confirmation so cannot track my order? Very disappointed.

2025年9月22日
自発的なレビュー
shopetei.com ロゴ

shopetei.com からの回答

Dear customer, thank you very much for taking the time to share your feedback with us.
We are deeply sorry that your recent experience did not meet your expectations. We assure you that we will prioritize your concerns and resolve the issue. Please send your details to our customer service email at service@shopetei.com. Our dedicated customer service team will provide you with shipping information within 24 hours. Please give us a chance to make amends. Thank you very much.

5つ星のうち1の評価

Goods not delivered

Ordered a coat paid up front full price on September 10th and still no coat not happy at all

2025年9月10日
自発的なレビュー
shopetei.com ロゴ

shopetei.com からの回答

Dear customer, thank you very much for taking the time to share your feedback with us.
We are deeply sorry that your recent experience did not meet your expectations, and we completely understand your feelings. We assure you that we will prioritize your issue and resolve it as quickly as possible. If you did not receive your item, please contact our after-sales service team. We are responsible for every product. Please send your details to our customer service email address service@shopetei.com. Our dedicated customer service team will provide you with the best solution within 24 hours. Please give us a chance to make amends. Thank you very much.

5つ星のうち1の評価

Facebook - many similar adverts with different company names

The product was bought from an advert on FB - in theory a hand-made hat made in Ecuador. It came several weeks later from China and is utter rubbish. Still in contact with customer services who agreed to refund but it never happened. Now they are making offers of a lower amount (as they have insurance!!!) not against illegal advertising I imagine.

2025年9月19日
自発的なレビュー
shopetei.com ロゴ

shopetei.com からの回答

Dear customer, thank you very much for taking the time to share your feedback with us.
We are deeply sorry that your recent experience did not meet your expectations, and we fully understand your frustration. We assure you that we will prioritize your concerns and resolve the issue. We stand behind every product. Please send your details to our customer service email at service@shopetei.com. Our dedicated customer service team will provide you with the best possible solution within 24 hours. Please give us a chance to make amends. Thank you very much.

5つ星のうち1の評価

Do not order from this company!

If there was a zero I would have used it. I placed an order from an Instagram add (maybe naively) on 10th September. Money was debited immediately. Said delivery within 2 working days. Failed to take a screen shot of order, stupidly. No confirmation email so cannot contact company. Googled name from payment description & found these reviews. Trying to raise dispute with bank but have to wait 15 days. I believe this website/company to be a scam.

2025年9月10日
自発的なレビュー
shopetei.com ロゴ

shopetei.com からの回答

Dear customer, thank you very much for taking the time to share your feedback with us.
We are deeply sorry that your recent experience did not meet your expectations, and we completely understand your feelings. We assure you that we will prioritize your issue and resolve it as quickly as possible. If you did not receive your item, please contact our after-sales service team. We are responsible for every product. Please send your details to our customer service email address service@shopetei.com. Our dedicated customer service team will provide you with the best solution within 24 hours. Please give us a chance to make amends. Thank you very much.

5つ星のうち1の評価

Wish I had read reviews before …

Wish I had read reviews before ordering and paying would not have placed …… like others no confirmation but money taken have asked for refund now awaiting response

I have emailed shopeti.com now 7 days still waiting for response

2025年9月16日
自発的なレビュー
shopetei.com ロゴ

shopetei.com からの回答

Dear customer, thank you very much for taking the time to share your feedback with us.
We are deeply sorry that your recent experience did not meet your expectations, and we completely understand your feelings. We assure you that we will prioritize your issue and resolve it as quickly as possible. If you did not receive your item, please contact our after-sales service team. We are responsible for every product. Please send your details to our customer service email address service@shopetei.com. Our dedicated customer service team will provide you with the best solution within 24 hours. Please give us a chance to make amends. Thank you very much.

5つ星のうち1の評価

Customer service disgusting

Customer service disgusting , they just send
Numerous emails requesting order numbers, tracking numbers confirmation ALL OF WHICH I WAS NOT SENT , SENT SCREENSHOT OF PAYMENT TAKEN
SAME RESPONSE , “send order, tracking numbers

2025年9月11日
自発的なレビュー
shopetei.com ロゴ

shopetei.com からの回答

Dear customer, thank you very much for taking the time to share your feedback with us.
We are deeply sorry that your recent experience did not meet your expectations, and we fully understand your frustration. We assure you that we will prioritize your concerns and resolve the issue. We stand behind every product. Please send your details to our customer service email at service@shopetei.com. Our dedicated customer service team will provide you with the best possible solution within 24 hours. Please give us a chance to make amends. Thank you very much.

5つ星のうち1の評価

I placed an order last night with this…

I placed an order last night with this company via Instagram. I'm still waiting for a confirmation email and order number. There is no trace of my order when I look on my orders on Instagram. The money has been taken from my bank account. I don't hold out much hope of receiving the order after having read the reviews. I have blocked my card incase they try to take more money.

2025年9月7日
自発的なレビュー
shopetei.com ロゴ

shopetei.com からの回答

Dear customer, thank you very much for taking the time to share your feedback with us.
We are deeply sorry that your recent experience did not meet your expectations, and we fully understand your frustration. We assure you that we will prioritize your concerns and resolve the issue. We stand behind every product. Please send your details to our customer service email at service@shopetei.com. Our dedicated customer service team will provide you with the best possible solution within 24 hours. Please give us a chance to make amends. Thank you very much.

5つ星のうち1の評価

Needs to be a zero on this review

Needs to be a zero on this review, ordered a jacket no confirmation email or order number, emailed them and they ask for order number which I haven’t got or a copy of the payment from my bank which I’ve sent but got the same email in reply asking for order number again! Total scammers DO NOT TRUST!

2025年9月2日
自発的なレビュー
shopetei.com ロゴ

shopetei.com からの回答

Dear customer, thank you very much for taking the time to share your feedback with us.
We are deeply sorry that your recent experience did not meet your expectations, and we fully understand your frustration. If you sent your payment information and we can't find your order, the debit may have failed. Please contact the customer service of your payment method to check whether the debit was successful. If so, you can request a refund. We assure you that we will prioritize your concerns and resolve the issue. If you have any questions, please contact our customer service email at service@shopetei.com. Our dedicated customer service team will provide you with the best possible solution within 24 hours. Please give us a chance to make amends. Thank you very much.

5つ星のうち4の評価

Happy customer

I placed an order I waited for confirmation which I didn't get so read reviews which wasn't very good I was worried so I emailed customer service who did email me back with an update and kept me up todate.
Do think when you place an order you should get confirmation
Thank you to the lovley lady who emailed me.
Recieved my good within a week.

2025年9月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価
shopetei.com ロゴ

shopetei.com からの回答

Dear customer, thank you very much for taking the time to share your feedback with us.
We are deeply sorry that your recent experience did not meet your expectations, and we fully understand your frustration. We assure you that we will prioritize your concerns and resolve the issue. We stand behind every product. Please send your details to our customer service email at service@shopetei.com. Our dedicated customer service team will provide you with the best possible solution within 24 hours. Please give us a chance to make amends. Thank you very much.

5つ星のうち5の評価

Netter Kundenservice

Netter Kundenservice. Schnelle Lieferung und meine Reklamation wurde zu meiner Zufriedenheit erledigt. Geldrückzahlung wurde schnell angewiesen.

2025年8月29日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Ooit gsmhouder voor op de fiets besteld…

Ooit gsmhouder voor op de fiets besteld maar nooit iets ontvangen, wil betaald en geld van de rekening gegaan. Ook nooit mail ontvangen om aankoop te bevestigen.

2025年8月17日
自発的なレビュー
shopetei.com ロゴ

shopetei.com からの回答

Beste klant, hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen.
Het spijt ons zeer dat uw recente ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed en we begrijpen uw gevoelens volledig. We verzekeren u dat we uw probleem prioriteit zullen geven en het zo snel mogelijk zullen oplossen. Als u uw artikel niet heeft ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zijn verantwoordelijk voor elk product. Stuur uw gegevens naar het e-mailadres van onze klantenservice: service@shopetei.com. Ons toegewijde klantenserviceteam zal u binnen 24 uur de beste oplossing bieden. Geef ons alstublieft de kans om het goed te maken. Hartelijk dank.

5つ星のうち1の評価

Scammed

Scammed! Ordered an exercise item, they took the money but I have no order confirmation and not been sent the item

I already emailed their help email account, they didn’t other to reply!

2025年8月16日
自発的なレビュー
shopetei.com ロゴ

shopetei.com からの回答

Dear customer, thank you very much for taking the time to share your feedback with us.
We are deeply sorry that your recent experience did not meet your expectations, and we completely understand your feelings. We assure you that we will prioritize your issue and resolve it as quickly as possible. If you did not receive your item, please contact our after-sales service team. We are responsible for every product. Please send your details to our customer service email address service@shopetei.com. Our dedicated customer service team will provide you with the best solution within 24 hours. Please give us a chance to make amends. Thank you very much.

5つ星のうち1の評価

SCAMMERS

Wish there was zero stars, took my money, didn't receive my makeup and would not respond to my email. How and who do you report this too.

They responded said they would sort things...still waiting....not hopeful

2025年8月8日
自発的なレビュー
shopetei.com ロゴ

shopetei.com からの回答

Dear customer, thank you for your feedback.
We understand your concerns. You may not have contacted our store through the correct email address, which may have delayed resolving the issue. We assure you that we prioritize our customers' perspectives. Please contact our customer service email address at service@shopetei.com with your details. Our dedicated customer service team will provide you with the best solution within 24 hours. Please give us a chance to make amends. Thank you very much.

5つ星のうち1の評価

Betrüger

Ware bestellt bezahlt bis heute keine Lieferung und keine e mail bekommen.
Achtung Vorsicht reiner Betrug

2025年7月10日
自発的なレビュー
shopetei.com ロゴ

shopetei.com からの回答

Sehr geehrter Kunde, vielen Dank für Ihr Feedback.
Wir verstehen Ihr Anliegen. Möglicherweise haben Sie unseren Shop nicht über die richtige E-Mail-Adresse kontaktiert, was die Lösung des Problems verzögert haben kann. Wir versichern Ihnen, dass die Sicht unserer Kunden für uns oberste Priorität hat. Bitte kontaktieren Sie unseren Kundenservice per E-Mail unter service@shopetei.com mit Ihren Daten. Unser engagiertes Kundenservice-Team wird Ihnen innerhalb von 24 Stunden die beste Lösung anbieten. Bitte geben Sie uns die Chance, das Problem zu beheben. Vielen Dank.

5つ星のうち1の評価

THIS IS A SCAMMING SITE

This is not a company they are scammers, when you try to get the product you ordered you just get a machine saying your email has been answered this is a scamming site be very careful.

2025年7月16日
自発的なレビュー
shopetei.com ロゴ

shopetei.com からの回答

Dear customer, thank you for your feedback.
We understand your concerns. You may not have contacted our store through the correct email address, which may have delayed resolving the issue. We assure you that we prioritize our customers' perspectives. Please contact our customer service email address at service@shopetei.com with your details. Our dedicated customer service team will provide you with the best solution within 24 hours. Please give us a chance to make amends. Thank you very much.

5つ星のうち1の評価

This company is a a scam!!

This company is a a scam!!! Dont fall for it. I purchased epoxy material and it was never shipped and when i reached out to their support it was an automated response. Obviously no one is there. Whomever is behind this is a scam and they are some junkies stealing peopls money.

2025年6月26日
自発的なレビュー
shopetei.com ロゴ

shopetei.com からの回答

Dear customer, thank you very much for taking the time to share your feedback with us.
We are deeply sorry that your recent experience did not meet your expectations, and we completely understand your feelings. We assure you that we will prioritize your concerns and resolve them as quickly as possible. If you have not received your order, please contact our after-sales service team. We are responsible for every product. Please send your details to our customer service email address service@shopetei.com. Our dedicated customer service team will provide you with the best solution within 24 hours. Please give us a chance to make amends. Thank you very much.

5つ星のうち1の評価

A rubbish clothing company

A rubbish clothing company, offering easy 30 day returns, if you post it back to China, it will go to some bizarre premises that no one will check. Absolute rip off. Do not buy off these people.

2025年7月1日
自発的なレビュー
shopetei.com ロゴ

shopetei.com からの回答

Dear customer, thank you very much for taking the time to share your feedback with us.
We are deeply sorry that your recent experience did not meet your expectations, and we fully understand your frustration. We have a comprehensive return and refund policy, and we assure you that we will prioritize your concerns and resolve the issue. We stand behind every product. Please send your details to our customer service email at service@shopetei.com. Our dedicated customer service team will provide you with the best possible solution within 24 hours. Please give us a chance to make amends. Thank you very much.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報