レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

A silent basketball is great because it makes almost no noise, so you can practice without disturbing anyone around you. It is perfect for indoor use, even in apartments or at night. You do not ha... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

My son is currently using every free minute to train with Silent Ball. The ranking system has particularly motivated him to use his mat more often and get started. Now he's working on the correct exec... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

All around a good structured app with gradually increasing difficulty of the excercises, which help beginners as advanced players to grow their techniques. Great for home ans bad outdoor weather. You... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

Total rip-off. DO NOT BUY! Foam ball, rubber mat and 3 pairs of socks. Nothing intelligent about it at all. It's literally a 3 dollar cost chinese practice mat, with zero gamification, digital... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. バスケットボヌル コヌト

圓該䌁業による蚘述

SilentBall™ Academy is the world’s first noise-free, at-home basketball training program designed for young athletes. We blend physical tools and digital coaching to make elite-level skill development fun and accessible. Our mission is to redefine how young athletes learn basketball dribbling skills by making top-level training possible - anytime, anywhere, without needing a court or making a sound. Our goal is to empower the next generation to build confidence, discipline, and pro-level dribbling skills from home.


連絡先

3.9

ほが満足

TrustScore 5段階評䟡の4

95件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

ネガティブなレビュヌの 100に回答しおいたす

通垞1カ月以䞊経っおから回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Its awesome

Its awesome, my son is “sillent balling” almost everyday. And the app shows whos the best, and because he is very competitive, this is another kick, to do it everyday😊

2026幎1月15日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Overpriced and prepare to pay even more

This is an overpriced product by a company that failed to warn us that additional customs costs were not included. All other international merchants always include a warning. Even their order confirmation email just stated: "Shipping method: FedEx Door-to-Door and Free Shipping".
Factor in several tens of pounds on top.

2025幎12月5日
自発的なレビュヌ
SilentBall™ Academy ロゎ

SilentBall™ Academy からの回答

Dear Carlos,

Thank you for sharing your feedback. We’re very sorry for the frustration caused.

To clarify - shipping costs were fully covered by us. However, for orders shipped outside the EU, local customs duties, taxes, or courier handling fees (e.g., FedEx charges) may still apply. These are set by local authorities and couriers, and unfortunately are not included in our product price.

We understand this can be confusing, and we are updating our website to make this information clearer for non-EU customers.

We regret that your experience did not meet expectations and appreciate your feedback as it helps us improve.

5぀星のうち5の評䟡

Top customer service and support

I had some issues with my sign in profile and verification code and had to email for assistance over Christmas. Was pleasantly surprised by how quickly SilentBall got back to me and resolved my issue. Many thanks!

2025幎12月26日
自発的なレビュヌ
SilentBall™ Academy ロゎ

SilentBall™ Academy からの回答

Thank you so much for your kind words! 🙌
We’re really glad we could help quickly and get everything sorted for you - even over the holidays. Thanks again for choosing SilentBall Academy! 😊

5぀星のうち2の評䟡

Ball

I love this game

2025幎12月25日
自発的なレビュヌ
SilentBall™ Academy ロゎ

SilentBall™ Academy からの回答

Hi Santa,

Thank you for your review! 🙌
We’re really happy to hear you love the game and the SilentBall experience.

We also noticed you left 2 stars, so it seems something didn’t fully meet your expectations. If you can share what was missing (delivery, product quality, app, or anything else), we’d love to improve it for you.

Feel free to email us at info@silentballacademy.com with your order number and we’ll help right away. 🏀😊

5぀星のうち2の評䟡

Only one profile can be setup

I have multiple atheletes in my house however, the app only let's you sign up one child for the experience. There should be a way to have multiple profiles especially when you are paying $300 for a kit.

2025幎12月25日
自発的なレビュヌ
SilentBall™ Academy ロゎ

SilentBall™ Academy からの回答

Hi Tommy,

Thank you for your feedback - and we completely understand your point. If you have multiple athletes at home, it makes total sense to want separate profiles and progress tracking, especially with a full kit.

At the moment, the app supports one athlete profile per subscription, but we do offer 50% OFF for a second app access for families with more than one player. 🙌

Please reach out to us at info@silentballacademy.com with your order number and we’ll help you set it up right away. 🏀

5぀星のうち1の評䟡

Total rip-off and zero-value

Total rip-off. DO NOT BUY!

Foam ball, rubber mat and 3 pairs of socks. Nothing intelligent about it at all. It's literally a 3 dollar cost chinese practice mat, with zero gamification, digital interaction to compete or compare with.

Find a basketball and go outside.

What an ABSOLUTE waste of money! My son (and me) are so disappointed 😞☹😞☹

2025幎12月24日
自発的なレビュヌ
SilentBall™ Academy ロゎ

SilentBall™ Academy からの回答

Hi Simon,

Thanks for taking the time to share your experience. We’re genuinely sorry to hear how disappointed you and your son feel - that’s not what we want anyone to experience after ordering from us.

We’d really like to make this right. Please reach out to us at info@silentballacademy.com with your order number, and we’ll look into the best solution for you (support, return options, or another way to help).

Thanks again for your feedback - it helps us improve.

5぀星のうち1の評䟡

Not worth my money

I bought this hoping for a simple, quiet way to practice indoors, but it's been nothing but frustrating. The mat slipped and I actually injured my ankle, while trying to do my drills. On top of that I paid unexpected customs fees that weren't mentioned anywhere on the website. I emailed support but they are very slow and not helping at all. Overall, it's stressful to use and not worth my money.

2025幎11月6日
自発的なレビュヌ
SilentBall™ Academy ロゎ

SilentBall™ Academy からの回答

Hi Jennifer,

Thanks for taking the time to leave a review. We investigated this thoroughly and were unable to find any order, account, or customer record matching your full name in our system. We also couldn’t locate any support inquiry corresponding to the issues described.

If you did purchase our product, we’d be more than happy to help - please contact our support team with your order number and clear photos of the product you received, so we can confirm the purchase and resolve this properly (including a replacement or refund if applicable).

We stand behind our products and always resolve concerns directly with verified customers. We’ll gladly update this response once the requested details are provided.

5぀星のうち4の評䟡

Le matériel est de bonne qualité

Le matériel est de bonne qualité, ma fille apprécie le rebond et peut ainsi s'entraîner dans notre appartement.
La livraison du ballon a été trÚs rapide , celle du tapis, différée de 12jours. M'inquiétant de ne pas voir venir le tapis j'ai pris contact avec le service client par mail et celui ci a été rapide à répondre et efficace.
Petit bémol, le prix est un peu élevé.

2025幎12月1日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Do not order from this company

Do not order from this company. I regret ordering this. The website advertised "Free shipping" but I ended up paying almost £50 fees for delivery to UK. I reached out to the company to ask for help, but all I got were generic responses that didn't fix anything. It's frustrating and misleading .

2025幎11月17日
自発的なレビュヌ
SilentBall™ Academy ロゎ

SilentBall™ Academy からの回答

Hi Susan,

Thanks for taking the time to leave a review. We investigated this thoroughly and were unable to find any order, account, or customer record matching your full name in our system. We also couldn’t locate any support inquiry corresponding to the issues described.

Additionally, for transparency, we currently do not run paid advertising or sales campaigns in the United States, which further reduces the likelihood of this review being connected to a verified purchase. Your location is United States and problem described is about UK charges.

If you did purchase our product, we’d be more than happy to help - please contact our support team with your order number and clear photos of the product you received, so we can confirm the purchase and resolve this properly (including a replacement or refund if applicable).

We stand behind our products and always resolve concerns directly with verified customers. We’ll gladly update this response once the requested details are provided.

5぀星のうち1の評䟡

This thing is basically useless

I honestly don't understand how this product has any good reviews. The ball feels cheap, the bounce is inconsistent, and the whole setup feels like something you would find in a bargain bin, not at this price. Within a few days it already looked worn out and the training mat is so flimsy it slides around constantly. I bought it hoping for a solid indoor training tool and ended up with a noisy, awkward toy that doesn't help with anything. I wasted my money. I can't recommend to anyone, total trash.

2025幎10月23日
自発的なレビュヌ
SilentBall™ Academy ロゎ

SilentBall™ Academy からの回答

Hi Brandon,

Thanks for taking the time to leave a review. We investigated this thoroughly and were unable to find any order, account, or customer record matching your full name in our system. We also couldn’t locate any support inquiry corresponding to the issues described.

Additionally, for transparency, we currently do not run paid advertising or sales campaigns in the United States, which further reduces the likelihood of this review being connected to a verified purchase.

If you did purchase our product, we’d be more than happy to help - please contact our support team with your order number and clear photos of the product you received, so we can confirm the purchase and resolve this properly (including a replacement or refund if applicable).

We stand behind our products and always resolve concerns directly with verified customers. We’ll gladly update this response once the requested details are provided.

5぀星のうち1の評䟡

If ordering to the UK

If ordering to the UK, bear in mind FEDEX will charge you nearly £50 in customs fees! Not written anywhere on website when ordering.. so just bare this in mind when factoring in costs. Money is so tight right now, this was quite a big purchase for me. And it was already delivered, so now can’t return it. As still would owe the money.

2025幎11月17日
自発的なレビュヌ
SilentBall™ Academy ロゎ

SilentBall™ Academy からの回答

Dear Liah,

Thank you for sharing your feedback. We’re very sorry for the frustration caused.

To clarify - shipping costs were fully covered by us. However, for orders shipped outside the EU (such as to the UK), local customs duties, taxes, or courier handling fees (e.g., FedEx charges) may still apply. These are set by local authorities and couriers, and unfortunately are not included in our product price.

We understand this can be confusing, and we are updating our website to make this information clearer for non-EU customers.

We regret that your experience did not meet expectations and appreciate your feedback as it helps us improve.

5぀星のうち3の評䟡

To smal carpet

2025幎11月10日
自発的なレビュヌ
SilentBall™ Academy ロゎ

SilentBall™ Academy からの回答

Hi Rauls, thank you for your feedback! We’re sorry to hear that the training mat felt smaller than expected. Our mats are designed to be suitable even for athletes up to ~2m tall, so we’d love to better understand what didn’t feel right and make sure everything is perfect for you.

Could you please reach out to us at info@silentballacademy.lt with your order number (or send us a quick photo)? We’re here to help and will gladly sort this out for you as soon as possible.

Thank you for giving us the chance to improve your experience - we appreciate it! 🙏

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報