Slice レビュー 

2,578
•
TrustScore 5段階評価の3.5

3.6

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

No notification of delivery was on its way. No text or email. Delivery driver was caught on home camera setting the order on the rockers on front porch. Did not knock on the door or ring doorbell.... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

We are new to the area. Some local friends introduced us to this restaurant and we have been happy to find a place with really good quality food for a fantastic value. Both the lasagna dishes and the... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

AJ's Pizza is the typical family owned shop. You know the people by name and can almost explain the menu as well as the workers. The food is high quality, consistent and made/packed/delivered with ca... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I placed a late night pickup order last night for the 12” thin crust Magy’s Special Pizza and 4-piece Broasted Chicken Dinner! This was my first-ever experience with Magy’s (read great reviews about t... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

当該企業による記述

Slice is the best way to order from and support local pizzerias - it's the only technology platform that partners with local pizzerias to make ordering authentic, handcrafted pizza easily accessible to people in over 2,000 cities nationwide. The Slice brand also empowers local pizzerias with the tech and data to compete with big chains while making delicious, authentic pizza easy to order.


連絡先

3.6

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3.5

2578件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 99%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.6

すべてのレビュー

(2,578)

過去12か月のレビュー数: 448件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち4の評価

Slice contacted me and made this right :)

I am changing my review because Slice contacted me and made this right, thank you!

The delivery person forgot an item. Slice never responded on chat and after about 30 minutes on hold, they disconnected my call. You owe me from order #152620436 on 07/01/2026:
1. calzone 21.50
2. service fee 1.99
3, delivery fee 4.99
total 28.48

2026年6月30日
自発的なレビュー
Slice ロゴ

Slice からの回答

Hey Todd, we are sorry for the experience you had with our support team. That is not the service we strive to provide. We see that you had already been refunded for the missing item when you spoke to our Customer Support Team, and we will go ahead with refunding you for the fees as well as provide a Promo Code discount for a future order. One of our representatives will contact you shortly via email with more information.

5つ星のうち5の評価

Villa Rosa is our favorite spot

Villa Rosa is our favorite spot. Everything we order is delicious. Fast delivery and order accuracy. It's a convenience to know the status of our order. Food always comes hot.

2026年6月12日
自発的なレビュー
Slice ロゴ

Slice からの回答

Thank you for your kind words and support! We're so glad you had a great experience.

5つ星のうち1の評価

No order recieved

They didnt send my order to the restaurant which is a common occurrence apparently, and the customer service person I spoke to was rude and deceptive. Don't use slice.

2026年5月25日
自発的なレビュー
Slice ロゴ

Slice からの回答

Hi Eitann, we're very sorry to hear about your experience. This is not the level of service we strive to provide. We've reached out to you via email to make things right by providing Slice Credit, and we hope you'll give us the opportunity to restore your confidence in Slice.

5つ星のうち5の評価

Fast delivery

Fast delivery; the food was still very warm.

2026年6月29日
自発的なレビュー
Slice ロゴ

Slice からの回答

Hey there! Thank you so much for the review. We are extremely happy to hear you've had an excellent delivery experience!

5つ星のうち1の評価

Awful

Awful. Their logistics clearly need help as they sent my driver all over town to run other errands while I waited 1.5 hours for a pizza that was from a pizzeria 10 min away. Food arrived late, cold and inedible, it was disgusting, the cheese had turned into a gross mass. Had the audacity to tell me I couldnt get a refund for food we couldn't eat.

2026年6月18日
自発的なレビュー
Slice ロゴ

Slice からの回答

Hi Nicole! We're very sorry to hear about your experience and sincerely apologize for the delay and the condition of your order. We understand how frustrating this must have been, and this is not the experience we want for our customers. We'd like the opportunity to review your case in more detail. Please reach out to us at feedback@slice.com with your order information, and our team will be happy to investigate further.

5つ星のうち5の評価

accuracy of my order to the pizza shop

accuracy of my order to the pizza shop! got it right which is important as many of ther places I seem to order seem to always mess up the order with missing items or even wrong items. Clarity of getting my order right the first time is important!

2026年6月25日
自発的なレビュー
Slice ロゴ

Slice からの回答

Thanks for your review, Edwin! We're glad your order was accurate and everything arrived as expected.

5つ星のうち5の評価

Very easy to order on line

Very easy to order on line. Food quality was excellent. Fast delivery service. Overall it was a great experience. I’ll order from them again for sure.

2026年6月28日
自発的なレビュー
Slice ロゴ

Slice からの回答

We're so glad you had a great experience, Cindy! Thank you for taking the time to share your kind review.

5つ星のうち1の評価

The do not have the logistics together

The do not have the logistics together, Iam totally dissatisfied with the whole experience. Pizza was cold the driver didn’t have a delivery bag, …….

2026年6月23日
自発的なレビュー
Slice ロゴ

Slice からの回答

Hey Michael, we're sorry to hear about your experience and understand your frustration. Our team has reached out to you via email and has issued a refund for your order. We appreciate the opportunity to address your concerns.

5つ星のうち5の評価

Love the pizza

Love the pizza, flavor and dough was delicious. 😋 The service was great too.

2026年6月22日
自発的なレビュー
Slice ロゴ

Slice からの回答

Hey Gabriela, thank you for your review. We're delighted to hear that you enjoyed the pizza and that our team provided great service. We appreciate your support and look forward to welcoming you back soon!

5つ星のうち5の評価

Excellent pizza and cheese bread

Excellent pizza and cheese bread. Conveniently delivery.

2026年6月21日
自発的なレビュー
Slice ロゴ

Slice からの回答

Thank you for the 5-star review! We're so glad you had a great experience and appreciate your support!

5つ星のうち2の評価

The delivery of my pizza from New Hop…

The delivery of my pizza from New Hop Brook Pizza was unacceptable. The pizza arrived a complete mess with the cheese fallen to one side. If your delivery drivers don't care about their jobs, they should not be employed.

2026年6月21日
自発的なレビュー
Slice ロゴ

Slice からの回答

Hey there, We're sorry to hear that your pizza arrived in poor condition. We understand how disappointing it can be to receive an order that doesn't meet your expectations. We'd like to look into what happened and make this right. Please reach out to us at feedback@slicelife.com with your order information, and we'll be happy to take a closer look.

5つ星のうち1の評価

I placed an order with local restaurant…

I placed an order with local restaurant and at the end of my transaction, I received a text message stating I could track my order. After multiple attempts, I couldn’t track my order. My order was placed at 1:50 pm. I got a notification that my order was scheduled to be delivered at a particular time then it was scheduled to be delivered at a later time. I called the customer service number I was given and the representative I spoke with was rude and continued to repeat the driver was going to deliver my order shortly even after I stated my order was already late!! I won’t ever use this app again or any restaurants that use this app.

2026年6月21日
自発的なレビュー
Slice ロゴ

Slice からの回答

Hi Kathy, we’re truly sorry for the frustrating experience with your order, including the tracking issues, delayed delivery updates, and the service you received when you reached out. This is not the experience we want for you at all, and we understand how disappointing it must have been after your order was already late. We’ve tracked down your order and provided a future credit to your account in case you decide to give us another chance to make things right.

5つ星のうち5の評価

What don't I love about this place

What don't I love about this place? Everything we have tried so far has been AMAZING! The pizzas have amazing flavor, varity of toppings and signature oizzas. The staff is awesome. Ordering online through Slice is super easy and painless. This has become our go to for pizza!

2026年6月9日
自発的なレビュー
Slice ロゴ

Slice からの回答

Hey Kristen. Thank you for the amazing review. We're glad you've enjoyed the pizzas and easy online ordering. We can't wait to serve you again soon!

5つ星のうち5の評価

Convenience and Savings all in one!

The fact that the places that I would consider ordering from are in one convenient, easy to navigate app. The reward system makes me always want to use the app as well.

2026年6月15日
自発的なレビュー
Slice ロゴ

Slice からの回答

Hello Mark. Thank you for the 5-star review! We truly appreciate your support.

5つ星のうち4の評価

Very good customer satisfaction but I…

Very good customer satisfaction but I was looking at the app and it never said the order was on its way It get saying we are working on your order

2026年6月20日
自発的なレビュー
Slice ロゴ

Slice からの回答

Hi there, thank you for your feedback. We're glad to hear you were satisfied with the overall experience. We're sorry, however, that the order status in the app did not appear to update as expected. We'd like to take a closer look into this, please reach out to us at feedback@slice.com with additional details about your order, so we can investigate further and better understand what happened.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報