Social Buddy レビュヌ 

63
•
TrustScore 5段階評䟡の1.5

1.6

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

Don't use it, even the free version isnt worth it. unethical marketing for them selves. i was testing the tool, auto commenting alone, but iwas doing the autodm sending recommendationg to their to... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

Rather insignificant results and some questionable things. Bought the one-month program to boost followers. During the two first weeks, results were total zero, on third week accumulated 100 new... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

run the other way! only bot operator who gives u followers who never engange in your posts. u will end up with a high number of followers but a dead profile nothing happens and therefore the algorithm... もっず芋る

5぀星のうち4の評䟡

I’ve used three other services before and they all got my account blocked. I also bought fakes a few times, used engagement groups and tried massplanner which got me blocked too. I’ve had no pro... もっず芋る

䌁業情報

さたざたな倖郚゜ヌスから提䟛された情報

Social Buddy is one of the best apps to grow Instagram followers and engagement for your social media content. Our clients increase 150-500 followers per week.


連絡先

1.6

ひどい

TrustScore 5段階評䟡の1.5

63件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌに回答しおいたせん

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

1.6

すべおのレビュヌ

(63)

過去12か月のレビュヌ数: 1ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Very happy to have found social buddy.

Very happy to have found social buddy.. their service has helped get our business page quality followers, and our engagement has increased too.
It was a little slow in the first few days, but sped up after that and has been smooth since

2020幎10月7日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

My Instagram account was blocked because of Social Buddy services.

Well, it started with me reading the reviews about them on different websites and everything seemed to be just fine, so I decided to give it a go. First of all, yes, they do the "mass following/ mass liking" as they claim and they do it with real humans beings. After 3 weeks and several days my Instagram account was blocked. Instagram stated the following reason "violation of the rules: mass following, mass liking", so I wrote to the Social Buddy support chat. The person named Theo copy passed the answer 2 times, that had nothing to do with my problem actually, then he/she said that they will redirect my problem to the IT team. After one week I decided to ask, whether they have any news for me. Their answer, in short was "We are not responsible for anything, go and contact Instagram, we have thousands of other clients and you are the one, whose account was blocked"

To keep the story short, I wrote this review to tell you, just in case you don't want to loose your account, do not use the services of Social Buddy.

2020幎10月6日
自発的なレビュヌ
Social Buddy ロゎ

Social Buddy からの回答

Hi

We were able to double your followers in a short amount of time. Then your account was locked by instagram, not because of our service, but because you did not have a mobile number associated with the account nor could you access the email.

IG is recently requiring verification to make sure accounts are not fakes. So you should make sure your info is always up to date so you can verify your account. This is the same for any social platform or website.

5぀星のうち1の評䟡

Terrible customer service.

2020幎9月30日
自発的なレビュヌ
Social Buddy ロゎ

Social Buddy からの回答

Hi Korrin. I know you had two accounts running with us. One was doing great and the other was slow to grow. we tried to work with you as best we could to optimize, but you had only signed up a few days prior and all account must go through a warm up phase the first week. We only do things slow and steady, we do not "give" you thousands of followers over night. There are plenty of services out there that you can buy fakes from. We were just not the right fit for your immediate needs.

I feel our support team did a great job trying to help you, but you wanted too much too fast and we can't deliver that.

Its not really bad customer service, I believe you just signed up for a service that wasn't what you wanted.

5぀星のうち5の評䟡

Exceeded Expectations.

Really pleased with the performance of this service. Gained 1200 followers in a month’s time. Real increase in engagement too. It’s steady, slow growth... So don’t expect 5K followers overnight. Couldn’t be happier!

2020幎9月16日
自発的なレビュヌ
Social Buddy ロゎ

Social Buddy からの回答

Thanks Chaz. Glad we can help!

5぀星のうち5の評䟡

Been using social Buddy for about a


Been using social Buddy for about a month and I’m so happy with the results so far! My followers have increased largely, as well as my engagement. I’m so impressed. They are constantly on top of unfollowing accounts that don’t follow back and I couldn’t be happier. I was a bit hesitant at first if it was legit, but I couldn’t be happier so far!

2020幎8月3日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

The only way to get real followers...

I found it very hard to grow my IG account on my own. Even with posting everyday and commenting I was still having trouble gaining new quality followers. I decided to give SocialBuddy a try. Within the first month my followers were growing more quickly than anything I was able to do on my own. And because the followers I was gaining were targeted and interested in my music I was able to get gigs and also gain more followers organically as well. I highly recommend these guys!

2020幎7月28日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

It worked!

It did exactly what it was suppose to do! I went from 4K followers to 11.5k in 3 months. Lots of interest and engagement in my area of interest as well!

2020幎7月28日
自発的なレビュヌ
Social Buddy ロゎ

Social Buddy からの回答

Thanks Michael. You are a true influencer!

5぀星のうち1の評䟡

SCAM

SCAM! I signed up two weeks ago and after no activity on my account for the full two weeks, requested a refund. They sent me fake growth statistics that does not match up with my Instagram's Insights and said they will not refund. After requesting a refund several times and getting denied every time, I decided to write a review because they are clearly running a scam. Do not use this service!

REPLY: None of your stats match anything near what my Instagram Insights shows, nor does it show that my account has been actively doing what you claim your programme does, so someone is lying. Prior to knowing that I'd bought followers, you sent me your inflated stats, playing it off as if your programme was responsible for this growth, then when I told you I'd bought followers, you call me trashy. Very professional business you run there 👌

2020幎7月27日
自発的なレビュヌ
Social Buddy ロゎ

Social Buddy からの回答

Alexandria. Your Instagram account @ Alex__eissinger was growing at a nice pace from our service. Slow and Steady growth each day as expected.

Our service helped you grow by 40-60 per day and you were only two weeks into the campaign! That is a good start.

You just wanted too much too fast.

Then you got impatient and bought 500+ fake followers from viralrace as you told us yourself and can see in the stats link below. (Straight from IG)

We only do real and organic growth and we were delivering exactly that.

When we mentioned the fakes you got mad.

Instagram will penalize your account for this at some point and it’s trashy to buy fakes then claim to be an influencer.

We do offer refunds if we can’t deliver service. In this case you were getting results so it’s not clear why a refund would be warranted.

Here is a link to your stats as they are being tracked and are public. They are direct from IG
https://igblade.com/instagram/Alex__eissinger

5぀星のうち3の評䟡

Wouldn't recommend if you care about quality of followers

I decided to give Social Buddy a go after my instagram growth plateaued (and even went the other way) however the service was not helpful to me. The only method used is follow/unfollow which Instagram are known to not like, and they followed a load of profiles which have absolutely nothing to do with my niche at all, despite me giving them accounts extremely similar to mine to target those kind of followers. I now have a load of Middle Eastern and Indian accounts (mainly men) following my fitness account. Not at all helpful, would not recommend if you care about quality of followers. The customer support was pretty good though and they cancelled my account with no issues.

2020幎7月23日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Social Buddy is amazing

Social Buddy is amazing. My restaurant has been using their service for a few years, and have gone from 3,000 followers to over 17,000 and counting. Their customer service is great, and they are very accessible to any questions or concerns. It is also a very affordable service. Highly recommend.

2020幎7月15日
自発的なレビュヌ
Social Buddy ロゎ

Social Buddy からの回答

Thanks Tubby. Your restaurant is the best and we hope the lockdown ends soon so we can stop by.

5぀星のうち1の評䟡

Absolutely HORRENDOUS experience


Absolutely horrendous experience with this company. They never once reached out. I reached out to them to check in on my account health and growth. They only went on my account once a week or less. I lost over 200 followers and I happened to change my password a few weeks into their service and forgot to mention it. My CSM Theo never reached out. So it was very obvious they were not even going on my account even after I changed my password. This company clearly does not care about their clients

2020幎7月15日
自発的なレビュヌ
Social Buddy ロゎ

Social Buddy からの回答

Hi Brent. Sorry you feel this way especially after we had many email exchanges with you and gave you a full refund.

I count 35 email exchanges with you starting on day 1 of your subscription June 18 almost daily until today. I’m not sure why you would say you never heard from us. I feel like we were bff pen pals for a few weeks.

I’m not sure what else you wanted us to do?

Right away there were issues with your account as you were constantly disconnecting our app. Our system would constantly send you emails asking you to reconnect.

Like I mentioned our service is software. We don’t have random people signing into your account from their phones. So it’s usually connected but sometimes the app needs to reconnect or you can disconnect it. Also their might not be any logins during a week if it’s still connected.

Technology is fickle and people are too. So in this case it wasn’t a great match and things were not going the direction we all would like.

We were glad to give a full refund. So I’m not sure why you are still so angry.

We have thousands of clients and unfortunately a few here and there have issues.

I feel our team handle your Increasingly aggressive communications in a professional manner and kept their cool.

5぀星のうち1の評䟡

2 weeks later no change to my account..

2 weeks later no change to my account

2020幎7月10日
自発的なレビュヌ
Social Buddy ロゎ

Social Buddy からの回答

Hi. We don’t think it’s fair to give us a bad review since you were never actually able to use our service and we gave you a full refund.

For our service to work you need to connect your IG account to our app. You/we tried many times to connect but it didn’t happen. Not your fault or ours, just didn’t get to start your campaign. So we were glad to cancel and refund.

I hope you would consider removing this review as you were not able to use our services and experience it.

Thanks

5぀星のうち5の評䟡

I have nothing but good things to say


I have nothing but good things to say about Social Buddy. It has helped with a steady growth on my social media and I think has truly helped my company bring in more business.

It was also helpful to have had someone from their team who was able to answer my questions through the process!

2020幎7月9日
自発的なレビュヌ
Social Buddy ロゎ

Social Buddy からの回答

Thanks Aviana. You post great content and we’ll continue to get you followers!

5぀星のうち5の評䟡

Increased Engagement + Followers

I typically don't leave reviews but this company really works!

It helped me get noticed by real people, increased engagement, and good steady follower growth.

Working with Social Buddy has been a great experience and they have excellent customer service. I will be recommending this service to people that may need help growing their social media accounts!

2020幎6月22日
自発的なレビュヌ
Social Buddy ロゎ

Social Buddy からの回答

Thanks Chloe. You also have a great IG page so it helps your content is on point! It’s a pleasure working with you

5぀星のうち5の評䟡

Social Buddy has been great!

Social Buddy has been great!! My followers have grown by over 200 in only two weeks and I didn't have to do anything. The setup process was easy and the account manager answered all my questions over email super quickly

2020幎6月22日
自発的なレビュヌ
Social Buddy ロゎ

Social Buddy からの回答

The party never ends with your account! Spring Break 2021 here we come.

5぀星のうち5の評䟡

I used the social buddy growth service


I used the social buddy growth service for a few months had had great results. They helped me gain followers and it really improved my business

2020幎5月30日
自発的なレビュヌ
Social Buddy ロゎ

Social Buddy からの回答

You know your niche and the right accounts to target. We do all the busy work. Thanks for the nice review.

5぀星のうち5の評䟡

Fast, natural growth!

Growing steadily since signup last month. There was a brief 3-4 day 'warmup' period - but, having gone through that, things have been excellent since.

I have tried a couple other services and I would get blocked multiple times a month - have not had this issue with social buddy.

Their customer service is also great. All-around, has been a safe & natural way for me to grow my instagram.

2020幎5月11日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

SCAM!

SCAM!!

When signing up they tell you there’s a “warm up” process that takes 5-7 days. During the first 5 days they didn’t even try to access my account. On the 8th day I emailed and asked why there still hasn’t been any activity on my account. They claim that they follow people for you in order to get followers back, there was no such activity after 8 days. So, after emailing them “Theo” kept replying that there’s a “warm up process” of 5-7 days, but it had already been 8(!!) days and I received the same answer three times. He then asked if I wanted a refund, and I answered that I did NOT want a refund, I wanted to know when the service would start. They sent me a refund anyway and then said that “we can’t get on the same page”.

Sooooooo unprofessional and totally unacceptable.

Only good thing is they sent the money back.

2020幎4月24日
自発的なレビュヌ
Social Buddy ロゎ

Social Buddy からの回答

Hi Josephine

I think you misunderstand what a scam is.

We have thousands of happy customers, but once in a while we have trouble connecting to an account. We try multiple times and methods but for some reason it doesn’t work.

That’s why we issued you a FULL refund.

A scam, as you called it, would be taking your money, not delivering and not giving you a refund.

Instead we are professionals and know that we would rather refund than take your money if we can’t connect.

We are happy with the way we handled your situation and sorry you feel as though you need to write a bad review even though we treated you professionally.

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報