South Boston Waterfront Transportation Center Parking レビュー 

93
•
TrustScore 5段階評価の3.5

3.4

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち3の評価

Don't arrive even a moment early! The garage is nice, the infrastructure 5 stars, the location convenient, but the reservations offer zero arrival time flexibility. Traffic is unpredictable, making th... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Prepaid for event parking months in advance. Arrived 15 minutes 'late' for my 2:00 reservation (Boston traffic, right?) My vehicle exceeded the height limit (which I was not made aware there was... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Excellent location and very clean and simple to get in and out. Made a reservation online ahead of time and worked great. Just had to scan the QR code upon entering and leaving. Very clean and well-li... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I've been using this garage since it opened, very clean, well lit and the location is great. Most important, the people at the office are wonderful. They always receive you with a smile and are super... もっと見る

企業情報

  1. 駐車場ビル

さまざまな外部ソースから提供された情報

South Boston Waterfront Transportation Center (SBWTC) is conveniently located near the Waterfront. So, whether you’re planning to spend some time in the city and need a daily parking spot, or if you live or work in the city and need monthly parking, there is a spot waiting for you!


連絡先

3.4

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3.5

93件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.4

すべてのレビュー

(93)

過去12か月のレビュー数: 6件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち3の評価

Need to update system time

Being able to buy the ticket and using the barcode was great. The only feedback is that they need to update their system to acknowledge the real time and not (summer time clock). The ticket is supposed to be valid for 24 hours, however I left the parking at 11:15pm or so and it charged me 1 hour ($9dlls) since in their system it was 12:15pm… it leaves you no choice but to pay to be able to get out.

2022年3月7日
5つ星のうち5の評価

Great customer service

I've been using this garage since it opened, very clean, well lit and the location is great. Most important, the people at the office are wonderful. They always receive you with a smile and are super helpful when you bring any concerns. Particularly James and Sirgut that they even greet me by my name!

2021年3月19日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

I bought a parking pass for July 25th…

I bought a parking pass for July 25th for $15. The garage was perfect for parking to take the ferry to Provincetown for the day to meet up with a friend. I made sure to give myself extra time in case the ferry back to Boston was late. My reservation for the parking pass was from 12pm to 10pm. I got back at 9:00 and walk to the garage, and got in my car at 9:10. I scan the barcode on my pass that I had printed out, and it said it was invalid. I then had to pay an additional $38 on top of the $15 I had already paid to get out of the garage. I pressed the button for help, but no one answered. I was not impressed and ended up paying $53 total.

2020年7月26日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Excellent location

Excellent location, easy in and out and pre payment was a snap.
A little difficult to find the entrance but we made it OK.

2020年3月17日
自発的なレビュー
South Boston Waterfront Transportation Center Parking ロゴ

South Boston Waterfront Transportation Center Parking からの回答

Hi Maria,

Thank you for your review! We're glad you enjoyed your stay with us.

Thank you,
SBWTC

5つ星のうち4の評価

Only problem was finding the place amid…

Only problem was finding the place amid all the construction. Once there, all was easy. Reasonable rate for entire day.

2020年3月14日
自発的なレビュー
South Boston Waterfront Transportation Center Parking ロゴ

South Boston Waterfront Transportation Center Parking からの回答

Thank you for your review. We're sorry you had difficulty finding the garage due to the construction, but are glad that you enjoyed your stay!

Thank you,
SBWTC

5つ星のうち5の評価

Good customer service

I cancelled. Didn’t want to go to large event. Called the parking people. Very easy to deal with. Received an immediate refund the night before I was due to arrive

Also easy to book in the first place

2020年3月12日
自発的なレビュー
South Boston Waterfront Transportation Center Parking ロゴ

South Boston Waterfront Transportation Center Parking からの回答

Thank you for your review. Thank you for the positive feedback!

Thank you,
SBWTC

5つ星のうち5の評価

Very easy

Very easy, clean and well lit!

2020年3月11日
自発的なレビュー
South Boston Waterfront Transportation Center Parking ロゴ

South Boston Waterfront Transportation Center Parking からの回答

Thank you for your review! We're glad you enjoyed your stay with us.

Thank you,
SBWTC

5つ星のうち5の評価

As a person who has always had trouble…

As a person who has always had trouble getting back onto 90 west after visiting Boston for Pax East, this was the easiest trip home I have ever had. You have my parking money for life!

2020年3月2日
自発的なレビュー
South Boston Waterfront Transportation Center Parking ロゴ

South Boston Waterfront Transportation Center Parking からの回答

Thank you for your review. We're glad you enjoyed your stay with us!

Thank you,
Parking.com

5つ星のうち5の評価

So easy and close to convention…

So easy and close to convention centers, hotels, and restaurants

2020年3月1日
自発的なレビュー
South Boston Waterfront Transportation Center Parking ロゴ

South Boston Waterfront Transportation Center Parking からの回答

Thank you for your review. We're glad you enjoyed your stay with us!

Thank you,
Parking.com

5つ星のうち5の評価

Great location- easy in and out even…

Great location- easy in and out even with the construction in the area.

2020年1月29日
自発的なレビュー
South Boston Waterfront Transportation Center Parking ロゴ

South Boston Waterfront Transportation Center Parking からの回答

Thank you for your review Antonia. We're glad you enjoyed your stay with us!

Thank you,
SBWTC

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報