Spreetail レビュヌ 

115
•
TrustScore 5段階評䟡の1

1.2

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

Auf Versand kann man ewig warten. Es wird immer wieder gelogen und behauptet, man wÃŒrde einen erneuten Versand veranlassen, obwohl die erste Sendung offensichtlich fÃŒr jeden Menschen mit etwas Verstan... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

Spreetail charged a restocking fee of half of the selling price, saying the product I returned was not useable. I had never taken it out of the box. So it must have arrived damaged. Customer service... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

Purchased an item through Amazon UK. Did not appreciate this was the source. A 2 day delivery (the reason for purchase) has turned into might turn up in a week. Another one I will assiduously avoid in... もっず芋る

5぀星のうち2の評䟡

Purchased an end table and it arrived damaged.. I was sent return label and was told the item is out of stock. Upon looking online they have 17 available at 70.00 more than what I paid... Will not se... もっず芋る

䌁業情報

  1. 物流業

圓該䌁業による蚘述

Spreetail is the complete ecommerce solution for in-demand brands and manufacturers of big-&-bulky products. Our mission is to propel brands to increase their ecommerce market share across the globe while improving their operational costs. We invest in your success from the start by cutting a large wholesale purchase order. We’ll talk through how our services can skyrocket your growth, whether from our expertise in shipping big-&-bulky items, or by getting you onto more sales channels – we'll develop a custom strategy that’s right for your brand. We list & sell your products across 12+ of the top ecommerce marketplaces & channels while our content experts ensure that product titles, descriptions, and creative assets are optimized for the channel we’re selling on. We deliver fast; next-day fast to 80% of the country by shipping from our seven nationwide fulfillment centers. Our LTL operations make it possible to get Prime status, or 2-day delivery, on previously slow-to-deliver goods. We accelerate your ecommerce growth with strategic, data-based decisions custom to your unique performance and trends. Our close channel relationships give your brand an unrivaled opportunity to participate in the latest programs. We’re a top Seller Fulfilled Prime retailer, a Walmart Pro Seller, and helped pilot the Target+ program.


連絡先

1.2

ひどい

TrustScore 5段階評䟡の1

115件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 63に回答しおいたす

通垞1週間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

1.2

すべおのレビュヌ

(115)

過去12か月のレビュヌ数: 85ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

I bought a pool from them on tictok and


I bought a pool from them on tictok and I never received it they sent me 6 container with covers and I called no response for 24 hours already I've reported them to the better business Breau I told my bank about fraud they did on the package it has 2 different addresses for delivery

2026幎6月11日
自発的なレビュヌ
Spreetail ロゎ

Spreetail からの回答

I am sorry for the inconvenience. Please contact us by phone at 1-866-639-9320, or email at hello@spreetail.com to accommodate your concerns for your order.

5぀星のうち1の評䟡

Astoundingly Incompetent Business

One star is generous. Or ordered a £149 garden box and while it arrived a day early it was a repackaged box from, I'm assuming, a return. It was poorly packaged, no plastic, broken styrofoam put into a box and wrapped with three nylon straps. They did not include the instructions or the hardware. They are polite and responsive with lots of "I appreciate your frustrations" "we are working to get this matter resolved" but no action. I'm still trying to get the package collected and refund issued, despite telling them when they can collect. They're ignoring my request for refund. UPDATE: After asking me for my preferred pick up date, which I had already done in prior messages, they wrote again to say that their only availability was 15th- 19th. I gave up and told them to collect on the 15th. The refund would only be issued once the product was back in their warehouse. I spent a week trying to get them to collect the item that was not a complete package in the first place and I still have to wait for a refund??? In the meantime, you'll notice that they responded to this review below. So, I followed up on Sunday 14th to their suggested contact info with my order number and my name and explained the whole situation. They wrote back a few hours later telling me that they're having problems locating my order. They requested that I provide my name and order number (I DID THAT IN MY PRIOR EMAIL) and my postal code. I provided all of that early Monday morning and in mid afternoon the order was picked up. They wrote again AFTER the item was collected with more problems finding my order and asked for more order numbers. AGAIN I wrote to say that the order was already collected and that they had no idea what was happening with my situation. Here's the kicker...They wrote AGAIN, early Tuesday morning telling me that I needed to contact a specialised support team so they can "expedite the review process"!!! What are they talking about???Now I'm waiting for my refund. This is one seriously incompetent business that should not be selling on Amazon or anywhere. It's astounding that they even exist.

2026幎6月11日
自発的なレビュヌ
Spreetail ロゎ

Spreetail からの回答

I am sorry for the inconvenience. Please contact us by phone at 1-866-639-9320, or email at hello@spreetail.com to accommodate your concerns for your order.

5぀星のうち1の評䟡

I ordered a product from this company


I ordered a product from this company off of Amazon. The order never shipped. They said they had problems with the tracking number. They offered me a 47 dollar discount which I accepted. A week later, after still not receiving the product, I reached out again. They said they would I would have to wait a couple days for a response. They said if a refund is to be issued or if I refuse the order I have to pay $167. This makes absolutely no sense. Joshua Ketter is the CEO of this company, he should be ashamed of himself.

2026幎5月18日
自発的なレビュヌ
Spreetail ロゎ

Spreetail からの回答

I am sorry for the inconvenience. Please contact us by email at hello@spreetail.com to accommodate your concerns for your order.

5぀星のうち1の評䟡

Charged $140 "Restocking Fee" for an Unopened Return

June, 2026: We bought a stroller through this third party Amazon seller. When we received it, we opened it, without removing anything from the carton, retaped it, and folllowed their instructions to return it. Shorty after they received it, we were provided a $165 refund, half of the $340 purchase price. The reason they provided was that it was used and not in sellable condition. If that is the case, thats the condition they sold it to us in, because we didn't unpack it. Multiple efforts to make our case with the company have resulted in the same automated message, denying our appeal. A google search reveals that this company has an established pattern of these practices. Run, don't walk away from doing business with these people

2026幎6月3日
自発的なレビュヌ
Spreetail ロゎ

Spreetail からの回答

I am sorry for the inconvenience. Please contact us by email at hello@spreetail.com to accommodate your concerns for your order.

5぀星のうち1の評䟡

Children’s garden slide.

Ordered a Children’s garden slide from Amazon with 2-3 day delivery that worked as an Eid gift for my grandson. Message from Spreetail via Amazon was that it would be delivered 1 day late. On checking that day, the item had not been dispatched for delivery. Contacted Spreetail directly because Amazon refuse d all responsibility for the delays and they told me the parcel was missed by Evri. 2 days later, I had a reply from Spreetail saying my order would be delayed by a further 2 days and they offered me 10% for the inconvenience and disappointments. By this time, I had to buy a different present - an extra £50 of unplanned for purchases. My next message was that the slide wouldn’t be delivered for a further 7 days. After replying to that message, 1 day later I received an other message saying delivery was unknown. I then cancelled the order.

2026幎6月4日
自発的なレビュヌ
Spreetail ロゎ

Spreetail からの回答

I am sorry for the inconvenience. Please contact us by email at hello@spreetail.com to accommodate your concerns for your order.

5぀星のうち1の評䟡

Never buy from Amazon seller Spreetail

Spreetail along with their discount shipping partner, OnTrac, are an embarrassment to Amazon and a pain in the a** to their customers (me). Of the hundreds of Amazon deliveries shipped to me, only one delivery service delays the delivery (if they deliver at all) due to the need for address clarification: Not FedEx. Not UPS. Not Amazon. Only OnTrac will consistently pause delivery because they can’t locate the address (apparently their people don’t understand GoogleMaps
) I think I finally got Amazon to issue an order cancellation. In the meantime, Spreetail is holding my product and $$ hostage. FYI Spreetail “customer service” is offshore (Philippines) , so don’t count on help there. Lesson learned: Never buy from the Amazon seller, Spreetail.

2026幎6月3日
自発的なレビュヌ
Spreetail ロゎ

Spreetail からの回答

I am sorry for the inconvenience. Please contact us by email at hello@spreetail.com to accommodate your concerns for your order.

5぀星のうち1の評䟡

Received a damaged a/c condenser

Received a damaged a/c condenser, didn’t open the box for about five weeks. When I opened it
surprise! It looked like it had been pushed off the delivery truck. Guess who washed their hands of the problem - Spreetail! Buyer beware!

Edit - not only was the piece of junk beat up when I received it, now that I’ve completely unpacked the head, it’s missing parts! Not sure why I’m surprised. Thanks Spreetail!

Edit #2 - received the nonsense email from Spreetail customer service asking me to contact them (trying to make it look as if they care). Contacted them, received the same response as I did when Amazon was involved, basically sorry we can’t help you.

2026幎5月31日
自発的なレビュヌ
Spreetail ロゎ

Spreetail からの回答

I am sorry for the inconvenience. Please contact us by email at hello@spreetail.com to accommodate your concerns for your order.

5぀星のうち1の評䟡

Absolutely useless!!!

Absolutely useless!!!
They are listed as a "Verified Seller" on B&Q so thought they should be ok to buy from. Very wrong. The listing (for a child's slide) said next day delivery, which is "confirmed at checkout." This was the sole reason for buying it through B&Q, as the same item sold by Spreetail on Amazon said 4 days. By the end of the next day there was no update on the order and no item delivered, so I contacted them through B&Q to request a shipping tracking number. A day later I still hadn't heard anything so I escalated it with Paypal and B&Q. The next day (3 days after placing the order) I got notification from Evri that they were expecting my parcel. However, the tracking number supplied didn't work. The following day (so in line with the Amazon listing) the item was delivered, in a box that was heavily torn and damaged. Amazingly everything was still in there so I accepted the delivery. I never got any response or updates or feedback from Spreetail, or B&Q. After reading the other reviews (which I wish I had done before placing the order)I honestly think the only reason I got my item was because I raised a claim with Paypal and B&Q. I will definitely never buy anything through them again.

2026幎5月26日
自発的なレビュヌ
Spreetail ロゎ

Spreetail からの回答

I am sorry for the inconvenience. Please contact us by email at hello@spreetail.com to accommodate your concerns for your order.

5぀星のうち1の評䟡

Avoid ordering from this company

Avoid ordering from this company. Product was damaged and they charged me a restocking fee. I’m currently trying to get Amazon to refund the money directly

2026幎5月16日
自発的なレビュヌ
Spreetail ロゎ

Spreetail からの回答

I am sorry for the inconvenience. Please contact us by email at hello@spreetail.com to accommodate your concerns for your order.

5぀星のうち1の評䟡

Faulty paddleboard - no return offered

I bought a paddleboard from them, and it burst at the seam at the first use. The company did not issue a refund. They are a scam.

2026幎5月26日
自発的なレビュヌ
Spreetail ロゎ

Spreetail からの回答

I am sorry for the inconvenience. Please contact us by email at hello@spreetail.com to accommodate your concerns for your order.

5぀星のうち1の評䟡

Refuse return

I placed an order that accidentally doubled one of my items. Unaware of the fact I received two of the same set of speakers. After installing everything and also having to return a set of 6x9 speakers that didn’t fit to a different retailer I started my return process. First seller accepted an open package with no issues or questions just what type of shipping return label. Spreetail on the other hand took me 2 days past return policy, which was 17 days.(15 day Policy) Messaging in an automated system that only responds once every 24hrs. Once notified they refused to accept an unopened item that was accidentally ordered twice. Poor poor services. Only 2 days past return policy that I started before the 15th day.

2026幎5月18日
自発的なレビュヌ
Spreetail ロゎ

Spreetail からの回答

I am sorry for the inconvenience. Please contact us by email at hello@spreetail.com to accommodate your concerns for your order.

5぀星のうち1の評䟡

Where is my parcel

Where is my parcel? There’s no way of contacting you to find out where my parcel is. Have you lost it? What the hell is going on?

2026幎5月21日
自発的なレビュヌ
Spreetail ロゎ

Spreetail からの回答

I am sorry for the inconvenience. Please contact us by email at hello@spreetail.com to accommodate your concerns for your order.

5぀星のうち1の評䟡

SPREETAIL IS THE WORST> They sent me


SPREETAIL IS THE WORST> They sent me plastic furniture instead of trampoline parts. I tried ot buy this for may kids birthday and they have been a NIGHTMARE. There is nobody that can help. They tell you they will call back, yet THEY NEVER CALL. They are a toxic seller. Do not engage them in any sort of business.

2026幎5月18日
自発的なレビュヌ
Spreetail ロゎ

Spreetail からの回答

Thank you so much for taking the time to reach out — we're sorry to hear you've run into an issue and we genuinely want to help make this right.

We'd love to look into this further and explore every option available to get this resolved for you. Please don't hesitate to contact us at (866) 639-9320 or hello@spreetail.com and our team will be happy to dig in and find the best path forward.

We appreciate your patience and hope to connect with you soon. Have a wonderful weekend!

5぀星のうち1の評䟡

They lost my package after I had been


They lost my package after I had been waiting on it for 3 days , and instead of shipping with overnight shipping or same day shipping , they gave my package to fed ex, who then said it would take 3 days to receive the item. Then they said not only would they not refund me , they could only offer a refund of $12 for the inconvenience, when they lost a package worth $150.

2026幎5月11日
自発的なレビュヌ
Spreetail ロゎ

Spreetail からの回答

Thank you so much for taking the time to reach out — we're sorry to hear you've run into an issue and we genuinely want to help make this right.

We'd love to look into this further and explore every option available to get this resolved for you. Please don't hesitate to contact us at (866) 639-9320 or hello@spreetail.com and our team will be happy to dig in and find the best path forward.

We appreciate your patience and hope to connect with you soon. Have a wonderful weekend!

5぀星のうち1の評䟡

DO NOT BUY FROM THIS COMPANY

DO NOT BUY FROM THIS COMPANY! Your delivery will come in pieces and will be lucky if it’s all in tact when it arrives to you.
When I ordered the items from them, they all came in boxes that looked like they were smashed and banged. The boxes and materials they use to ship your items are so cheap that you’d be lucky if it comes in one piece. I requested a refund and returned the items as is, without opening it in all its original packaging.
When I got to FedEx they said we can’t accept this and I told them this is how it was delivered to me. LOOK AT THE CONDITION OF THESE BOXES! They reboxed it for me and charged me about $63 for it. I requested that the company reimburse me for the cost of this and they denied me. I would have never accepted delivery if I saw the condition of these boxes in the first place but they were dropped off anyway. Now I’m left with eating up the cost.
Their customer service can’t accept that they messed up with the packaging of their items and now their customer has to suffer from it.
If that’s how you treat customers, DO NOT EVER BUY FROM THEM AND LOOK ELSEWHERE!

THIS IS A WARNING BEFORE YOU BUY! SAVE YOURSELF THE TROUBLE AND MONEY!

2026幎5月7日
自発的なレビュヌ
Spreetail ロゎ

Spreetail からの回答

Thank you so much for taking the time to reach out — we truly appreciate you letting us know about your experience.

I was able to locate your order and can confirm that a full refund has been issued. We're sorry for any frustration this situation may have caused, and we want you to know that your feedback is genuinely valued. We'll be using it to take a closer look at our restocking fee policies for Amazon orders to make sure we're doing right by our customers going forward.

Please don't hesitate to reach out if there's anything else we can help with. We hope you have a wonderful weekend!

5぀星のうち1の評䟡

Absolute Scammers

Absolute scammers. Item never arrived, they strung me out on a delivery date and then refuse to refund. Horrendous Amazon seller and should be investigated by the DOJ.

2026幎5月3日
自発的なレビュヌ
Spreetail ロゎ

Spreetail からの回答

Thank you so much for taking the time to reach out — we're sorry to hear you've run into an issue and we genuinely want to help make this right.

We'd love to look into this further and explore every option available to get this resolved for you. Please don't hesitate to contact us at (866) 639-9320 or hello@spreetail.com and our team will be happy to dig in and find the best path forward.

We appreciate your patience and hope to connect with you soon. Have a wonderful weekend!

5぀星のうち1の評䟡

This is a return problem

This is a return problem. I returned a product that was never used, opened, or even moved from delivery drop off area. FedEx picked it up and when I got a response from the seller saying it was damaged beyond sellable condition and they were charging me a 50% restocking fee my jaw hit the floor. How can something that I basically never touched with the exception on placing the return label on it could be damaged (unless Fedex damaged it) which they should take that up with Fedex. The product in question was w/tax $142 and I received a refund of $71. I spoke with them (chat, text) several times and Amazon reached out to them and they elected not to do anything. This seems very untrustworthy to me.

2026幎4月21日
自発的なレビュヌ
Spreetail ロゎ

Spreetail からの回答

Thank you so much for taking the time to reach out — we're sorry to hear you've run into an issue and we genuinely want to help make this right.

We'd love to look into this further and explore every option available to get this resolved for you. Please don't hesitate to contact us at (866) 639-9320 or hello@spreetail.com and our team will be happy to dig in and find the best path forward.

We appreciate your patience and hope to connect with you soon. Have a wonderful weekend!

5぀星のうち1の評䟡

Seller has no clue

I asked them how you empty a pool they sold. I asked did it have a plug to empty it. It was a 6 foot by 15 inches a kids pool but nonetheless it held a lot of water and that was something you need to know and their response was they did not know and I should call the manufacturer. I let them know they should know their products and a customer should not be inconvenienced by having to contact someone else. I deleted it from my cart. Im not going to deal with a seller who doesn't know an answer to such a simple question and necessary question and I'm sure others have asked the same question and I told them it should be in the product description anyway. The seller did reach out to me again and was unwilling to reach out to the manufacturer. So this seller is not someone I'll be buying anything from and just as and additional detail the pool was $89 dollars so not cheap and I'm not taking a chance there's no plug to empty it not for that price. A friend of mine was going to order it until I told her what happened so she's not going to purchase it either.

2026幎4月29日
自発的なレビュヌ
Spreetail ロゎ

Spreetail からの回答

Thank you so much for taking the time to reach out — we're sorry to hear you've run into an issue and we genuinely want to help make this right.

We'd love to look into this further and explore every option available to get this resolved for you. Please don't hesitate to contact us at (866) 639-9320 or hello@spreetail.com and our team will be happy to dig in and find the best path forward.

We appreciate your patience and hope to connect with you soon. Have a wonderful weekend!

5぀星のうち1の評䟡

Wish I’d read reviews before purchase

Wish I’d read reviews before purchase. Custom services are pretty quick to reply but say basically they can’t do anything. This company, plus Evri as the courier what could possibly go wrong 
. everything! Fortunately Amazon will refund - I’m guessing that’s what this company is relying on. Avoid.

2026幎4月18日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

DO NOT BUY FROM THIS COMPANY_

I ordered a bundle of 4 bags of chicken run sand and only received 3. I left the seller know right away and the driver knew too. He told us that it probably got put on the wrong truck and it should come soon. Still not here and now Spreetail is saying it shows as delivered to the same address all on the same day. I called Fed Ex and they are investigating it, but says it shows as all delivered together. So the Fed Ex driver is lying. Spreetail had the nerve to tell me that since it was a bundle package they cannot refund for one. Ever hear of something so stupid? They said to contact my credit card co to tell them it was not received and they should have insurance to cover the cost. WHY is that my problem. So I am sending the 3 back and since they can't refund for one, they have to credit my account for the whole amount and can't charge me for one. I'm tired of getting ripped off so no more online shopping with these seller or walmart. Worst customer service, even worse than comcast/exfinity.

2026幎4月11日
自発的なレビュヌ

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報