TandCity Malmö レビュー 105

TrustScore 5段階評価の4.5

4.3

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Med en stark rädsla för tandläkarbesök efter tidigare traumatiska upplevelser så har jag för första gången mycket positiv och total smärtfri upplevelse. Tandläkare Ali har gett mig ett fantastiskt b... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Var hos tandläkare Alexander för att fixa min fyllning på framtänderna som jag sedan tidigare var oehört missnöjd med. Alexander är proffsig & oehört trevlig & noggrann i sitt arbete! Blev mer än nöjd... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Kom akut till Tandcity en Fredagskväll och blev otroligt väl bemött av både tandsköterska och tandläkare Ali! Har nu fått två broar och ska göra ett implantat. Allt detta inom en månad, helt fan... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Åk inte till denna kliniken ! Det är rena rama bedragarna . Jag åkte dit på kontroll och de var Aliakbar som höll i min undersökning. Jag fick veta att jag hade 11 hål samt tandsten som behövdes ta bo... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 歯科医師
  2. 美容歯科医
  3. 歯科衛生士
  4. インプラント・歯周医療専門医
  5. 救急歯科サービス
  6. 歯のホワイトニング サービス

当該企業による記述

Din tandläkare i Malmö med komplett tandvård till ett bra pris! Vi erbjuder generösa öppettider månd-lörd samt akut tandvård.


連絡先

4.3

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

105件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

レビュー依頼の記録がありません

この企業は顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 50%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Jättefin upplevelse hos tandläkare…

Jättefin upplevelse hos tandläkare Sofia. Tandvårdsrädd och spänd är jag, fick prova Vr-glasögon under behandlingen. Vilken upplevelse !! Har ni inte testat detta med VR glasögon borde ni göra det. Man försvann i en annan värld av fiskar, koraller, bubblande hav och underbar musik. Snarare känns det som man varit på spa behandling än tandläkarbesök.

2026年5月15日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Med en stark rädsla för tandläkarbesök…

Med en stark rädsla för tandläkarbesök efter tidigare traumatiska upplevelser så har jag för första gången mycket positiv och total smärtfri upplevelse.
Tandläkare Ali har gett mig ett fantastiskt bemötande och därmed ingen rädsla.
Utöver detta mycket nöjd med de tre besök jag gjort. Rekommenderar alla jag känner att åka hit🌟🌟🌟🌟🌟

2026年5月10日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Var hos tandläkare Alexander för att…

Var hos tandläkare Alexander för att fixa min fyllning på framtänderna som jag sedan tidigare var oehört missnöjd med. Alexander är proffsig & oehört trevlig & noggrann i sitt arbete! Blev mer än nöjd & kände knappt av något under besöket. Kan varmt rekommendera Alexander!

2026年5月4日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Åk inte till denna kliniken dom lurar folk på pengar!!!!

Åk inte till denna kliniken ! Det är rena rama bedragarna . Jag åkte dit på kontroll och de var Aliakbar som höll i min undersökning. Jag fick veta att jag hade 11 hål samt tandsten som behövdes ta bort under två omgångar ! Jag blev jätteledsen men fick rådet av min mamma att boka tid hos en annan tandklinik för second opinion. Där fick jag veta att jag hade 6 st hål samt ett väldigt litet hål och tandsten skulle det ta bort på 1 besök och inte 2 som denna här kliniken sa. Jag fick ett nytt kostnadsförslag från den andra kliniken jag gick på och prisskillnaden är på strax över 6000 kr. Så gå INTE hit !

2026年3月18日
自発的なレビュー
TandCity Malmö ロゴ

TandCity Malmö からの回答

Hej Jenna,

Tack för att du delar med dig av din upplevelse. Vi beklagar att du känner dig besviken efter ditt besök hos oss.

På vår klinik är vårt främsta fokus alltid patientens munhälsa och att göra en noggrann och fullständig diagnostik. När vi undersöker en patient identifierar vi all aktiv karies och andra eventuella behandlingsbehov, eftersom kariessjukdom är en process som behöver stoppas och behandlas för att patienten ska bli frisk. Att diagnostisera samtliga angrepp innebär dock inte alltid att allt måste åtgärdas samtidigt – behandlingsplanen anpassas alltid utifrån patientens situation, behov och förutsättningar.

Det är inte ovanligt att olika kliniker kan göra olika bedömningar av omfattning, prioritering och behandlingsupplägg, även om målet är detsamma: en långsiktigt frisk munhälsa.

Vi respekterar alltid patienters rätt att söka en second opinion och ser det som en naturlig del av vården. Om du vill är du varmt välkommen att kontakta oss direkt så går vi gärna igenom din undersökning och våra bedömningar tillsammans.

Vi önskar dig allt gott och hoppas att du får den vård du känner dig trygg med.

5つ星のうち5の評価

Kom akut till Tandcity en Fredagskväll…

Kom akut till Tandcity en Fredagskväll och blev otroligt väl bemött av både tandsköterska och tandläkare Ali!
Har nu fått två broar och ska göra ett implantat.
Allt detta inom en månad, helt fantastiskt.
Ali är en mycket kompetent och trevlig tandläkare.
Detta har resulterat i att både jag och min fru har listat oss där.
Kan varmt rekommenderas.

2026年3月20日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Om jag kunde ge mindre än 1 etta så…

Om jag kunde ge mindre än 1 etta så hade jag gjort det! Gå absolut inte hit om du inte vill bli lurad på pengar och göra onödiga ingrepp!

Jag hade tid hos tandläkare Aliakbar Al-Obeidi som gjorde en undersökning av tänderna och konstaterade att jag behövde laga fyra hål, göra en tandskena samt dra ut en tand. Allt för ungefär 14000. Jag blev tveksam då jag inte brukar ha hål i tänderna, så jag besökte folktandvården som konstaterade att jag inte hade några hål alls, tvärtom tyckte hon att jag skötte tänderna väldigt bra. Att hålla på och lura folk såhär som Tandcity gör borde vara brottsligt!!!

2025年9月11日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Tandläkarskräck

Efter 30 års tandläkarskräck blev jag tvungen att söka hjälp, valde TandCity. Fick ett jättefint bemötande av Sofia Chiappe Olsson. Efter en professionell behandling har jag nu blivit av med nästan all min tandläkarskräck.

2025年9月12日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Tandvård med hjärta och kvalitet

Jag tror inte att det finns en bättre tandläkare än Ali. Jag har gått till många duktiga tandläkare i Iran, Turkiet och Sverige, men alla de egenskaper som man önskar att en professionell tandläkare och kirurg och framför allt en genuin människa ska ha, finns hos Ali.

Det som imponerar mest är inte bara hans höga kompetens, utan att han är så pålitlig och hos honom känner man sig trygg direkt som att man är en del av hans familj. Han tar sig tid, är lugn och ger alltid den där känslan av att man är i trygga händer. Han är rättvis, och man vet att man inte hittar bättre priser någon annanstans för den kvalitet han erbjuder. Hela min familj går till honom och vi är supernöjda med både honom och hans fantastiska team. Rekommenderas varmt!

2025年6月2日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Proffs.

Återkommande besökare hos Tandcity.
Mycket nöjd: proffsighet, transparens och vänlighet.
Rekommenderas varmt!

2025年7月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Räddare i nöden!

Jag sökte akut hjälp för en plötslig outhärdlig smärta i en tand efter att ha ätit en fredagkväll. Trots att det var dax att stänga väntade dessa fantastiska människor på mig. Jag fick direkt hjälp och jag är oerhört tacksam för dessa fina människor och deras underbara bemötande, det var verkligen räddare i nöden!

2025年5月23日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Bokade tid för att ta bort tandsten…

Bokade tid för att ta bort tandsten vilket inte tog lång tid men beskrevs på kvittot som omfattande och sen betala för behandling jag inte begärt och inte blev upplyst om innan. Kände mej mycket besviken

2025年3月16日
自発的なレビュー
TandCity Malmö ロゴ

TandCity Malmö からの回答

Hej Kerstin,
Vi finner dig inte i vårt system och vi har inte öppet på söndagar (Du skriver att händelsen skedde den 16e mars) Du har nog råkat välja fel klinik för din recension.

5つ星のうち5の評価

Modern och professionell klinik

Modern och professionell klinik. Snabbt och trevlig bemötande. Tandläkaren Aliakbar Al Obeidi och tandhygienist Adja Faqiri kan jag verkligen rekommendera. Fantastiska och kunniga personer med en underbar inställning till patienten.
Hit kommer jag tillbaka.

2024年9月30日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Helt nöjd. Professionalism och excellens

Jag är helt nöjd med Alexander och hans team. Professionalism, excellens och empati. Tjänsten de erbjuder är av hög kvalitet. De är väldigt snälla, hjälpsamma och empatiska människor, samtidigt som de är utmärkta proffs. även rengöringen av tänderna var mycket noggrann och exakt, denna tjänst var också av utmärkt kvalitet. Rekommenderas absolut.

2024年9月17日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報