Tapp Airsoft レビュー 

112
•
TrustScore 5段階評価の3.5

3.4

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち2の評価

This is about the GHK G5 HPA adapter. This has to be one of the most frustrating things I think I have ever used because the first day I got it only shot maybe 120 rounds through it. Everything was wo... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち3の評価

The adapter fit after a little breaking in. Once the adapter was pressurized it would only shoot 3-4 shots before needing to reconnect. But using this while connected to the air compressor worked grea... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

My adapter was bought from a separate company in uk which came broken. I messaged tappairsoft on instgram and they were incredibly helpful in ways to help me fix it. Unfortunately it couldn't be fixed... もっと見る

5つ星のうち4の評価

There have been some fitment issues with the supplied mag adapter. Tapp Airsoft have sent me a replacement but that also had fitment issues. They have since contacted me to say they are working... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. エアガン用品店

当該企業による記述

TAPP HPA Adapter Use regular AEG mags in your GBB. Powered by High Pressure Air (HPA) Pre-Built, Plug-and-Play, the Gas Blow Back HPA Adapter! Concepted, Designed, Assembled, MADE in USA!


連絡先

3.4

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3.5

112件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常24時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.4

すべてのレビュー

(112)

過去12か月のレビュー数: 10件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち4の評価

Works reliably and feeds great

Works reliably and feeds great! Part of the thin walls snapped during a game, but was fixed pretty easily using super glue and some tape. Very good tap, just gotta be careful not to break it.

2024年7月18日
Tapp Airsoft ロゴ

Tapp Airsoft からの回答

Hi Macalester,
Glad to hear you’re having fun with it!
Please send us an email with where the part broke and we’ll reinforce it to make it stronger.
Thank you!

5つ星のうち5の評価

Fast

Quality is very nice and the shipping was fast. I’m really pleased with them and will definitely be back for other items.

2024年7月18日
5つ星のうち1の評価

You sent the wrong adapter and there is…

You sent the wrong adapter and there is no answer. There is a crack in the screw insert. The nozzle you sent me was also sent another one.

2024年7月18日
Tapp Airsoft ロゴ

Tapp Airsoft からの回答

Hello,
We are very sorry to hear this! Please contact us directly at info@tappairsoft.com or Instagram @tappairsoft.
There have been server issues and sometimes our contact form doesn’t work.
Rest assured we’ll ship you the correct adapter with no more expense to you.
Thank you,

5つ星のうち4の評価

Solid customer service

My order was missing a piece, but customer service fixed my issue within an hour of hearing from me.

2024年6月24日
Tapp Airsoft ロゴ

Tapp Airsoft からの回答

Hello Tanner,
We're sorry to hear that!
Unfortunately, we didn't receive any communication from you.
Did you try replying to your confirmation email?
Or reaching out on social media?
We respond to almost all requests within 24 business hours and I'm sorry yours didn't come through.
Please reach out to us at info@tappairsoft.com or @tappairsoft on IG and we'll get back to you asap.
P.S. we noticed 2 different emails associated with your order.

5つ星のうち1の評価

Feeding issues

The adapter feels cheap for the price. It fits very tight in the pistol but most importantly it will not feed because the shell will not fit properly. I wasted my money on something I haven't been able to use.

2024年6月20日
Tapp Airsoft ロゴ

Tapp Airsoft からの回答

Hi Mark,
I’m sorry to hear you’re having trouble with the adapter. Are you using TM spec shells?
Please reach out to us so we can troubleshoot your adapter to get you playing or send you a replacement asap.
Thank you,

5つ星のうち3の評価

417 to M4 HPA adapter problems, but awesome Support

I ordered one 417 to M4 HPA adapter. The first one broke on the feeding tube and the feeding itself was bad due to the fitment of the gasket.
I got a second one and it was the latest version of the pro adapter, this one was very shaky in the magazine shaft and due to this the gasket fitment was even worse and nothing feeder or fitted. So the product was not as good as I thought.

But now to the good part. The support of TappAirsoft is awesome! Very good communication and tries to solve the problem, they were instantly ready to solve tro problems with a couple of solutions, even though the solutions didn't work, the quality and service was very good.

2024年6月21日
Tapp Airsoft ロゴ

Tapp Airsoft からの回答

Hello Marwin,
Thank you for the kind words and we're sorry we couldn't get you a working adapter.
We are always improving the adapter and making one that works for both old and new platforms can proof challenging.
We would love to get you a working adapter, even if it means making a completely custom tuned one for your platform. Please reach out if you are interested.
Thank you!

5つ星のうち5の評価

Arren C is the GOAT!

I was having a lot trouble with my krytac vector drum and with help from Arren and a new gasket, it now works flawlessly. I will definitely be a returning customer.

2024年5月24日
5つ星のうち4の評価

Order 902690 lost/stolen, what now?

Ordered 14.05.2024, 31.05 got info that package was lost/stolen Since then no updates or any new information

Update:
First package was lost, but the second one arrives without problems on 20.06

2024年5月20日
Tapp Airsoft ロゴ

Tapp Airsoft からの回答

Hello Bartosz,
I'm very sorry for the delay!
We've been trying to get USPS to look for the packages (They took our FedEx packages).

We are following the proper procedures but the packages may be lost.
We are re-printing your order and will have it reshipped asap!

Thank you for your patience and understanding!

5つ星のうち5の評価

GHK M4 conversion piece

Had a part of the conversion kit for my GHK M4 airsoft break down during a skirm.
Even though it was past warranty they send me the piece needed without charge (just the shipping cost).
Now it works great again.
Thanks for the superb service!

2024年4月25日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報