レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

읎 늬뷰륌 대한믌국 국믌읎 볎싀 수 있윌싀지 몚륎겠지만, 저는 로마 시낎는 아니었고 테륎믞니에서 5 정거장 정도 ë–šì–Žì§„ 곳에서 읎용했습니닀. 로마 시낎에서 공항 가는 음반택시 타멎 눈탱읎 심하닀고 핎서 (공항 - 시낎 갈 때도 시낎까지 50유로 지정읞 것을 알았고, 심지얎 로마 시낎볎닀 거늬상윌로 좀 더 가까웠는데 ‘였쉜?’ 묌얎볎니 ‘놋놋... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Driver was with us 15 mins before requested time. Booking process was easy and loved that we were notified of the driver's details and even when he was on his way so that we could be ready at the door... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち3の評䟡

The driver was perfect. I wrote in my first review that this company appears to book over capacity. I was not happy that the company contacted me the afternoon before my trip to propose a planned pick... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

Ich buchte fÃŒr den 04.03.25 einen Transfer vom Flughafen Rom-Fiumicino zum Hotel zum Preis von 51,00 Euro. Diesen Betrag hatte ich per Kreditkarte im Voraus bezahlt. Daher wunderte ich mich, dass auf... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. バス貞し切り
  2. ・
  3. タクシヌ䌚瀟
  4. 運茞サヌビス

圓該䌁業による蚘述

Safe, Reliable and More Affordable bus tranfers


連絡先

3.3

たあたあ

TrustScore 5段階評䟡の3.5

1119件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

レビュヌ䟝頌の蚘録がありたせん

この䌁業は顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

3.3

すべおのレビュヌ

(1,119)

過去12か月のレビュヌ数: 23ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

Company cancelled transfer still awaiting refund

We are celebrating my wife’s birthday
Just had a note booking cancelled and they will refund money
Quoted terms and conditions and force majeur
We will have to queue and hope we get a taxi ok but wouldn’t recommend
It’s now Saturday and I am still awaiting a refund
Hopefully at some time I’ll receive a refund and this is a genuine company
Now 18July still no refund I have left message on phone line as no one there and also sent e mails

2025幎7月6日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Abzocke!!! Vorsicht!!!

Wir haben ÃŒber das Internet eine Fahrt von Rom Zentrum zum Flughafen Fiumicino fÃŒr 59€ gebucht. Der Tranfer verlief reibungslos und wir bezahlten direkt beim Fahrer. Einen Monat spÀter wurden weitere 59€ abgebucht! Wir dachten es sei ein MissverstÀndnis und schrieben die Firma an. Im Kleingedrucken steht, dass die Fahrt aber 118€ kostet! 59€ muss man direkt bezahlen und weitere 59€ werden einen Monat spÀter abgebucht! Was fÃŒr eine Verarschung! Nie wieder! Ein normales Taxi kostet 55€! Also Vorsicht vor der TSA TRANSFER FIRMA!

2025幎5月10日
自発的なレビュヌ
Cabrome ロゎ

Cabrome からの回答

Dear customer,

We would like to inform you that the amount charged to you is related to the balance of the reservation made under the initiative launched by our company, which allows for a 50% payment at the time of booking and the remaining 50% to be paid later.

We would like to emphasize that we have received mixed feedback regarding this solution; indeed, some customers have expressed a desire to make a single payment. This has been duly noted, and based on the feedback received, it is likely that this option will not be offered for the year 2026.

Furthermore, we would like to clarify that the initiative was clearly outlined in the terms and conditions at the time the reservation was made. Without checking the box for the terms and conditions, proceeding with the booking is not possible; therefore, it cannot be claimed that you were unaware of this information.

We thank you for your understanding and apologize for any inconvenience caused.

Best regards

5぀星のうち1の評䟡

Hidden Charges & Rude Communication - Avoid

We booked an airport transfer in Rome through TSA Airport Transfer and paid €51.50 at the time of booking. Exactly 4 months later, a second charge of €51.50 appeared without notice or consent. When we contacted them, they claimed it was part of a “Low Season” offer - something never clearly communicated during the booking process or in the confirmation email.

Their responses were defensive and unprofessional, refusing to acknowledge any wrongdoing and even shutting down further communication. Based on our experience and other similar reviews we found afterwards, this company operates in a misleading and borderline deceptive way.

We’ve filed a formal complaint through the European Consumer Centre. Avoid them.

2025幎6月14日
自発的なレビュヌ
Cabrome ロゎ

Cabrome からの回答

Dear customer,

We would like to inform you that the amount charged to you is related to the balance of the reservation made under the initiative launched by our company, which allows for a 50% payment at the time of booking and the remaining 50% to be paid later.

We would like to emphasize that we have received mixed feedback regarding this solution; indeed, some customers have expressed a desire to make a single payment. This has been duly noted, and based on the feedback received, it is likely that this option will not be offered for the year 2026.

Furthermore, we would like to clarify that the initiative was clearly outlined in the terms and conditions at the time the reservation was made. Without checking the box for the terms and conditions, proceeding with the booking is not possible; therefore, it cannot be claimed that you were unaware of this information.

We thank you for your understanding and apologize for any inconvenience caused.

You initiated a banking dispute, which you have already lost. It was started on June 17 and lost on June 22. Congratulations, you will also pay the fees!!!

Best regards

5぀星のうち1の評䟡

Beware of misleading price entries on the site


Beware of misleading price entries on the site. When booking our ride, the special offer “Low Season” was listed, valid from November 1 to July 1, 2025, with a price listing of 53 euros. This price listing did not clearly state that this was only 50% of our total cost and that after two months another 53 euros would be deducted from our account. At first we thought that our bank card had been hacked. But when we inquired with TSA they simply referred to the terms and conditions which can be revised at any time during the booking process.
The terms and conditions stated that the second surcharge corresponds to the remaining balance of the booked ride. sevow secnd This practice was created to ensure full service coverage and to manage long-term bookings.

Furthermore, we would like to inform you that, according to Regulation (EC) No. 261/2004 of the European Parliament and of the Council, passenger rights apply only to air transport. Cab and chauffeur services (NCC) do not fall under this jurisdiction, which means that our refund and reimbursement policy is managed independently and is not subject to the same rules.

The “Low Season” offer is currently in the beta phase and will be confirmed for the following year based on performance.

To us, pure misleading advertising and pricing! In short, scammers!

2025幎6月15日
自発的なレビュヌ
Cabrome ロゎ

Cabrome からの回答

Dear customer,

We would like to inform you that the amount charged to you is related to the balance of the reservation made under the initiative launched by our company, which allows for a 50% payment at the time of booking and the remaining 50% to be paid later.

We would like to emphasize that we have received mixed feedback regarding this solution; indeed, some customers have expressed a desire to make a single payment. This has been duly noted, and based on the feedback received, it is likely that this option will not be offered for the year 2026.

Furthermore, we would like to clarify that the initiative was clearly outlined in the terms and conditions at the time the reservation was made. Without checking the box for the terms and conditions, proceeding with the booking is not possible; therefore, it cannot be claimed that you were unaware of this information.

We thank you for your understanding and apologize for any inconvenience caused.

Best regards

5぀星のうち1の評䟡

Do not recommend

Do not recommend! First ride was okay (59€). Second ride (59€) was cancelled by them, but I never got my refund. After a month they took another payment from my bank account (59€). The mail address in their Terms and Conditions doesn't exist. When I called them out on it through another mail, they practically laughed at me and when I asked for explanation, they stopped responding. Now my 118€ are gone.

2025幎5月16日
自発的なレビュヌ
Cabrome ロゎ

Cabrome からの回答

Dear customer,

We would like to inform you that the amount charged to you is related to the balance of the reservation made under the initiative launched by our company, which allows for a 50% payment at the time of booking and the remaining 50% to be paid later.

We would like to emphasize that we have received mixed feedback regarding this solution; indeed, some customers have expressed a desire to make a single payment. This has been duly noted, and based on the feedback received, it is likely that this option will not be offered for the year 2026.

Furthermore, we would like to clarify that the initiative was clearly outlined in the terms and conditions at the time the reservation was made. Without checking the box for the terms and conditions, proceeding with the booking is not possible; therefore, it cannot be claimed that you were unaware of this information.

We thank you for your understanding and apologize for any inconvenience caused.

Best regards

5぀星のうち1の評䟡

Scam

Scam! Please read all of the terms and conditions! They hidden the real costs of the taxi! As you book the taxi ride from their page for 59€ they will charged you, after a month later, another 59€ !!! As a „ special offer”

2025幎6月15日
自発的なレビュヌ
Cabrome ロゎ

Cabrome からの回答

Dear customer,

We would like to inform you that the amount charged to you is related to the balance of the reservation made under the initiative launched by our company, which allows for a 50% payment at the time of booking and the remaining 50% to be paid later.

We would like to emphasize that we have received mixed feedback regarding this solution; indeed, some customers have expressed a desire to make a single payment. This has been duly noted, and based on the feedback received, it is likely that this option will not be offered for the year 2026.

Furthermore, we would like to clarify that the initiative was clearly outlined in the terms and conditions at the time the reservation was made. Without checking the box for the terms and conditions, proceeding with the booking is not possible; therefore, it cannot be claimed that you were unaware of this information.

We thank you for your understanding and apologize for any inconvenience caused.

Best regards

5぀星のうち1の評䟡

Arnaque sur le prix

Arnaque sur le prix ! 4 mois aprÚs la commande, j'ai un nouveau prélÚvement qui porte le montant de la course au double de ce qui était prévu !
Le transport s'est bien passé, c'est au niveau du prix qu'il y a eu un gros problÚme. J'ai comparé plusieurs compagnies de transport, j'ai choisi celle-ci parce qu'elle indiquait un prix fixe de 61€ ce qui était cohérent par rapport aux concurrents. J'ai réservé et payé ce montant le 12 février 2025, effectué le trajet le jour prévu début mars.
Aujourd'hui nous sommes en juin et je constate un nouveau prélÚvement de 61€ sur mon compte. A partir de là, je vais de mauvaise surprise en mauvaise surprise : les adresses mails que je trouve pour les contacter me renvoient des messages de "non distribution" des mails. Et quand enfin, on me répond : c'est une intelligence artificielle qui me dit qu'il faut que je fasse une réclamation à telle adresse mail ... qui se solde par "message de non distribution" et ainsi je trourne en rond. Je tente d'utiliser leur CHATBOT, et là, pareil, on me donne les mêmes adresses mail ... avec toute fois la possibilité de demander à communiquer avec "un humain", ce que je demande ... mais jamais de réponse bien qu'on m'envoie un lien. Lien qui me dit "page expirée".
AprÚs plusieurs jours d'essai, l'intelligence artificielle me dit que les 61€ payés en février étaient un acompte de 50% et que c'est précisé dans les conditions générales de vente.
Jamais cela n'a été clairement affiché lorsque je procédais à la commande, ni même quand j'ai reçu le mail de confirmation de la commande.
Aujourd'hui, je tente toujours de communiquer avec une vraie personne et espÚre une compréhension de leur part pour me rembourser, car leur procédé n'est pas correct. Il faut afficher clairement le prix total et ne pas laisser croire au client qu'il fait un choix éclairé alors que des informations capitales sont dissimulées. Effectivement, pour passer commande il faut cocher une case disant qu’on accepte les conditions de vente, qu’on ne lit pas forcément trÚs bien surtout quand avant on ne se doute meme pas que le prix affiché ne sera pas le prix total. C’est une information capitale qui n’est jamais mise en évidence. L’entreprise est douée pour se cacher derriÚre des pratiques peu recommandables et dire qu’elle a prévenu. Évidemment, tout est en anglais et il faut faire la démarche de traduire ! Tout est parfait pour embrouiller.
Ce 2Úme prélÚvement arrive 4 mois aprÚs la commande ! Quelle arnaque ! Méfiez vous de cette société et de ses pratiques commerciales.

2025幎3月7日
自発的なレビュヌ
Cabrome ロゎ

Cabrome からの回答

Dear Customer,

We would like to inform you that the amount charged to you is related to the balance of the reservation made under the initiative launched by our company, which allows for a 50% payment at the time of booking and the remaining 50% to be paid later.

We would like to emphasize that we have received mixed feedback regarding this solution; indeed, some customers have expressed a desire to make a single payment. This has been duly noted, and based on the feedback received, it is likely that this option will not be offered for the year 2026.

Furthermore, we would like to clarify that the initiative was clearly outlined in the terms and conditions at the time the reservation was made. Without checking the box for the terms and conditions, proceeding with the booking is not possible; therefore, it cannot be claimed that you were unaware of this information.

We thank you for your understanding and apologize for any inconvenience caused.

P.S.: You should start using artificial intelligence too, because if you copy and paste an email address before the mail address, "mailto" will appear, which means that you will paste the email address into the box to send the email: "mailto:admin@tsairporttransfers.com." and therefore your email will never arrive, and it is normal for it to bounce back to you!

Best regards

Best regards

5぀星のうち1の評䟡

I have tried contacting the company for


I have tried contacting the company for a refund after they cancelled the service on the day of the transfer.

They do not respond to emails, they can not be contacted by phone and the driver who’s details are on the email to contact about refunds via WhatsApp is responding with’I am a driver’ and to contact the company directly.

I left a review on Google reviews and the’owner’ responded with‘please check your bank statement the refund has been processed’..

No, I have checked my bank statement and there is only 1 transaction from TSA and that is the original debit from my account for the service that TSA cancelled.

It has been a month now..

2025幎5月22日
自発的なレビュヌ
Cabrome ロゎ

Cabrome からの回答

Hello, we remind you again that the refund in your favor has already been issued some time ago

Best regards

5぀星のうち1の評䟡

What an impudence

What an impudence! My booking was cancelt 2,5 hours before landing. I can‘t recommend that agency.

2025幎6月1日
自発的なレビュヌ
Cabrome ロゎ

Cabrome からの回答

Dear user,

According to the terms and conditions, in situations of force majeure or overbooking, as in today's case in Rome due to the Giro d'Italia, which has paralyzed the entire city center, the company reserves the right to proceed with the cancellation of the transfer. It is possible that you have not thoroughly examined our terms and conditions; therefore, we recommend that you refrain from booking with us in the future.

Best regards.

5぀星のうち1の評䟡

Booked taxi for pick up at Fco airport


Booked taxi for pick up at Fco airport rome for 19th may, Tsa canceled due to overbooking on the 18th may and they will issue a refund emailed them still no refund

2025幎5月18日
自発的なレビュヌ
Cabrome ロゎ

Cabrome からの回答

Dear Customer,

Our systems indicate that the refund for the cancellation made on May 18 has been credited to the customer on May 27, 2025.

We invite you to contact the administration for further clarification.

Best regards.

5぀星のうち1の評䟡

Very bad experience!!!

We made a pre-paid reservation the day before our flight, which was confirmed vía email by the company!! Some hours later, TSA decided to postpone our pick up time by 1 hour, but this reschedule proposal didn't allow us to arrive on time to FCO airport. We requested to cancel the reservation but they refused such cancellation and decided to keep our money without having provided any transfer service to us. We have requested our money back several times but TSA has now decided not to reply our emails anymore!! This company is a fraud that does not take care of customer's needs. My feeling is that I have been robbed!!!
By the way, we had to pay for another transport, by a professional company I highly recommend, which allowed us to arrive at the airport on time.

2025幎5月19日
自発的なレビュヌ
Cabrome ロゎ

Cabrome からの回答

Dear user, Wife of (Javier Pazos Rodriguez)

We regret to inform you that it is clearly stated in the terms and conditions that by not entering a flight number, you created this misunderstanding. In fact, we reached a point where we wanted to assist you. Just as you were required to comply with the terms and conditions, we must also do the same with our drivers. Unfortunately, this places you among that segment of clientele that does not read the terms and conditions and, when a mistake occurs, blames our company. For this reason, it is not possible to issue any refund for you.
The scammers are others, or maybe it’s you who wanted to be clever

Best regards.

5぀星のうち1の評䟡

Son unos estafadores rateros!!

Son unos estafadores, el domingo 18 de mayo a las 10 am hice una reserva en roma para el día 19 de mayo 7 am destino aeropuerto Fiumicino.Los señores me confirmaron ( tengo mensaje de confirmación) del servicio. Pues sobre las 7 de la tarde del día 18 me llega un SMS comentando que el servicio cambia de hora a las 8.00 am o sea lo retrasan una hora. Hablo con ellos por email y me dicen que como no hay número de vuelo ingresado lo pueden hacer sin motivos alguno y que es lo que hay total pido la cancelación ya que no me la puedo jugar y perder el vuelo. Pues bien los señores te dicen con la cara dura que el dinero no te lo devuelven, o sea ni servicio ni dinero negocio redondo. Por favor no reservar con ellos ni una botella de agua y mucho menos no cometer el error como yo de pagar por adelantado con la tarjeta , Son unos sinvergÌenzas

2025幎5月18日
自発的なレビュヌ
Cabrome ロゎ

Cabrome からの回答

Dear user,

We regret to inform you that it is clearly stated in the terms and conditions that by not entering a flight number, you created this misunderstanding. In fact, we reached a point where we wanted to assist you. Just as you were required to comply with the terms and conditions, we must also do the same with our drivers. Unfortunately, this places you among that segment of clientele that does not read the terms and conditions and, when a mistake occurs, blames our company. For this reason, it is not possible to issue any refund for you.
The scammers are others, or maybe it’s you who wanted to be clever

Best regards.

5぀星のうち1の評䟡

The worst company in the world

The worst company in the world
They dont have any support and dont know even how to talk with clients. There is problem in the airport and after the plane landed we were waiting in the airplane more than 30 minutes. I contacted and ask to wait for extra charge but the driver left the airport and no one supported us!!! I asked for return part of money as the order wasnt completed but they wrote me goodbye it is your problem not ours!
It is not professional way of working
And the way they talked was just shocked for me
Dont trust this company and dotn book anything from them !! They are not responsible they are awfull and bad people very bad

2025幎5月18日
自発的なレビュヌ
Cabrome ロゎ

Cabrome からの回答

This review is completely false.

The young lady writing this is Anna Arevshatyan, Director of TOUR LINE LLC.

The young lady who is defaming us in this manner booked an airport transfer in Rome for her clients from Fiumicino Airport to the center of Rome. The clients' flight landed at 15:14, and our driver arrived at 16:14 after waiting for 60 minutes for free, as per the terms and conditions. The driver then left the location and charged 100% of the service fee. It is unfortunate to see such reviews—feedback from those who do not accept the rules—and with pretextual and rude behavior, as we have kept all the documentation from the WhatsApp chats. The attempt to discredit our service indicates a refusal to accept the regulations. The driver could not wait for the client because he had other clients afterwards. A driver can only wait if no other transfers are assigned to him, applying a supplement for every 30 minutes of extra waiting, as clearly stated in the terms and conditions. In this case, it was not possible to proceed this way.

I have never seen a travel agency manage transfers for its clients like this. I also sometimes book abroad when we are doing tourism outings, booking for our Italian clients, and we always schedule appointments specifying that the flight lands, so the client wants to be picked up as soon as possible at the time of booking. That is how it should be done. Your way of working is not acceptable, and your behavior towards us through WhatsApp and email has been very rude. We have, of course, preserved all communications, and we invite you never to book with our company again if you aim to provide an excellent service.

We must respect our drivers. If we are among the best in Rome, it is precisely because we respect our drivers, and they, in turn, respect the agreements they have signed with us. We do the same with them to guarantee our clients an excellent service. If this respect and trust are lacking from both parties, it becomes a problem. An agency like yours is better lost than found.

Best regards.

5぀星のうち1の評䟡

Driver left prior to 1 hour timeline and "TSA Airport Transfers" failed to properly investigate (screenshot comms with driver included in review)

I booked a pickup with TSA Airport Transfers for an international flight landing in Rome at 7:15 A.M. The website agreement states that the driver must wait for 1 hour after the plane lands. After landing at 7:11 A.M., I notified the driver and he responded. Our plane taxied for about 30 minutes and I let the driver know my situation. He stated that by contract he would have to leave at 8:11 A.M. I communicated with him through the process ("I just went through passport control, etc.") and arrived at the pickup location at 8:05 A.M. (6 minutes prior to the deadline), I sent the driver a screenshot of the pickup location and asked where he was. He replied that he was already in his car because it takes him 6 minutes to leave the airport. I called him but no answer. In reality, he clearly left 15-20 minutes earlier, likely either to avoid having to make the drive or to chase another fare while also getting paid for this one.

I notified the booking person by e-mail at the company who immediately responded, apologized and stated that this is a serious violation by the driver and I should send screenshots and details of my dispute to their admin team. I provided screenshots of all communications with the driver, which clearly shows he left in advance, as well as a summary of the situation, and also a link to a Trip Advisor reviews for the same driver who apparently has been accused of scamming customers previously (available by a brief Google search of the driver's name). I also left my own negative review of the driver on Trip Advisor, based solely on the facts, all of which are supportable by screenshots of our communications. Less than half an hour after that I received the following reply from TSA Airport Transfers:

"Dear,

Hi, the driver has provided us with all the necessary evidence, to contest that he committed a violation you must present clear evidence that attests to it, it seems strange to us anyway, it has never happened.
be careful about the review you made, and it is criminally prosecutable for defamation, even if you have the evidence (yours), in Italy it works like this.

Best regards"

First, there is no way the driver could have provided any evidence supporting his position. At 8:07 A.M., after he had left and while I was at the pickup location, he sent me a picture of his IPad tablet at the pickup location with my name on it. This only shows that he was there previously, not for the full hour as required. Also, the driver specifically stated that he had already left prior to the 1-hour timeline, and my 8 screenshots of all communications provided to the company with timestamps supports this.

Second, I'm a practicing attorney and this is not how defamation claims work. I don't appreciate this company implying that I could be sued for defamation if I leave an honest negative review about one of TSA Airport Transfer's representatives. I replied to it after this stating that I would be including all of this in my review. I also sent an e-mail to the initial booking agent summarizing this and asking to speak with either management or someone from their legal team, but I did not receive a response.

The EUR 60 (which I expect to be refunded) bothers me much less than: (i) the actions of the driver, which caused me to be late to a meeting; and (ii) the statement by TSA Airport Transfers that my leaving a negative review could result in prosecution for defamation; in fact I probably wouldn't have spent this much time on this without that "warning".

Obviously, I'm disputing the charge with my credit card company and expect to prevail on this small matter, but my biggest annoyance is that I was put in this position by a driver who clearly was lying, and TSA Airport Transfers responded in the manner it did.

I would welcome a reply by TSA Airport Transfers to this review, and can also post related communications.

Edit: Defamation typically requires lie/misrepresentation, which I have not done, but as a courtesy I have deleted the names for now, and would be interested in seeing what evidence you say you have regarding your driver following protocol. I had no issue with your driver until he left before the allotted time and refused to reply to me, the main issue is that he did not want to do his job and acting like a victim. I sent you screenshots with time stamps subtantiating that your driver left early, to which he admitted. To summarise, the flight landed at 7:11 A.M. Your agreement states that he must remain for 1 hour. I substantiated that I had arrived at the pickup location at 8:05 A.M., which was confirmed by your driver's reply, also time stamped. It's pretty clear cut and I provided you screen shots confirming all of this. For some reason you are claiming that your driver was not in violation of this agreement. Please provide your evidence showing otherwise.

2025幎5月8日
自発的なレビュヌ
Cabrome ロゎ

Cabrome からの回答

Dear User,

We understand your frustration regarding what happened. However, as we have already explained, we have all the documentation that confirms the driver performed their job correctly. It is likely that some friction developed between you and the driver for reasons unknown to us, which may have made the driver seem overly strict from our perspective. Nonetheless, they meticulously adhered to all the terms and conditions they were required to follow.

Regarding the reviews, if you mention a name and surname, there is a risk that someone may take legal action against you if this information becomes public. You have your reasons, but the driver has theirs as well. Again, we are sorry for the incident with the driver, but I believe this has turned into a more personal matter between the two of you.
Considering how he is approaching us as well, we understand the driver's rigidity.

Regarding the dispute you wish to raise, we are ready to provide our evidence.

Best regards,

5぀星のうち1の評䟡

I did a reservation early evening for


I did a reservation on early evening for the next morning but I had to cancell it a few tens of minutes after. I did it through the link present in the email sent for the reservation. The cancellation has been taken into account but I have been cashed in anyway the next day. TSA did not respect their own terms and conditions as a cancellation done more than 12 hours before the pick up is 100% refunded... So far no refund a week after...

2025幎4月22日
自発的なレビュヌ
Cabrome ロゎ

Cabrome からの回答

Dear customer,

We regret your negative feedback. However, in your case, you were not eligible for a refund. To inform you, our terms and conditions changed on May 1st, and it was certainly not to deceive you. What you are saying is quite defamatory. We wish you a pleasant remainder of the day.

5぀星のうち1の評䟡

The driver didn't show up!

The driver didn't show up!! I called him, I sent him messages, I wrote to the company, but no one answered me. After half an hour of trying I called a taxi. Be very careful, you risk missing your plane by using the services of this company!

2025幎4月26日
自発的なレビュヌ
Cabrome ロゎ

Cabrome からの回答

Dear customer, as we have already explained to you, the driver had an accident because he was hit by another vehicle, the driver did not have time to notify our operations department to send another vehicle, he did not have time because when they took him to the emergency room the phone remained in the vehicle, we have already explained this to you but unfortunately he had to try to damage our company at all costs, we are sorry for your frustration, We hope that on your return to Rome we can make you forget this negative experience.

5぀星のうち1の評䟡

A frustrating experience

A frustrating experience. I booked a minivan for me and my family, because we had 7 bags to carry, even though there were 4 people. On the day of picking us up, a car with a luggage rack was sent for 4 large suitcases. For the driver it was put that it would be 4 suitcases, but I have the email confirming the minivan. Our luck was that the driver was so sweet that he did his best to fit everything, but a suitcase ended up going on my lap to the airport. And the frustration? I paid €69 for a minivan and they sent me a car whose race cost €34 and so far they haven't returned half of the payment. Congratulations on the lack of responsibility with the customer and the mess in the organization.

Oh, and this was in Spain. They are saying that the Spanish company is to blame for not offering the minivan service there, but if I had the option to choose and PAY, surely something is wrong. I want my money back.

2025幎2月27日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Terrible experience

Terrible experience. Totally unprofessional, like I never had before.
I booked a van for 5 people, which was including small kids, and 45min before the flight was landing (so we were up in the air) i got cancellation without any reasons. this created major issues for our trip and family

2024幎7月18日
自発的なレビュヌ
Cabrome ロゎ

Cabrome からの回答

Dear Customer,

We have analyzed your case, we understand that the cancellation was made by our company almost 9 hours before the service, as is clearly written in the terms and conditions, due to force majeure or serious problems the company can cancel the transfer.

5぀星のうち1の評䟡

TROPPO 25 euro per 16 minuti di ritardo..!!!

Lo spettacolo alle Terme di Caracalla Ú terminato con un piccolo ritardo dovuto a problemi tecnici.
Avevamo prenotato il transfer alle 23:00 (..81,50 euro.!), siamo arrivati alle 23:16 e ci hanno addebitato 25 euro. Mai più !

2024幎7月20日
自発的なレビュヌ
Cabrome ロゎ

Cabrome からの回答

Gentile utente,

La ringraziamo per il suo feedback, anche se Ú totalmente non corretto.

Il suo pick-up era programmato alle ore 23:00. il conducente come dai dati GPS Ú arrivato sul luogo del pick-up alle ore 22:48, alle ore 23:14 Ú arrivato un sms dal suo numero di telefono al conducente che diceva " Purtroppo hanno sospeso lo spettacolo per oltre mezz'ora per motivi tecnici" L'avviso appena terminato" alle ore 23:22 manda un 3 messaggio "Terminato, arriviamo" arriva dal conducente alle ore 23:31 e il GPS ha registrato il veicolo che partiva alle ore 23:35.

Bene, lei deve sapere che c'Ú CHI COME LEI ha prenotato un servizio di trasporto con la nostra azienda, e non può aspettare 20 minuti perche il cliente prima ha ritardato sull'orario di pick-up, quello che Ú stato addebitato a lei Ú stato scontanto al cliente dopo che ha aspettato 20 minuti il ritardo del conducente.

Le ricordiamo che il conducente da termini e condizioni può abbandonare il luogo di prelievo, invece vi ha atteso e portato a destinazione.

Clienti come lei non ne vogliamo, ci auguriamo di non rivederla.

Un cordiale saluto

5぀星のうち1の評䟡

Deceptive Fee Practices

Had an unauthorised TSA competition fee charged to our credit card. Notified company our flight would be delayed 24hrs ahead. After being dropped off informed by the driver we owed an additional $25 Euros "late fee" since they waited 90 minutes for us after arrival. This was a lie. Our flight arrived at 2:00 we were in the car and arrived at the hotel in less than 90 minutes. He waited at the pick up point for us for 30 minutes tops. Raised this with messages to the company and no response.

2024幎5月23日
自発的なレビュヌ
Cabrome ロゎ

Cabrome からの回答

Dear customer,

Thanks for your positive feedback!

Regarding the charge for the annual competition, it was clearly written in the terms and conditions that this initiative would take place from May 1st to May 30th, which was appreciated by 98% of our customers.

However, regarding what he said is totally false, we have documentation provided by the driver in which he is obliged to create documentation to request the payment of the extra wait as per the terms and conditions, we remind you that when you book you must enter the waiting time landing, from the moment the flight lands, 60 minutes are free, after which if the driver decides to wait the cost is €25.00 every 30 minutes.

You knew this well, but it was more important to leave a negative review with untrue content.

Cordial greetings

レビュヌの察象になっおいる䌁業の方ぞ

プロフィヌルを登録しお、Trustpilot の無料ビゞネス ツヌルにアクセスし、お客様ずの぀ながりを広げおください。

無料アカりントを取埗

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報