thegiftio.com レビュー 

332
•
TrustScore 5段階評価の4

4.1

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち3の評価

Long shipping time, over one week to even get a tracking number, and the tracking number is just generated, not in transit. order was placed: Thu, Nov 17, 6:36 PM item was delivered i... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I purchased a mug, which came in the expected time frame and well packaged. Now that I can see the mug in person, it seems to be a quality product. For those unaware, the USPO has been slowed by d... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I unknowingly ordered the same item twice by mistake. I would have received and paid for both Except Monsterry reached out to me to see if I wanted both orders or if one was done on accident. How m... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Read the mixed reviews and was a little doubtful but other than shipping going past Christmas (which I suspected may happen anyhow) I am really pleased. Good price and email contact. Shipping... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 衣料品店

当該企業による記述

Thegiftio is the one stop shop for unique, creative goods and gifts. You can call it home to thousands of special, extraordinary items, from personalized print on demand products to the ingenious handcrafted creations.


連絡先

4.1

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

332件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.1

すべてのレビュー

(332)

過去12か月のレビュー数: 26件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

My mom ordered me a hat for Christmas

My mom ordered me a hat for Christmas. To this date we have received nothing and not even tracking details. I'm very dissatisfied with this company, as they do not follow through after payment has been received. I would give this place 0 stars if it were available to me. Buyer beware of this web site.

2023年12月18日
自発的なレビュー
thegiftio.com ロゴ

thegiftio.com からの回答

Hi Brian

I’m sorry to hear about your experience with us. It sounds like you had a frustrating time, and we want to do everything we can to make it right for you.

Because we can not find your order information with only your name. Please feel free to reach out via email at sales@thegiftio.com.

We’re committed to providing excellent customer service and are looking forward to hearing from you!

5つ星のうち1の評価

Late gift arrival, no customer satisfaction guarantee

I ordered an item on December 3. I got little feedback along the way, but each time I sent an email asking for progress, I said to please cancel the order if it would not be here by Christmas. Each time, they ignored this request, and acted like my question prompted them to progress the order one step further along. The gift arrived yesterday, and was not what I had hoped it would be. Upon asking to return the item for a refund, I was told they do not accept returns based on anything but a mistake on their part. They have no customer satisfaction guarantee. Be careful shopping here.

Edit: you didn't offer a solution (for instance: allow me to return something I'm not happy with), you offered me a bribe (delete this review and we'll refund shipping cost).

2023年12月25日
自発的なレビュー
thegiftio.com ロゴ

thegiftio.com からの回答

Hi Jeremy,

We always aim to deliver a great experience, and we are gutted when we don’t meet your expectations.

We have contacted to you via email for the solution. We would love to make things right if you give us another chance.

Sincerely,

5つ星のうち1の評価

I placed an order dec 15 and got…

I placed an order dec 15 and got confirmation email. When i track with order number it doesnt exist. Have emailed multiple times with no replies. Very disappointed

2023年12月15日
自発的なレビュー
thegiftio.com ロゴ

thegiftio.com からの回答

Hi Jennifer,

I apologize for any confusion or frustration caused by the lack of response to your previous emails.

Upon reviewing our records, I can confirm that we have responded to each of your emails regarding your order placed on December 15th. We apologize if there was any miscommunication or if our responses did not reach you.

Regarding the tracking information, your order is on its way to the destination. We understand your disappointment and assure you that we are doing everything possible to ensure the timely delivery of your order.

Best regards,

5つ星のうち1の評価

WAY TOO SMALL and THEY DID NOT WANT TO ACCOMMODATE ME.

I bought a Sizw Medium in a hoodie, as a rule I always wear a SMALLwell…the darn hoodie wouldn’t even go over my head. I’m 5,6 @ 127lbs. I asked if I could exchange for a larger size and they REFUSED to help me out.

I WILL BE SENDING THIS EVER SO SMALL HOODIE BACK….they can sell it to another sucker.
I can’t even get it over my head. They need to have a HEAD MEASUREMENT.

2023年12月20日
自発的なレビュー
thegiftio.com ロゴ

thegiftio.com からの回答

Hi Karen,

Please accept our sincerest apologies that we didn’t live up to your expectations on this occasion.

As our policy, we can not offer return in case the customer ordered the wrong size. The return and refund policy was shown directly on our website before you place the order.

Appreciate your understanding.

Sincerely,

5つ星のうち1の評価

Ordered the item on DEC 7 for a…

Ordered the item on DEC 7 for a christmas gift
Email them twice and called twice no rely no call back.
No tracking info was sent out and I still have not recieved my order.

2023年12月19日
自発的なレビュー
thegiftio.com ロゴ

thegiftio.com からの回答

Hi Rex

I’m sorry to hear about your experience with us. It sounds like you had a frustrating time, and we want to do everything we can to make it right for you.

We would be happy to review the specific incident in more detail with you so that we can better understand what happened and how we might improve going forward.

Please feel free to reach out via email at sales@thegiftio.com.

We’re committed to providing excellent customer service and are looking forward to hearing from you!

5つ星のうち5の評価

I ordered a sweatshirt with post office…

I ordered a sweatshirt with post office logo. I received item in a timely fashion and it is excellent fit and quality. Very happy with my experience and sweatshirt.

2023年12月1日
自発的なレビュー
thegiftio.com ロゴ

thegiftio.com からの回答

Hi Francis
With so many great stores to choose from, it’s an honor that you decided to give us a try, and it sounds like we made a great first impression. We look forward to seeing you again soon.

5つ星のうち2の評価

Order at your own ristk

Original order never shipped so I contacted them via email and they sent the order right out. Used their sizing chart for my order but shirt still didn't fit. Have tried emailing and calling (only get voice mail on the call) and no replies. Order at your own risk.

2023年11月9日
自発的なレビュー
thegiftio.com ロゴ

thegiftio.com からの回答

Hi Peterson,

I’m sorry to hear about your experience with us. It sounds like you had a frustrating time, and we want to do everything we can to make it right for you.

We would be happy to review the specific incident in more detail with you so that we can better understand what happened and how we might improve going forward.

Please feel free to reach out via email at sales@thegiftio.com.

We’re committed to providing excellent customer service and are looking forward to hearing from you!

5つ星のうち5の評価

I unknowingly ordered the same item…

I unknowingly ordered the same item twice by mistake. I would have received and paid for both Except Monsterry reached out to me to see if I wanted both orders or if one was done on accident. How many companys would do that?!! I am thankful and appreciate their concern and honesty towards the customer! They are trustworthy and I recommend them to everyone. God bless them!

2023年12月4日
自発的なレビュー
thegiftio.com ロゴ

thegiftio.com からの回答

Hi dear
Our team is always trying to make sure customers have a great time shopping on our web store, so we are happy to know that’s what happened for you! With so many great stores to choose from, it’s an honor that you decided to give us a try, and it sounds like we made a great first impression. We look forward to seeing you again soon.

5つ星のうち1の評価

Ordered my shirt on November 9

Ordered my shirt on November 9, today is December 3 and I have not received my product. I have requested a refund but my only response is they are sorry due to the holiday shipment delay. I have ordered from several companies since ordering this shirt and all have came in on time. Do not order from this company.

2023年12月3日
自発的なレビュー
thegiftio.com ロゴ

thegiftio.com からの回答

Hi Shane Massey,

We sincerely apologize for the delay in delivering your shirt. We understand your frustration and appreciate your patience during this holiday shipment delay.

The tracking information has been updated with the newest estimated delivery date. We value your feedback and apologize for any inconvenience caused.

Please know that we are actively working to resolve this issue.

Thank you for your understanding.

5つ星のうち1の評価

Do not do business with this company

Do not do business with this company. I ordered a sweater weeks ago, have gotten no notifications. I called the number listed, left a message, no call back. Sent 2 emails asking
For an update, no return response. Will never do business with them again. Use a trusted company.

2023年11月27日
自発的なレビュー
thegiftio.com ロゴ

thegiftio.com からの回答

Hi Harry,

I’m sorry to hear about your experience with us. It sounds like you had a frustrating time, and we want to do everything we can to make it right for you. Unfortunately, we can not find your order number with your name.

We would be happy to review the specific incident in more detail with you so that we can better understand what happened and how we might improve going forward.

Please feel free to reach out via email at sales@thegiftio.com.

We’re committed to providing excellent customer service and are looking forward to hearing from you!

5つ星のうち1の評価

I'm NOT HAPPY with my purchase

I'm pretty unhappy with my purchase. I ordered a post office logo hoodie, it took WEEKS to arrive. Generally on all other hoodies and T's I've purchased, (from other companies) the logo on front is pretty large. (3-3/12 x 10) Not the case this time..?? My logo was small, like 2" tall and MAYBE 6" Long, AND most disappointing it was uncententered/Crooked..?? The quality of the sweatshirt/hoodie is minimal at best. The hoodie strings are very cheap poly. Unfortunately my experience has been EXTREMELY disappointing for the amount of money paid for this hoodie. Unfortunately will not do business again.

2023年10月27日
自発的なレビュー
thegiftio.com ロゴ

thegiftio.com からの回答

Hi Tawanda Clayton

Thanks for sharing your feedback. We’re sorry your experience didn’t match your expectations. It was an uncommon instance and we’ll do better in the future. We have contacted to you via email for the solution. We would love to make things right if you give us another chance.

Sincerely,

5つ星のうち1の評価

I'm just shocked!!

I'm just shocked!!! The most negative emotions from cooperation with this company!!! I warned all my friends and acquaintances that this company is just terrible!!! I made an order and immediately paid for it, I have a confirmation letter and payment! I did all this on September 14, 2023, but to date there is no my order or information about where it is!!!! It's just terrible!

2023年9月14日
自発的なレビュー
thegiftio.com ロゴ

thegiftio.com からの回答

Hi Natalia Zaichenko
Thank you for letting us know about this. We are looking into this issue and hope to resolve it promptly and accurately. As soon as the investigation is completed, we will reach out to you via your email address.
Sincerely,

5つ星のうち1の評価

Copyright infringement.

I just have one question who gave you permission to use the operating engineer logo on all your shirts, that is a protected logo.Please show proof. Thanks

2023年10月13日
自発的なレビュー
thegiftio.com ロゴ

thegiftio.com からの回答

Hi Dennis Shugrue,
We recently received a message from you stating that our website is utilizing design that has been protected. We take such accusations very seriously and we genuinely want to address this matter promptly and appropriately.
However, in order for us to investigate the issue thoroughly, we kindly request your assistance in providing us with more specific information.
Please do not hesitate to reach out to us via sales@thegiftio.com.
Thank you for bringing this matter to our attention, and we look forward to your prompt response.
Best regards,

5つ星のうち1の評価

Worst company ever

Worst company ever, I'm coming up on a month now for my Tumblr order which was supposed to come in for a birthday present (which has now past) and I'm still waiting on it. You ask their customer service and they say "it's on its way" and they keep sending you the same tracking that says "it's on its way" ridiculous don't waste your time, don't waste your money. 😡

2023年10月6日
自発的なレビュー
thegiftio.com ロゴ

thegiftio.com からの回答

Hi customer,

I’m sorry to hear about your experience with us. It sounds like you had a frustrating time, and we want to do everything we can to make it right for you.

We would be happy to review the specific incident in more detail with you so that we can better understand what happened and how we might improve going forward.

Please feel free to reach out via email at sales@thegiftio.com.

We’re committed to providing excellent customer service and are looking forward to hearing from you!

5つ星のうち1の評価

They don't ship until you dispute the CC charge

I ordered a tee shirt. After almost a months no shipping information received and no response from company. I then disputed the CC charge as I had no way to cancel the order. Within days of disputing the charge, I received an email with shipping info followed the next day with a request to cancel the dispute. I refused to cancel the dispute until I received the order. Within hours of receiving delivery conformation, I received another email with a screen shot of the delivery conformation demanding the dispute be removed. It is a shame they were that responsive in the beginning. I have to wonder if I had not disputed the charge if they would have kept my money and never delivered the product ?

2023年9月19日
自発的なレビュー
thegiftio.com ロゴ

thegiftio.com からの回答

Hi Glen Davis,

First of all, we want to sincerely apologize for the negative experience that you had with your purchase. There have been a shipping problems in the past, which resulted in some delay in delivery. We want to assure you that we have been actively working to address these issues in the future.

Furthermore, we want to assure you that we are a trustworthy website and Our support team is always available to assist our customers and address any issues that may arise. Customer satisfaction is our top priority.

Once again, we apologize for any inconvenience caused and appreciate your patience and understanding. If we can help in any way in the future, please let us know and we’ll be happy to assist.


5つ星のうち1の評価

Terrible Customer Service, waste of money and time.

I ordered 3 shirts to wear at a family event on Aug 17. The shirts were suppose to be delivered by Aug. 27th, we were leaving on the 29th. I was suppose to get a confirmation email in a few day.

A week later (Aug 23), after already receiving similar shirts that I ordered the same day from another website, the shirts had not been sent. I contacted them and they put them on "priority status."

August 26th, after sending another message to the company, I finally received a tracking confirmation. One of my emails had said if it is not sent, then refund me because I don't need them if they can't be here on the 28th.

On the 27th I received a message from thegiftio stating that the order was sent and that there were no issues with the order.

I find it a huge issue that the order didn't arrive on time. They mailed it 10 days after the order was submitted. It is more frustrating that the shirts were not customized or personalized. Any Grandma, Grandpa or Mom of a Marine could wear them.

I have contacted the company about the order and after a week I have received no reply.

Their customer service is terrible. The company does not have any interest in helping the customers or considering the customers timeline. Considering the business and customizability of many of their products they should have a more active interest in speed.

I will not order from them again. I can get the same items from other companies that understand organization and the importance of communication.

2023年8月23日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Very timely response of any email I…

Very timely response of any email I sent. Felt as a valued customer. Thanks all. Product received was like described.

2023年9月19日
自発的なレビュー
thegiftio.com ロゴ

thegiftio.com からの回答

Hi customer,

Thanks for your kind comment. Your satisfaction is our top priority. We look forward to serving you again in the near future.

5つ星のうち4の評価

Not One star, 4/5 star

Original review: one star….
I’m updating now to say 4 star…
my order was only delayed and I couldn’t find the info….. the next day I received my shirt, fit well and good quality. Other than communication issues all ended well. Did take longer than expected but that was no biggie, was just happy I ended changing this review and I wasn’t ripped off.
Heather

2023年6月30日
自発的なレビュー
thegiftio.com ロゴ

thegiftio.com からの回答

Hi Heather,
We’re sorry your experience didn’t match your expectations. It was an uncommon instance and we’ll do better in the future. We have contacted to you via email for the solution. We would love to make things right if you give us another chance.

5つ星のうち3の評価

I ordered a custom metal sign

I ordered a custom metal sign. Nothing happened for weeks so I contacted them via email & asked about my order. I got a response with a “very sorry” & a tracking number, they said it just shipped. The tracking number was bogus. Wrote them back & have heard nothing since. Total scam company.

Changing my review as I just received my sign today, it’s really nice, so I’m satisfied.

2023年9月5日
自発的なレビュー
thegiftio.com ロゴ

thegiftio.com からの回答

Hi Richard,
We’re sorry your experience didn’t match your expectations. It was an uncommon instance and we’ll do better in the future. We have contacted to you via email for the solution. We would love to make things right if you give us another chance.

5つ星のうち1の評価

I ordered 2 T-shirts on August 12th

I ordered 2 T-shirts on August 12th. I have emailed n called 2 times asking about my order. So far no answer nor products. We see if my bank is getting in involved?

Reply: when am I getting my tshirts? I found no email from your company for the last 24 hours and my invoice on your website has been removed. Why?

2023年9月3日
自発的なレビュー
thegiftio.com ロゴ

thegiftio.com からの回答

Hi Kris Byrd
We’re sorry your experience didn’t match your expectations. It was an uncommon instance and we’ll do better in the future. We have contacted to you via email for the solution. We would love to make things right if you give us another chance.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報