THEMAGIC5 レビュー 

1,603
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.3

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Great service from start to finish. The set up and scanning process was straightforward and delivery was prompt. The goggles themselves are amazing! I previously used Speedo Biofuse and they... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

These goggles are designed to sit inside your eye socket. Perhaps the experience varies with face shape, but for me wearing the goggles is uncomfortable & painful. They press on my eyelids and preven... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Helt fantastisk kundeservice. Jeg har netop købt et par individuelt formstøbte svømmebriller, og jeg er simpelthen nødt til at dele min oplevelse. Da jeg modtog det første par, passede de desvær... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Excellent goggles! Amazing customer service! Had my goggles made (which took a little while but they are custom-made!). The first pair leaked so they remodelled a new pair based on my concerns and whe... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

さまざまな外部ソースから提供された情報

THEMAGIC5 has reinvented the swimming goggle. THEMAGIC5 swim goggles fit perfectly. They are comfortable to wear and prevent water leakage | Custom fitted to you.


連絡先

4.3

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

1603件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 36%に回答しています

通常1カ月以上経ってから回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.3

すべてのレビュー

(1,603)

過去12か月のレビュー数: 300件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Best customer service ever…

The best customer service I ever encountered -- anywhere. My first pair of Magic5 swim goggles were perfect out of the box. After many years, I ordered a replacement that didn't fit quite right. I alerted the company, but said I would keep trying to make adjustments and wasn't quite ready to call it quits. Even so, Magic5 initiated a replacement based on facial photosgraphs and were generous in their explanation of what was needed and why. I was so grateful for all the help.

2026年7月20日
自発的なレビュー
THEMAGIC5 ロゴ

THEMAGIC5 からの回答

Hi Nikki,

Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear that you had such a positive experience with our customer service team. Making sure you have the right fit and can enjoy your goggles is incredibly important to us. We truly appreciate your support over the years and hope you’ll enjoy your new pair for many swims to come!

Best,
TheMagic5 Team

5つ星のうち1の評価

Abysmal customer service lacking basic professionalism

The process of downloading the app, doing the scan and placing the order was seamless - that’s where the positivity ended.

I haven’t received my goggles, I have contacted their support team who just ignore any correspondence. Something as simple as an update is all I wanted but instead I’m greeted with deadly silence.

Mistakes happen but it’s the ability to own them and communicate a resolution people expect rather than being ignored because nobody within the organisation wants to deal with it.

I have had to report this to my payment provider so that I can recover my money.

2026年7月23日
自発的なレビュー
THEMAGIC5 ロゴ

THEMAGIC5 からの回答

Hi,

We’re very sorry for the frustration caused by the lack of communication and updates regarding your order. You should be able to expect a clear response from us when reaching out, and we apologize that this wasn’t the case.

We are, however, glad to hear that the ordering and scanning process itself was smooth and seamless, and we’re sorry that the experience that followed didn’t live up to that same standard.

Best,
TheMagic5 Team

5つ星のうち5の評価

I bought this product for a 12-year-old…

I bought this product for a 12-year-old competitive athlete. At first, I was a bit skeptical. However, without even testing them during training first, he wore them exactly as they arrived straight into his regional category finals. He felt incredibly comfortable and didn't need to make any further adjustments. SUPER!

2026年7月21日
自発的なレビュー
THEMAGIC5 ロゴ

THEMAGIC5 からの回答

Hi Alessandro,

Thank you so much for sharing! We love hearing that the goggles felt comfortable and fit perfectly right from the start — especially for such an important race! We hope they’ll be part of many more great races to come.

Best,
TheMagic5 Team

5つ星のうち5の評価

best Purchase I've made this year!

I have been swimming for years and always struggled with leaking goggles. No matter what brand I bought or how much I adjusted or tightened the straps, water would eventually leak in—usually at the outer corners. I honestly thought that was just part of swimming.
I decided to give THEMAGIC5 a try, although I was skeptical that a custom face scan could make that much difference.
I was completely wrong.
On my very first swim, I swam laps continuously for an hour without a single drop of water getting into my goggles. Not once did I have to stop to empty them or readjust the fit. For the first time in my life, I was able to focus entirely on swimming instead of my equipment.
The difference has been so dramatic that I immediately ordered a second pair as a backup because I never want to be without them.
If you've spent years thinking leaking goggles are just part of swimming, they don't have to be. For me, these have genuinely changed my swimming experience.

2026年7月13日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Bin sehr zufrieden mit meiner THEMAGIC5 Schwimmbrille

Ich möchte auch gerne eine Bewertung abgeben nachdem ich durch einige schlechte Bewertungen hier fast davon abgehalten wurde eine Schwimmbrille zu ordern. Ich bin super zufrieden und die Brille hat direkt gepasst.. sie drückt nicht an den Augen, ich habe einen tollen Rundumblick im Becken und die rosa Farbe erfreut das Herz. Die Benutzung der App mit dem Scan war sehr einfach und die Brille kam 6 Tage später bei mir an, in einem schönen Etui... ich kann nur sagen 5 Sterne.
Eine kleine Anmerkung noch der Vollständigkeit halber, einige Leute hier haben sich darüber beschwert, daß das Silikon aussieht wie wenn jemand von hand daran romgeschnitzt hätte. Das ist auch bei meiner Brille so, wahrscheinlich ist das produktionsbedingt so, aber... das Silikon ist so anpassungsfähig.. meine Brille ist 110% dicht... also davon nicht beeindrucken lassen... wichtig ist glaube ich auch, daß man sie wirklich nicht festzurrt, sondern daß das Band leicht anliegt und vor allem am hintern oberen Hinterkopf so wie klar beschrieben in der Anleitung... Hoffe das hilft anderen auch :-)

2026年7月10日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Amazing customer support!

Amazing customer support from these guys. I received my goggles & they weren't quite the right fit so I emailed them & received a speedy reply supporting me to get this issue resolved. Within 2 days the team had reviewed my issue & created a new pair of goggles that were already on their way to me. The communication from them was so efficient, polite & helpful!

2026年7月12日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Jeg var lidt skeptisk da jeg så…

Jeg var lidt skeptisk da jeg så brillerne, for de var ikke særlig pæne i kanten i gummiet der skulle sidde omkring mine øjne så første tanke var: “åh gud! Jeg skal sende dem retur, for de lukker da vand ind”, men jeg tog dem så med en tur i svømmehal for at teste dem inden jeg skulle sende retur og klage over dem og få et par nye. MEN da jeg tog dem på og svømmede med dem kom der INTET vand ind, og de sidder sindssygt godt! Så ingen briller retur, og mine varmeste anbefalinger herfra! Jeg vil klart bestille herfra igen hvis jeg får brug for nye eller til resten af familien. 👏🏼

2026年7月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

3 weeks and still not in Production, but please, just wait a little longer

I backed during Kickstarter and still have my original pair. They work great, decided recently to get a pair for my Daughter who is getting ready for Club Swimming. Its been 3 weeks and her goggles still haven't been made and Supports comment 5 days ago "Oh its in queue for Production, just another 1 or 2 days" Website states usually 5 days for the Goggles to be made. This is ridiculous, if you want a pair of goggles, make sure you put your order in 3 months in advance.

2026年7月4日
自発的なレビュー
THEMAGIC5 ロゴ

THEMAGIC5 からの回答

Hi,

First of all, we’re really glad to hear that your original pair has served you well, and we truly appreciate you coming back to us for a pair for your daughter.

That being said, we completely understand your frustration with the wait. Three weeks is significantly longer than the production time we aim for, and being told it would only be another 1–2 days only to continue waiting understandably makes the situation even more frustrating.

We’re very sorry for the delay and for not meeting the expectations we set.

Best,
TheMagic5 Team

5つ星のうち1の評価

Purchased from them

Purchased from them, I wore the goggles 3 times before they began to fog up and scratch on the inside of the lens. I contacted customer service explaining the issue, I received one reply making a suggestion, when I said this had not worked and that the very expensive goggles still I could not see out of, they had stopped replying.

3 follow up emails and over a week later I have no solution, the goggles I bought are useless and I have a race in 1 week.

I understand things go wrong and perhaps even sometimes due to customer error but to spent that premium on goggles and then receive extremely poor customer service is not acceptable.

2026年6月20日
自発的なレビュー
THEMAGIC5 ロゴ

THEMAGIC5 からの回答

Hi Charles,

We’re very sorry for both the issue with your goggles and the lack of follow-up from our support team. We understand how frustrating this must have been, especially with a race coming up.

We’re glad we were able to resolve the issue by sending you a replacement pair, and we hope these will give you the experience you originally expected from your goggles.

Best,
TheMagic5 Team

5つ星のうち1の評価

The most incompetent group of people…

The most incompetent group of people I’ve ever had to deal with. Two weeks after I placed my order I reached out for a status update. Was told it’ll be produced within the next working day. Was told this for 2 weeks afterwards. After continued emails, I was then told they have a lot of orders, and will update me asap. Then I was told again it’ll be produced the next working day. After 5 weeks I finically cancelled my order. No apologies or explanation. Just incompetence. Insane

2026年6月30日
自発的なレビュー
THEMAGIC5 ロゴ

THEMAGIC5 からの回答

Hi,

We’re very sorry for the frustrating experience and the inconsistent updates you received regarding your order. We understand how disappointing it was to keep waiting after being told your goggles would be produced shortly.

As requested, your order was cancelled and fully refunded. We sincerely apologize that we weren’t able to provide the experience you expected from us.

Best,
TheMagic5 Team

5つ星のうち5の評価

No leak, pure comfort

Like most people that swim competitively, I tried MANY different brands and multiple styles. Nothing was quite right, just passable.
When my " favorite" of the past few years was discontinued, i purchased 3 different "similar" types- don't trust AI recommendations. SO MUCH PAIN AND LEAKING.
I figured this was the time for Magic 5.
I am racing this weekend, so I jumped in the pool to check how much leak I would be dealing with.
ZERO LEAK.
Major comfort from the very first stroke.
I will NEVER use another!

2026年6月24日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Shady Upsale

Beim Kauf des Bundles wurde mir beim Auschecken empfohlen, die Hülle dazu zu kaufen. Ich habe zwei Hüllen gekauft — dann in der Versandbestätigung gesehen, dass die Brillen in Hüllen versandt werden. Wollte es noch ändern lassen und habe seitdem nur unangenehme Kommunikation mit dem freundlich formulierenden Customer Service: ich dürfe die Hüllen selbstverständlich (auf eigene Kosten!) nach Kopenhagen zurücksenden, dann würde man mir die Hüllen zurückerstatten. Porto entspricht dem Preis der Hüllen. Honestly, MAGIC5? Bei dem Preissegment ist das doch unwürdig, dieses sinnlose Upsale und die Art wie ihr daran festhaltet, dass ihr kein Retour Label verschickt??? Bei dem Geld, das die Brillen kosten… Ich würde es nicht noch mal machen.

2026年6月26日
自発的なレビュー
THEMAGIC5 ロゴ

THEMAGIC5 からの回答

Hi,

We’re sorry for the confusion around your order. We understand how disappointing it was to purchase additional cases at checkout, only to later realize that cases were already included with your goggles.

We appreciate you sharing your feedback regarding the return process and shipping costs. We’re sorry that the overall experience didn’t meet your expectations, and we’ll take your feedback into consideration going forward.

Best,
TheMagic5 Team

5つ星のうち1の評価

This company has lost it unfortunately

This company has unfortunately become really bad over the years. I bought my first goggles from them four years ago. All good. Lasted four years before they broke.

Bought a new pair recently. Horrible process. No news after two weeks. Then they send email saying they don't have the scan. I show them screenshot of scan being sent. Then they find the scan suddenly. Customer service seems to be more confused than ever.

After 1.5 month (!) I got my order. Not acceptable delivery time for a pair of goggles. A car delivery is faster nowadays.

But even worse, when they reached me it was the wrong goggles. Different shades on the glasses (!). Would love to upload an image. One glass has silver shade. Other has black. Ridiculous quality control.

The production quality seemed much worse than my first goggles as well.

They are making up for it by sending a new pair, but the damage is already done. These are the last goggles I buy from them. Something is seriously wrong with their business. Not sure what it is, but it's not working well.

2026年6月26日
自発的なレビュー
THEMAGIC5 ロゴ

THEMAGIC5 からの回答

Hi,

We’re sorry that your recent experience didn’t live up to the positive experience you had with your first pair. The delays and receiving goggles that weren’t up to our quality standards are certainly not what we aim for.

We’re glad we were able to find a solution and arrange a replacement pair for you, and we hope the new pair provides the experience you originally expected from us.

Best,
TheMagic5 Team

5つ星のうち1の評価

They did not fit my face any better…

They did not fit my face any better than a $15 pair of Speedo goggles. I have a big crooked nose, always the issue with goggles and glasses fitting right. I know I am a hard fit and wouldn't normally leave a bad review, but I submitted for a refund and theMagic5 have been crickets in their response.

2026年6月16日
自発的なレビュー
THEMAGIC5 ロゴ

THEMAGIC5 からの回答

Hi,

We’re sorry to hear that the goggles didn’t provide the custom fit you were expecting. We’re also very sorry that you were left waiting for a response after reaching out regarding a refund.

You should have received clear communication from us regarding your request, and we apologize that this wasn’t the case.

Best,
TheMagic5 Team

5つ星のうち2の評価

Unfortunately the don’t fit well …

Unfortunately I couldn’t get on with these. I liked the idea but couldn’t get them to fit properly, they kept leaking, so I’m back to cheaper alternatives. I like the idea though, maybe as technology improves they will work better.

2026年6月15日
自発的なレビュー
THEMAGIC5 ロゴ

THEMAGIC5 からの回答

Hi,

I’m sorry to hear that your goggles are leaking!

We do offer a Fit Guarantee, which means we can adjust your scan and send you a new pair. Please reach out to contact@themagic5.com with your order number and the email address used for your order, and briefly explain the issue you’re experiencing.

Best,
TheMagic5 Team

5つ星のうち1の評価

Product not received - no response from customer service

I ordered a google bundle -- one outdoor and one indoor. So far I have only received the outdoor googles, and not follow up response from customer service. The only response I've received has been a computer generated response saying they will get back to me. And the googles I received don't fit properly. I am very disappointed with the lack of customer service and product quality. There is no way to reach the company by phone either.

2026年6月9日
自発的なレビュー
THEMAGIC5 ロゴ

THEMAGIC5 からの回答

Hi,

We’re very sorry that you didn’t receive both pairs of goggles as expected, and we apologize for the lack of communication regarding the missing pair.

Regarding the fit, we do offer a Fit Guarantee. If your goggles aren’t fitting properly, we can adjust your scan based on your feedback and make a new pair with an improved fit.

Please reach out to us again at contact@themagic5.com with your order details, and we’ll make sure to look into both the missing pair and the fit issue.

Best,
TheMagic5 Team

5つ星のうち3の評価

1 year review. Good fit - poor goggle overall

Swimming 3 times a week on average, 1 to 1.5 hours/session. Using these for est 1 year.

Fit is exactly as they describe however, everything else they do as a goggle is sub par.

Anti fog lasted about 2 weeks, I do top up but due to issue below, clarity has never been the same since. Nose piece breaks every 3-4 months, I think because it's a hard molded plastic to help with the fit. Company was great, sent out replacements. Do not leave them in the case, they don't dry properly in there, even with rinsing, mine became moldy.

**** update

Thanks for the reply, honestly can't fault your customer service, you have been great to deal with.

If you are looking for a long term tester of various models, feel free to let me know :-)

2025年8月21日
自発的なレビュー
THEMAGIC5 ロゴ

THEMAGIC5 からの回答

Hi,

Thank you for taking the time to share your experience after a full year of using the goggles.

We’re glad to hear that the custom fit has worked well for you and that our team was able to help with replacement nose pieces when needed.

We appreciate your feedback regarding the anti-fog, durability, and storage case. Feedback from long-term use like this is valuable to us and helps us identify where we can improve the overall experience.

Best,
TheMagic5 Team

5つ星のうち1の評価

I’ve bought goggles - no show!

I’ve bought goggles, I received since my purchase A LOT of marketing emails offering me a discount on my next pair or asking for my opinion but the product hasn’t arrived! How will I know how to review a product that I haven’t tried? The worst part? I’ve emailed them but ZERO response. I’m not sure how they have such great reviews here, I feel like I have fallen into a scam. They are not cheap… my money went down the drain.

2026年6月3日
自発的なレビュー
THEMAGIC5 ロゴ

THEMAGIC5 からの回答

Hi Dida,

We’re very sorry that you were left waiting for your goggles without a response from our support team, while still receiving marketing and review emails from us. We can see how this created a poor experience, and we appreciate your feedback regarding the timing of these emails.

We apologize for the delay and lack of communication, and we hope your goggles have since arrived and that you’re happy with them.

Best,
TheMagic5 Team

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報