Burde give 0 stjerner... Jeg købte en gave til min mor og i forbindelse med købet kom der bytteseddel på gaven og kvitteringen blev jeg vejledt om ikke at få udleveret idet den var gemt under mit... もっと見る
レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら
プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら
レビュアーのコメントを見てみましょう
Jeg har mødt den absolut sødeste og rareste ekspedient i Matas Rødovre centrum, netop en meget engageret medarbejder der hedder Kaya, jeg har været derinde et par gange og er blevet mødt med smil og... もっと見る
Jeg har fået en gave, som viser sig at være defekt. Jeg fremskaffer diverse kvitteringer fra gavegiver, men end ikke det er nok til at jeg kan få gaven byttet. Kundeservice forlanger kontoudskrift fra... もっと見る
Vi havde et specifikt ønske til størrelsen på en parfume i forhold til den skulle med på en rejse. Jeg spørger ind til det gentagne gange for at sikre mig vi er enige. Jeg køber (en dyr) parfume. Da... もっと見る
レビュー依頼の記録がありません
この企業は顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。
この企業のTrustpilot 利用方法
レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。
Burde give 0 stjerner...
Burde give 0 stjerner...
Jeg købte en gave til min mor og i forbindelse med købet kom der bytteseddel på gaven og kvitteringen blev jeg vejledt om ikke at få udleveret idet den var gemt under mit kundenummer .
Min mor ønskede at bytte gaven og få pengene tilbage, men fik så den besked at det kunne hun ikke i det hun ikke havde den fysiske kvittering. Dette kunne hun jo også læse på Matas' hjemmeside.En kvittering jeg var blevet vejledt om ikke at få udleveret.
Dette påpegede jeg efterfølgende over for personalet og forklarede dem, at de måske burde give en bedre vejledning til kunderne i fremtiden, hvilket fik dem til at forsvare deres nuværende procedure og episoden. De nævnte så igen, at det står på deres hjemmeside, så det burde jeg vide.
Alt i alt en utrolig dårlig og skuffende service, personalets mangel på forståelse og imødekommenhed.
Kæmpe ros til Kaya fra Rødovre centrum Matas 😝
Jeg har mødt den absolut sødeste og rareste ekspedient i Matas Rødovre centrum, netop en meget engageret medarbejder der hedder Kaya, jeg har været derinde et par gange og er blevet mødt med smil og fantastisk service hver gang, har købt en masse hos kaya og det vil jeg ihvertfald fortsætte med, hun fandt en parfume ved at min kæreste og jeg bare beskrev den! Det er en medarbejder der vil sit fag elsker alt ved den service vi har fået!
Kæmpe ros til Kaya!❤️😆
Lidt for lidt lykke i pose
Matas i Thisted havde fredag 29. maj lavet en række lykkeposer til 100 kr. med en påstået værdi af over 500 kr.
Jeg spurgte ung ekspedient, om der mest var vareprøver i, og om der kunne være produkter med overskredet dato. Hun kiggede undrende på mig, men svarede nej.
Købte en pose og fandt ud af, at den stort set bestod af vareprøver, og hvad værre var, de større produkter var til mænd.
Det ville jeg da godt have vidst.
Klagede i butikken og spurgte, om jeg kunne få posen byttet. Nej, lød svaret, for jeg kunne jo give det til min mand eller søn.
Nu har jeg ingen af delene, så jeg spurgte, om jeg bare skulle smide det ud, hvilket blev mødt med et træk på skulderen.
Alt, jeg kan bruge i posen, er en alkogel, en shampoo og en lille neglelak. Så er 100 kr. godt nok dyrt.
Elendig byttepolitik.
Jeg har fået en gave, som viser sig at være defekt. Jeg fremskaffer diverse kvitteringer fra gavegiver, men end ikke det er nok til at jeg kan få gaven byttet. Kundeservice forlanger kontoudskrift fra gavegiver, hvilket jeg ikke vil bede om. En helt igennem dårlig kundebehandling. Min tid som Mataskunde er hermed ophørt.
Handel på nette i stedet for fysisk butik!
Vi havde et specifikt ønske til størrelsen på en parfume i forhold til den skulle med på en rejse. Jeg spørger ind til det gentagne gange for at sikre mig vi er enige. Jeg køber (en dyr) parfume. Da vi åbner den er den markant større end forventet. Jeg henvender mig i butikken med det samme og får blot svaret: nu er den åbnet så kan jeg ikke tage den retur.
Ualmindelig dårlig kundeservice. På nettet havde jeg set billeder og angivelse af størrelse.
Jeg gider ikke at blive
Jeg gider ikke at blive: "gakket" med reklamer på fsk. YouTube, altså en kanal hvor jeg bliver tvunget til at betale dem for at undgå reklamer. Jeg gør alt hvad jeg kan for at undgå matas.. og internettet er stor..
Fantastisk service hos Matas i Bytorv…
Fantastisk service hos Matas i Bytorv Horsens!
Jeg vil gerne give en kæmpe ros til Ida fra Matas i Bytorvet, Horsens. Jeg har kæmpet med sart hud i mange år, og det er altid en jungle at finde solbeskyttelse, der virker uden at irritere.
Ida gav mig den absolut bedste vejledning, jeg længe har fået. Hun har en enorm viden om hudtyper, og hun hjalp mig med at vælge en faktor 50, der passer til hele familien. Da varen ikke var på lager i butikken, tilbød hun med det samme at bestille den hjem til min private adresse. Det sparer mig for en masse tid og besvær, og det er lige præcis den form for ekstra service, der gør, at jeg vælger at handle i Matas fremfor på nettet
Det er fantastisk at møde en ekspedient, der både er kompetent, smilende og løsningsorienteret.
Jeg kommer helt sikkert igen!
Matas har en support/kundeservice der…
Matas har en support/kundeservice der er så venlig, professionel og super interesseret i at hjælpe .....
De en kæmpe gave for mig🤗tak
Support men uden hjælp
Hvis du ringer indtil Matas for at få noget support så ved de ikke noget om det du ringer ind for at spørge om: du skal gå i butikken for at vide bedre
Må da siges at være mega flot, hvad har Matas en support til hvis supporten ikke ved eller ikke kan svare ….. nå ja så TAK for hjælpen håber I får jer en bedre uddannelses politik for jeres kunders skyld
Ringer du til Matas i Aabenraa tager de den alligevel ikke jeg håber da for dem at 2026 vil blive et langt bedre år i den tid vi lever i NU
Godt nytår
Og kom nu med et svar der er brugbart
Tid til eftertanke: hvis jeg bestiller en vare i dag ville jeg ikke have NOGLE forventninger til at kunne hente den i dag, men hvis det er en vare der er i butikken så ville jeg da SOM minimum kunne se den afhentes 2 dage efter
Dårlig organisation dårlige resultater sådan er det
Betjeningen fra ekspedienten
Betjeningen fra ekspedienten
Hun var MEGET tydelig irriteret over at jeg ikke kunne åbne Matas appen og hun talte i meget høj grad NED til mig
Jeg bliver bedt om at lave en…
Jeg bliver bedt om at lave en anmeldelse på et produkt jeg har købt. Laver en dårlig anmeldelse, da den giver kløe, har en dårlig lugt, tynd og nærmest løber af fingeren inden jeg når at smøre den på. Men de vil ikke offentliggøre anmeldelsen.
Dårlig kundebetjening Matas Borup
Køber Nicorette sugetablet i Matas Borup. Opdager på vej ud af døren at det er med fruit hvilket var den ekspedienten giver mig, jeg er i den tro at jeg fik udleveret den jeg bad om, og da jeg ser det halvt ude af døren, siger hun at det er der ikke noget at gøre ved, for når den har forladt butikken kan den ikke byttes. Altså havde ikke engang forladt butikken. ALDRIG har jeg oplevet en mere uprofessionel kundebetjening i Matas Borup.250 kr lige ud af vinduet
Matas Grindsted
Matas Grindsted - Natascha :)
Hold nu op for en fantastisk service :) Alt det arbejde for to mascaraer. Jeg har aldrig nogensinde fået så fantastisk en service. Mange, mange tusinde tak til Matas, Grindsted og til Natascha for hendes fightervilje for min skyld *****
DETTE ER IKKE MATAS TRUSTPILOT
Din anmeldelse skal ikke skrives her
Det her er altså ikke Matas trustpilot side, i skriver på den forkerte og får derfor ikke respons på jeres anmeldelser
- den rigtige hedder Matas webshop
Tomme hylder flere steder
Tomme hylder flere steder. Sølle udvalg. Jeg i chok over så stor en Matas i Fields er så ringe. Især ved make up, om det var det dyre eller lidt billigere, så tomt og lidt klamt faktisk
Dårlig service i Matas…
Dårlig service i Matas Rosengårdcentret, lang kø men kun en kasse åben selvom der er mange medarbejdere på arbejde. Spurgte om der kunne åbnes en kasse mere men blev surt afvist.
Dårlig oplevelse og grunden til man vælger et andet sted at handle.
Matas Skovlunde
Matas Skovlunde
Jeg fik virkelig dårlig betjening da jeg spurgte efter bestemt produkt som jeg ikke lige kunne finde på hylden.
Ekspedienten viste mig til hylden og da det ikke var det rigtige virkede hun næsten irriteret. Vi fandt dog det jeg ledte efter og så gik hun meget hurtigt igen. Jeg spurgte om forskellen på de to produkter da jeg ville betale ved kassen og hun kunne slet ikke svare. “Det er vel nærmest det samme”…samtidig stod hun og talte med en anden der arbejder der. Virkede ærligt talt ligeglad med det hele.
Jeg går i Matas for at købe kvalitetsvarer og for at få god betjening af vidende personale. Bliver desværre ofte skuffet.
Matas Kolding Storcenter. Vil have klædt ekspedienten,at befe os flytte,da hun åbenbart ikke kunne vente, med at se de neglelakker jeg så på.
Var dd i Matas, Kolding Storcenter.
Rigtig dårlig afdeling i…
Rigtig dårlig afdeling i Rosenfårdscentret i Odense, de tager ikke telefonen selvom man ringer kl. 10 hvor de åbner, eller den går automatisk over på tlf.svareren.
Dette er ikke kun 1 gang jeg hår prøvet dette men snarere hver gang man skal have fat i en medarbejder fra Rosengårdscentres's afdeling.
Derfor bruger jeg ikke denne afdeling. Mere.
De andre afdelinger i Odense de svare på telefonen ret hurtigt det er som sagt kun den afdeling. Som ligger i Rosengårdscentret.
Jeg kontaktede Kundeservice, men der fik jeg ikke meget hjælp, det var en mega arrogant mand i telefonen.
Trustpilot エクスペリエンス
Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。
企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。
他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。
プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。
Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。
よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。
確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。
レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。








