Handlede i Matas i Jyderup. De manglede en vare til godt 50 kr. - den blev leveret hos mig dagen efter uden beregning. God betjening og flot service!
レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら
プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら
レビュアーのコメントを見てみましょう
jeg har handlet meget i Matas Hurup Thy Der kommer jeg ikke mere , jeg er desværre blevet afhæning af min rollator eller kørestol alt efter hvordan min dag er , men det er svært at komme ind af døren... もっと見る
Handlede i Matas i Borgen Sønderborg og ekspedienten tastede desværre forkert mobilnummer ind og mine point gik til en Michael. Har ringet flere gange til butikken og den ene gang var svaret der ville... もっと見る
Vi ville bytte en julegave købt på tilbud hos Matas, hvor vi også havde brugt 100 kr. i optjente point. Ved ombytning fik vi at vide, at rabatten bortfaldt, og at vi skulle betale differencen til fu... もっと見る
レビュー依頼の記録がありません
この企業は顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。
この企業のTrustpilot 利用方法
レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。
Handlede i Matas i Jyderup
Handlede i Matas i Jyderup. De manglede en vare til godt 50 kr. - den blev leveret hos mig dagen efter uden beregning. God betjening og flot service!
Absurd arrogant personale hos Matas…
Absurd arrogant personale hos Matas Brønderslev
jeg har handlet meget i Matas Hurup Thy
jeg har handlet meget i Matas Hurup Thy
Der kommer jeg ikke mere , jeg er desværre blevet afhæning af min rollator eller kørestol alt efter hvordan min dag er , men det er svært at komme ind af døren , den er tung og besværlig , jeg var der inde i går og jeg kæmpede så meget med døren at jeg fik et stort blåt mærke på armen fordi døren er så tung og besværlig , så kan desværre ikke handle der mere , den er ikke handikap venlig og det syntes jeg er mega ærgeligt.
Matas Field’s
Matas Field’s
Horrible service every single time I shop here.
The costumer assistants are run out tired, rude and arrogant.
Today was the last time!!
Matas Haslev
At handle eller hente sine bestillinger hos Matas i Haslev foregår altid på en ubehøvlet og arrogant måde.
Stiller du dig ved kassen for at hente din pakker så det er forkert.
stiller du dig ved pakkeudlevering så det også forkert.
Henter du pakke for en anden, og derfor ikke har en Matas app installeret og derfor ikke tjekket din afhentning ind så er det et kæmpe problem for personalet i Haslev.
Men til trods for en masse ligegyldigt brok fra ekspedienten 22/5 kl ca 14:30 så lykkedes det sjovt nok på den gammeldags måde.
Selvom det passede i den grad ikke damen.
Meget god oplevelse i Matas…
Meget god oplevelse i Matas Springvandspladsen i Hjørring. Så sød, venlig, dygtig og imødekommende pige. Blev vejledt og hjulpet og fik købt nogle super fine ting som jeg slet ikke vidste var det rigtige til min hud ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ herfra 😃
Min kæreste købte et par flystrømper…
Min kæreste købte et par flystrømper hos Matas torvet Silkeborg og de blev betalt med sådan en hånd terminal og derfor ingen kvittering. Dagen efter går jeg op for at bytte til et nummer større eller en tyndere kvalitet.
Det kunne ikke lade sig gøre, fordi jeg ikke havde kvittering. Så det kunne ikke lade sig gøre. Overhovedet intet bare afvisning gå hjem og lave en Ap så kunne jeg printe en kvittering ud.
Gav hende telefon no. Så hun kunne se hvornår og hvad de havde kostet. Jeg spurgte så om jeg måtte snakke med chefen, men det var også hende.
Hold da kæft at Matas kan have sådan en uduelig og uhjælpsom overlegen person ansat. Jeg er 76 år. Ud med hende hun hører ikke hjemme i Matas.
Så gik jeg hen til Matas,Vestergade, fik en behagelig og hjælpsom betjening og varen byttet og betalte 12 kr. så der handler vi næste gang.
Mvh Viggo Hald
Har været i matas på nordre fasan og…
Har været i matas på nordre fasan og købe en nu parfume til 1400 kr dufter selvfølgelig først og den er lækker. Næste morgen tager jeg 4 sprøjt på halsen for 2 timer sener og finde ud af at duften er væk. Den går åbenbart ikke i spænd med min hud da det ikke er et problem jeg før er stødt på. Jeg syntes jo på ingen måde at det så er pengene værd og møder op i butikken og forklar hvad der viser sig og være butikchefen jeg står over for, en dame jeg godt havde lagt mærke til virkede godt stressede og så møg sur ud i mens jeg ventede. Hun snerre nærmest da hun spørg om den har været åben, hvor jeg svarer at ja for hvordan skulle jeg ellers vide at den kun holdte i ca 2 timer? Og for så igen smækkede i hovedet at Så kunne man i hverfald ikke sælge den.
Og ved i hvad Matas ! Da jeg prøvede den dagen inden var det den sidste de havde og den søde pige der betjente mig åbnede den jeg senere købte så jeg kunne dufe til den ? Hvad hvis jeg havde sagt nej til at den vil jeg ikke have hvad havde i så gjort for så er den jo brugt ?
Det bliver i hverfald magasin mine parfumer bliver købt fremover de ved hvad kundeservice er . Der kunne petra lærer noget.
Kedelig oplevelse i Hørsholm butik
Jeg skulle købe et produkt fra Rimmel og det stod på nettet at det var på lager i Hørsholm (gågade). Jeg kørte dertil og spurgte ind til produktet, og fik at vide af en ekspedient, at de ikke længere sælger Rimmel produkter. Jeg viste hende, at produktet var på lager if. hjemmesiden, og fortalte at jeg havde kørt der for at købe det. Hun svarede at hun kunne bestille det og jeg kunne få den sendt hjem dagen efter. Jeg skulle rejse dagen efter så det passede ikke. Jeg gik ude af butikken, men var stadig i tvivl om oplysninger på nettet, så jeg vendt om og spurgte en anden ekspedient om hvordan laget fungerer. Hun kunne heller ikke forstå hvorfor der var en fejl og gik over til den første ekspedient, som virkede lidt irriteret at jeg var tilbage. Men hun kunne nu fortælle, at de havde pakket alle Rimmel væk i kasser i deres baglokale, da det skal tages ud igen her til sommer til et udsalg, og “hvis jeg havde tid”, kunne hun prøve at finde det frem. Ellers tak. Ikke efter hun løj over for mig. Jeg endte med at købe et andet produkt fra en anden butik og har ingen planer om at besøge Hørsholm butikken igen.
Personalet i Humlebæk sidder og holder…
Personalet i Humlebæk sidder og holder pause, hvor der ryges.
3 personer der ikke tøver med at aktivt blande sig i hvad der foregår i cykel parkeringen.
Hvor primitivt
Odense- Matas i byen
Odense- Matas i byen
Virksomheden sagde ja til at tage imod en praktikant fra folkeskolen, men behandlingen af eleven var desværre langt fra tilfredsstillende.
Eleven blev irettesat på en ubehagelig måde for at gå to minutter før tid – selvom det var aftalt med en anden medarbejder. Derudover var der manglende planlægning af arbejdsopgaver, og den sidste dag bestod blot i at gå rundt i butikken fra kl. 10.00 til 15.00 uden reelt indhold.
Som afslutning fik eleven en parfume, der tydeligvis havde været brugt som tester i butikken og fremstod slidt. Selvom tanken om en gave kan værdsættes, ville det have været mere passende enten at give noget ordentligt eller helt undlade det.
Forløbet har desværre også påvirket den unge elev negativt og givet et dårligt førstehåndsindtryk af, hvordan et arbejdsmiljø bør være.
Alt i alt en skuffende oplevelse, som ikke lever op til det ansvar, man har, når man tager imod unge praktikanter.
Til gengæld er personalet i Matas Rosengårdcentret meget søde og behandler deres praktikanter både godt og respektfuldt.
Det er meget uprofessionelt
Det er meget uprofessionelt, at en butiksleder i Matas Waterfront siger til kunderne, at man ikke må gå ind igen, fordi det kan påvirke deres system. Deres (Conversion) var ordet, der blev brugt. Det er en mærkelig og dårlig kundebehandling. Jeg har aldrig oplevet noget lignende.
Nytorv kbh.
Nytorv kbh.
De unge medarbejdere har mere travlt med at stå og snakke med hinanden en af tage dig af kunderne.
Ellers bare dårlig betjening og udvisende ligegyldighed.
Har været rigtig god kunde i Matas…
Har været rigtig god kunde i Matas Waterfront Hellerup - men det er da helt slut nu - købt tre gaver på nettet - afhenter i Waterfront butikken og beder om at få byttemærke på - Men nej det skulle jeg selv printe. Mage til dårlig kundeservice skal man lede længe efter.
kundeservice
der var 1 enkelt ansat i butikken der var en yngre kvinde der stod og var optaget af privat dialog med en veninde om "weekendens scoringer" og andre ligegyldigheder for kunderne i butikken. Dette medførte at køen (ikke kun jeg, men en kø af mennesker) måtte vente til den unge pige var færdig med at pleje hendes private relationer.
Af princip vil jeg gerne støtte fysiske butikker, men jeg må indrømme at når min service er ringere end den jeg får på nettet og samtidigt skal betale 50%+ for min vare i den fysiske butik tror jeg at jeg gentænker om jeg fremadrettet gider at støtte Matas da der ikke engang er en til at betjene kassen fordi hun har travlt med at hygge med hendes veninder.
Det er en forretning der burde være meget opsat på uddannelse og service nu hvor det digitale marked vinder mere og mere indpas hos forbrugerne.
Hermed en kunde der aldrig igen benytter jeres meget ekspensive og ikke eksisterende "service" længere.
Matas Frederiksværk 13/04/2026
Har købt en motionscykel hos matas
Har købt en motionscykel hos matas, det skulle jeg ALDRIG have gjort.
Blev nødt til at åbne kassen og samle motionscykel for at prøve den.
Det var simpelthen det meget dårlig kvalitet de burde ikke sælge den til 1699 kr for den er ikke pengene værd.
Ringer til kundeservice pga jeg gerne vil returnere den pga den lever ikke op til mine forventninger. Så er det nu nr 2 problem opstår pga jeg kan ikke returnere den pga jeg har åbent papkassen og prøvet den I under 1 minut dvs jeg brænder inde med 1699 kr. Jeg er VIP kunde i matas og har brugt rigtig mange penge i matas men føler at det er lige glade med deres trofaste kunder.
Blev faktisk mega ked af det pga jeg har mistet mange penge og jeg har købt en anden cykel på en professionel hjemmeside.
Få matas motionscykel skal man absolut ikke købe man mister sine penge 😪🤬.
Ved godt deres regler ang returnering, men når man køber en motionscykel bliver man jo nødt til at åbne den for at se om den virker perfekt. Det er jo ligesom noget elektronik eller hårde hvidevarer.
Matas snød mig og tog mine penge
Matas snød mig og tog mine penge. I dag købte vi parfume hos dem for 1159 kr. Desværre solgte de os en flaske parfume, der var våd og utæt. Vi returnerede den til Matas uden at åbne den og bad om refusion. Desværre åbnede medarbejderne æsken og nægtede at give pengene tilbage. Da de åbnede æsken, var parfumen halvtom, og de behandlede os meget dårligt. Vær meget forsigtige hos Matas Lyngby.
Matas-allergi? 🤔
Denne anmeldelse drejer sig om Matas på Stengade i Helsingør!
Tirsdag d. 31/3 = pengedag gik jeg derind for at købe et naturmiddel mod allergi, men den temmelig uvenlige ekspedient kunne kun hjælpe mig med håndkøbsmedicin eller to naturmidler,
som måske ville hjælpe!
Håndkøbsmedicinen kunne jeg jo købe på apoteket, og hun blev nok sur over, at jeg sagde, at jeg nu køber naturmedicin hos Wellvita, for de er billigere end Matas.
Jeg beklagede mig over ikke at kunne få en ordentlig vejledning mht. min allergi, og hendes stemme, da hun svarede mig, var så skarp, at jeg kunne mærke ubeha-
get risle med ad ryggen! 🥹
Jeg faldt for en perle-nøglering til 50 kr.
og købte den.
Hun slog pludselig om og ønskede mig god påske, og jeg måtte jo ønske det samme for hende, men hun var IKKE serviceminded!!
Vedr. Matas Nordre Fasanvej 15
Vedr. Matas, Nordre Fasanvej 15, 2000 Frederiksberg
Dårlig service og fejlagtig vejledning – her støtter jeg ikke lokalt igen
Jeg valgte at handle i butikken i dag for at støtte lokalt, men det fortryder jeg desværre bittert. Da jeg ankom, stod to ekspedienter og snakkede sammen, og jeg måtte selv bede om hjælp efter flere minutter oppe ved kassen.
Jeg bestilte en serum til 400 kr. og købte to deonodoranter, men opdagede kort efter, at der var parfume i serummets ingrediensliste, hvilket jeg ikke kan tåle.
Da jeg returnerede til butikken 30 minutter senere for at annullere ordren, blev jeg mødt med irritation fra ekspedienten.
Som kunde med sanseforstyrrelser og dårlige øjne var det en stor udfordring, at jeg fik besked på selv at annullere ordren online, selvom jeg stod fysisk i butikken.
Værst af alt fik jeg at vide, at mine penge ville komme retur automatisk, selvom jeg lige havde betalt med kort ved kassen.
Det viste sig at være forkert – jeg skulle have pengene retur i butikken. Havde jeg ikke selv tænkt mig om, var jeg gået forgæves hjem.
Ingen beklagelse for ulejligheden, ingen hjælp til at tjekke ingredienser og en meget afvisende attitude. Jeg forstår godt, hvorfor folk vælger nethandel fremfor at handle her.
Disappointed with the service
Disappointed with the service, the customer service, bot, live chat, low quality, poor customer experience
Trustpilot エクスペリエンス
Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。
企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。
他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。
プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。
Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。
よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。
確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。
レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。








