Tony Kealys レビュヌ 

2,560
•
TrustScore 5段階評䟡の2.5

2.7

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

Late delivery. Before purchasing, the website stated that the order would arrive on the Tuesday, but it didn’t arrive until the Wednesday. We needed the items on the Tuesday which is why we purchased... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

Went out of my way last Saturday to go there and buy buggy the website said was in stock only to arrive at store to be told none in stock, that’s fine, these things happen. So the girl from shop rang... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Great customer service from this company. Kept in touch by phone and never hid behind faceless emails with us throughout when an item was out of stock and always presented options to us should we not... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Best value for money tripp trapp chair online. I’d already bought this as a gift from another retailer but was disappointed with the damaged packaging the items came in. No such issue with Tony Kealy’... もっず芋る

䌁業情報

  1. ベビヌ甚品店

さたざたな倖郚゜ヌスから提䟛された情報

We have almost 50 years experience providing the best advice, service and products available to families, and we are extremely passionate about what we do !


連絡先

2.7

期埅以䞋

TrustScore 5段階評䟡の2.5

2560件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 72に回答しおいたす

通垞24時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

2.7

すべおのレビュヌ

(2,560)

過去12か月のレビュヌ数: 17ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

Purchased a car seat online

Purchased a car seat online, wasn't aware it wasn't in stock, they sent an email saying it would be dispatched mid-Sept but haven't heard anything. Tried to contact them and no reply, only contact has been the email to ask for a review!

2021幎9月28日
Tony Kealys ロゎ

Tony Kealys からの回答

Hi Kerri,

I have checked and your order is a pre-order item.
This would have been advertised underneath the add to cart button before purchase.

It would have read, "Stock due Mid September".


This item has now arrived in stock and your order is preparing for dispatch.

You can expect delivery in the next 3-5 working days.

We received your email query at 9.55am this morning and a reply was sent at 10.12am.

I hope this information helps.

Warmest regards
Customer Service.

5぀星のうち1の評䟡

I ordered a gift voucher and was very


I ordered a gift voucher and was very disappointed that it took 10 days to arrive this is far to long if you would use Royal Mail I would have got it in 2 our 3 days won’t be ordering again

2021幎9月27日
Tony Kealys ロゎ

Tony Kealys からの回答

Hi Louise,

Our sincere apologies delivery took so long.
On looking at the tracking, it appears your order was misdirected by the carrier and had to be rerouted. Whilst rare, this can happen due to human error and was unfortunately outside our control.

Again, our sincere apologies for any inconvenience caused.

Warmest regards
Customer Service

5぀星のうち1の評䟡

I was sent a used product!

I ordered a bedside crib, firstly i was told of the wrong delivery time frame when i enquired as was getting close to due date and wanted everything sorted, when my bedside crib finally arrived, we opened it to find snags in the mesh and mattress and SICK stains on the fabric, the item had clearly been used and returned, when i raised the issue, although they apologised, the service I received was horrendous! They kept denying it had been a returned product even after me sending photos as proof of how the product. I was told i could be sent a replacement which would take a further 10 working days, to which i declined and get a refund, i had to settle for a different bedside crib which was not my first choice! I spent a long time researching them and deciding on the one we wanted for our baby. It was very frustrating and i just felt like this company did not care about the stress and inconvenience it caused!

2021幎9月20日
Tony Kealys ロゎ

Tony Kealys からの回答

Hi Natalie,

Delivery within Ireland is 3-5 working days and delivery to the UK is 5-10 working days. Apologies this was not clarified when you queried delivery time frames.

We have now received the item back in store and upon close inspection we can confirm the staining is not vomit. However, we have determined that this item is not up to standard and would have slipped past quality control at manufacturing point. We would not have noticed this as we do not open goods before shipping and unfortunately is beyond our control.

We would like to offer you our sincerest apologies for the experience you had with this purchase and we will be following up internally with supplier as this is not the service we strive to provide.

Again, we are truly sorry this error occurred and hope not too much upset was caused.

Warmest regards
Customer Service

5぀星のうち1の評䟡

Purely because I paid for an item

Purely because I paid for an item, and then find out it’s out of stock it needs to be preordered which took two weeks and then get an email saying there’s Delays, just next time don’t put the item is available if it’s not it’s misleading,

2021幎9月19日
Tony Kealys ロゎ

Tony Kealys からの回答

Hi there,

I have checked and your order was a pre-order item.
Pre-order items will have delivery time frames underneath the add to cart button before purchase.

Apologies if this was not clear upon ordering and hope not too much inconvenience was caused.

Warmest regards
Customer Service.


5぀星のうち1の評䟡

My order of 30/08 has still not


My order of 30/08 has still not arrived!! Disappointed!

2021幎9月13日
Tony Kealys ロゎ

Tony Kealys からの回答

Hi Delia,

Thank you for taking our call today.
We have now dispatched your order and a shipping email will be forwarded on to you via email shortly.

Again, our sincere apologies for any inconvenience caused.

Warmest regards
Customer service

5぀星のうち5の評䟡

Very impressed with the service


Very impressed with the service provided by Tony Kealys in Belfast (from consultation right down to receiving the items ordered).

They have a wide selection of items to choose from and gave very good balanced advice on what items were best suited to us.

2021幎9月10日
5぀星のうち5の評䟡

Ready for baby!

Full disclosure, baby hasn’t arrived yet, so can’t comment on using it! We went with this product for our downstairs for a few reasons: we only have a shower upstairs so loved that it has a bath integrated; we wanted it to have storage; and we wanted one with wheels to be able to move it easily. There are other similar styles from other retailers, but I preferred the grey and white of this one and also it was around £30 cheaper than the other model I had seen for sale.

It arrived within a good timeframe, and I like how light it is- I was actually able to help build it! The build process was really quite straight forward and didn’t take us long at all. The only bit that had us fiddling about a bit was aligning the change mat frame and the bath so it could move smoothly. There is loads of storage which we’ve already started using. It is quite light and plasticky (as to be expected) but feels durable, is easily kept clean and simple for me to move around.

Overall it seems like it’s going to prove to be a really useful investment, and I can’t wait for baby to arrive so we can start using it!

2021幎9月10日
5぀星のうち5の評䟡

Was looking for a baby bath/changing


Was looking for a baby bath/changing table and Tony Kealys had the same item at a far more reasonable price. Unfortunately it was available for delivery when i placed the order but they got in touch asking if I was happy to wait or cancel the order. I chose to wait and the item arrived with in the projected time scale. Arrived in great condition. Will definitely shop again with Tony Kealys

2021幎9月8日
5぀星のうち3の評䟡

Nice website and price for the car seat


Nice website and price for the car seat I wanted, but it took a long time (several weeks) to arrive and they didn’t keep me very well informed of when it would be delivered. I would still use them again though if what I wanted was cheaper than elsewhere

2021幎9月6日
Tony Kealys ロゎ

Tony Kealys からの回答

Hi Adam,

Thank you for your feedback.
We are delighted to hear you are happy with your purchase.

I have checked and your order was a pre-order.
Delivery is currently 5-10 working days for in stock items but pre-order products will have varying delivery time frames. The delivery time frames are shown underneath the add to cart button before purchase for items that are pre-order.

Apologies if this was not clear upon ordering.

Warmest regards
Customer service.

5぀星のうち1の評䟡

Hi placed my order on the 15/08/21 was


Hi placed my order on the 15/08/21 was supposed to be a birthday present for the 21 September still waiting for delivery can’t get hold of anybody keep sending me same email stating they expecting stock I am very disappointed I just want the item delivered

2021幎9月5日
自発的なレビュヌ
Tony Kealys ロゎ

Tony Kealys からの回答

Hi Baitshepi,

Thank you for taking our call today.
Again, our sincere apologies for the delay with delivery of your pre-order.
As promised, we will be in touch with an update on Thursday 9th September.

Warmest regards
Customer Service.

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報