Trailer Valet レビュー 

224
•
TrustScore 5段階評価の1.5

1.7

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

The RVR3 I have barely moves and has about a 15 minute run time before the battery dies. All this I could have dealt with but trying to get the 18' boat & trailer (weight of maybe 2500 pounds) over a... もっと見る

5つ星のうち2の評価

This trailer valet has a major design flaw, it does not stay in the upright position under stress. The wheel will start moving out from under the ball coupling pretty soon after 1 or 2 feet of movemen... もっと見る

5つ星のうち3の評価

Short Version: Like many things about towing in the US, don't trust the maximum specification: the 5X is said to be good to #500 tongue weight, but it's not. The side-mount bracket is not strong eno... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Battery charger cooked the battery not a smart charger, and the company says that battery is discontinued and there is a $650. Repair kit. My unit is 18 months old out of warranty and for spending ove... もっと見る

企業情報

  1. トレーラー用品店

当該企業による記述

Our powerful, easy to use trailer mover will allow you to maneuver your boat or RV trailer into a limited space, around corners, forward/reverse easily. Shop today!


連絡先

1.7

ひどい

TrustScore 5段階評価の1.5

224件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

1.7

すべてのレビュー

(224)

過去12か月のレビュー数: 1件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

I bought the heavy duty wheel dolly set…

I bought the heavy duty wheel dolly set and trailer valet and it does not come close to moving a 7000 pound boat and twin axle trailer. No time or patience to try and contact trailer valet through their “automated” phone system.

2020年12月21日
Trailer Valet ロゴ

Trailer Valet からの回答

Hello Jeff! Thank you so much for your feedback on our product. I am so sorry to hear you had some trouble with our wheel dolly set, and also some trouble trying to get in contact with our customer support line. If you ever have issues getting through our phone support please reach out to us via email at support@trailervalet.com and a support team leader will get back to you. We can still assist you with the wheel dollies!

5つ星のうち1の評価

Fail

The TrailerValet XL doesn't work with my 9,000lb trailer. The trailer was empty and it not only could not move it, but damaged the trailer metal tow receptacle. The TrailerValet may work with light trailers, but do not use it for a heavier trailer. Now I need to find some way to sell my TrailerValey XL. I regret this purchase.

2020年12月21日
Trailer Valet ロゴ

Trailer Valet からの回答

Hello! Thank you for giving us your feedback on our product! We are very sorry to hear that you were not able to have a successful time with our XL unit. We would love to assist you with some trouble shooting and also provide some alternate options that could help you move your trailer after all! Please feel free to reach out to us at support@trailervalet.com and a support team leader would love to get this started with you!

5つ星のうち4の評価

Remanufactured RVR5

I bought the RVR5 to move my 4600# trailer around in my driveway. I use it to turn the trailer 180 degrees and back it into it's place next to the garage. It does the job, but the tracks are so hard that it doesn't get enough traction with 450# of tongue weight to move the trailer up a 2% incline on the concrete. I have to stand on it to keep it from slipping.
It did get tossed around a bit in shipping and a circuit board came loose. There were also some cable connections inside that came loose. I called the service people and they were very responsive and quick to send me the parts I needed to fix it.

2020年12月19日
5つ星のうち3の評価

The employees are awesome the shipping…

The employees are awesome the shipping and getting my product pushed back is garbage.

Replying: They were marked for december 14th then it got pushed yet again to the 21st. That is why im upset.

2020年11月27日
Trailer Valet ロゴ

Trailer Valet からの回答

Hi Brian,

We hope you had a great holiday. All of our XL units have been marked as unavailable until December 21st as explained on the website. We believe you have also talked to a customer service rep regarding this issue already. Unfortunately, this is not something the employees have any control over.
We appreciate your continued patience with us.

5つ星のうち3の評価

Great concept but not-so-great…

Great concept but not-so-great execution.
There are several design flaws:
1. TIre inflator port is too long and is cathing the frame. Had to replace the tube once already.
2. Brakes engage prematurely after the slightest release of the handle.
3. Plastic ring from beneath the post got chewed up after 3 weeks of using.
4. No place to secure the handle when not in use.

2020年11月25日
Trailer Valet ロゴ

Trailer Valet からの回答

Hi there,

It would be helpful to know which unit you are referring to. Is it the 5X or XL? Unless you have an older unit, all of our XL units have solid tires.

1. If the valve stem is catching on the frame, it usually means the inner tube is deflated and not at its recommended psi. Please check out our video regarding inner tubes- https://youtu.be/R1loct8hEIY
it is a very thorough video that goes into installation, proper usage, etc.
2. If the brakes engage at the slightest release, that means the brake is doing its job from letting the unit or your trailer get away from you.
3. Which unit do you have? We don't have anything plastic on our unit besides
the plastic sleeve inside of a jack tube for the 5X

If you have any specific questions please refer to our https://www.youtube.com/user/TheTrailerValet/
for more troubleshooting videos and tips. And feel free to reach out to our customer service team support@trailervalet.com. They can definitely give you more info and help you with your specific problems. Thank you!

5つ星のうち3の評価

It has to fit just right to work

It has to fit just right to work and sometimes that is hard to do.

2020年11月25日
Trailer Valet ロゴ

Trailer Valet からの回答

Hi there,

All of our units must secure properly for it to work. Is there a particular unit that you have that you need assistance with?
Please reach out to our customer service team support@trailervalet.com or check out our videos https://www.youtube.com/user/TheTrailerValet/ for more detailed instructions and questions that you might have.

Thank you!

5つ星のうち5の評価

Easy enough to install

Easy enough to install. Works well. But be careful to lift the brake handle all the way up before moving trailer. and keep it up during use. Otherwise there is extreme counter rotation on the drill and can cause wrist injury. Otherwise, great product and would recommend.

2020年10月19日
Trailer Valet ロゴ

Trailer Valet からの回答

Hi James,

Thank you for your interest in Trailer Valet. We are so pleased that you were able to easily install our unit and have it work for you. You already seem to be an expert on our product, because this is exactly what we recommend to our customer!
Here's a video to further explain: https://youtu.be/38UPTYvZqSU
We hope your review can also help others how to use the unit properly. We'd love to feature you on our social pages. If you are up for it, please send us a photo/video of you using your unit to marketing@trailervalet.com. Thank you and have a wonderful week!

5つ星のうち1の評価

Hi Trailer Valet

Hi Trailer Valet
This is a email that I received in September 10 2020

Hope all is well! We just wanted to send you an update that your backordered Trailer Valet 5X is scheduled to ship to you on September 14, 2020. This will account for us receiving the product, full processing and our usual quality checks.
Thank you so much for your patience and continued support!

I called customer service on October 16 because I did not receive my order & they informed me that my order did not make it & I will need to wait till mid December what a joke not cool so I canceled my order

2020年10月14日
Trailer Valet ロゴ

Trailer Valet からの回答

Hello Mark! We hope all is well with you during these times. We want to start off by apologizing for this entire situation regarding the 5X unit. We take full responsibility and we send our deepest apologies. Our container with all the 5X units was delayed for a week and when we finally got the container due to another order we had to fill, we ended up with not enough units to ship out. This is not an excuse because we take full accountability, but this is what occurred. We let customers know if they were not able to wait until our new ship date in December then the order would be cancelled and you would be refunded. But if you were to be ok with waiting we were throwing in a free drill attachment for being so patient with us. I hope this clears up anything confusion or concerns for you. If you need any other clarification on this please let us know at support@trailervalet.com

5つ星のうち1の評価

Product worked great for about 10…

Product worked great for about 10 minutes - then one inner tube let go. The root cause seems the value stem is really long for the application and manually bent. Bottom line the stem caught the roller housing and tore away.

Went back to the company and was told inner tube on back order or I could buy one from a distributor. I really feel the company put 100% of the design and or manufacturing problem back on me to procure, dissemble the product, replace the tube.

Defintely not the $500 user experience I was looking for !!

2020年10月14日
Trailer Valet ロゴ

Trailer Valet からの回答

Hi William,

Thank you for your interest in Trailer Valet. We always recommend that our customers review the manual before installing and using our product. We recommend that our tire pressures are set to 82-83 psi to prevent any damages to the inner tires. In this case, if there is insufficient air in the tires, the valve stem will move out, causing it to get caught and ultimately tear. Here's a great video explaining that and also an excellent guide to replacing the inner tubes.
https://www.youtube.com/watch?v=R1loct8hEIY&t=502s
Our customer service has already noted to send you an inner tube once in arrives, and they will have it sent tomorrow. Please feel free to reach out for any other issues. We appreciate your patience and hope to resolve your issues soon. Thank you again.

5つ星のうち2の評価

Great? Maybe, but don't count on any help

Ordered a JX-5S and received in a box that had fallen apart, missing the mounting parts. Spent 3 weeks trying to get them to replace it; sent me some mounting parts, but wound up sending me the wrong parts. Spent a week trying to get them to send the correct parts. Jack may or may not be great, can't tell, as I cant use it, thanks to customer service that is so disfunctional.

2020年9月29日
自発的なレビュー
Trailer Valet ロゴ

Trailer Valet からの回答

Hello CJ,

Thank you for considering Trailer Valet for your trailer needs. We want to start off by sending you our deepest apology that you had to experience this- from not getting the correct parts to now taking an extended time to get the right part. Our JX bracket is out of stock therefore we are sending out 5X mount bracket clamps that do fit just as well with your JX.
We know this looks a little off due to it being two different colors and having more holes on the 5X clamp, but we can assure you that when the customer service rep let you know of this, that is true. We have had our trusted technicians test this themselves and it will work for your JX. You can always feel free to give us a call if you would like more information and we would love to explain this to you. Thank you for your understanding and patience.

5つ星のうち4の評価

Great product, poor packaging

The product is great and I was very happy with it.
The packaging was ridiculous. It was sent only in the box that it would sit on the shelf in. It’s a very heavy item, and arrived with the box bursting at the seams. There was one piece of tape keeping it from falling apart, and it was obvious that no extra taping had been done to keep the flimsy box together.

2020年9月28日
自発的なレビュー
Trailer Valet ロゴ

Trailer Valet からの回答

Hello Susan,

Thank you for considering Trailer Valet for all your trailer needs. We apologize that you had to receive a package that appeared damaged or wasn't in the best condition. We have reached out to our warehouse and shipping company regarding this issue. If you have any other issues or concern, please feel free to reach out to support@trailervalet.com and we will try our best to make it right for you.
Thank you and have a wonderful week!

5つ星のうち1の評価

Issues with design and support

We have used the Trailer Valet 5x for several years now and it does a great job putting our trailer where it needs to be in a tight space. Unfortunately, the tire tubes do not hold up. I placed an order 24 days ago for replacement tubes for my Trailer Valet 5x. I received an automated e-mail stating that they had received my order immediately after I ordered, but I have not heard anything since. I tried to e-mail their support with no reply. Also, I am not looking forward to replacing the tubes since it is not an easy design. It would be better if they would create a solid tire for the 5x. Another heads up - It is a $15 flat rate shipping and I only ordered two tubes and an attachment for my drill (A very expensive total of $91.97). I am ready to cancel the order and head to Tractor Supply to see if I can get tubes there instead. It would probably save me $70. I was ready to pay the price to get exactly what I needed, but I can't wait any longer.

2020年9月27日
自発的なレビュー
Trailer Valet ロゴ

Trailer Valet からの回答

Hi Joy,

Thank you for reaching out to Trailer Valet. Our inner tubes are currently out of stock and we are having them back in stock shortly. We apologize for any inconvenience that this may have caused you. Our flat rate shipping is $5 for each part, which came to your total for the number of parts you purchased. If you need the tires immediately, you can check to see if our partners have any in stock, and you can cancel your order with us. We will issue your refund. Thank you again for your understanding.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報