Triorentacar レビュー 

8
•
TrustScore 5段階評価の3

3.1

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら


連絡先

3.1

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3

8件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.1

すべてのレビュー

(8)

過去12か月のレビュー数: 3件

レビューを書く

レビューの確認を行います

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Over €1,000 in disputed damages and no photos from vehicle pick-up

Extremely negative experience with TRIO Rent a Car at Bucharest Băneasa Airport.

When I returned the vehicle, I was charged for three alleged damages totalling over €1,000, which I formally dispute having caused during my rental period.

What concerns me most is that, when I requested evidence to compare the condition of the vehicle before and after the rental, TRIO confirmed to me in writing that they do not have photographs taken at the time the vehicle was handed over to me. They do, however, have photographs taken at the end of the rental showing the alleged damages.

I also had to contact them several times to obtain the complete photographic documentation required by my insurance company.

The handling of the security deposit was also problematic. Two separate pre-authorisations were made, the first for an incorrect lower amount and then a second one, and I am still waiting for confirmation regarding the complete release of these deposits.

Fortunately, I had purchased full insurance coverage, so I expect to recover any amount ultimately charged through my insurance. However, this does not change my main concern: I do not consider it acceptable to be held responsible for more than €1,000 in alleged damages when there is no photographic record of the vehicle's condition at the time it was handed over to me.

The matter is still ongoing. I will update this review once the damage charge, insurance reimbursement and release of the security deposits have been fully resolved.

Based on my experience, I would not rent from TRIO again and I cannot recommend this company.

2026年10月5日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Very disappointing experience with Trio…

Very disappointing experience with Trio Rent a Car.

This is the only rental company I have ever used that has charged me a separate fee for the car being “dirty” on return. What makes this worse is that this charge was never clearly presented beforehand, and I could not find any reference to such a fee in the rental contract or in any guidance provided to me.

I also strongly disagree with the way the alleged damage was handled. During the return inspection, the agent physically manipulated the mudguard while checking it, and in my view the force used during that inspection may well have caused more damage than whatever was supposedly there beforehand.

Unexpected charges of this kind should be clearly disclosed before the rental, not introduced at the end of the process. Based on my experience, the return inspection and charging process lacked transparency and left me with very little confidence in the company. Even to this date, they have failed to provide an accurate existing damage report, fuel and mileage were also recorded wrong.

I would not use Trio Rent a Car again nor recommend it to somebody else.

2026年9月28日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Empresa de alquiler de vehículos en…

Empresa de alquiler de vehículos en Bucarest Rumanía, precios más económico que en otras, sin fianza con la opción a todo riesgo, te recogen y te devuelven al aeropuerto que está a 5 minutos de la oficina, gestión rápida y sin complicaciones, buenos coches en perfectas condiciones, ha sido una buena experiencia.

2026年8月22日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Experienta buna

Livrare prompta a masinii, curata, acte incheiate fara intarziere pentru preluare, fara incidente sau probleme ulterioare, comunicare usoara cu personal ul companiei.

2024年10月24日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

un serviciu de rent a car unde a-si reveni

Am fost surprins ca o firma 100 % romaneasca sa ofere astfel de servicii . Masini noi , customer care ireprosabil. Nu sunt ieftini dar ofera servicii top pentru suma platita . Cu siguranta o sa revin . Felcitiari echipei

2025年4月24日
自発的なレビュー
Triorentacar ロゴ

Triorentacar からの回答

Multumim pentru incredere. Nu uitati sa urmariti pagina noastra de INSTAGRAM, precum si cea de TikTok pentru a fi la curent cu modernizarea flotei precum si cu activitatile echipei noastre minunate!

5つ星のうち5の評価

Son profesionales y buena gente al…

Son profesionales y buena gente al recoger el coche me atendió Andrada y al dejar el coche me atendió George para los dos nota 10 👌👌ellos profesionales los coches muy buenos empresa muy buena unos 6 veces que alquilo con ellos y muy muy contenta muchas gracias!!!

2025年3月31日
自発的なレビュー
Triorentacar ロゴ

Triorentacar からの回答

Gracias por su amable y sincera reseña. Estamos haciendo todo lo posible para mejorar nuestros servicios y nos alegra recibir comentarios como el suyo. Gracias por elegirnos y esperamos verlo pronto con nosotros.

5つ星のうち5の評価

Recomand.!!!Florin și George ,cu…

Recomand.!!!Florin și George ,cu adevărat oameni care știu sa vorbească cu clientii.Masini foarte bune .

2025年1月12日
自発的なレビュー
Triorentacar ロゴ

Triorentacar からの回答

Vă mulțumim sincer pentru feedback! Apreciem că v-ați făcut timp să ne împărtășiți părerea. Ne străduim constant să îmbunătățim calitatea serviciilor noastre, iar nevoile clienților sunt mereu o prioritate pentru noi. Opiniile ca a dumneavoastră ne motivează să mergem mai departe și să fim mai buni în fiecare zi.

5つ星のうち1の評価

Very bad

They gave me an old car that wasn’t
accelerate. All the cars behind me were beeping. Bad experience. I don’t know how they are allowed to rent a car in that condition. Even in Africa they have better cars. Is this an European country ? Pfff

They told me that car was a third party rented as they had no car left, that’s a bullshi upgrade. Do you want me to explain you what’s an upgrade ?! That car had the engine failure light on board I have the photo. I was in danger as the car wasn’t accelerate when I had to over take an obstacle and the cars were coming from the opposite side. They would not be able to replace the car as long as they gave me a car that was sub rented from a third company. Honestly an upgrade would have been a car free of charge if they want to have customers in the future. Saying was an upgrade makes me more angry and offended.

2024年8月11日
自発的なレビュー
Triorentacar ロゴ

Triorentacar からの回答

Thank you for your honest feedback. We’re truly sorry for the experience you had — it was far from the standard we aim to provide. You’re absolutely right: the car you received was not acceptable, and the situation was frustrating and unsafe.

Due to a very high-demand period, we made the mistake of sourcing a vehicle from a third-party company. While we tried to present it as an “upgrade,” we now understand how inappropriate that was, especially given the car’s poor condition and engine warning issues.

We’ve learned from this experience and have decided to stop relying on third-party providers who don’t match our quality standards. We take full responsibility, and your feedback has been crucial in helping us improve.

Thank you again for bringing this to our attention. We hope to earn back your trust in the future.
-----------------------------------------------------------------
Romanian version of the answer: Îți mulțumim pentru feedback-ul sincer. Ne pare foarte rău pentru experiența avută – nu a fost deloc la nivelul standardelor pe care ne dorim să le oferim. Ai dreptate: mașina primită nu a fost acceptabilă și situația a fost frustrantă!

Datorită unei perioade cu cerere foarte mare, am făcut greșeala de a solicita un vehicul de la o companie terță. Deși l-am oferit ca pe un „upgrade”, acum înțelegem cât de nepotrivit a fost, având în vedere starea proastă a mașinii.

Am învățat din această experiență și am decis să nu mai apelăm la furnizori terți care nu respectă standardele noastre de calitate. Ne asumăm întreaga responsabilitate și feedback-ul tău a fost esențial pentru a ne îmbunătăți alegerile.

Ne pare rău pentru disconfortul creat și sperăm să îți putem recâștiga încrederea, în viitor.

Cu respect,
Oana Florea,
Customer Care Trio Rent a Car

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報