Truckman レビュー 

393
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.3

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Bob Palmer cancelled appointment to get wiring done in Bristol. Proforma inv was not paid. I did rung him with the payment yet he couldn't take so he took details to ring back, yet he didn't. His... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Truckman were so helpful from my initial call to help fix my roller shutter on my truck. A meeting was setup within a few days at the Dudley site. When I arrived I was met by Emily Robinson who was s... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Warm welcoming from the branch manager Kane, full of information, great show room, nice to have windows from the showroom into the work floor to see your vehicle being worked on during your stay.

5つ星のうち5の評価

Emily could not have been more helpful with having my end profile changed on the Truckman roll top. Excellent showroom with endless coffee and ice creams. Dave is also on hand. The fitters did a grea... もっと見る

企業情報

  1. トラック部品提供業者
  2. ・
  3. カー アクセサリー店
  4. 自動車整備工場
  5. 自動車備品・アクセサリー専門店
  6. 自動車部品店

当該企業による記述

Truckman is the UK's largest hardtop manufacturer. For over 35 years, Truckman has been recognised as one of the UK's leading hardtop and accessory suppliers for the pickup market, catering for both leisure and commercial customers. Truckman offers over 25,000 different products, from conversions and drawer systems to hardtops, seat covers, stainless steel, hardtops, tonneaus and many more! Truckman hardtops are renowned for their robust, secure and stylish features, which is why Truckman is the chosen UK OEM Approved accessory supplier for Isuzu, Mitsubishi, Nissan, Toyota and VW. Truckman is proud to work in partnership with the National Farmers Union (NFU).


連絡先

4.3

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

393件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 66%に回答しています

通常1カ月以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.3

すべてのレビュー

(393)

過去12か月のレビュー数: 24件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Very, very poor fitting service..Steer clear

Firstly, don't trust the web site as it lies, and they know it lies. It will tell you they have stock when in fact the Hardtop must be ordered from Thailand. They will then give you a delivery/Fitting date after you pay, Double that delay and you might have a realistic idea. They cancelled my fitting twice. Don't have them fit it, you will assume that professionals will be doing it....they won't. When I got home, i found a cable dangling under the truck which had either rubbed on the tyre or leaf spring, damaging the sheathing and the insulation around the core. The cable run from rear to front of the truck is quite honestly, Shocking. It looks like a monkey did it with the cable being untidy and loose, secured poorly with cheap cable ties of insufficient size and gauge. I will need to get under the truck with some proper cable ties to remedy. Having been under the truck, I found that a 50mm bung has been removed under the passenger side floor, exposing the carpet/felt. The carpet is clean, so clearly this bung was not missing prior to the fitting. I have no idea why they removed it. The interior light only worked intermittently from day one, I got in touch and they sent me instructions on how to fix if the light stayed on, which is the opposite to what I have. Oh, and fitting took twice as long as they quoted. I'm done with that company and my advice to anybody is, Don't let the monkeys who fit for them touch your truck, you will be far better off fitting it yourself and getting an Auto electrician wire it up if you are unsure of doing it yourself. At least it will be done properly. In answer to the reply from Truckman, Your employee Chris told me that you don't stock most items listed but your web site still shows "In stock". No matter your excuses, the interior light should have worked and the wiring harness should have been properly secured and if you removed a bung and didn't have a replacement, you should have informed me. You asked me to email you, well I have and I got an unsatisfactory reply, so why would I continue. You could always call me but I guess the strategy is to hope the problem just goes away.

2025年1月17日
自発的なレビュー
Truckman ロゴ

Truckman からの回答

Hello Mr King,

We are reaching out to you following the 1 star review you have recently left us. Firstly, we would like to apologise for any issues you may be experiencing. We pride ourselves on providing a high level of customer service, and we do take each complaint very seriously.

Our website provides stock information that is updated throughout the day. However, as it’s not real time stock information, should another web order be placed, or an order is placed directly with our sales team, this will influence the stock numbers at that time. Our fitting dates are always communicated after an order has been placed, as this allows us the opportunity to effectively schedule our fitting bays.

Your original fitting date was booked for 19/12/24. As there was a delay receiving the stock you were offered a further fitting date of 06/01/25. It was unfortunate that there was then an additional delay with the shipping of your order, so your final booking was 17/01/25. We appreciate that shipping delays can be frustrating, but they are beyond our control.

We are aware that you reached out to a member of our sales team on Tuesday 21st January 2025 to advise that the interior light on your hardtop was not operating correctly. A guide was issued to explain how to complete a minor adjustment, which we find often helps with issues of this nature. Another email was received which advised you were unhappy with the cables underneath your truck and what appears to be the removal of a bung from the underside of your vehicle. Our member of staff provided you with our customer services email address and requested that you email them with details of any issues and photographic evidence so that they may assist you. To this date, we have received no further correspondence from you to enable us to assist you or rectify the issues.

Our Customer Services team will reach out to you today to obtain the required information and offer assistance.

Kind Regards
Truckman

5つ星のうち1の評価

Incompetent Organisation

Placed a simple order for Mountain Top cross bars to fit my 2024 Ford Ranger, this mob were unable to fulfil this order and in the process lied to me on several occasions. Took 4 days to ship a stock item after paying next day delivery, no tracking information was provided. The cross bars shipped were the wrong items, took them 4 days to finally accept the issue and have them collected, they tried to claim the cross bars had a cosmetic change from the manufacturer. Was assured at the time that a refund was issued to my account even although I didn’t request a refund, I just wanted the cross bars that I had ordered. Repeated phone calls to ascertain refund status were met with usual “yes it has been issued”. After 6 days and no refund in my account tried to speak to a Customer Service Manager, apparently they don’t have such a person, even asked to speak with their Managing Director, he was “unavailable”. Eventually was informed that the refund had not been issued and had to wait a further 5 days for the refund. Was then promised they would investigate and offer me a discount on the correct bars. After a few days they claimed the original bars I ordered didn’t fit my vehicle and offered no resolution or discount. Obtained the bars from another company that sells Mountain Top accessories, they arrived the next day fully tracked and fitted in 30 minutes with no issues.

I wouldn’t even buy a washer from this mob, they would eventually ship a bolt and then claim it was a “cosmetic change”, use this company at your peril.

2025年1月29日
自発的なレビュー
Truckman ロゴ

Truckman からの回答

Hi Robert,

Thank you for sharing your feedback. We're truly sorry to hear about the issues you've encountered with your order, and we fully understand your frustration. It's clear that we fell short of the high standards we aim to provide, and for that, we sincerely apologise.

We regret the delays in processing your order, the mix-up with the cross bars, and the lack of timely communication regarding the tracking and refund. This is not the experience we intend to offer our customers, and we are investigating the issues internally to ensure that they do not happen again.

Your concerns about the lack of clarity and the lack of resolution when you asked for assistance are noted. It's unacceptable that you felt misled during this process, and we deeply regret any inconvenience this has caused. We value your feedback and will work to improve our service in the future.

We’re pleased to hear that you were able to resolve your issue elsewhere, but it’s disappointing to see that we couldn’t meet your expectations this time. If you’d like to discuss this further or have any other concerns, please don’t hesitate to reach out directly.

Again, our sincere apologies for the experience, and thank you for bringing it to our attention.

Kind Regards
Truckman

5つ星のうち1の評価

Had my money in November, delivery March!

Had my money in November. Delivered a canopy a month later. Failed to deliver the brackets. Another three weeks for those. Meanwhile a £3500 canopy is sitting in the garage.
Then the roof rack was delayed. That was then due in February. Then it wasn't, then it was March. Four months after paying for it!
Avoid this place. Buy something else.

2025年1月24日
自発的なレビュー
Truckman ロゴ

Truckman からの回答

Hi Paul,
We are sorry that part of your order has been delayed. As we explained, the products you ordered are shipped to us from Australia. Unfortunately, due to the distance, there can be shipping delays, which can be due to adverse weather conditions, customs clearance etc. We appreciate that delays such as these can be frustrating, but they are beyond our control.

Some of your items were despatched, as they were held in stock, or we received the shipment. This was agreed with you, to avoid you waiting on the whole order becoming available.

Regular updates have been provided to keep you aware of any delays.

Once again, we apologise for any inconvenience the shipping delays may have caused you.

Thanks
Truckman

5つ星のうち1の評価

Paid upfront for a two hour fitting for…

Paid upfront for a two hour fitting for bed rug and still waiting 4 hours later - they have not got the right size bed rug either so having to compromise. All in all wish I had not bothered.

2025年1月16日
自発的なレビュー
Truckman ロゴ

Truckman からの回答

Hi Matthew,
Thank you for your feedback. As discussed at your visit, the product you purchased was labelled incorrectly by the supplier on both the packaging and product itself, stating that it was suitable for your vehicle shape when, in fact, it was for a previous generation.

This would only have been realised at the time of fitting and is sadly not something we could have avoided.
We are always honest and transparent, so notified you immediately and visually explained this to you.

As we did not have a like-for-like replacement in stock, you were provided a couple of options for this to be resolved which regrettably did cause a delay in the work. I understand that the appointment took longer than expected, this was explained to you by our front of house team who kept you updated throughout your visit.

I sincerely apologise that you are unhappy with your visit to us. We acknowledge that your visit didn’t occur how we both would have wished, and we hope that we can earn your trust back in future.

Kind Regards
Truckman

5つ星のうち5の評価

Superb

Superb, quick friendly and efficient help from Tim on the online chat via website. My order queries were dealt with to ensure I was ordering the correct items. Will definitely use truckman.co.uk again. Thanks

2024年11月19日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Couldn’t ask for better service

Whilst looking through the online pages started to chat to the live online assistant…brilliantly helpful and made finding what I wanted even easier which was great as I live in Germany.,,
Since Brexit ordering from the UK is a nightmare…but the Truckman site showed / offered me the item minus UK vat and a very reasonable delivery price…The order was delivered to my door in Germany within three days of dispatch!! what more could you ask for….
Can’t say enough good thing about Truckman…who by the way had a genuine part that my local Toyota dealer could not get for my HiLux….

2024年11月15日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

truckman top

Truckman havent helped me once out of warrantee even with long term and continual reoccurring faults. just spent another £100 on the handle which is a lot of money for a cast metal handle
so some good alternatives that myself and others are looking at replacing top with. i expected it to last the life of the truck but dont think it will.

2024年11月7日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Truckman Suppot

Truckman support have helped me out of a jam twice now with products they distribute for Mountain Top.
Technical knowledge provided, coupled with a swift response time was a great help in resolving the issues I was experiencing.

2024年9月16日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Customer After Care and Support

One of our vehicles was broken into which had damaged the roller-shutter and lock on the back of the truck. The roller-shutter had only been purchased in March 24. The customers services team upon calling and the after care team upon repair where extremely supportive and went out of their way to rectify this issue for us. Personal and non-replaceable tools were taken which caused upset due to the sentimental value of them and the staff were so lovely at what was a sad time so we wish to thank them all for their kindness. Amy-Mavis Buttery - Operations Lead - Silvaman Group Ltd

2024年9月6日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Really pleased and would 100% recommend!

I recently bought a GLS canopy for my Toyota Hilux invincibleX and I have to say it’s amazing!! It fits perfectly, the colour matches spot on, it’s finished to a high standard and looks the part and finishes the truck off it’s looks amazing now. Thank you Truckman I would recommend anyone wanting to get a canopy to use Truckman you will not be disappointed the service was outstanding delivered within 2 days as well!

2024年8月15日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報