TryBandoo レビュヌ 

1,342
•
TrustScore 5段階評䟡の4

3.9

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

Hatte bei TryBandoo eine Bestellung getÀtigt, die innerhalb von 4-7 Tagen bei mir sein sollen. Die BestellbestÀtigung kam von Wellaray mit Sitz in Ohio. Als Lieferung nach 7 Tagen nicht da war, kontak... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

I felt better almost immediately, and with in 3 days I noticed I was dropping some weight. I was thinking clearer and my energy levels were high. I have told 8 people about these pads including our Br... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

We love the Bandoo foot pads. I bought them for my husband and four boys. My husband is a fire captain and loves them, three of my four boys are athletes. My other son has multiple disabilities and th... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

After using the foot pads, your body feels lighter than the next day, and more rejuvenated

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. 日甚品店

圓該䌁業による蚘述

Experience the transformative power of natural wellness with Bandoo foot patches! Our plant-based patches offer a gentle, yet effective, way to cleanse your body of accumulated toxins. Rooted in eastern wellness traditions, Bandoo patches harness the power of natural herbs and extracts to help strengthen your mind, body, and soul. At Bandoo, we believe in the power of holistic healing. Our foot patches are designed to remove toxins from your body, addressing multiple symptoms and promoting overall health and well-being. Toxins can accumulate in your body over time, negatively impacting your health and vitality. By using Bandoo cleansing patches, you can take a proactive step towards a healthier, more vibrant life. Each patch is infused with carefully selected natural ingredients known for their detoxifying properties. These powerful plant extracts work synergistically to draw out impurities, leaving you feeling rejuvenated and refreshed. The benefits of our foot patches go beyond mere detoxification. Users often report improved sleep, increased energy levels, and a greater sense of overall wellness. Bandoo foot patches are easy to use and fit seamlessly into your nightly routine. Simply apply a patch to the sole of your foot before bed, and let the natural ingredients work their magic while you sleep. Wake up to a new day feeling lighter, cleaner, and more balanced. Discover the benefits of natural detoxification with Bandoo – your trusted partner in holistic health. Embrace the journey to a healthier you with our effective, natural, and convenient foot patches. Experience the difference with Bandoo and take the first step towards a cleaner, toxin-free life.


連絡先

3.9

ほが満足

TrustScore 5段階評䟡の4

1342件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 100に回答しおいたす

通垞24時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

3.9

すべおのレビュヌ

(1,342)

過去12か月のレビュヌ数: 173ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち3の評䟡

I placed the order not Bandooced an order for one I ended up


I placed an order for one I ended up paying for five which was bad in Bandoo, bad customer service. It's my money you are taking without permission. Money that I did not need to spend. Then asking for a refund become an issue like I should not ask.
Plus you have to wait so long for the order to arrive.

2025幎8月10日
自発的なレビュヌ
TryBandoo ロゎ

TryBandoo からの回答

Hello Mrs M,

Thank you for taking the time to share your experience with us.

We’re sorry to hear about the inconvenience you might have experienced with your order and the frustration it may have caused. Your feedback is truly appreciated, and we completely understand how important both transparency and timely service are to our customers.

To assist you further, we’ve reached out through Trustpilot to request some additional details so we can locate your order and look into this as quickly as possible. If it's more convenient, you can also email us directly at customercare@trybandoo.com
with your order ID and any supporting information — our team will be more than happy to help.

We’re here to support you and ensure your experience is improved moving forward.

Warm regards,
Bandoo Team

5぀星のうち4の評䟡

This company came out as an ad on utube


After a series of emails to the company and evidences from my side, the company provided me with a full refund, hence the rating was edited accordingly.

This company came out as an ad on utube and while tempted to order 1 nails fungus pen for about £6, I was charged £53.94.
I disputed with Paypal and the company straight away and they replied that the item has already shipped and unable to refund. Very disappointing experience.

I just gave you the order ID and it wont take a degree to understand that this is a scam and your company is somehow allowing those criminals to advertise their products and you are cooperating with them by taking those orders that were not authorised by the victim buyers.

Here is the order info: 5480649883856
6 Nail Pen

2025幎9月27日
自発的なレビュヌ
TryBandoo ロゎ

TryBandoo からの回答

Hello Agostino,

Thank you for sharing your feedback with us.

We’re sorry to hear about the frustration you might have experienced, and we understand how upsetting it can feel when things don’t go as expected. Your concerns are important to us, and we’d like to help resolve this for you as soon as possible.

Unfortunately, we weren’t able to locate your order based on the information provided in the review. We've sent a request via Trustpilot asking for a few more details so we can look into this right away. Alternatively, feel free to email us at customercare@trybandoo.com
with your order ID or any additional information — our team is ready to assist you promptly.

We truly appreciate your patience and look forward to making this right.

Warm regards,
Bandoo Team

5぀星のうち1の評䟡

BANDOO SCAM

BANDOO SCAM
I ordered a small first amount of bandoo product within 30 seconds I was billed for a higher amount for the second non-ordered.
within 1 minute I seen what they had done and emailed them to cancel all product which included what I had genuinely ordered, but according to Bandoo both orders had been despatched, which I would have thought was physically inpossible.
I did contact my bank and without mentioning the organisation they knew who the scam was with, looked into it and refunded me.
two weeks later I was charged for a further amount and day after that a further amount, two days after that they attempted to attempt to put through a further amount for hundreds of pounds, luckily for me I did not have enough money in my bank account. My bank has been very good at refunding these amounts.Never ever attempt to buy anything from this organisation, as all they're interested in is taking money from you with no product.
Please don't be as stupid as me to be trusting on-line buying from these scammers

2025幎7月14日
自発的なレビュヌ
TryBandoo ロゎ

TryBandoo からの回答

Hello Wilma,

Thank you for taking the time to share your experience with us.

We’re sorry to hear that you might have encountered an issue, and we’d love the opportunity to support you further. Unfortunately, we weren’t able to locate your order with the information provided in your review.

We’ve submitted a request for more details via Trustpilot — once completed, our team will be able to assist you right away. Alternatively, you can reach out to us directly at customercare@trybandoo.com
with your order ID or any additional information, and we’ll be more than happy to help.

Warm regards,
Bandoo Team

5぀星のうち5の評䟡

Because the company offered additional


Because the company offered additional treats at bargain prices I was clicking through and made an error which I flagged up to the company. They were straight on to it corrected the order and advised me quickly. That is superb customer service.

2025幎9月1日
自発的なレビュヌ
TryBandoo ロゎ

TryBandoo からの回答

Hello Sandra,

Thank you so much for taking the time to share your experience with us!

We're truly delighted to hear that our team was able to support you quickly and effectively. Providing attentive, caring service is something we deeply value, so it's heartening to know we were able to assist you just when you needed it.

Should you ever have any other feedback, questions, or need a helping hand, our support team is always here for you at customercare@trybandoo.com
— we'd be more than happy to assist.

Warm regards,
Bandoo Team

5぀星のうち1の評䟡

I ordered 1 product

I ordered 1 product. Towards the end of the purchase process and extra discounted offer popped up which i didn't want or add to my purchase. Upon confirming my order it appeared id purchased 12 items of the product. Immediately contacted company who responded a couple of hours later to be told sorry item already shipped. Deceptive and fraudulent website that use disgusting business practice. Do not buy from this business.

After the reply from the company on here to check my email as they have reached out to me I wish to advise No they haven't. More lies from this company.

2025幎8月29日
自発的なレビュヌ
TryBandoo ロゎ

TryBandoo からの回答

Hello Andrea,

Thank you for sharing your feedback with us. We're sorry to hear about the inconvenience you might have experienced, and we truly appreciate you taking the time to bring this to our attention.

Please check your email inbox, as our support team has already reached out in hopes of resolving this for you as quickly as possible. If you haven’t received the message, we kindly ask that you email us at customercare@trybandoo.com
so we can make sure your concerns are taken care of right away.

We're here to help and look forward to making this right for you.

Warm regards,
Bandoo Team

5぀星のうち1の評䟡

First order.

First order.. patches do not adhere 
..
Sent back.. ordered another 10 pads
 they do not adhere
 you’ve got to be kidding
. TWICE!!!!!!!! Adhesive is not working at ALL
has anyone had same problem
. Pretty sad.. trying a product that states it so good
 doesn’t even adhere to
 very disappointing, have naturopathy.. this is another fraud product
..

2025幎8月22日
自発的なレビュヌ
TryBandoo ロゎ

TryBandoo からの回答

Hello Mark,

Thank you for sharing your feedback with us. We're sorry to hear about the inconvenience you might have experienced, and we truly appreciate you taking the time to bring this to our attention.

Please check your email inbox, as our support team has already reached out in hopes of resolving this for you as quickly as possible. If you haven’t received the message, we kindly ask that you email us at customercare@trybandoo.com
so we can make sure your concerns are taken care of right away.

We're here to help and look forward to making this right for you.

Warm regards,
Bandoo Team

5぀星のうち5の評䟡

I received the product but did not use


I received the product but did not use for a while due to travel. I just started using 5 days ago and I am very pleased with the results. My night time foot pain is gone, I am sleeping more soundly and my walks are much better. I walk 4 to 5 miles per day 5 to 6 days a week. I am 79 years old and walks are stronger now. I live in Texas and the summers here are hot. I handle heat well but even this has seemed to improve. If I could give 10 stars I would. Unlike some of your customers I had no issue with the order process. Now that your product is available on Amazon Prime I will probably order from them. Great product keep up the good work and I hope you stay with Amazon.

2025幎8月19日
自発的なレビュヌ
TryBandoo ロゎ

TryBandoo からの回答

Hello Bill,

Thank you so much for taking the time to share your experience with us!

We're truly delighted to hear that you've started using the patches and are already feeling a positive difference. It's wonderful to know that your walks are feeling stronger and your sleep has improved — that kind of feedback really brightens our day. Your commitment to wellness is inspiring, and we're so glad Bandoo could become a part of your routine.

We also appreciate your kind words about the ordering process and your support through Amazon Prime — we're happy to hear everything went smoothly for you!

If you ever have any further feedback or questions, please don’t hesitate to reach out to our support team at customercare@trybandoo.com
— we’d be glad to assist you anytime.

Warm regards,
Bandoo Team

5぀星のうち1の評䟡

Vorsicht – unrechtmÀßige Abbuchung und keine RÃŒckmeldung

Ich habe eine Bestellung bewusst abgebrochen, weil mir am Ende des Kaufprozesses zusÀtzliche kostenpflichtige Optionen aufgedrÀngt werden sollten. Trotzdem wurde mir der Betrag einfach abgebucht.

Die angebliche Lieferung werde ich nicht annehmen – sÀmtliche Frachtkosten liegen selbstverstÀndlich beim HÀndler. Eine RÃŒckbuchung erwarte ich entweder ÃŒber PayPal oder direkt ÃŒber mein Bankkonto. Sollte keine Erstattung erfolgen, veranlasse ich die RÃŒckbuchung selbst.

So geht man nicht mit Kunden um – sehr unseriöses Vorgehen! Zudem erhielt ich keine einzige E-Mail vom Shop – auch nicht im Spam.

ErgÀnzung:
PayPal wollte mir zunÀchst keine RÃŒckerstattung gewÀhren. Erst als ich klarstellte, dass ich die Abbuchung ÃŒber meine Bank zurÃŒckrufen werde (Lastschrift-RÃŒckbuchung), wurde PayPal plötzlich panisch. Denn in diesem Fall mÃŒsste PayPal selbst klagen und die Beweispflicht lÀge bei ihnen. Daraufhin versprach PayPal eine RÃŒckabwicklung innerhalb von 7 Tagen – und tatsÀchlich zahlte der Shop lieber direkt zurÃŒck, um keine Kontosperre zu riskieren.

Fazit: Sehr unseriöses GeschÀftsgebaren – ohne Druck hÀtte ich mein Geld nicht zurÃŒckbekommen.

2025幎8月24日
自発的なレビュヌ
TryBandoo ロゎ

TryBandoo からの回答

Hallo Andy,

Vielen Dank, dass Sie sich an uns gewandt und uns Ihre Erfahrungen mitgeteilt haben.

Es tut uns sehr leid, dass Sie Unannehmlichkeiten hatten, und wir möchten Ihnen gerne so schnell wie möglich bei der Lösung helfen. Unser Support-Team hat Ihnen eine E-Mail gesendet, um Ihnen weiterzuhelfen. Bitte ÌberprÌfen Sie daher Ihren Posteingang (und ggf. Ihren Spam-Ordner), ob wir eine Nachricht von Ihnen erhalten haben.

Sollten Sie diese aus irgendeinem Grund nicht erhalten haben, wenden Sie sich bitte direkt an customercare@trybandoo.com, damit wir uns umgehend um Ihr Anliegen kÌmmern können.

Mit freundlichen GrÌßen,
Bandoo-Team

5぀星のうち1の評䟡

Over charged

Over charged. Add states a price. You assume its marketed in your country and find out its charged in US dollars and they add things to the order you did not want.

2025幎8月24日
自発的なレビュヌ
TryBandoo ロゎ

TryBandoo からの回答

Hello Ross,

Thank you for your review. We're sorry to hear that you might have faced any inconvenience, and we truly value you bringing this to our attention.

We did request some additional order details through Trustpilot so we could assist you further, but unfortunately, we haven’t received a response yet. In order to help improve your experience, we kindly ask you to reach out to us directly at customercare@trybandoo.com
with your order ID or any relevant information.

We're more than happy to support you and look forward to resolving this as soon as possible.

Warm regards,
Bandoo Team

5぀星のうち1の評䟡

Angefangen mit dem Bestellvorgang

Angefangen mit dem Bestellvorgang: es war nicht transparent und zum Schluss war mehr bestellt als ich eigentlich wollte. Ich habe sofort versucht zu stornieren (innerhalb von 5 Minuten). Ca. 1 Tag spÀter bekam ich die Info, die Bestellung zu stornieren, wÀre nicht mehr möglich. Ich lasse alles wieder zurÌck gehen. Ich hoffe, ich bekomme mein Geld zurÌck!!!

2025幎8月10日
自発的なレビュヌ
TryBandoo ロゎ

TryBandoo からの回答

Hallo Richard,

Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr Feedback mitzuteilen.

Wir bedauern die Unannehmlichkeiten. Unser Support-Team hat sich per E-Mail mit Ihnen in Verbindung gesetzt, um das Problem schnellstmöglich zu lösen.

Sollten Sie die Nachricht noch nicht erhalten haben, ÃŒberprÃŒfen Sie bitte Ihren Posteingang (und ggf. Ihren Spam-/Junk-Ordner). Sollten Sie die Nachricht aus irgendeinem Grund nicht erhalten haben, kontaktieren Sie uns bitte direkt unter customercare@trybandoo.com. Wir helfen Ihnen gerne umgehend weiter.

Mit freundlichen GrÌßen
Bandoo Team

5぀星のうち1の評䟡

Ordered one box and recived one box

Ordered one box and recived one box. However I was charged for five boxes. It seems that after looking at there reviews this is common practice for this company. There customer service is worthless at best, they continue to send emails but have yet issued a refund.very unethical business practice. For the product I was going to try another box to confirm if it was affective or not.but I assure you that will not be happening. These people are a nothing but a money grab .and unfortunately our government is to incompetent to stop this type of consumer fraud. Thanks for listening

2025幎8月1日
自発的なレビュヌ
TryBandoo ロゎ

TryBandoo からの回答

Hello Shannon,

Thank you for leaving your review.

We’re sorry to hear about any inconvenience you might have experienced. To better assist you, we had requested some additional order details through Trustpilot, but unfortunately, we haven’t received a response yet.

To make sure your concerns are addressed as soon as possible, please feel free to reach out to us directly at customercare@trybandoo.com
with your order ID or any relevant information. Our team is here and happy to help!

Warm regards,
Bandoo Team

5぀星のうち1の評䟡

Fraudulent refund process

Fraudulent refund process, the item was stuck in shipping for 30 days before being returned to sender. When I contacted customer service, they made up policies to avoid giving a refund despite there being a clear refund policy. Terrible customer service experience

2025幎8月5日
自発的なレビュヌ
TryBandoo ロゎ

TryBandoo からの回答

Hello J Gerard,

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We truly appreciate your patience while our team was looking into this matter for you.

It seems that our team has been able to address your concern — hopefully to your satisfaction. :) If there’s ever anything else we can assist you with, please don’t hesitate to reply to our last email or send us a new message at customercare@trybandoo.com.

Warm regards,
Bandoo Team

5぀星のうち1の評䟡

If I could give 0 stars I would

If I could give 0 stars I would! This company is a scam. Don’t buy from them! They take your money and then don’t deliver.

THIS SITE IS A SCAM!

RESPONSE TO YOUR RESPONSE:
Actually you have received the details but as usual, you’re making excuses as to why you can’t post out my order and why you can’t give me a refund. Stop giving people the run around and give me the item I paid for or give me a refund. I’ve given you the order details over 20 times and you’re still confused.
I’ve reported you to the ACCC so hopefully you’ll get shut down
YOUR COMPANY IS A SCAM! DON’T BUY FROM THIS COMPANY!

2025幎7月10日
自発的なレビュヌ
TryBandoo ロゎ

TryBandoo からの回答

Hello Diana,

Thank you for sharing your thoughts with us. We’re sorry to hear about any inconvenience you might have experienced.

We had requested some extra order details through Trustpilot to help us improve your experience, but it seems we haven’t received them yet. If you could kindly email us at customercare@trybandoo.com with your order ID and any relevant details, our team will be glad to assist you right away.

Warm regards,
Bandoo Team

5぀星のうち1の評䟡

Absolutely disgusting service


Absolutely disgusting service continually ignoring all Requests for a refund after being charged 3x the offer price of £31.40 you have charged £35.65 £38.75 £35.65 £And £38.75Totally charging me this outrageous amount and sending out the wrong amount of Patches even after I cancelled the order within minutes of placing this order and Requesting a immediate refund, Constantly ignoring all my emails answering Stupid request for Email Address Saying that they have no recollection of my order I have all the proof of this , Bank Statements showing that they have taken the money etc,etc,etc , I am seriously advising people not to deal with this Disgusting Company Peter Ratcliffe Staffordshire.

2025幎7月4日
自発的なレビュヌ
TryBandoo ロゎ

TryBandoo からの回答

Hello Pete,

Thank you for reaching out and sharing your feedback.

We're truly sorry to hear that you might have experienced any inconvenience. Our support team has already sent you an email in hopes of resolving this for you as quickly as possible.

If you haven't seen the message, please check your inbox (and junk or spam folders just in case). If it's not there or if you need any further assistance, feel free to email us directly at customercare@trybandoo.com—we’re here and ready to help.

Warm regards,
Bandoo Team

5぀星のうち1の評䟡

We ordered one knee brace and we’re


We ordered one knee brace and we’re billed $250.00
On three separate orders
.they got our credit card and went wild billing us!!!?

2025幎7月12日
自発的なレビュヌ
TryBandoo ロゎ

TryBandoo からの回答

Hello John,

Thank you for sharing your thoughts with us. We’re sorry to hear about any inconvenience you might have experienced.

We had requested some extra order details through Trustpilot to help us improve your experience, but it seems we haven’t received them yet. If you could kindly email us at customercare@trybandoo.com with your order ID and any relevant details, our team will be glad to assist you right away.

Warm regards,
Bandoo Team

5぀星のうち1の評䟡

SCAM ALERT!!

I ordered one product and was charged double the original cost for an additional product I will never use.
I looked up my bank statement to find the two split payments. Their website is set up to add other products that you have no way of knowing have been added to your order. The money is just taken out of your account as a split payment.
Immediately I noticed this (which was about 2 hours after ordering) I emailed their customer care team who replied to say they couldn't cancel the unordered part of the order because it had already been despatched. That would have to be an outright untruth. I emailed them again to say I would not accept that and am waiting on a response.
Meantime, I have cancelled all of my automatic payments, one of which seemed to be for their company under the name of MB Versus Media.

2025幎8月1日
自発的なレビュヌ
TryBandoo ロゎ

TryBandoo からの回答

Hello Anne,

Thank you for sharing your feedback with us.

We’re truly sorry to hear about any inconvenience you might have experienced, and we want to make sure this gets resolved as quickly as possible for you.

Our support team has already reached out via email to help address your concerns. If you haven’t seen the message yet, please check your inbox (and possibly your spam or promotions folder) just in case it landed there. If you didn’t receive it or prefer a quicker way to connect, feel free to email us directly at customercare@trybandoo.com — we’re here to help and eager to assist.

Warm regards,
Bandoo Team

5぀星のうち1の評䟡

I have not received my package although
 Please see above

I have not received my package although Relay claimed to have delivered it to a safe place. They did not, I live on the first floor of a Block of flats and they delivered my package onto the 3rd step of the first flight of stairs as you enter the front door of the block. I do not live on the stairs but the stairs is located very close to the main front door of the Block of Flats, hence I truly believe that my package was set up to be stolen as part of the scams that is operating at the moment. Relay maintains that the stairs is a safe place to deliver a package according to their policy. So again their policy appears to support these scams. Bandoo should investigate Relay and their Delivery Policy and also replace my order.

2025幎7月17日
自発的なレビュヌ
TryBandoo ロゎ

TryBandoo からの回答

Hi loke,

Thank you for sharing your feedback with us.

We're really sorry to hear that you might have experienced an inconvenience, and we want to do everything we can to help make it right. Our support team has already sent you an email to assist with this matter, so please do check your inbox (and spam folder just in case).

If you haven’t received anything yet, feel free to reach out directly to us at customercare@trybandoo.com so we can make sure your concerns are taken care of as soon as possible.

Warm regards,
Bandoo Team

5぀星のうち4の評䟡

Socks that work!

I wish I could give them five stars, but unfortunately I was charged for six pairs instead of the two I ordered. However, after finally being connected to the correct person everything was rectified. I was refunded for the correct amount. I would recommend the process for refunds be made much easier than what I experienced. So far, I like the socks. Thanks again Alora.

2025幎7月27日
自発的なレビュヌ
TryBandoo ロゎ

TryBandoo からの回答

Hello Z.M,

Thank you so much for your patience while our team looked into this for you.

It looks like your concern was addressed by our support team—hopefully to your satisfaction. 😊 If there's anything else we can assist you with or if you have any further questions, please don’t hesitate to reply to our last email or get in touch with us again at customercare@trybandoo.com.

Warm regards,
Bandoo Team

5぀星のうち1の評䟡

I didn't approve a purchase of hundreds of dollars

I didn't approve a purchase through their trick paywall which automatically added on hundreds of dollars worth of products. I reviewed it, cancelled it and went back to the start and ordered the products I wanted and paid for it. Then I got an email saying the first order for hundreds of dollars had gone through as well. I wrote emails, I went through their customer portal. They replied that they'd received my cancellation. They have still overcharged me and didn't cancel the order.

2025幎7月21日
自発的なレビュヌ
TryBandoo ロゎ

TryBandoo からの回答

Hello Annabelle,

Thank you for taking the time to share your feedback with us.

We're sorry to hear about any inconvenience you might have experienced. We understand how important it is for everything to go smoothly, and we're here to help.

Our support team has reached out to you via email in hopes of resolving this for you. If you haven’t seen the message yet, please check your inbox (including your spam or promotions folder). Should the email not be there, feel free to reach out to us directly at customercare@trybandoo.com, and we’ll be happy to assist you right away.

Warm regards,
Bandoo Team

5぀星のうち4の評䟡

Bandoo

Nice product I really enjoyed it, would recommend it!

2025幎7月21日
自発的なレビュヌ
TryBandoo ロゎ

TryBandoo からの回答

Hi Charsie,

Thank you so much for your kind words!

We’re truly glad to hear that you enjoyed the product and appreciate you taking the time to share your experience. Your recommendation means a lot to us and motivates our team to continue providing high-quality natural wellness solutions.

If you ever have any questions, thoughts, or feedback in the future, feel free to reach out to our support team at customercare@trybandoo.com—we’re always happy to help.

Warm regards,
Bandoo Team

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報