Tudo & Co レビュヌ 

10
•
TrustScore 5段階評䟡の3

3.2

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

䌁業情報


連絡先

3.2

たあたあ

TrustScore 5段階評䟡の3

10件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 50に回答しおいたす

通垞1カ月以䞊経っおから回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

3.2

すべおのレビュヌ

(10)

過去12か月のレビュヌ数: 6ä»¶

レビュヌを曞く

レビュヌの確認を行いたす

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち4の評䟡

Return customer

I have purchased many light fixtures from tudo & co. I have found the quality for the price to be satisfactory. I particularly appreciate their style options. Shipping has proven to take longer than most, but when I had a fixture globe come broken they followed through with replacing it. I will continue to purchase through Tudo & Co.

2026幎5月25日
自発的なレビュヌ
Tudo & Co ロゎ

Tudo & Co からの回答

Dear JKH,

Thank you so much for your thoughtful review. We’re delighted to hear that you’re happy with the quality of our lights and the range of styles we offer. It truly means a lot that you’ve chosen us for your lighting needs on multiple occasions.

One thing that makes us unique is that each piece is assembled by hand to order, while we still are able to deliver most orders within two to three weeks. Although recent tariff collections have created some difficulties with using airmail, we’ve worked hard to find a tariff-inclusive delivery route, which is now reflected in our pricing (that also includes free delivery!). This helps make the process smoother and more transparent for our customers.

Our made-to-order approach also helps reduce the environmental impact often associated with mass production and overconsumption. We also take great care when packaging each order, using custom-moulded foam and reinforced packaging to help ensure everything arrives safely.

Most importantly, we always stand behind our products and take responsibility for making sure our customers are satisfied.

Thank you again for your continued support.

The Tudo and co Team

5぀星のうち5の評䟡

amazing lights

amazing lights! Wow. 10/10

2026幎5月24日
自発的なレビュヌ
Tudo & Co ロゎ

Tudo & Co からの回答

Dear Chloe,

Thank you so much for your review!
We’re delighted to hear that you love our lights as much as we do.

Please feel free to reach out anytime you have lighting needs, we’re always happy to help!

Warm regards,
The Tudo&Co Team

5぀星のうち5の評䟡

Great customer service

The customer service alone is worth 5 stars, but the lamps we ordered have been the most complimented part of our kitchen renovation. Unfortunately, about 3-4 weeks after installing our wall sconces, one of the glass shades cracked. We suspect the fittings were too tight and the house shifted, which was a bit of a fluke. I reached out to see if there was any way to buy just a replacement shade, rather than having to buy an entire light, and to my surprise they offered to send one for free. They definitely didn’t need to, it wasn’t a faulty product, but that’s the type of customer service that would make me buy from them again.

2026幎2月25日
自発的なレビュヌ
Tudo & Co ロゎ

Tudo & Co からの回答

Dear Kerri-lynn, a wholehearted thank you from us for leaving such an honest review, thank you for appreciating the fact that we value our customers.

It is such a pleasure to hear that our lights are admired in your kitchen renovation! We hope that they add to the joy in making and sharing meals in the heart of your home.

Please reach out to us again for any future lighting needs!

The Tudo and co Team

5぀星のうち5の評䟡

I had a good experience with Tudo & Co.

I had a good experience with Tudo & Co.
I have received several lamps from this company, and everything has been as described online and in photos, and with fairly fast shipping times.

The Customer Service has also been good, answering questions, etc. in a timely matter.

2026幎2月1日
自発的なレビュヌ
Tudo & Co ロゎ

Tudo & Co からの回答

Thank you very much for your feedback Mikael!
We will be sure to share it with our team.

We’re pleased to hear that the lights matched the photos and description, and that you were happy with the shipping time.

Each piece is hand-assembled to order, which requires a processing period. While many online retailers dispatch from ready-made stock, we choose this method because it allows us to offer our customers greater choice and flexibility.

Please don’t hesitate to reach out if you have any other questions or comments!

The Tudo and co Team

5぀星のうち1の評䟡

Product arrived damaged and they wouldn’t replace it

Product arrived damaged. Instead of sending a full replacement, they shipped parts and told me to hire an electrician to disassemble and then reassemble the damaged pendant. Aside from voiding the UL listing with the reconstruction, this was very unfair to have to hire someone to fix their damaged pendant (the electrician labor cost more than the pendant). Very unimpressed.

2026幎1月8日
自発的なレビュヌ
Tudo & Co ロゎ

Tudo & Co からの回答

Dear William,

Thank you for your honest review, I'm sorry to hear that your experience didn't meet expectations. I had a look at your order and we had one light shade that was unfortunately damaged in transit - which we sent a replacement shade out immediately, as well as a step-by-step video on how to replace it.

Before we sent out the replacement, you did ask if replacing the shade was difficult, but our tech team advised it was a straightforward process and created a step-by-step video. However, after the replacement shade had been delivered, you requested that an entirely new fixture be sent. As a replacement shade had already been provided, we were unfortunately unable to send an additional replacement fixture to you.

As installation of our lights is already recommended to be carried out by a licensed electrician, this would have been a quick task for them to complete. Please rest assured that changing the shade would not affect the UL listing, as neither the fixture nor its components are modified.

We’re always striving to provide the best possible service for our customers, and we truly hope you’ll love the lights as much as we do. If there’s anything further we can assist you with, please feel free to reach out to us via email and we’ll be more than happy to continue supporting you from there.

The Tudo and co team

5぀星のうち1の評䟡

Scam site


I purchased four brass wall lights and received items from China that bore no resemblance to the items advertised. Cheap imitations, except they weren’t cheap! Wish I’d checked trustpilot first. Company very obstructive and no refund.

2025幎9月3日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Horrible company

Horrible company. They took longer than expected to deliver products and when I asked to cancel they said it had shipped already but it had not. Then they wanted to charge shipping both ways for a product that had not even shipped. Very obnoxious customer service.
Never received the lights but I was charged for them.

2024幎9月21日
自発的なレビュヌ

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報