tuktukrental.com レビュヌ 

67
•
TrustScore 5段階評䟡の5

4.8

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

We rented a tuk-tuk for 4 days and drove from Kandy to Ella, and it was such a fun and memorable experience! Before we started, our instructor, Washington, spent about an hour with me teaching me... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

A very efficient and professional company. They were very easy to deal with and sorted and inquiries quickly. Definitely recommend them. Good way to see the country.

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Une expérience incroyable de louer son propre Tuktuk, l'agence est de trÚs bons conseils et une équipe est disponible tout au long de la location : nous avons eu un petit souci mécanique et ils so... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Found this place when I could not rent a car in Cambodia. So glad we did. Much easier in Siem Reap, and Ankor Wat. OK, so there's no air-conditioning and you need to be adventurous. The reward is con... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. 旅行業者
  2. ・
  3. 運茞サヌビス
  4. 旅行代理店

圓該䌁業による蚘述

We are a social business that rent tuktuks/rickshaws from locals to tourists for self-drive adventures in paradise.


連絡先

4.8

優良

TrustScore 5段階評䟡の5

67件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

4.8

すべおのレビュヌ

(67)

過去12か月のレビュヌ数: 14ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Made our trip so special

Made our trip so special, touring Sri Lanka for nearly 5 weeks in a tuk tuk! These guys are great and there is an added benefit of paying into the local community.

2025幎3月21日
自発的なレビュヌ
tuktukrental.com ロゎ

tuktukrental.com からの回答

Hey Gino,

Thank you so much for your wonderful review! We’re delighted to hear that travelling around Sri Lanka for nearly 5 weeks by tuktuk made your trip so special. 🛺

Nearly five weeks on the road must have created some incredible memories! We’re especially happy that you appreciated not only the adventure and freedom of travelling by tuktuk, but also the positive impact your rental has on the local community. ❀

Thank you for trusting us to be part of your journey and for recognizing the people and purpose behind what we do. It was a pleasure having you with us, and we hope Sri Lanka stays in your hearts for many years to come! 😊

5぀星のうち5の評䟡

Une expérience incroyable au Cambodge

Une expérience incroyable de louer son propre Tuktuk, l'agence est de trÚs bons conseils et une équipe est disponible tout au long de la location : nous avons eu un petit souci mécanique et ils sont intervenus trÚs rapidement.

La gentillesse du personnel est exceptionnelle. Découvrir le Cambodge en Tuktuk est un voyage au plus proche des Cambodgiens et nous donne la liberté d'aller dans des endroits moins touristiques.

On recommande sans hésiter à tout ceux qui ont l'âme aventuriÚre

2025幎3月20日
自発的なレビュヌ
tuktukrental.com ロゎ

tuktukrental.com からの回答

Thank you so much for sharing such a beautiful review! We’re truly delighted to hear how much you enjoyed discovering Cambodia by tuktuk and the freedom it gave you to explore beyond the usual tourist routes. 🀗✚

We’re especially glad that our team could be there for you when you had a small mechanical issue and get things sorted quickly. Having reliable support throughout the journey is something we care deeply about, so it means a lot to know you felt looked after.

Your words about the kindness of our team are incredibly appreciated, and we’ll be sure to share them with everyone. Thank you for trusting us with your adventure and for recommending the experience to fellow travellers with an adventurous spirit!

It was a pleasure being part of your Cambodian journey, and we hope the memories of those off-the-beaten-path adventures stay with you for years to come. ❀🛺

5぀星のうち1の評䟡

Awful customer service, $150 deposit not returned

Unfortunately an awful customer service and experience provided from tuktukrental.com. I rented a tuk tuk for 4 days in Sri Lanka from the 5th to the 8th of January 2025 and on the 24th of January as I write this review I still haven't received my $150 deposit for the tuk tuk back, despite having no deductions or damage.

I have contacted them multiple times across their available communication channels, and they have not responded to me. Still waiting to get my money back so I cannot recommend them and I'm worried about getting the money back at all now given the length of time that has passed.

2025幎1月8日
自発的なレビュヌ
tuktukrental.com ロゎ

tuktukrental.com からの回答

Hi Ryan,

Thank you for taking the time to share your feedback, and I want to sincerely apologize for the delay in refunding your $150 deposit. I completely understand how frustrating this must have been, especially when it affects your finances and trust in our service.

I’m pleased to confirm that your refund was processed on the 24th of January, and you should have received an email with the details. If you haven’t seen it yet, please check your spam/junk folder, or let us know, and we’ll resend it immediately.

To provide more context and transparency, I’d like to explain what happened so you and others reading this review can understand the situation fully.

During your communication with us, there was an unexpected technical issue with our messaging platform. Unfortunately, your messages were not being forwarded to our customer service team as they should have been. This was due to a system error with the tagging function, which we only discovered after investigating your case following your review.

As soon as we identified the issue, our finance manager reached out to you directly on the 24th of January to resolve the matter and process your refund.

I want to emphasize that this was an isolated incident and not reflective of our usual standards. We take full responsibility for the inconvenience caused, and we’ve already taken steps to ensure this doesn’t happen again.

On a positive note, I’m glad to hear that aside from this issue, you had a great experience riding your tuk-tuk in Sri Lanka. It’s unfortunate that this refund delay overshadowed what sounds like an otherwise memorable trip.

We truly value your feedback and the opportunity to make things right. If you’re open to it, we’d greatly appreciate it if you could reconsider your rating, now that the matter has been resolved. Of course, we completely understand if you’d prefer to keep it as is.

If there’s anything else we can assist you with, please don’t hesitate to reach out. We’re here to help and ensure you have a positive experience with us moving forward.

Thank you again for your patience and understanding.

Regards,

Manager Customer Experience
Team tuktukrental.com

5぀星のうち5の評䟡

Best experience with Tuktukrental

i never thought i will have such an amazing experience by driving a Tuktuk but Tuktukrental team they made this true , they are organized , friendly and professional thanks for everyone who was part of that.

2024幎11月11日
自発的なレビュヌ
tuktukrental.com ロゎ

tuktukrental.com からの回答

Hey Amjad,

Thank you so much for sharing this beautiful review! It truly means a lot to our entire team to know that we helped turn something you never imagined into such an amazing experience. 🛺❀

We’re so happy that you enjoyed the freedom and adventure of driving a tuk-tuk, and that our team could make the whole experience feel organized, friendly, and professional from start to finish.

We’ll be sure to share your kind words with everyone who was part of your journey. Thank you for trusting us and allowing us to be part of such a special experience. We hope the memories of your tuktuk adventure stay with you for a very long time! ✹

5぀星のうち5の評䟡

Their service is the best

Their service is the best, and I absolutely suggest to rend a tuk with them as soon as you arrive in Sri Lanka. We cannot wait to comeback and rent the tuk tuk again

2024幎10月16日
自発的なレビュヌ
tuktukrental.com ロゎ

tuktukrental.com からの回答

Hey Daniele,

Thank you so much for your wonderful review! We’re absolutely delighted to hear that you enjoyed your experience with us and would recommend our service to other travellers arriving in Sri Lanka. 🛺

Knowing that you’re already looking forward to coming back and renting a tuktuk again makes us incredibly happy! It was a pleasure being part of your journey, and we’ll be excited to welcome you back whenever you’re ready for your next Sri Lankan adventure.

Until then, we hope you carry many beautiful memories from your time on the road with you! ❀😊

5぀星のうち5の評䟡

The Best Tuk-Tuk Experience Ever

The Best Tuk-Tuk Experience Ever! 🛺✚

Renting a tuk-tuk from Tuktukrentel.com was hands down one of the best experiences I’ve ever had! From start to finish, the customer service was absolutely flawless—honestly, I’ve never experienced anything like it. Darren, in particular, deserves a huge shoutout for going above and beyond to ensure everything ran smoothly. Whether it was answering our questions or handling the paperwork, he made everything effortless. (He deserves an raise!✹)

The insurance coverage was spot on, giving us peace of mind throughout the trip, and there were no issues at all when it came to payments or refunds. When the time came to say goodbye to our trusty tuk-tuk, there were actual tears. 😢

Their app is super intuitive and easy to use, making the entire process even better. And if you have any questions about your journey or Sri Lanka in general, they’re more than happy to help. 🌍

What really sets Tuktukrentel.com apart is their commitment to giving back. A large portion of their profits goes to supporting local communities, which made the whole experience feel even more meaningful. Knowing that you’re contributing to the beautiful country you’ve been exploring is priceless. 🇱🇰

Yes, the price may be a bit higher, but it is absolutely WORTH THE MONEY —for the service, the experience, and the positive impact. 💯

2024幎10月1日
自発的なレビュヌ
tuktukrental.com ロゎ

tuktukrental.com からの回答

Hey Sidsel,

Wow 😍 thank you so much for this incredibly thoughtful review! Your words genuinely mean a lot to our whole team.

We’re especially happy to hear that Darren made such a positive impression and went the extra mile to make everything easy for you. We’ll definitely make sure your kind words reach him😄✚

It’s wonderful to know that you felt confident with the insurance, payments, refunds, and support throughout your journey. And those tears when saying goodbye to your tuktuk🥹🛺❀ That’s exactly the kind of connection we hope our guests experience, it becomes more than just a vehicle; it becomes part of the adventure.

We’re also incredibly grateful that you noticed and appreciated our commitment to supporting local communities. For us, it’s important that your journey doesn’t just create amazing memories for you, but also has a positive impact on the people and places that make Sri Lanka so special.🌍

Thank you for trusting us, for recognizing the work our team puts in, and for saying that we were worth the investment. Most of all, thank you for allowing us to be part of such a memorable adventure.

We hope your tuktuk will always hold a special place in your travel memories, and who knows, perhaps one day you’ll be back for another adventure! 🛺✚❀

5぀星のうち5の評䟡

Hele goede ervaring!

Hele goede ervaring met de Tuktuk rental! Alles was super goed georganiseerd en je krijgt alle benodigde informatie tijdig en compleet! Ook reageerde de klantenservice snel en kon je via whatsapp met ze communiceren.

Een aanrader voor iedereen om te doen :)

2024幎10月3日
自発的なレビュヌ
tuktukrental.com ロゎ

tuktukrental.com からの回答

Hey Melissa,

Thank you so much for your lovely review! We’re really happy to hear that you found everything well organized and that the information and communication made your experience smooth from start to finish.

We’re especially glad that our customer service team was quick to respond and that being able to reach us easily via WhatsApp made things even more convenient. 😊 We know that having reliable support while travelling makes a big difference, and we’re always happy to help whenever needed.

Thank you for recommending us and for choosing TukTuk Rental for your adventure. It was a pleasure having you with us, and we hope to welcome you again for another unforgettable journey!🛺❀

5぀星のうち5の評䟡

4 weken rondrit met tuktuk 


Een tuktuk voor 4 weken gehuurd bij dit bedrijf. Vanaf het eerste contact bij de interesse om te huren tot het inleveren van de tuktuk een geweldige ervaring met dit bedrijf. Ze reageren vrijwel direct op mails / whats app. Je kunt ze altijd bereiken. Ik zou zeggen niet verder kijken maar hier huren. Onderweg had ik 1 maal een reparatie. Ik werd perfect geholpen.

2024幎9月30日
自発的なレビュヌ
tuktukrental.com ロゎ

tuktukrental.com からの回答

Thank you so much for this wonderful review and for trusting us with your 4-week adventure!

It means a lot to hear that you had such a positive experience from your very first enquiry all the way through to returning the tuktuk. We know how important it is to have quick and reliable communication when you’re travelling, so we’re especially happy that you always felt you could reach us when you needed us. 😊

We’re also glad that we could help quickly when you needed a repair during your journey. Unexpected moments like that can be stressful on the road, and our goal is always to get you back to enjoying your trip as soon as possible.

Thank you for your trust, your kind recommendation, and for choosing us for your journey. It was a pleasure having you with us, and we hope to welcome you back for another unforgettable adventure! 🛺❀

5぀星のうち5の評䟡

Ha sido increíble y único ❀

It has been an incredible and unique experience. Congratulations to the tuktukrental.com company and to the good people who work there. The girl who taught us how to drive the tuk tuk. She had a lot of patience and I'm glad to meet her. Thank you, Vani❀.Very kind. I congratulate you all. We had problems on the road and they helped us and solved it quickly. Thank you for everything. I recommend 100% to everyone to try this unique experience. And with tuktukrental.com. They are the best. A pleasure

2024幎9月11日
自発的なレビュヌ
tuktukrental.com ロゎ

tuktukrental.com からの回答

Thank you so much for this beautiful and heartfelt review! It truly means so much to our entire team to know that your tuktuk adventure was such an incredible and unique experience. 🛺❀

We’re especially happy to hear that Vani made such a positive impression on you. We’ll definitely share your kind words with her, we’re sure it will mean a lot to know that her patience and kindness helped make your first driving experience so enjoyable. 😊

We’re also glad that when you faced some problems on the road, our team was able to respond quickly and get things sorted so you could continue your journey with peace of mind.

Thank you for your trust, your 100% recommendation, and for taking the time to recognize the people behind the experience. It was truly a pleasure to have you with us, and we hope you take many wonderful memories of your adventure with you! 🛺❀

5぀星のうち4の評䟡

Fantastic experience, just do it.

Just got back from Sri Lanka, 11 days of it with a tuktuk. Loved the experience.
We’re a family of 4 with 2 young children and we all fit in there well (I’m 6ft 2in). I even had to do Ella-Yala and Yala- Mirissa with our 2 rucksacks and 4 day packs. This was tight but doable as my kids are only 7 and 8.

A few things to note though, although the main roads in SL are generally in great condition and not too busy, when you hit towns, it’s not for the faint hearted and you’ve gotta drive with confidence. I HATE the bus drivers! And you will too.
If like me you’ve no experience with motorbikes it took a couple of days to find my feet. It didn’t help that I started in the mountain roads of Ella. At first I thought I’d made a mistake renting it. A full tuktuk struggling up hill on a tight turn with a bus flying up behind you is a bum clenching moment!

Slight negative is I think the pickup and drop off fees are excessive, it cost in the region of $45 to pickup in Ella
they have a depot there, so why? And it cost around $89 to drop off in Mirissa, where they had a bloke I’d met before from a local garage pick it up as they’ve got relationships around the country. I don’t mind paying a bit extra for this but imo at the very most those fees should be half what they are. They definitely are not having to get them each time and drive them back to Negombo HQ. That’s the only reason for 4 not 5 stars.
I do like the company though and their ethos. Super friendly (standard in Sri Lanka) and very good communication when I had a minor issue with the tuktuk (knocked the back window out with my luggage🙈).
They talk a lot about looking after the local people and paying fairly, which I don’t doubt but saying how exactly and who actually owns your tuktuk etc would appeal to conscientious travellers.
Overall I would highly recommend them and would definitely do it all again!

2024幎9月3日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Exceptional customer service

I can truly say our experience with tuk tuk rental was top drawer!
The pre trip communication was informative with a relaxed tone, the 'driving test' was thorough and professional and the after service above and beyond. We left some belongings in the tuk tuk( I know!) and they went out of their way to get several shipping quotations before sending back to me ( special shout out to Darren for all the time he invested).
The tuk tuks themselves were spotless and certainly were a major highlight of our holiday. Thanks so much and please keep up the great customer service!

2024幎8月16日
自発的なレビュヌ
tuktukrental.com ロゎ

tuktukrental.com からの回答

Hello Mrs. Howell,

Wow, what a fantastic review! 🌟 We're absolutely delighted to hear that your experience with us was "top drawer!"

From pre-trip communication to the thorough driving test, we’re thrilled that everything met your expectations.

And yes, Darren is truly a star! 💫 We’re so glad he could help get your belongings back to you, and I’ll make sure he gets that well-deserved shout-out.

It's great to hear that our vehicle ABS 4849 was such a highlight of your trip, Mr. Dinuka Manjula the local owner will be so pleased to hear his tuktuk got such praise! 🚀

We pride ourselves on keeping our tuktuks running smoothly to ensure every adventure is memorable.

Thank you so much for your kind words, and we’ll be sure to keep up the great customer service! We can’t wait to welcome you back for another unforgettable journey. 😊

Safe travels and warm regards,
Your tuktukrental.com Team 🛺💛

5぀星のうち5の評䟡

GEWELDIG 🀩

Wat een ervaring. Wij hebben in 3 weken 1150 km afgelegd in de tuktuk. Fantastisch onderhouden en nagekeken voordat je deze meekrijgt. Super en betrouwbaar personeel en bedrijf. Ik kan alleen maar bedenken dat de paar minder positieve berichten niet bij dit bedrijf thuishoren. Er zijn meerdere bedrijven met hetzelfde concept, maar deze is echt de beste! Nederlandse en Australische ondernemer en dat is terug te zien in de bedrijfsvoering. Alles tot in de puntjes verzorgd. Alles zeer punctueel. Na een dag een telefoontje of de tuktuk bevalt en of er vragen zijn. Noodnummer via telefoon op whatsapp. Rijbewijs keurig geregeld, duidelijke instructies. Fantastische instructeur Yaseer.
Geweldige ervaring. Zijn zeker van plan om in de toekomst terug te komen naar dit prachtige land en dan weer een tuktuk te huren.
Geweldig dat de locals geholpen worden met het verhuren van hun eigen tuktuk.

2024幎6月26日
自発的なレビュヌ
tuktukrental.com ロゎ

tuktukrental.com からの回答

Hey Doortje,

Thank you so much for this incredibly thoughtful review! It’s wonderful to hear that your 3-week, 1,150 km adventure was such a positive and memorable experience.

We’re especially grateful that you noticed the care that goes into every part of the journey from preparing and checking the tuktuk, arranging the driving licence, and providing clear instructions, to staying in touch after you set off. Knowing that you felt supported and could rely on our team means a great deal to us.

And we’ll definitely share your kind words with Yaseer! We’re so happy to hear that his patience and instruction helped make your experience even better. 😊

We’re also very pleased that you appreciated our model of working with local tuktuk owners. For us, creating a great travel experience while also supporting local families is an important part of what we do.

Thank you for your trust, your generous recommendation, and for recognizing all the little details our team works hard on behind the scenes. We would be absolutely delighted to welcome you back to Sri Lanka for another adventure in the future! ❀🛺

5぀星のうち5の評䟡

Een super goed bedrijf

Een super goed bedrijf, hele duidelijke uitleg, goed geregeld.
Ook de service onderweg is goed geregeld, gewoon top

2024幎5月28日
自発的なレビュヌ
tuktukrental.com ロゎ

tuktukrental.com からの回答

Hallo Huib,

Hartelijk dank voor je geweldige review! 🌟 We zijn blij te horen dat alles van de uitleg tot de service onderweg goed is bevallen. Jouw tevredenheid is onze top prioriteit en jouw complimenten geven ons extra motivatie! 🚀

We hopen je snel weer te zien voor nog een avontuur.

Veilige reizen,
Je tuktukrental.com Team 😊

5぀星のうち1の評䟡

NEVER USE THEIR SERVICE

MALFUNCTIONING TUKTUKS AND BAD CUSTOMER SERVICE

My friend and I were very excited to drive a tuktuk through Sri Lanka. However, we tried four (!) tuktuks all with severe malfunctions.
After thinking we got a functioning one, they left us (two females) on the side of the road with a malfunctioning tuktuk. We had lost all our faith in enjoying driving a tuktuk in Sri Lanka. Customer service offered us a 100% refund with management approval within two weeks. However, now that we are back home they are not willing to pay the promised refund, deducing costs.

2024幎4月9日
自発的なレビュヌ
tuktukrental.com ロゎ

tuktukrental.com からの回答

Hi Sophie,‹

Thank you for taking the time to provide your feedback. I want to sincerely apologize for the issues you faced during your tuktuk rental experience with us. We have taken them as serious lessons to be learnt and we have addressed the same with you and did have correspondence on the matter. ‹(I am updating this review here for the befit of those reading to understand that steps were taken to rectify and fix the matter).

We understand the frustration of dealing with vehicle malfunctions, and I’m truly sorry for the inconvenience this caused, especially given that you were excited to explore Sri Lanka by tuktuk. As you mentioned, our customer service team did promise a full refund, and I regret that there was confusion with our finance team. They mistakenly deducted costs related to licenses, which should not have happened. I'm happy to confirm that this issue has now been fully rectified, and your full refund has been processed as initially agreed. The receipt confirming this was shared with you via Email dated: 15 MAY 2024

Regarding the situation where you had to wait on the road - I’d like to give it a bit more context as the wording on your review sounds bit like we ditched you and your friend. But what happened was that the tuktuk broke down and you were unable/unwilling to troubleshoot the issue hence we had to promptly arrange a team member. Nonetheless we understand how this could have been distressing.

However, we would like to clarify that our team did arrive on-site, albeit later than expected. We have since taken steps to improve response times in similar situations and have held our staff accountable for this delay. Unfortunately, this even led to the termination of the team member involved, a decision we did not take lightly but deemed necessary to uphold our service standards.‹
To ensure that no other customers face similar issues, we've implemented several improvements:‹

1. Vehicle Quality Control: We've hired a new full-time mechanic at our Ella office and initiated more rigorous vehicle inspections before each rental. These changes will significantly enhance the reliability of our fleet.

2. Finance Process Updates: Our finance and customer service teams now work closely to ensure that cases involving significant disruptions, such as yours, are flagged for direct attention to avoid any discrepancies during refund processing.

3. Staff Training: We have re-trained our driving instructors and customer service team to better understand and manage customer expectations. This includes maintaining a higher level of situational awareness, especially in urgent matters.‹

I would also like to mention that our Dutch-born director personally reached out to you via phone calls and email. He even tried contacting you during his trip to visit family in the Netherlands to offer a more direct resolution. Sadly, we were unable to connect with you at the time, but please know that our commitment to resolve this matter still stands.‹
Sophie, I completely understand how this experience left you disappointed. We’ve worked diligently over the past months to address every aspect of your concerns and have even extended a special future rental offer for you, which is not time-bound. We hope this shows our dedication to making things right.‹
If you’re open to discussing this further, I’d be more than happy to speak with you directly to explore how we can continue to work towards a satisfactory outcome. We are genuinely sorry for the inconvenience and remain committed to finding the best way forward.‹
Thank you again for your patience and understanding.

Warm regards,
Team tuktukrental.com

5぀星のうち5の評䟡

We had a great experience with these guys!

We had a great experience with these guys. They organised everything and arranged to have our Tuk Tuk dropped to us up in the Tea Plantations. From there we travelled East and spent 20 days exploring the East and South of the Island.
Of course not everything went to plan, we had great help from Tuk Tuk Rentals and also the wonderful locals, wherever we went.

It was fabulous fun and we would do it all again and use these guys without a moments hesitation. We wish you well with your business here and expansion in to Thailand and cant wait to use you again in the future.

2024幎3月19日
自発的なレビュヌ
tuktukrental.com ロゎ

tuktukrental.com からの回答

Hello Melanie,

Thank you for sharing such a fabulous review! 🌟
We're thrilled to hear about your epic adventure exploring Sri Lanka's tea plantations and the beautiful east and south coasts. 🌿🛺 It's great to know that our team and the amazing locals could enhance your experience, even when the unexpected happened.

We're glad to know about your enthusiasm for our international expansion and can't wait to be part of your future travels. 🌏 Here's to many more incredible adventures with you!

Safe travels and see you soon,
Your tuktukrental.com Team 😊🌞

5぀星のうち5の評䟡

Amazing 600km adventure

This was our first time undertaking such an adventure. We were obviously a bit anxious as to how things would pan out. Please, please do not change anything.You have thought out the entire process minutely and have delivered a top class experience. Words here cannot do justice to the hassle free and safe adventure oppprtunity you offer in a country with such diversity as SL. Our advice to anyone thinking of such an adventure and having some doubts is to leave it all in the capable hands of this incredible team. They will not disappoint. Oh, and yes we just completed a 600km unforgetable adventure. We were 2 couples with 2 tuk tuks. Amazing

2024幎3月29日
自発的なレビュヌ
tuktukrental.com ロゎ

tuktukrental.com からの回答

Hello Gerard,

Thank you for the stellar review and for sharing your amazing 600km adventure with us! 🌟 We're thrilled to hear that your journey across the diverse landscapes of Sri Lanka was both memorable and hassle-free. 🛺 It’s great to know that our team could ease your anxieties and provide a top-class experience.

Your kind words and recommendation mean the world to us, and we're so glad that you and your fellow adventurers found the experience unforgettable. 🎉 We look forward to hosting more of your adventures in the future!

Cheers to more travels,
Your tuktukrental.com Team 😊

5぀星のうち1の評䟡

Still waiting refund

We hired a tuk tuk which unfortunately had electrical issues which affected our road trip. Time was not a luxury and we lost a lot of time and opportunity to explore.

We were offered a 50% refund but have reviewed nothing , so we have raised a dispute with visa,do not trust that they will do right by you once they have your payment , for us they did not.

2024幎1月4日
自発的なレビュヌ
tuktukrental.com ロゎ

tuktukrental.com からの回答

Hi,

Dear James,

I am pleased that we have managed to maintain correspondence with you and resolve this matter. Unfortunately a system related calculation error that led to this misunderstanding.

As you also mentioned in one of your emails "I was mostly happy with the service, however it fell short towards the end of the correspondence and in my view there were unnecessary delays in communication."

Thank you for your feedback and for maintaining genuine correspondence throughout, despite this issue taht existed. This gives us the opportunity to rectify the situation and improve our service.

Refund Clarification - I am putting this here for the benefit of those who would read this comment to also understand that despite the time spent in correspondence the team at tuktukrental.com did everything necessary to maintain the trust you held with us and ensured that your funds reached your bank.

(To clarify the issue I attached a couple of documents for your reference - and sent them via Email)

Rental Details: An image consisting of all rental details where I have highlighted your total rental amount.
Proof of Refund: A receipt showing the refund we initiated of $143.25 USD, for which you can use the Acquirer Reference Number (ARN) - 74201334019000000106827, which you can provide to your bank manager for tracking and tracing the refund as being initiated from our bank.

The $143.25 USD refund was processed based on the security deposit after deducting $6.75 USD for the fuel, which wasn't refilled during the return of the tuktuk.

Error in Refund Calculation
We made an error in processing the refund for 50% of your total rental fee. As per the attached rental bill, the total rental charge was $132 USD, and we should have refunded $66 USD. This was overlooked due to an internal system error in calculations, for which I sincerely apologize.

Resolution
To rectify this, we will:

Refund the remaining $66 USD.
Waive the fuel charge of $6.75 USD.
In total, we owe you an additional $72.75 USD. This refund was processed and shared with you.

THE EMAIL FROM YOU DATED 29 AUGUST CONFIRMED THAT THIS ISSUE WAS RESOLVED.

We also want to share that, This has been a learning for us and we have some improvements implemented
From the feedback and learning received from this experience, we have taken the following steps, to avoid such occurrences in the future:

Dedicated Customer Experience Team Member: We now ensure that each client concern is fully handled by one customer experience team member, rather than different people responding to a single customer on a particular matter.

Detailed Refund Notes Section: We have introduced a detailed refund notes section for every booking, which the customer experience team must update in the event of any refund agreements. This information is automatically communicated to the finance team when calculating the final refund. (Reducing manual calculation risks)

Issue Flagging System: When a refund bill is flagged with an issue, it remains active until the matter is fully resolved with the customer. The absence of this system led to the delay in resolving your case.

Thank you very much for raising your concern with us and coordinating the resolution.

Best Regards,
Team tuktukrenttal.com

5぀星のうち4の評䟡

Renting a Tuktuk was a great idea

I put originnaly a bad review for Tuktukrental but the management of the company reacted and were very positively apologizing.
This attitude deserve respect and let me think that sometimes things are happening just for bad luck reasons.
Thanks to the management for the way they took care about my case.

2024幎3月6日
自発的なレビュヌ
tuktukrental.com ロゎ

tuktukrental.com からの回答

Hi Christian,

Thank you for your kind words and for giving us the opportunity to make things right! 🌟

We're grateful for your understanding and happy to hear that our management team's response positively impacted your experience. 🛺

We always aim to ensure every journey is a great one, and your feedback helps us improve. Thank you for choosing to explore with us, and we look forward to your next adventure! 🚀

We eternally thankful for your thoughtfulness and kindness to re-evaluate the rating and review!

Best regards,
Your tuktukrental.com Team 😊

5぀星のうち5の評䟡

Mit dem Tuk Tuk durchs Paradies

Wir hatten fÌr 21 Tage unser Tuk Tuk. Mega geil. Wir haben alles abgeklappert was nur ging. 21 Tag mit 1200 Kilometern. Ich kann es nur empfehlen. Ihr seid unabhÀngig und lernt super schnell Land und Leute kennen.
Die Buchung war super einfach und es wurde sich um alles gekÃŒmmert.
Ganz lieben Dank und herzliche grÌße aus dem Oberharz
von Rene & Sandra
Survivaltours GbR.

2024幎3月5日
自発的なレビュヌ
tuktukrental.com ロゎ

tuktukrental.com からの回答

Thank you so much, Rene & Sandra, for this fantastic review!

21 days and 1,200 kilometres — you certainly made the most of your tuktuk adventure! 🛺 It’s wonderful to hear that having your own tuktuk gave you the freedom to explore so much and, even more importantly, to experience Sri Lanka and meet the people along the way.

We’re also really happy that you found the booking process easy and felt that everything was taken care of. Our goal is to make the practical side as smooth as possible, so you can focus on the adventure.

Thank you for your recommendation and for taking the time to share your experience with us. It was a pleasure having you as our guests, and we hope to welcome you back to Sri Lanka one day for another unforgettable journey!

Warm greetings back to the Oberharz! ❀🛺

5぀星のうち5の評䟡

Hiring a tuk tuk was THE BEST decision


Hiring a tuk tuk was THE BEST decision I made. The ability to travel at your own pace, explore off the beaton track and really get to view the surroundings and wildlife as you travel really made it a special experience.

The tuktukrental.com team are phenominal to deal with from booking right through to drop off and the process is easy. When you pick up your tuk tuk you will get a briefing and a driving lesson which was greatly appreciated. Big shout out to Visalia who looked after me during the drop off process!

I did have one mechanical issue during the trip (these things happen) but the team were very responsive in getting a mechanic out to fix the problem quickly. They are available 24/7 which is a great comfort.

If you are considering ways to travel in Sri Lanka, I definitely recommend hiring a tuk tuk from these guys. Not only are they a great company to deal with, they are socially responsible and give back to the Sri Lankan communty which is a big plus for me.

2024幎2月19日
自発的なレビュヌ
tuktukrental.com ロゎ

tuktukrental.com からの回答

Hello James,

Thank you for sharing such a glowing review! 🌟
We're absolutely thrilled to hear that renting a tuktuk was the best decision of your trip! 🛺 Your adventures off the beaten path and encounters with the local wildlife sound magical. 🌿🐘

A big thanks for your kind words about our team, especially Visal! We'll be sure to pass along your shoutout. 🙌

We're glad our briefing and driving lessons added to your confidence on the road. We're sorry about the mechanical hiccup but happy we could resolve it swiftly. It’s our top priority to ensure that our customers can count on our support 24/7. 🛠

Thank you for appreciating our commitment to social responsibility and the local community. Every penny you spent has added to our Island's deserving economy to rebound and get back on it's feet. 🙏🏻❀

We're grateful for travelers like you who make our work so rewarding. We can't wait to welcome you back for more Sri Lankan adventures! 🎶

Safe travels,
Your tuktukrental.com Team 😊

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報