unitedairportparking.com レビュヌ 

2,011
•
TrustScore 5段階評䟡の2

2.2

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち4の評䟡

Just returned from a week family travel flying out of Atlanta. Parked at the Marriott Airport Hotel where United Parking is available. Booking in advance saved us about 65%! Airport shuttles run ever... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

the O’Hare address provided does not exist and there is no sign to designate . We spent 15 minutes trying to find - ended up paying airport parking to ensure we could make flight on time. Have never e... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

After reserving I found that the time I scheduled did not run a shuttle to airport. Vital info to know to plan an uber and consider overall costs. No clear direction on where to park. Hotel was acco... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

I use united airport parking when I fly out of Miami. I typically park at the Crown Plaza Hotel on Le Junne and find the people who work there and the service they provide to airline travelers flying... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. 駐車堎
  2. ・
  3. 旅行代理店

さたざたな倖郚゜ヌスから提䟛された情報

United Airport Parking is an information source for the airline travelers and cruisers who seek a low-cost, off-site, safe, parking facility close by the airport of or seaport departure.


連絡先

2.2

期埅以䞋

TrustScore 5段階評䟡の2

2011件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌに回答しおいたせん

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

2.2

すべおのレビュヌ

(2,011)

過去12か月のレビュヌ数: 1ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち3の評䟡

Shuttlebus problem

This relates to parking in FLL at Renaissance on 1 DEC 2019. Indoor parking was great BUT we waited for the shuttle bus to the port more than 45 minutes. We along with many others took taxis.
Upon return from the cruise the shuttle bus awaited us.

2020幎1月15日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち2の評䟡

Phone system doesn't work, no one picks up

Both of my flights were during after hours of your normal running schedule. I called the hotel number to request drop off and pickup and NO ONE ever answers. When we departed, I walked in to the front desk to sign paper work and there was no one at the front desk and the shuttle driver was just standing at his station, no one seems to have known that a customer was calling after I mentioned that I had been calling for the past 15 minutes. The shuttle driver only said that he was the only one on duty, which was still no excuse especially if a customer is calling. When we returned to Atlanta, I experienced the same. Thia time I called 13 times from 10:45pm on January 14th until 11:30pm because I read that the normal routine schedule stopped at 11pm. We had to get ANOTHER company to drop is off at The Hilton since there was no answer. I even had someone from the 800# call and they couldn't get through either. When we finally arrived, there were 3 people behind the front desk and the shuttle driver- again, no one knew there was a customer calling. When I approached the shuttle driver, he told me that I had to keep calling until I get someone. I told him and showed him how many times I had called so he could keep his encouragement to call. As a paying customer I should not have had to "keep calling". Fix your telephone system!!!! I will also post this on google reviews. This was ridiculous.

2020幎1月15日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Horrible experience, bait and switch

Horrible experience! The parking lot I was directed to park at had a diffferent name. I drove around three times looking for “United Airport Parking”. The address I was directed to admitted they work with this company. The staff had zero customer service skills, instead choosing to be on their personal cell phones. The “shuttle” doesn’t take you to the airport. Instead, it takes you to airport’s off site car rental lot. You then have to take the airport shuttle to actually get to the airport. The whole process was super sketchy. I was concerned for my car while I was away. I would not recommend this company, or their remote partner. In the future, I will stick with on-site airport parking.

2020幎1月15日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Fairly easy to find

Fairly easy to find. Hotel staff were efficient and polite. The shuttle driver was also very nice and drove safely. Upon return three weeks later our car was safe and sound. Will definitely use this service again.

2020幎1月14日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Your app was the only one that allowed


Your app was the only one that allowed for Canadian customers to input their address. After receiving the approval documents I drove over to the Marriott and Herman at the front got me parked in the long stay right away. I'll be back in 3 weeks in Miami and will be staying at the Marriott for 2 days before heading out.

2020幎1月12日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

I pre-paid for 8 days of parking

I pre-paid for 8 days of parking. When I arrived at the lot location I was told that the address that was provided was incorrect and I had to go to another location. So, I did that and when I arrived there I was told that there was not parking spot for me and was told to go to Thrifty down the road. As soon as I came through the door at Thrifty the gentleman told me that the other lot does this all of the time. I had to pay again out of pocket for parking. I will be forwarding my receipt from Thrifty and expect to be compensated fully!

2020幎1月1日
自発的なレビュヌ
unitedairportparking.com ロゎ

unitedairportparking.com からの回答

Ron,

The parking lot you reserved was the Select Parking, located near the BOS airport, that is located at the exact address that is given to all of our customers for that parking lot. I do apologize you had difficulties finding the lot. Please give our Customer Service line a call at 865-366-7014 as soon as possible so we are able to explain your option for a partial refund.

Best Regards,
United Airport Parking

5぀星のうち5の評䟡

Still Great!

Probably about my 10th time using United Airport Parking and it is still very easy to use. The hotel staff knew exactly what I need for airport parking. Facility was fenced in and had lots of lighting. Can't beat the price!. Will continue to use this service.

2019幎12月29日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

travel advisor

As a travel advisor I travel often and I use this service every time I have to park and fly. The prices are definitely affordable and the free airport shuttle is so helpful. I will continue to use this service, and recommend to my clients as well.

2019幎12月22日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Cancelled with no reason given

Had used this service a few times with no issues. But I booked a reservation 4 days ago for my Christmas trip out of Orlando and just got an email saying they cancelled my reservation. They didn't even refund me their $5 service fee. How can you cancel someone with no reason noted and then not even give a full refund. I am waiting to hear back from their customer service but unless I get my spot back I will never be using this service again. I have no idea if I will be able to find parking this late now. This is unacceptable.

2019幎12月19日
自発的なレビュヌ
unitedairportparking.com ロゎ

unitedairportparking.com からの回答

Rich,

We sincerely apologize for the sudden cancellation of your reservation and the inconveniences you experienced because of it. The particular lot you reserved failed to inform us on changes they were implementing with our parking agreement. This parking lot directly cancelled your reservation with failure to communicate with our staff the reasoning for it. We went ahead and refunded the $5.00 reservation fee back to your account, as you are correct, it is unfair for you not to have received your full refund for the parking lots mistake/actions. Incidences such as these are extremely uncommon, so we hope you will be willing to give our company another chance to offer you excellent service.

Best Regards,
United Airport Parking

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報