VOLTA CHARGER レビュー 

455
•
TrustScore 5段階評価の4

4.1

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

The Volta Go Max charger is easy to use. Charge up your laptop and phone at the same time! Not many backup chargers can do that. The mag charger has a strong magnet that holds the phone to the charger... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Very fast shipping, product is durable and exactly as described online! Easy to use and is great for my multiple business projects for all my laptop and phones for travelling, highly recommend!

企業が回答しました

5つ星のうち4の評価

The Right Angle Volta Max adapter works well with different USB C cables and bridging it to Volta Max Magnetic Tips. It works well for certain positions which is not practical for the straight angle a... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち2の評価

Ordering process deeply flawed and confusing, involving initially three different companies/systems. When the cables arrived, parts of the order were missing (and still are) and other parts were... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 携帯電話アクセサリ店

さまざまな外部ソースから提供された情報

Power any device with a micro USB, USB C (Universal/Android) or Lightning port (Apple) as VOLTA ‎features cross-device compatibility. 1 cable for all devices.


連絡先

4.1

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

455件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常1カ月以上経ってから回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.1

すべてのレビュー

(455)

過去12か月のレビュー数: 48件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Great customer service

Very caring staff who reply quickly if you have any concerns. I've had some minor issues with parts. As soon as I sent them videos of the parts not functioning, they took my concerns seriously and sent replacement parts quickly. You can tell they're a company that cares.

The actual components are brilliant and charge at the wattages they promise. I'm very glad to have them. The magnetic aspect is genuinely very strong too. Certainly a worthwhile purchase.

2025年4月23日
自発的なレビュー
VOLTA CHARGER ロゴ

VOLTA CHARGER からの回答

Hi Charlie,

Thank you so much for your awesome review! I’m really glad to hear you’ve had such a great experience with us. We try to make sure every concern is handled quickly, so I’m happy that the replacement process was smooth for you.

It’s also great to know that the products are working well for you and that you’re enjoying the strong magnetic feature! We really appreciate your feedback; it means a lot to us.

If you ever need anything else, don’t hesitate to reach out. We’re always here to help!

5つ星のうち2の評価

Ordering process deeply flawed and…

Ordering process deeply flawed and confusing, involving initially three different companies/systems. When the cables arrived, parts of the order were missing (and still are) and other parts were sent but not until I had been accused of dishonestly attempting to get "free stuff" out of them.
Now I have had the cables for a little while and magnets come out of the cables, promised replacements don't happen and parts of the connector break in normal, careful use.
In all, not worth the bother.

Even better...the Micro USB tips ONLY CARRY POWER and NO DATA PINS ARE PRESENT.
So much for universal...

2025年3月1日
自発的なレビュー
VOLTA CHARGER ロゴ

VOLTA CHARGER からの回答

Hi Jason,

Thank you for reaching out and sharing your experience. I'm really sorry to hear about the difficulties you've faced with your order and the Volta Max cables. I completely understand how frustrating this must have been, especially after everything you’ve gone through.

We take feedback like yours seriously because it helps us improve. I want to acknowledge that the ordering process should have been much smoother, and I truly regret that it left you feeling unheard. Regarding the magnet issue and broken connector tips, please know that we’ve already made improvements to the product and are reinforcing future batches to prevent these kinds of problems.

Although it’s clear we fell short in your case, we’re still here and willing to make things right. If you're open to it, please reach out once more so we can personally review everything and follow through properly this time.

Thank you again for your feedback, it’s helping us do better.

5つ星のうち5の評価

Responsive, Dedicated, and Quality

Long time customer, first time reviewer. Volta charger is an innovative, dedicated, and responsive company that I have supported for nearly a decade. Initially it was their attention to small details and product quality that kept me going back for all my charging needs. Recently they have been expanding their product line and renewed their core charging cable technology. I purchased a few of the new cables and had a quality issue with one of the cables. Immediately, I went to the company discord and was able to find resources for fixing the issue myself and directions to contact customer support. After speaking with Volta's CS Rep. Kingsley, I was sent a new cable free of charge. I continue to be impressed by this company, its products, and most of all its people.

2025年3月7日
自発的なレビュー
VOLTA CHARGER ロゴ

VOLTA CHARGER からの回答

Hello Togiah,

Thank you so much for your continued support and for taking the time to share your experience! We truly appreciate your loyalty over the years.

We're glad to hear that our product quality and attention to detail have kept you coming back, and we’re even more thrilled that our Discord resources and Kingsley were able to assist you quickly. Customer satisfaction is our top priority, and it’s great to know we could resolve your issue smoothly.

If you ever need anything else, we’re always here to help. Thanks again for being a valued part of the VOLTA family!

Have an awesome day!

5つ星のうち1の評価

Avoid this company and its products

Avoid this company and its products.

Purchased the 240W cable, the one sent doesn’t work.

Company won’t respond to emails, and won’t address the issue.

2025年3月13日
自発的なレビュー
VOLTA CHARGER ロゴ

VOLTA CHARGER からの回答

Hello Sam,

We’re really sorry to hear about your experience and appreciate you bringing this to our attention. We have since reached out to you and have been awaiting your response. Please check your email and get back to us so this can be resolved immediately.

Looking forward to hearing from you soon!

Have an awesome day!

5つ星のうち5の評価

I have been using cables of VOLTA since…

I have been using cables of VOLTA since 2019 and these have always been TOP NOTCH. I am going to back every future product of theirs of it fits my requirements.
Big thanks to Adedayo Chris for lending a helping hand always.

2025年3月11日
自発的なレビュー
VOLTA CHARGER ロゴ

VOLTA CHARGER からの回答

Hello Ajit,

Thank you so much for your continued support since 2019. We are thrilled to hear that you have had a top notch experience with our products. Your trust in VOLTA means the world to us and we truly appreciate your loyalty.

We will be sure to pass your kind words to Adedayo Chris, he will be happy to hear this. If you ever need anything we are always here to help.

Have an awesome day!

5つ星のうち5の評価

Items were delivered wrong, but....

I received my volta max vable with missing tips. After contacting support and a few weeks, I received the correct items. Kingsley was in contact throughout the process. Very pleased with the product and aftersales.

2025年2月22日
自発的なレビュー
5つ星のうち3の評価

they were never realistic about their dilevery date !

my order were placed 9/11-2024 and were supossed too be shipped at the end of november.
I recived my order 6/02-2025.
they were never realistic about their dilevery date !

I ordered 6 Volta Max 240W Cable Set's
they are great but one of them broke after a few uses, magnet fell out of the connector.

how they will respond to message about the broken cabel

2025年2月14日
自発的なレビュー
VOLTA CHARGER ロゴ

VOLTA CHARGER からの回答

Hello Lasse,

We appreciate your support and understand your concern about the delay. We're always working to improve our delivery timelines. Regarding the faulty cable, please reach out to our support team, and we'll be happy to assist you.

Thank you for your patience and understanding.

5つ星のうち1の評価

I waited weeks for my order of four…

I waited weeks for my order of four items, one of which arrived damaged and all of them were the wrong item in the first place

2025年2月14日
自発的なレビュー
VOLTA CHARGER ロゴ

VOLTA CHARGER からの回答

Hello J R,

We’re really sorry to hear about this. This isn’t the experience we want for our customers. Please reach out to our support team, and we’ll make things right as quickly as possible.

Thank you for your patience.

5つ星のうち5の評価

Happy custumer: Collin (Netherlands)

Fast, Flawless, trusted, quality over quantumy

I order since begin of the start of there first products!

Always go smoothly and always Solid quality

No extra fees if you order to Netherlands

2025年2月2日
自発的なレビュー
VOLTA CHARGER ロゴ

VOLTA CHARGER からの回答

Thank you, Collins!

We appreciate your long-time support and are glad to hear you’ve had a smooth experience with our products. Quality is always our priority!

5つ星のうち4の評価

Small debacle early on, resolved well by the team!

There was a bit of a debacle around the free cable offered in a mail if you backed within 24H that was not supposed to go out to everyone a few months back, but the team ended up handling it well and gave me the promised cable in my order. It took a few months to ship the cables due to external delays, but I was kept up to date well via mail and received them today. Overall, very happy with how everything turned out!

2025年2月4日
自発的なレビュー
VOLTA CHARGER ロゴ

VOLTA CHARGER からの回答

Hello Thijs, thanks for sticking with us! We’re really glad everything worked out and that you’re happy with your order. Enjoy your new cable!

5つ星のうち1の評価

No good, don't recommend

No good, I wouldn't buy anything from them again. I only bought a Max cable from the latest thing they did because they offered me a free one... So instead of AUD$50 for one it was AUD$25 for one which was a good enough deal for a cable. They said I only had 24 hours purchase to get the free cable. I purchased as soon as I got the email which was 4 hours after they sent the email but I never got my free cable. I emailed their support and they said I didn't order in the 24 hour window. So I showed them the email from them and my order email within 4 hours but they told me too bad. I don't like being ripped off. Definitely don't recommend.

2025年1月15日
自発的なレビュー
VOLTA CHARGER ロゴ

VOLTA CHARGER からの回答

Hello Anthony,

Thank you for your review. I have a question for you—did you receive the cable you paid for, and do you love it? Yet, instead of leaving a 5-star review for the product you’re happy with, you gave us a 1-star review because of a misunderstanding about a free cable.

As we’ve already explained, the email regarding the free cable offer was only meant for customers who had reserved a spot for the Volta MAX Cable. The MAX Cable is an entirely new product, and from a business standpoint, it was simply not feasible to give every customer a free set.

That said, we still wanted to show appreciation to all backers. In November 2024, we provided a $10 voucher to everyone who backed the MAX Cable on Kickstarter. And just recently, we issued an additional $20 store credit to all Volta MAX Kickstarter backers—bringing the total appreciation credit to $30.

We value all our customers and are grateful for your support in bringing this product to life. If you have any further concerns, feel free to reach out.

Best,

Volta.

5つ星のうち1の評価

Terrible customer support

Terrible customer support. After almost two months, my order still hadn't shipped. I asked for a refund, but there was no response. I filed a PayPal dispute, and they intentionally shipped the product, which I no longer needed. I refused the package, and it was returned to the sender, but Volta still hasn't refunded my money. I'm now waiting for PayPal's decision. Stay away from Volta; they are a scam.

Update: I got my refund from PayPal today, January 20, 2025.

2025年1月4日
自発的なレビュー
VOLTA CHARGER ロゴ

VOLTA CHARGER からの回答

Hello Bryan, we’re really sorry for the experience you had. This is not the level of service we aim to provide. We understand how frustrating this must have been, and we appreciate your feedback. If there’s anything else we can do, please let us know.

5つ星のうち1の評価

I ordered this product nearly two months ago...

I ordered this product nearly two months ago, mid-November 2024. Since it was intended as a Christmas gift, I checked that the delivery time was acceptable. As it stated "delivery within 1-4 days in Europe," I thought this seemed reliable. Today is January 15, 2025, and I received an email saying the product is not even in Europe yet.

Completely unprofessional. I have no issue with pre-ordering something that is still in production, but the fact that they actively hide this until they have received my payment is deeply concerning.

The product might be good, but I wouldn’t know…

Stay away – NOT recommended.

2025年1月15日
自発的なレビュー
VOLTA CHARGER ロゴ

VOLTA CHARGER からの回答

Hey Tom, we understand how disappointing this must be, and we’re really sorry for the delay. This isn’t the experience we want for our customers. We truly appreciate your patience, and if there’s anything we can do to make this right, please let us know.

5つ星のうち5の評価

Unmatched Innovation, Quality, and Service – A Brand You Can Trust

I have been a loyal Volta customer for a while now, starting with the Volta Spark 100W cables, which have revolutionized the way I charge my devices. These cables offer lightning-fast charging, exceptional durability, and the convenience of magnetic tips that protect my device ports and simplify cable connections.

Currently, I am eagerly awaiting the delivery of the highly anticipated Volta Max 240W cables. These next-generation cables promise 240W power delivery, USB 3.2 compatibility, 20Gbps data speeds, and 4K display support—truly an all-in-one solution for modern tech needs.

While there have been some delivery delays, the Volta customer service team has been incredibly supportive, transparent, and proactive in addressing concerns. Their commitment to ensuring top-notch product quality over simply rushing shipments demonstrates their dedication to excellence.

I’m confident that the Volta Max cables will exceed expectations just as the Spark cables did. I look forward to updating this review with even more positive feedback once I receive and experience the Max cables firsthand.

Thank you, Volta Team, for your continuous innovation, transparency, and commitment to creating products that redefine charging technology!

Will update more when I receive the Max cables!

2024年7月8日
VOLTA CHARGER ロゴ

VOLTA CHARGER からの回答

Hey Danish,

We appreciate your loyalty. Glad to hear the Spark cables have been a game changer for you. The Volta Max 240W cables are designed to be even better and we cannot wait for you to try them.

We know the wait has been long but quality is our top priority. Thanks for your patience. We are sure they will be worth it. Looking forward to your update.

5つ星のうち5の評価

great communication and quick response

The company has great communication and responded to a querry I had very quickly and fix the issue straight away. The issue being a missing item that was lost in transit

2025年1月3日
自発的なレビュー
VOLTA CHARGER ロゴ

VOLTA CHARGER からの回答

Hey Lewis,

Thanks for your kind words! We always strive to provide fast and reliable support. Glad we could resolve the issue for you. Appreciate your trust in us!

5つ星のうち5の評価

Well Done Volta

I initially backed the 240w Magnetic tipped cable on Kickstarter. Adedayo from Volta kept everybody updated on the progress of the campaign and manufacturing of the cables. Including has they upgraded the cables after initial testing. Having recently received the cables I am extremely impressed they seem strong with an excellent magnet and charge my Iphone and IPad perfectly. The customer service from Adedayo has also been superb.

2024年12月28日
自発的なレビュー
VOLTA CHARGER ロゴ

VOLTA CHARGER からの回答

Hey Stuart,

Thanks for your support from Kickstarter to now. It’s great to hear that the 240W cable is working well for you. We put a lot of effort into refining the design, and we’re glad you’ve noticed. The team is always here if you need anything.

Appreciate you being part of the Volta community.

5つ星のうち1の評価

Fake Warranty

I've had multiple tips break over time (the plastic and metal parts on the tip fully separate) and if they no longer manufacture it, they will not replace or refund the product regardless of whether it is within the warranty service window. They also reduced the warranty window from lifetime to 16 months - which doesn't even really matter anyway because the Volta 2.0 that I bought earlier this year is no longer stocked and they refused to refund or replace it.

2024年12月27日
自発的なレビュー
VOLTA CHARGER ロゴ

VOLTA CHARGER からの回答

Hello Lewis Clarke,

Thank you for taking the time to leave a review.

Could you please share your order number so I can better assist you?

To provide some context, we released the Volta 2.0 cable back in 2018—six years ago. As technology and devices have advanced significantly since then, we had to discontinue this product. In its place, we introduced the new Volta MAX 240W USB 3.2 cable with six different combinations, which you can explore here: https://www.voltacharger.com/products/volta-max-240w-cable

We also updated our warranty policy for new products, shifting from a lifetime warranty to a 16-month warranty. This change ensures fair and consistent support while acknowledging that some products may no longer be available once discontinued.

From your review, it seems you’ve been using the Volta 2.0 cable since the beginning of the year—about 9 months. While I appreciate your feedback, it would have been wonderful to hear about your positive experiences during this time. It’s disheartening to see a 1-star review now when the issue stems from the product being discontinued, which is beyond our control.

Moreover, we sold the Volta 2.0 products at clearance and giveaway prices because we wanted to provide our customers a very good bargain before the product was discontinued.

Our warranty policy clearly states that replacements are provided for products under lifetime warranty only as long as the product is still in production.

If there’s anything else I can do to help, please let me know.

5つ星のうち3の評価

I placed the order 22 days ago

I placed the order 22 days ago. Still nothing.
I guess I lost $95.90.
After reading the latest reviews, it comforts me I'm not the only one who got scammed.

EDIT: I finally received the product, it looks great. It was supposed to be a gift for Christmas but instead I'm going to use it.

2024年12月25日
自発的なレビュー
VOLTA CHARGER ロゴ

VOLTA CHARGER からの回答

Hey Aurelien,

We are really sorry for the long wait, especially since it was meant to be a gift. We know that must have been disappointing. Glad to hear you finally received it and decided to use it yourself. We hope it serves you well. If you ever need anything, just reach out. We appreciate you sticking with us.

5つ星のうち1の評価

I placed an order for the Volta MAX…

I placed an order for the Volta MAX 240W Cable on November 29, 2024, and paid $42.50. According to their website, Volta Charge Pty Ltd promises expedited shipping within 2-3 business days for U.S. orders only. Moreover, their website explicitly states that they offer expedited shipping, and one of their agents also confirmed this via communication. The email invoice I received stated 3-7 business days. It's been over 25 days, and I haven't received my order.

The CEO claimed that the product was a preorder item, contradicting the information on the product page, which stated 'First Batch Shipping in December. Order and get yours.' The email invoice also failed to mention that it was a preorder item.

A clear preorder label typically includes language such as 'Preorder now,' 'Expected shipping date: [insert date],' 'This item is not yet available,' or 'Ships in [insert timeframe].' The product page and invoice lacked clear labeling, leading me to believe the product was available for shipping.

Furthermore, the CEO's communication contradicted the promises made by their agent. Initially, I was promised expedited shipping, but the CEO later informed me that they were waiting for a shipment from China, expected to arrive on December 16th, and requested an additional 5 business days to fulfill my order. I granted this request, but unfortunately, I haven’t received my order.

The lack of transparency, inconsistent communication, and unmet promises from Volta Charge Pty Ltd have been frustrating. Despite assurances, the company failed to meet its promised shipping timeframe.

As a customer, I expect timely delivery, clear communication, and transparency about product availability. Unfortunately, Volta Charge Pty Ltd has fallen short of these expectations.

Due to my disappointing experience, I would caution others against ordering from this company. Until they improve communication, customer service, and shipping times, I would not recommend Volta Charge Pty Ltd.

The CEO claimed that the product was a preorder item, contradicting the information on the product page, which stated 'First Batch Shipping in December. Order and get yours.' The email invoice also failed to mention that it was a preorder item.

A clear preorder label typically includes language such as 'Preorder now,' 'Expected shipping date: [insert date],' 'This item is not yet available,' or 'Ships in [insert timeframe].' The product page and invoice lacked clear labeling, leading me to believe the product was available for shipping.

Furthermore, the CEO's communication contradicted the promises made by their agent. Initially, I was promised expedited shipping, but the CEO later informed me that they were waiting for a shipment from China, expected to arrive on December 16th, and requested an additional 5 business days to fulfill my order. I granted this request, but unfortunately, I haven’t received my order.

The lack of transparency, inconsistent communication, and unmet promises from Volta Charge Pty Ltd have been frustrating. Despite assurances, the company failed to meet its promised shipping timeframe.

As a customer, I expect timely delivery, clear communication, and transparency about product availability. Unfortunately, Volta Charge Pty Ltd has fallen short of these expectations.

Due to my disappointing experience, I would caution others against ordering from this company. Until they improve communication, customer service, and shipping times, I would not recommend Volta Charge Pty Ltd.

Update:

Today, I received a message from the CEO of Volta Charge Pty Ltd, banning me from their Discord group. This action came after I expressed my frustration with the delayed shipping and poor communication.

The CEO's response was dismissive and dishonest. The CEO claimed that I was aware of the preorder status and the potential delays, but this information was not clearly stated on the product page or invoice.

Furthermore, the CEO's tone was condescending and unapologetic. He seemed more concerned with silencing me than addressing the legitimate issues with their business practices.

Notably, I received an order confirmation email dated November 29th, which mentioned November 30th in the body. However, this email did not provide clear indication of preorder status or delays.

The fact that they refunded my order does not make up for the poor communication, dishonest marketing, and unprofessional behavior. I would advise others to avoid Volta Charge Pty Ltd at all costs.

2024年12月4日
自発的なレビュー
VOLTA CHARGER ロゴ

VOLTA CHARGER からの回答

Hello James,

I hope this message finds you well.

Thank you for placing your order with us on November 30th. We want to kindly remind you that the order was listed as a pre-order, with a stated shipping timeline of December.

We are pleased to share that we have now received the goods and have begun fulfilling all pending orders. While we understand your concerns, we believe it would be more appropriate to assess our performance after the promised delivery timeline in January, should there still be any issues.

The image below clearly shows the Shipping Timeline as displayed on our website above add to cart button:

https://imgur.com/a/kNRfJFx

Our CEO, Adedayo, personally sent you a couple of emails to explain that your order would be shipped as soon as the products arrived at our fulfillment hub. The products arrived yesterday, and we have now started fulfilling all pending orders.

Some of our customers have started receiving theirs as shown in the image below:
https://imgur.com/a/UtD7w6s

Thank you for reaching out. As customer satisfaction is our top priority, we have processed the cancellation of your order as requested.

You should receive the refunded amount within the next few days, depending on your payment provider's processing time.

If you have any further questions or need assistance, please don’t hesitate to contact us.

Thanks & Regards,

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報