レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち2の評䟡

I ordered Iris Beverly Sills it is not what I received. I received Edward of Windsor I know this because I already have Edward of Windsor. I sent Webbs an email to complain I also attached pictures of... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

I spoke to Antony who arranges the deliveries for Webbs at Wychbold and would give him 10/10 for customer experience and customer satisfaction. He was friendly, professional and would go above and bey... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

I'm giving this 5 star review because of the excellent way "Rolex" Tony handled our enquiry re Pergolas.He was ,quiet, not at all pushy and full of info even though we told him it wouldn't fit ! Shame... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

ORDER NO 7339727 ON 5 APRIL 2026 I am extremely pleased with every possible aspect of my Online order with Webbs Garden Centre. 1. It was extremely easy to use their online ordering, plus they... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. ガヌデン センタヌ

圓該䌁業による蚘述

Webbs Direct is the online garden centre of Webbs Garden Centres, The Midlands' premier Garden Centre. Situated in the heart of Worcestershire, Webbs can provide everything you need for a dream garden. From great quality shrubs, perennials and bedding ...


連絡先

3.5

たあたあ

TrustScore 5段階評䟡の3.5

288件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

ネガティブなレビュヌの 31に回答しおいたす

通垞2週間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Service in restaurant with a smile

Today we had a lovely lunch from the new menu, not only was the food and drinks excellent but the service from a lovely lady named Sandra who couldn’t do enough for us and who made our visit a positive happy one. We will definitely return. So lovely to be served with a smile.

2023幎8月30日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Excellent customer service

I bought a webbs online bunch of flowers and plants. There was an issue, but after one of the managers found out everything was sorted. The manager went above and beyond to rectify my wee issue, liasing with myself and staff.
The packing to secure the plants is the best I've seen in the UK. They arrive on time and you're kept in the loop.
All the plants have a lush, strong colour and look healthy.

2023幎8月30日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Wychbold restaurant is of a very poor standard.

Serious health and safety issues - 2 overflowing waste bins sited at the end of the serving station were right next to our table. This was not a pleasant sight to look at whilst waiting 15 minutes for someone to take our order, and a further 20 minutes for our coffee and scones to arrive. We spoke to the assistant manager about the health risks, as well as our lengthy wait. One of the staff then moved the rubbish only to replace the bins in the same place ready for the next lot of dirty rubbish to be dumped next to our table. The assistant manager explained the delay by saying that they were very busy, but she did not appear to be helping the staff in any way. The restaurant was certainly not full, with many empty tables and we could not understand why there were so many staff wandering around doing nothing but chat to each other. Several people who had arrived before us got up and walked out as they were fed up of waiting. This is not the way to encourage customers to return.

2023幎8月29日
自発的なレビュヌ
Webbs Garden Centres ロゎ

Webbs Garden Centres からの回答

Thank you for taking the time to leave us a review, we are very sorry that you experienced delays on your recent visit to our Restaurant. We are currently working hard to combat this by creating a secondary catering option at our Wychbold store, this will offer a coffee shop atmosphere and will enable us to better meet the needs of our guests. Please be assured that the health & safety of both our staff and customers is very important to us, as is the feedback that we receive from our customers. The concerns that you have raised have been passed back to the restaurant management team so that they can look into this and take steps to improve the services that we offer. If you would like to discuss this with us further, please do not hesitate to contact us directly at customers@webbs.co.uk, Many thanks, Kat

5぀星のうち3の評䟡

I was in Webbs

I was in Webbs, Cheltenham today and having had a bad experience before, I decided to go to see what it was like before inviting my friends later in the week.
There is plenty of car parking.
The variety of plants is great and Caroline the horticulturist was very helpful, and I would highly recommend her for any gardening queries. I did feel bad because I needed to take her away from her work to help with my queries because there wasn’t any staff in the indoor gardening section.
The ladies main toilet door entrance wasn’t closing, not a nice experience. I have notified a member of staff who said the person to deal with this would be in tomorrow.
There is only one way to enter the café. There needs to be more signage to signify this. I was able to just walk in and chose any table I wished. There wasn’t a menu on the table, which annoyed ‘Abi’. Understandable but for a customer to see, not necessary. Lovely Daisy served me and asked when kind of bread, which was great but omitted to ask what kind of poached egg and consequently had it hard yoked. She was very pleasant. It would be very helpful to have all café staff to wear a name badge.
Its best not to sit too near the kitchen entrance as the continuous ‘humming’ noise can be very irritating. I spoke to one of staff about this, because they work there, they have got used to it.
There is an afternoon tea £16.99 but you need to go online to find out the menu etc. as there isn’t a hard copy to hand. ( after September. £19.99 per person)
In summary, from a catering point of view: if webs want to charge premier prices, they need to ‘tweak’ the customer care. I have referenced Boston Tea Party and The Ivy to compare prices and if you have had the privilege to eat there, you will feel very special. It would great if Webbs cantering to be trained up to this standard, after all customers just don’t pay for the food but the experience as well.

Webbs Healthy Breakfast 617 Kcal £10.29
Webbs bacon, poached egg, tomato, mushroom, beans & toast

(Boston Tea Party 687 kcal. £10.95
The West country Breakfast: free range Old English sausage & back bacon, scrambled eggs, baked beans, mushrooms, toast
The Ivy
Full English Breakfast £15.95
Smoked streaky bacon, Cumberland herbed sausages, fried free-range hen’s eggs, potato rösti, black pudding, roast plum tomato, grilled flat mushroom and baked beans. Served with a choice of white or granary toast.)

Francesca, at the till was amazingly helpful.

2023幎8月19日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Restaurant

AVOID - Sat at a booth, Poorly cleaned table. You have to have someone come and take your order. We sat there for 20 minutes. Loads of staff walking around, but not one approached us. We finally asked if someone can come and take out order and a lady told us someone will be coming over. She even pointed to the person. The person went to the wrong booth and took there order , even though they had just walked in. To make matters worse, we were seated in the booth right at the front by the cakes and waiting area to be seated. We got up and left. Never again.

2023幎8月13日
自発的なレビュヌ
Webbs Garden Centres ロゎ

Webbs Garden Centres からの回答

Thank you for taking the time to leave us a review, we are very sorry that your recent visit to us did not go as planned. We have systems in place in our Restaurant that should mean once a member of staff has seated you your table number is added to a list and all tables are served in the order that they arrived. However, it is clear from your comments that on this occasion we failed to get this right for you, and we offer our sincerest apologies for this. We would love the opportunity to discuss this with you further, if you would like to get in touch, please email us direct at customers@webbs.co.uk. Many thanks, Kat

5぀星のうち1の評䟡

Poor Service

This is my third consecutive visit to the restaurant. The first the apple pie was microwaved (confirmed by a member of staff) and soggy, the 2nd the scrabbled egg tasted like egg custard which again I'm guessing was microwaved.

Today, the 3rd visit, I spent an hour just for coffee and cake. People were coming in after me and getting served whilst I was ignored. This was happening to other people as well. Members of staff shuffling papers by the till, drinking from their bottles and very busy cleaning tables which was the only positive I can get from the service.

How are the staff monitoring who is waiting?

2023幎7月24日
自発的なレビュヌ
Webbs Garden Centres ロゎ

Webbs Garden Centres からの回答

Thank you for taking the time to leave us a review, we are very sorry that you have not enjoyed your recent visits to our Restaurant. We pride ourselves on delivering the highest standards in both customer service and quality dishes so please accept our sincerest apologies that on these occasions you found us below par. In order for us to look into these matters for you and take any necessary steps to preventing future disappointment, please could you contact us directly at customers@webbs.co.uk Many thanks, Kat

5぀星のうち3の評䟡

Expensive Place

Needed to take out a mortgage to visit here. Had a coffee and a tea in the restaurant didn't buy any food it's too overpriced. Not going to be ripped off .

2023幎7月20日
自発的なレビュヌ
Webbs Garden Centres ロゎ

Webbs Garden Centres からの回答

Hi Jane, I'm sorry you found us expensive, we do reguarly check our prices to make sure we are offering value for money. We generally try to source quality ingredients from local suppliers wherever possible. Our meat for example comes from our on-site butcher using local suppliers. This does mean that the quality of our food tends to be of a good standard. I hope that helps. Many thanks, Sarah

5぀星のうち5の評䟡
Webbs Garden Centres ロゎ

Webbs Garden Centres からの回答

Thank you John for taking the time to leave us a lovely review. We are glad you found your plants to be a good quality.

5぀星のうち5の評䟡

Very pleased with yhe Service

Very pleased with the service I received. Due to a coding issue, it happens, I received yellow plants instead of pink. Problem sorted immediately, kindly and new pink plants arrived in 2 days. Can’t ask for more than that.

2023幎6月15日
自発的なレビュヌ
Webbs Garden Centres ロゎ

Webbs Garden Centres からの回答

Thank you Ian, yes we do struggle to get our local suppliers to code alternative colours of the same plant differently - a must in these e-commerce days! I am glad this was resolved to your satisfaction. Many thanks, Sarah

5぀星のうち5の評䟡

Courtesy of our son who bought it as a


Courtesy of our son who bought it as a birthday present we had an afternoon tea today at Webbs in Hagley, West Midlands and it was great! What was particularly nice (apart the cakes!) was the genuine welcome from the staff (Sarah in particular). Everything was fresh and beautifully presented.

2023幎6月8日
自発的なレビュヌ
Webbs Garden Centres ロゎ

Webbs Garden Centres からの回答

Sorry for the delay. Thank you so much for the lovely review, we are glad you enjoyed your birthday present. Many thanks, Sarah

5぀星のうち1の評䟡

Watch out for supposed fresh fruit and veg

Bought some grapes 27th. Unfortunately some mouldy and black. Packed on 22nd and left at front.
Very poor as inedible.
Obviously a con to get gullible customers to buy from the front.

Update. 29/5/23 Thank you for the offer of money back. Unfortunately grapes binned without photo. If it possible please could you give the amount to a charity of your choice. It £2.99.

2023幎5月27日
自発的なレビュヌ
Webbs Garden Centres ロゎ

Webbs Garden Centres からの回答

Thank you for taking the time to leave us a review, we are very sorry that the product you purchased on this occasion was of inferior quality. We would never intentionally mislead our customers to purchase goods below par. In order for us to refund you, we ask that you please email us directly at customers@webbs.co.uk with a copy of your receipt and a photo of the items you purchased. Once again we apologise for the inconvenience. Many thanks, Kat

5぀星のうち5の評䟡

Always receive great service here.

Always receive great service here.
Been shopping at Webbs in Hagley for years. Never had any issues. Love all the products they sell, the cafe is nice, and most importantly the staff are always very approachable and happy to help

2023幎5月26日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

The helpful staff in the pet department 


This review is regarding the pet shop department.
I must say, it’s wonderfully stocked with soo many different types of fish, accessories including tanks ect, rabbits ect.
The main reason for writing this review was regarding the young , enthusiastic young man who gave us soo much interesting information regarding the food for the lizards 🊎 he really loved his job and it showed through his customer service. Well done and we hope that Webb’s reward you somehow for your service, and thank you from our granddaughter Lilly who loved the time you spent with us.

2023幎5月18日
自発的なレビュヌ

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報