Welldoneparts レビュヌ 

44
•
TrustScore 5段階評䟡の3

3.2

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

DIFFIDATE DA QUESTI TRUFFATORI!!! In data 9 luglio 2026 abbiamo acquistato da Welldoneparts un cruscotto usato per Mercedes al prezzo di Euro 626,00 con pagamento immediato e il ricambio non Ú mai sta... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Found the required part from an accurate description and photo including part number. The price was good and order completed easily. Delivery was on time and item as described. Part is now fitted and... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Ho cercato dappertutto in Italia;il pezzo mancante e rotto della mia auto era introvabile,poi,per caso,mi sono imbattuta nel sito Welldoneparts il quale esponeva in fotografia il pezzo che mi occorrev... もっず芋る

䌁業が回答したした

3.2

たあたあ

TrustScore 5段階評䟡の3

44件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 50に回答しおいたす

通垞1カ月以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

3.2

すべおのレビュヌ

(44)

過去12か月のレビュヌ数: 23ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Ottima esperienza

Ottima esperienza, il pezzo ordinato Ú arrivato intatto e nei tempi previsti. Grazie!

2026幎1月4日
自発的なレビュヌ
Welldoneparts ロゎ

Welldoneparts からの回答

Grazie mille per la recensione positiva!
Siamo felici che il pezzo sia arrivato integro e nei tempi previsti.
Restiamo a disposizione per qualsiasi futura esigenza.

5぀星のうち2の評䟡

Most listings are not actually real

I've ordered a part on Monday, payment was confirmed, order was confirmed and 2 days later I got a message that the part is actually not available and the listing on the website was outdated. I've requested information of 3 more listings of the same part, and they were all not available in reality (while being displayed as available on the site) and they sent me an available listing that was 2x the original price.
The only selling point of using this website was the vast amount of spare and oem parts; but since this is apparently false, I find no reason to order from them. The shipping is also double as expensive as other European vendors (50 euro) for the exact same shipping (DPD - 7-10 days delivery).

TLDR: Before ordering, always message them on WhatsApp and ask if they actually have the part.

2025幎12月15日
自発的なレビュヌ
Welldoneparts ロゎ

Welldoneparts からの回答

We sincerely apologize for the inconvenience you experienced.
We are continuously working to keep our stock information up to date, but unfortunately, some listings may still show as available when they are not.
We appreciate your feedback as it helps us improve our inventory management and communication.
For future orders, we always recommend contacting us directly to confirm availability before purchasing, and we hope to provide a smoother experience next time.

5぀星のうち1の評䟡

È una truffa

È una truffa!
Ho ordinato degli iniettori, solo dopo l'ordine mi hanno detto che non avrebbero accettato il reso.
Allora gli ho chiesto di rimborsarmi perché non volevo rischiare i 370 euro di pagamento che gli ho fatto.
Dopo 20 giorni non ho ricevuto niente e non mi rispondono più né al telefono nei hai messaggi.

2025幎11月27日
自発的なレビュヌ
Welldoneparts ロゎ

Welldoneparts からの回答

La sua affermazione non corrisponde al vero.
I soldi sono stati restituiti e la transazione Ú stata completata correttamente.

5぀星のうち1の評䟡

Nachtrag zu Bewertung vom 06.01.2025

Nachtrag zu Bewertung vom 06.01.2025

Am 27.06.2025 hat die Firma auf meine Bewertung geantwortet und meine Fakten in Abrede gestellt. Jetzt wird was von technischen oder kulanten Lösungen gefaselt.Eine Bedrohung durch Firmenmitarbeiter hÀtte nie stattgefunden. Die Firmenantwort dient nur der Beruhigung von bereits geprellten oder zukÌnftigen Kunden.
Wenn eine ernsthafte Einigung gewollt gewesen wÀre, hÀtte welldoneparts dazu mehrere Monate Zeit gehabt und mir meinen Kaufpreis von ÃŒber 500€ zurÃŒckerstattet. Ich bleibe vollumfÀnglich bei meiner Aussage und sehe den rechtlichen Schritten gelassen entgegen.

2025幎10月9日
自発的なレビュヌ
Welldoneparts ロゎ

Welldoneparts からの回答

Wir bedauern sehr, dass Sie weiterhin unzufrieden sind.
Wir möchten klarstellen, dass wir stets bemÌht sind, unsere Kunden fair und professionell zu behandeln und Lösungen anzubieten, wenn ein Problem besteht.
Unser Ziel ist es, Transparenz und ZuverlÀssigkeit zu gewÀhrleisten, und wir stehen jederzeit fÌr eine sachliche KlÀrung zur VerfÌgung.
Sollten Sie weiterhin unzufrieden sein, steht es Ihnen selbstverstÀndlich frei, den Rechtsweg einzuschlagen.

5぀星のうち1の評䟡

TRUFFATORI

persone poco affidabili .
ho duvuto rispedirgli un autoradio audi q3 perche non si codificava e da luglio ad oggi ancora non mi Ú stat restituita ne una nuova e nemmeno il rimborso
non rispondono nemmeno più a telefono
sconsiglio vivamente

2025幎7月14日
自発的なレビュヌ
Welldoneparts ロゎ

Welldoneparts からの回答

Ci dispiace per l’inconveniente.
La parte Ú stata sostituita e inviata al cliente e non abbiamo ricevuto alcuna richiesta di reclamo.

5぀星のうち1の評䟡

They're an unreliable company. Don't Order

DON'T ORDER ANYTHING BECAUSE THEIR SERVICE IS SHIT AND THEY'LL RIP YOU OFF. I have a headlight where all the mounting points were broken. I finally had one made from the old headlight and the junk headlight. It cost me €180 extra, and returning it wasn't an option because Welldoneparts.com wouldn't answer, charged me €100 in shipping, and wouldn't supply me with a new headlight and wouldn't cover the costs. The headlight in its original condition wasn't even worth €150... Don't fall for it; their service is terrible, and they're hiding behind their terms of delivery, which violate European regulations. DON'T ORDER ANYTHING FROM THEM!

NOTE: They will respond to my review and deny everything... but in their webshop the lamp was not broken but complete... they even had more headlights for sale, but they will not send another more... they say very hard that they do not have any more. They are SCAMMERS.

2025幎7月11日
自発的なレビュヌ
Welldoneparts ロゎ

Welldoneparts からの回答

We are sorry to hear that you are dissatisfied with your experience. However, we must firmly reject the accusations of fraud, which are false, harmful, and legally serious.

To clarify:

The item you received was a used original part, as described and shown in the photos on our website. All products are sold in the condition stated in the listing, and any visible defects are documented.

You have the right to return the product within 14 days of delivery, in accordance with EU Directive 2011/83/EU, at your own expense. This is standard for B2C online sales unless the seller states otherwise.

After receiving the return and confirming its condition, we will issue a full refund for the product value (€400). Shipping fees (€50) are clearly marked as non-refundable in our Terms and Conditions:
👉 https://welldoneparts.com/en/terms/

Additionally, we must state that we have received multiple emails from this customer containing threats and attempts at blackmail, including demands for a partial refund in exchange for removing a negative review and withdrawing a payment dispute.

Such behavior is unacceptable and may constitute a violation of Article 12 of Directive 2005/29/EC on Unfair Commercial Practices, as well as civil or criminal liability under defamation and coercion laws.

We remain fully committed to resolving this matter legally and fairly, but we will not respond to threats or tolerate defamatory statements.

We invite the customer once again to follow the proper return procedure so we can resolve the case in accordance with the law and our policies.

Sincerely,
Customer Support Team
WELLDONE IRYNA IVANETS

5぀星のうち5の評䟡

Pedí caja de cambio para alfa Romeo


Pedí caja de cambio para alfa Romeo llegado tarde, pero funciona 👌
Recomendación

2025幎3月12日
自発的なレビュヌ
Welldoneparts ロゎ

Welldoneparts からの回答

Gracias por compartir tu experiencia!
Lamentamos el retraso en la entrega, pero nos alegra saber que la caja de cambios funciona correctamente.
Agradecemos tu recomendación y esperamos poder servirte mejor la próxima vez.

5぀星のうち5の評䟡

Ho ordinato delle parti per la mia auto


Ho ordinato delle parti per la mia auto e sono molto soddisfatta del servizio! La consegna Ú stata rapida e le parti erano di ottima qualità .Il personale stato gentile e disponibile, ho fatto un sacco di domande e ho ricevuto le risposte corrette e decise !!!consiglio veramente questo servizio per chi cerca ricambi auto di alta qualità !!!

2025幎3月24日
自発的なレビュヌ
Welldoneparts ロゎ

Welldoneparts からの回答

La ringraziamo tanto per il suo feedback positivo!
Siamo felici di sapere che la consegna Ú stata rapida e che il nostro personale Ú stato di aiuto.
Il nostro obiettivo Ú sempre offrire ricambi di alta qualità e un servizio eccellente.

Speriamo di servirla ancora in futuro!

5぀星のうち5の評䟡

RICAMBIO PER KOLEOS

ordinato un ricambio molto grande e delicato; arrivato dopo una settimana in perfette condizioni; nulla da eccepire.

2025幎3月24日
自発的なレビュヌ
Welldoneparts ロゎ

Welldoneparts からの回答

Grazie per la fiducia e il feedback positivo!
Siamo felici che il ricambio per il suo Koleos sia arrivato in perfette condizioni e nei tempi previsti.
Restiamo a disposizione per qualsiasi necessità futura.

5぀星のうち5の評䟡

Velocità e precisione.

Ho cercato dappertutto in Italia;il pezzo mancante e rotto della mia auto era introvabile,poi,per caso,mi sono imbattuta nel sito Welldoneparts il quale esponeva in fotografia il pezzo che mi occorreva.Sono molto contenta,ho ricevuto il pezzo di ricambio della mia auto in tempo record,imballato molto bene e integro. Soddisfatissima!!!!! Grazie Welldoneparts!!

2025幎2月14日
自発的なレビュヌ
Welldoneparts ロゎ

Welldoneparts からの回答

Grazie di cuore per la sua bellissima recensione!
Siamo davvero felici di averle potuto aiutare a trovare il pezzo che cercava e che sia arrivato integro e puntuale.
La soddisfazione dei nostri clienti Ú la nostra più grande ricompensa!

5぀星のうち5の評䟡

Great experience with these guys

Great experience with these guys! The part fit my car, exactly as described.

2025幎1月17日
自発的なレビュヌ
Welldoneparts ロゎ

Welldoneparts からの回答

Thank you for your kind words!
We’re glad the part fit perfectly and met your expectations.
Looking forward to assisting you again in the future!

5぀星のうち5の評䟡

Jestem bardzo zadowolona z obsługi.

Jestem bardzo zadowolona z obsługi.
Wszystkie części były porządnie zapakowane, zamówienie przyszło szybko.
Polecam!

2025幎1月6日
自発的なレビュヌ
Welldoneparts ロゎ

Welldoneparts からの回答

Bardzo dziękujemy za zaufanie i pozytywną ocenę!
Cieszymy się, ÅŒe wszystko dotarło szybko i w dobrym stanie.
Zapraszamy ponownie – zawsze słuÅŒymy pomocą!

5぀星のうち5の評䟡

Cortesia e responsabilità.

I pezzi di ricambio per la mia macchina sono arrivati in tempo. Il prezzo ragionevole. Sono soddisfatta. Consiglio.

2025幎1月3日
自発的なレビュヌ
Welldoneparts ロゎ

Welldoneparts からの回答

Grazie per la sua fiducia e per il feedback positivo!
Siamo felici che i ricambi siano arrivati puntuali e che il prezzo sia stato di suo gradimento.
La soddisfazione dei nostri clienti Ú la nostra priorità!

Alla prossima!

5぀星のうち1の評䟡

Achtung

Achtung. Nicht kaufen. Ich habe einen scheinwerfer bestellt, Sie haben mir einen kaputten scheinwerfer geschickt, auf meine Reklamation reagieren sie nicht. Einfach 280€ weggeschmissen.

2024幎12月19日
自発的なレビュヌ
Welldoneparts ロゎ

Welldoneparts からの回答

Sehr geehrter Kunde,

es tut uns leid, dass Sie unzufrieden sind – dennoch möchten wir einige wichtige Punkte klarstellen:

Der Scheinwerfer wurde vor dem Versand geprÌft und unbeschÀdigt verschickt, mit entsprechender Verpackung zum Schutz beim Transport. Sollte der Schaden wÀhrend der Lieferung entstanden sein, ist das ein Fall fÌr den Transportschadenprozess, den wir wie Ìblich beim Zusteller melden.

Ihre Reklamation haben wir zur Kenntnis genommen, jedoch bitten wir um VerstÀndnis, dass die Bearbeitung je nach Fall einige Zeit in Anspruch nehmen kann, insbesondere wenn eine PrÌfung mit dem Versanddienstleister notwendig ist.

Die Behauptung, wir wÃŒrden nicht reagieren, entspricht nicht der Wahrheit – wir bemÃŒhen uns, jede Anfrage zu beantworten, und haben auf Ihre Nachricht geantwortet oder werden dies zeitnah tun.

Öffentliche Aussagen wie „280 € weggeschmissen“ oder „nicht kaufen“ basieren auf EinzelfÀllen und stellen eine potenziell rufschÀdigende Verallgemeinerung dar. Bitte beachten Sie, dass unwahre oder rufschÀdigende Behauptungen rechtliche Konsequenzen haben können.

Wir sind weiterhin bereit, gemeinsam eine Lösung zu finden, im Rahmen der Ìblichen Reklamationsprozesse und mit dem nötigen gegenseitigen Respekt.

5぀星のうち1の評䟡

Very unhelpful service

Very unhelpful service. They make a mistake, they do not return the integrity of the money and also bad words.
unpleasant experience

2024幎12月3日
自発的なレビュヌ
Welldoneparts ロゎ

Welldoneparts からの回答

Dear Customer,

We are truly sorry to hear that your experience was not as expected.

However, we would like to clarify that:

We always aim to resolve issues fairly, and if a mistake occurred, we do our best to find a solution.

Refunds or compensation are handled according to the situation and in line with our policies.

We strongly deny using “bad words” in our communication — we maintain professionalism at all times, even in difficult conversations.

We remain available if you'd like to continue the conversation constructively to find a resolution.

5぀星のうち5の評䟡

My experience with them was very good 2


My experience with them was very good 2 weeks delivery from poland to greece for a peugeot part that was brand new

2024幎10月15日
自発的なレビュヌ
Welldoneparts ロゎ

Welldoneparts からの回答

Thank you very much for your kind review!
We’re happy to hear that your experience was positive and that the Peugeot part arrived safely and on time.
It’s always a pleasure to serve customers across Europe — Greece included!

We appreciate your trust and look forward to helping you again in the future.

5぀星のうち1の評䟡

ATTENTION, THEY ARE CHEATERS!!!

ATTENTION, THEY ARE CHEATERS!!!
I made a purchase in the online store on 5/09 for 2 (Two) BMW cranks (Used) for R$479.
I received an order on 9/24 that only contained ! (ONE) crankshaft and in a state of "SCRAP", impossible to rectify.
I complained on 25/9, via email and WhatsApp, but I DID NOT receive any response.
The WORST I've gotten in many hundreds of purchases I've made online. They are NOT SERIOUS!! BE SHAME!!!

2024幎9月25日
自発的なレビュヌ
Welldoneparts ロゎ

Welldoneparts からの回答

Dear Customer,

We are truly sorry to hear about your dissatisfaction, but we must clarify the situation:

If there was any confusion during the purchase process, we encourage you to contact us before placing the order, which many of our customers do.

The part sent was exactly as described in the listing — a used part, as clearly stated. We always provide detailed photos, and if any condition was unclear, you had the possibility to request additional information or clarification beforehand.

You contacted us after receiving the part, and we kindly ask for your understanding if we were unable to respond immediately. We do respond to all inquiries and do our best to resolve issues fairly.

Accusations such as “cheaters” or “not serious” are false and defamatory. We are a legitimate, registered business that works hard to satisfy every customer. Public insults and misinformation can lead to legal consequences.

We are still available and open to finding a solution in a respectful and constructive manner.

5぀星のうち1の評䟡

Scammers

Same problem as the user before me. Beware of scammers from the east. I ordered a new part at a high price and the old used part arrived damaged during disassembly. The e-shop's communication is bad, they don't want to solve the problem. The part is unusable. Contacted the ECC (European Consumer Centre).

2024幎8月5日
自発的なレビュヌ
Welldoneparts ロゎ

Welldoneparts からの回答

Dear Customer,

We are sorry to hear about your dissatisfaction, but we must firmly clarify the following:

The part you ordered was shipped in the condition stated in the listing, and we strongly reject the claim that we sent a used or damaged item as a "new" one. All our parts are inspected, documented, and securely packed before shipping.

If the item was damaged during transport, we always initiate a claim with the courier, as per standard procedure. For this, we ask for photos and videos, which are used to support the case. Damage in transit does not mean the item was sent defective.

We have replied to your messages, although sometimes responses may take longer due to time zones or the need for internal verification. Lack of an immediate resolution does not mean we are ignoring your case.

Accusing us of being “scammers” or using xenophobic language (“from the east”) is both unfounded and inappropriate. We are a registered European business with hundreds of satisfied customers across the EU. These types of public defamation can lead to legal consequences.

You are, of course, free to contact the ECC (European Consumer Centre) — we fully support legal consumer protection frameworks and are always open to cooperating through official channels.

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報