Wheelsmartlondon レビュヌ 

86
•
TrustScore 5段階評䟡の4

4.2

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち2の評䟡

Wheels look alot cheaper than on the website in my opinion. The middle of the wheel where bolt holes and the 5 spoke meet look chunky and smooth compared to picture.

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Fantastic company to deal with! Decided to buy a second set of alloys for winter tyres and found a suitable refurbished genuine BMW set on their website. Ordered them and had them within 24 hours whi... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Excellent service ordered on web site on line after a telephone conversation to answer some questions and collect a day later 
 great prices brand new boxed 22” turbines Range Rover diamond cut Alloys... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

These guys really communicated things clearly to me knowing I’m someone who doesnt know so much about cars as it isn’t my industry. Beautiful showroom full of alloys, I wanted them all! A busy place w... もっず芋る

䌁業情報


連絡先

4.2

ほが満足

TrustScore 5段階評䟡の4

86件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 100に回答しおいたす

通垞24時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

4.2

すべおのレビュヌ

(86)

過去12か月のレビュヌ数: 9ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

What can I say about wheel smart they


What can I say about wheel smart they have helped me out on a bmw 5 series and today for my 3 series rang them yesterday afternoon and I got new wheels on my car this morning men are very friendly and helpful good price as always would 100% use them again thanks again team car looks great now

2024幎5月18日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Great company to get your alloys from

Great company to get your alloys from.
Have been looking for a new set of alloys since mine were damaged but also wanted an upgrade and came across Wheel smart and was about to get the alloys I wanted for a while.
Got the new alloys with two days of purchasing them and they came with the caps and badges for the alloys.
Definitely recommend to friends and family.

2024幎5月14日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

20 inch V2 M Performance Alloys

I purchased a set of 20 inch V2 M Performance alloys for my BMW and they arrived earlier than expected, with all the caps etc to give them the complete look.

Shabir also advised on the best tyre pressures to protect the wheels.

Great service. Very happy with my purchase.

2024幎4月23日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Great help and advice from Tyler


Great help and advice from Tyler throughout the ordering process ensuring alloys were correct sizes, to reassurance about fitting and tyre pressure monitors working on alloy changeover. Delivery process problem free and alloys received with no issues.

2024幎3月28日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Soft wheels and liars

Wrote a review on google giving 2 stars stating that although the products looked really nice the wheels were manufactured using low quality materials and were too soft and not robust enough, wheels were buckled after 3 weeks and 2 years later whole set unusable and had to switch back to stock wheel......... to which I received some nonsense reply about wheels being opened 2 week prior to refund request (not even sure what this means) and incorrect installation with no spigots being used being the cause of the wheels buckling. They have absolutely NO info to be able to comment on my specific case or the installation because i didnt provide any specific details so they are literally just making stuff up to try off set the blame of their sub par product.

ive had a lot of different alloys over the years on different cars, different manufactures and some of them had even survived head on collisions but these cant take round town driving for 3 weeks.

Long and short of it is this company talk alot of nonsense & dont buy wheels from here they are not high quality, spend a bit more on a product that will be durable and that will last

2023幎12月12日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

100% happy customer

Only place to sell specific alloys I wanted for my Mercedes, good communication as I ask loads of questions. Delivery was fast and the guys knew what they were talking about! Alloys on the car looks exactly as they described. They were missing the centre caps but quickly rectified with a message. Very pleased with the results. Would definitely use them again. A*

2023幎11月27日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

VISIT on 14TH OCT 2023

Simply Excellent. EXCELLENT HONEST GUYS who told me i didn’t need any alloys. I was worried as i was driving on soldered MERCEDES alloys and they could crack anytime. I decided to ho ahead snd buy a NEW REFURBISHED SET and was at a GREAT PRICE. ℹ recommend HIGHLY.

2023幎10月14日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Complete waste of time

Complete waste of time, called up to find if the had some wheels in stock sat, they said they had one set left and I was told they would put them to one side for me, so I paid. I said I will send someone to collect Monday, when he got there no wheels in stock and explained I had them put to one side but they didn’t, just told me they sent me an email but no email! (I check my junk and everything nothing) asked if they would deliver them but they wanted £60 not even an offer on delivery even after just paying someone £40 to go and pick them up! I cancelled my purchase and have got them from somewhere else.

2023幎9月11日
自発的なレビュヌ
Wheelsmartlondon ロゎ

Wheelsmartlondon からの回答

Sorry to hear you didn't have a positive experience with us. Correct, at the time we did say they were available but once realised, (on the same day) you were notified via emailed and can provide the proof of this.

The order was placed at 11:41 and at 13:50 you were notified and another set was ordered in store for next day delivery before we received any confirmation.

We charge £50 delivery so this is not accurate information and are always willing to find the best solution for all of our customers.

It's unfortunate we weren't able to come to a resolution but hope you found what you were looking for.


5぀星のうち5の評䟡

Highly recommended. First class service.

Fantastic company to deal with!
Decided to buy a second set of alloys for winter tyres and found a suitable refurbished genuine BMW set on their website. Ordered them and had them within 24 hours which is unheard of for my postcode! Wheels aren’t fitted yet but they look great. Also great communications when I emailed with a query about tracking information. Would high recommend WheelSmartLondon and will use them again in future if looking for wheels

2023幎9月6日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Great experience

Great experience, from choosing my wheels and getting some advice from Tyler and the team. Wheels ordered on a Monday afternoon, they were delivered to Falkirk on the Thurs morning.

2023幎7月10日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

New alloy wheels upgrade

Wanted a new set of alloys, found product on website and ordered over phone/messaging. Offered a part exchange on my old set and booked car in. They fitted the new set of alloys in a little over an hour whilst you wait and the service was amazing, Car looks like new with new wheel set. The team are really friendly and do a great job. Highly recommend.

2023幎5月27日
自発的なレビュヌ

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報