7 camicie レビュー 

19
•
TrustScore 5段階評価の2.5

2.7

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

企業情報

  1. 衣料品店
  2. ・
  3. オリジナルプリントグッズ
  4. 子供服店
  5. 紳士衣料店
  6. 婦人服店

さまざまな外部ソースから提供された情報

Find out and buy the wide collection of shirts for men, women, kids and men's clothing available on 7camicie Online Shop


連絡先

2.7

期待以下

TrustScore 5段階評価の2.5

19件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 83%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

2.7

すべてのレビュー

(19)

過去12か月のレビュー数: 11件

レビューを書く

レビューの確認を行います

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Ma commande (Commande #77636

Ma commande (Commande #77636
Confirmé 6 sept.

Quantité1
Beatrice Sport Poplin Stretch Women’s Shirt Orange - 40/S
Retour en cours
Votre demande a été approuvée.
11 sept.
Demande de retour
11 sept.
Statut du traitement de la commande : Confirmé
Confirmé
6 sept. à 20:07

BRT
·
179297133694662) a été renvoyée le 14 septembre — réception confirmée le 21 — et pourtant, je n’ai toujours pas été remboursée (le délai indiqué sur le site est largement dépassé). Cela démontre qu’au-delà d’une politique de retour injuste, de procédures absurdes et de prix élevés, ce site manque tout simplement d’honnêteté envers ses clients.
J’aurais souhaité commander une taille au-dessus, car le modèle me plaisait, mais ils ont prouvé qu'ils sont rien d’autre que des opportunistes...

2026年9月6日
自発的なレビュー
7 camicie ロゴ

7 camicie からの回答

Bonjour Marina,

Merci pour votre patience, et toutes nos excuses pour cette attente.

Je vous confirme que votre retour a bien été traité et que votre remboursement a été effectué. Il devrait apparaître sur votre moyen de paiement d'origine dans les prochains jours ouvrés, selon les délais de votre banque.

Ce retard est dû à un changement de notre partenaire logistique. Nous finalisons actuellement cette transition, et certains retours ont demandé plus de temps que d'habitude. Ce n'est pas le service que nous souhaitons vous offrir, et nous sommes sincèrement désolés que votre retour en ait été affecté.

Bien cordialement

5つ星のうち1の評価

Not prepared to the Online Business. Be careful!

On Saturday 26 September I decided to buy a shirt, (order #77860) since the shipping conditions advertised that by paying for premium shipping (15€), I could receive the product within 3 business days.

It is now 1 October, 4 business days have passed and I have not received the product,.but the most disappointing thing is that when you ask for information, beyond the tracking information they provide for the order (very generic without knowing where the product is), when you use the customer service channels, email or Bot on the website, we receive no response. 2 emails sent without a response and a Bot that goes around in circles and only knows how to ask for information and remind you of the opening hours. I have also left the Bot the question twice to find out where the product is and to let them know that they are not fulfilling their commitment to deliver it within 3 business days.

The customer service is not up to standard and I feel deceived by having believed that by paying the 15€ I would receive the product within 3 days, considering that this is misleading advertising.

I recommend that you go to the store to buy as I used to do in Barcelona, but now that they are no longer there, what I cannot do is go to Rome.

I think 7camicie are not prepared to provide good online service

2026年10月1日
自発的なレビュー
7 camicie ロゴ

7 camicie からの回答

Dear Customer,


The delay with order #77860 is due to the strikes that have affected the courier network in recent days. These disruptions have slowed down deliveries across the board, including premium shipments, and unfortunately they are outside of our control. Your order was shipped on time from our side.

We understand that you chose premium shipping specifically to receive your shirt within 3 business days, and that this didn't happen. For this reason, even though the delay was not caused by us, we have decided to refund the full shipping cost as a goodwill gesture. You should see the refund on your original payment method.

Thank you also for your kind words about our Barcelona store. We're sorry it's no longer available to you, and we want your online experience with 7camicie to be just as good. If you have any further questions about your order, simply reply to this email and we'll get back to you.

Kind regards,

5つ星のうち5の評価

Communication difficile pour remboursement

Retour d'un article fin Juillet, au 1er octobre aucun remboursement d'effectué ni aucune communication.

(J'ai rectifié ma note à propos du remboursement, mais mauvaise communication)

2026年7月31日
自発的なレビュー
7 camicie ロゴ

7 camicie からの回答

We already refund you on your credit card :) Please have a check

5つ星のうち3の評価

Customer Service not responding and not helping with non-delivery

Update October 5th:

During my holidays I have been in contact with 7Camicie and they indicated a new set of products has been sent out. Upon coming home I have been able to verify this and this solves the issue indeed.

Many thanks.
Cheers,
Wouter
============

I have a lot of shirts from this brand which I really like and the shirts are amazing.

We now ordered 2 more shirts via the online shop, and these did not get delivered because the transporting company indicated the 'address is not correct'. We have tried to get in contact with 7Camicie but after a few short emails without any help it is silent.

Apparently this company cannot be trusted to help arrange delivery of its own goods; or to help with cancellation or a refund if that would be needed. Instead, radio silence.

I am hoping this review triggers them, and they can find my details under order #77222 in your system. Do reach out to get rid of this negative review which I am not happy to write in the first place.

7 September Update: We have been contacted with the indication that a new order is on its way today. Once this is received/resolved I will be removing this review.

2026年9月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Camicie TOP ma da non prendere online

In negozio ti provi la taglia e i modelli. Non è assolutamente detto che se conosci la taglia puoi acquistare online. È come giocare alla roulette quando acquisti online. Col rischio di dover sborsare enormi risorse finanziare prima di beccare la giusta taglia e modello... Che sfigato che sono stato a fidarmi di un sito internet. Quanto valgono i negozi, aver a che fare con una gentile e carina commessa che ti consiglia... Avere di sicuro un trattamento migliore alla cassa soprattutto se prendi più prodotti... Le camicie sono l migliori al mondo! Le uso da 20 anni e alcune acquistate 29 anni fa sono perfette!

2026年7月2日
自発的なレビュー
7 camicie ロゴ

7 camicie からの回答

Gentile Cliente, al momento non risultano ordini a suo nome su 7camicie.com. Se desidera procedere con un acquisto online il nostro servizio clienti è ben felice di darle tutte le informazioni e i suggerimenti sulla scelta della taglia.

5つ星のうち4の評価

Professionelle Abwicklung

Professionelle Abwicklung, auch wenn es schwierig wird

2026年7月14日
自発的なレビュー
7 camicie ロゴ

7 camicie からの回答

Sehr geehrter Kunde,

wir haben die Details Ihrer Rücksendung angefordert, um zu überprüfen, ob diese ordnungsgemäß in unserem Lager eingegangen ist. Sobald die Rücksendung bei uns eingegangen ist, wird sie innerhalb der üblichen Bearbeitungszeit bearbeitet. Bitte senden Sie uns die Details Ihrer Rücksendung, damit wir die notwendigen Prüfungen durchführen können. Mit freundlichen Grüßen

5つ星のうち1の評価

È la seconda volta che mi capita di…

È la seconda volta che mi capita di comprare una camicia on-line,e per la seconda volta fanno errori nella spedizione.
La prima volta hanno sbagliato taglia e nella seconda hanno sbagliato articolo.
Considerando che il reso è a carico di chi acquista e visti costi non è conveniente effettuare il reso. Un servizio veramente scadente non comprerò più camicie da loro.

2026年2月24日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

I ordered a top from camicue.in not…

I ordered a top from camicue.in not delivered yet
It's been 1 month

2025年12月4日
自発的なレビュー
7 camicie ロゴ

7 camicie からの回答

Please, send us your order number as we have not any order with your email account on 7camicie.com. Maybe you ordered from an other website

5つ星のうち3の評価

Servizio reso a carico dell'acquirente

Le camicie sono di ottima fattura e qualità, è interessante il sevizio per gli acquisti online che ti permette di fare il reso e ricevere nuove taglie se fai un ordine e ti accorgi che la misura è sbagliata. Peccato che la spedizione del reso è a tuo carico... considerando il costo non economico e, non da poco, che nei negozi fisici nella sezione donne hanno poco o nulla e se vuoi qualcosa di più particolare puoi comprare solo online... mi sembra davvero una svista importante e che abbassa notevolmente la percezione del cliente

2025年12月5日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Nice shirts

Nice shirts. Had a tracking from Italy to France. Took approx one week to arrive.

For the british customers who complained on trustpilot about the import taxes. Well you voted Brexit, you voted for it. Stop complaining.

2025年10月15日
自発的なレビュー
7 camicie ロゴ

7 camicie からの回答

Hello Cyril! We are super happy to know that you love our shirts! Thank you for the support :) We will waiting for you on 7camicie.com

5つ星のうち1の評価

Hidden import tax information, poor service

The company says it provides a warning about charges for local tax and brokerage fees by the courier. It does so on a page which is hard to find, with the sentence buried/hidden halfway down.
THIS BUSINESS SHOULD BE WARNING CUSTOMERS ON CHECKOUT!! Not in some hidden/burried/hard-to-see page elsewhere.
Customers beware! You are safer not buying from this business and going to competitors that handle tax and import duty directly, as they should.

2025年7月11日
自発的なレビュー
7 camicie ロゴ

7 camicie からの回答

Dear Customer ,
Thank you for your message.

We understand your disappointment regarding the customs duties, and we’re sorry that this aspect of your experience was not satisfactory. That said, we would like to clarify that customs charges are applied directly by the UK authorities upon import and are entirely independent from 7Camicie. These are not charges we impose, nor do we have any control over how they are calculated or collected.

To ensure full transparency, we make this information available on several parts of our website, including within each individual product page, specifically to help customers be informed before completing their purchase. Many of our UK-based customers are aware of this and regularly shop with us understanding these conditions.

We appreciate your suggestion about highlighting this at checkout, and we will certainly consider whether the information can be made even more prominent.

We’re always open to constructive feedback and sincerely regret that this has affected your perception of our brand. Nonetheless, we stand by the clarity and accuracy of the information provided on our site

5つ星のうち1の評価

Excessive Import Charges

Customers be very aware of the excessive import charges being applied to your orders coming into the UK which Camicie make no reference to when ordering. I ordered 2 shirts at a cost os £170 only to be charged in excess of £70 for import fees by their carrier UPS. Apparently, according to Camicie, I should have been aware of this! Perhaps Camice YOU should make your customers aware of these excessive surcharges.
After 10 years+ I am no longer a buyer of these shirts. Or as they say in Rome CAVEAT EMPOR!

2025年4月17日
自発的なレビュー
7 camicie ロゴ

7 camicie からの回答

Dear Customer,

Thank you for reaching out.

We understand your concern regarding the customs duties. Please note that we inform our customers on our website that customs fees are not included.

Unfortunately, these charges are not determined or collected by us, and we are unable to estimate them in advance, as they are calculated by customs after the parcel has been processed.

You may recall that your previous purchases were made before the Brexit agreement, when the UK was still part of the European Union. Since the UK’s departure from the EU, customs procedures and duties now apply to goods imported from EU countries, as per UK government regulations.

5つ星のうち1の評価

No refund, lost package, no quality and return policy on your money

I ordered 2 shirts for Christmas and returned them on 28th December, after they confirmed the return they didn’t send me a free return label and I had to pay the return myself (about 15euros), after that they didn’t receive the package and it returned to me 3 days ago, and they answered me that I should ask the courier because usually this doesn’t happen. (How can I ask a courier if i gave it to DHL????) the address war correct cause i wrote it myself and it was not my fault!
Now I have 2 shirts that are not good quality and don’t even fit for my husband and no money back!!!!!!

2024年12月28日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

I can only give negative reviews

I can only give negative reviews. after the package finally arrived, a shirt was missing. Despite emailing 4 times I have not received a reply or a missing shirt. If they do this to everyone, it's a fat profit they pocket every year.

2025年2月6日
自発的なレビュー
7 camicie ロゴ

7 camicie からの回答

Dear Georg, before sending a new shirt we need to verify what happen with the courier. The missing shirt was delivered at the biginning of April, after the final investigation from the courier. Best regards

5つ星のうち1の評価

Betrügerisches Geschäfsgebahren

Ich habe im Onlineshop bestellt und muss sagen, das Geschäftsgebahren dieser Firma ist schlicht betrügerisch:
- beim Klick auf den "Kaufen"-Button wurde der angezeigte Kaufpreis plötzlich deutlich erhöht und mir meine Kreditkarte ohne weitere Nachfrage mit dem erhöhten Betrag belastet
- sofort abgeschickte Widerrufsmails wurden komplett ignoriert
- ich habe die Ware jetzt da und kann eine Retoure anmelden - aber nur zum Umtausch!

Und natürlich müsste ich die Rücksendung auch noch zahlen. Deswegen ganz klar: Finger weg von dem Laden!

2025年1月16日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Store Owner Bochum is a disaster!

Your Store Owner of the 7camicie-Shop in "Ruhrpark" Bochum, Germany is an absolute disaster for every customer. Very arrogant, very impolite, no goodwill.
Just trying to sell stuff without touch upon the customers thoughts.

I hope you never ever have to return some new articles at this shop.

2023年6月10日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報