Advanced MP3 Players レビュヌ 

136
•
TrustScore 5段階評䟡の4.5

4.6

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

I bought a Dac/Amp advertised as damaged box with a £50 discount, it arrived next day and was as new. Excellent service and clearance section as genuine bargains.

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Ordered a FiiO BTA30 Pro at 10pm Saturday and unlike other customers I knew it wouldn't be processed till Monday morning. Processed Monday, received on Tuesday, very fast delivery, working great, che... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Always perfect...!! Go to place for my audio DACs, DAPs, IEMs etc... Always answer emails swiftly and with great and accurate detail. Competitive prices usually with an offer for spring o... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Ordered an open box DAp on Sunday morning, arrived Tuesday lunchtime. Item as described, packaged well. Really pleased with the service. Thank you.

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. ハむファむ店

圓該䌁業による蚘述

AMP3 offers the latest range of Digital Music Players, Earphones/Headphones and all kinds of accessories :) Free UK shipping on most items and Price beat policy if you find an item better priced in any other UK based store.


連絡先

4.6

優良

TrustScore 5段階評䟡の4.5

136件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 100に回答しおいたす

通垞24時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

4.6

すべおのレビュヌ

(136)

過去12か月のレビュヌ数: 11ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

Multiple rejected payments- deemed me a "security risk"

Unbelievably bad experience- I buy things online on a regular basis. This is the first time that I have been declared to be a security risk without any explanation given.

Poorest customer service I have ever come across- that includes countries other than the UK too. Do yourselves a favour and stay away from these crooks.

EDIT:
About AMP's response below:
I got my billing details/CVV code wrong? On three different cards? You must be joking.

A professional reply? Don't make me laugh...
"Unfortunately I cannot provide any further information on the decision taken"

EDIT 2:
They have now deleted my AMP account too.

2019幎8月1日
自発的なレビュヌ
Advanced MP3 Players ロゎ

Advanced MP3 Players からの回答

Thank you for your feedback. Due to the high value of items that we sell we have a security process in place when processing card payments that means your card must match the billing address and you must present the correct CVV code. Without this we are unable to process an order. We are able to accept bank transfers where a card payment isn't possible. We have responded quickly and professionally to all of your queries and we are sorry that you have resorted to falsehoods in recounting the experience.

5぀星のうち1の評䟡

Unable to Speak to anyone at Advanced MP3 Players!

I contacted AdvancedMP3 Players yesterday via their website contact form but when I tried 6 times to ring the company at 1.15pm today 21 June 2019, I was unable to speak to someone. The phone system asked me to press a number, which I then immediately did, but silence followed and I never got to speak to anyone.
I have bought products from the company in the past (and have successfully spoken to people there) but after 6 attempts my enthusiasm disappeared and only frustration was left.
I wanted to clarify when the Astell & Kern SP2000 DAP was going to be available as I am interested in upgrading from my existing Questyle QP2R.
Sorry guys but being completely unavailable is lousy service.

UPDATE FOLLOWING YOUR RESPONSE:

As you are now aware I was using my home BT landline but yes, I did use 141 (as I routinely do without any problem elsewhere). I have no problem at all with AdvancedMP3Players taking steps to reduce spam or nuisance calls but it must be essential that you state in bold, under the telephone numbers on your website, that 141/withheld numbers will prevent genuine customers like me from being able to speak to anyone.

2019幎6月21日
自発的なレビュヌ
Advanced MP3 Players ロゎ

Advanced MP3 Players からの回答

Hello,

Thanks for your message.

Checking our switchboard logs it is showing calls coming via a VOIP service this afternoon (most common: Skype) which are blocked due to the extremely high number of scam calls previously received. The robot voice to press a number is also implimentent by our telecoms provider to reduce autodiallers automatically connecting when calling via VOIP services with numbers logged as the source of a very high number of scam/malicious calls.

Contacting our telecoms provider, the other option that they have indicated that can result in the call being challenged with the press number key and being blocked is that if your number is set to show as withheld on Caller ID, either if set as default on your BT line or by prefixing 141 when making the call.

This does not mean we were not responsive as a company overall. Looking at your message logs through our ticket service, your message from yesterday was responded to within 4 minutes. Your message that you left today was responded to within 8 minutes.

We pride ourselves on our customer service and would be happy to assist you, but it will need to be using a method of communication that we support.

5぀星のうち2の評䟡

Super Saver Delivery is not 2-4 days it is more than a week. Be honest with your customers

Ordered a FiiO FA7 on a Saturday.
On the Monday it shows as Picking via Fulfilment Warehouse (Amazon). After 2 days I call to enquire and I am told that they will dispatch on the following day.
Dispatch did not happen on the following day and still waiting...
I know they have up to 30 days to deliver what I ordered as per the CCR but this needs to be made clear at the time of ordering.
If it was going to take a week to have it dispatched and another for delivery, I wouldn't have bought anything from them. It is annoying as I tend to try to order from small businesses and not amazon but you need to be honest with your customers.
Amazon next time....

2019幎3月27日
自発的なレビュヌ
Advanced MP3 Players ロゎ

Advanced MP3 Players からの回答

Hi there,

Thanks for your feedback. I believe I know which order this relates to (you have not provided an order number or name for me to confirm) and that you should now have your item. If you still do not, please get in touch.

If this is indeed the order I believe it is, your FA7 arrived on Thursday. Our Supersaver Delivery service is shown on our website as providing delivery within 2 - 4 working days. We as a business are not open over the weekend (our opening hours are available online), so your order was processed on the Monday. Therefore, using Monday as the initial date of processing, the item was delivered within 4 working days.

We will always endeavour to see items are delivered in a timely manner, and items that arrive late or have gone missing are treated seriously by our staff to ensure that a satisfactory resolution is reached. I am sorry that you felt that we could not provide a suitable service for yourself.

If you would like to discuss anything further, please get in touch via our website. Thanks again.

5぀星のうち5の評䟡

Outstanding customer service

Outstanding customer service. I had a pair of IT01s (that I absolutely loved) that got faulty twice within a short period of time and AMP replaced them immediately and refunded all return costs. Highly recommended!

2018幎10月5日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Bought a sound magic e10 in earphones


Bought a sound magic e10 in earphones that I had to replace twice within six months. It became faulty a third time which Advanced Np3 refused to replace.

Appalling and waste of my money.

Beware

2018幎9月27日
自発的なレビュヌ
Advanced MP3 Players ロゎ

Advanced MP3 Players からの回答

Hi,

Sorry for the experience you had dealing with our company. Soundmagic items have a one year warranty. If your third attempt to replace the item was outwith the one year period from your original purchase, this would be why it was refused, and this would have been the reason for the refusal provided to you.

If an item is within it's warranty period we will always endeavour to replace the item as quick as we can.

Please feel free to get in touch with us directly if you would like to discuss this in more detail.

5぀星のうち5の評䟡

Highly recommended!

Great shop with a wide selection and good prices. I had a particular question about placing an order from outside the UK, sales supervisor Chris was very quick to respond and helpful. Highly recommended!

2018幎3月29日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Good service, good prices. Highly recommended

I bought a pair of Westone W30s from the guys at Advanced MP3 players. They were super helpful, answering all my questions before I bought. I had an issue with the first pair of headphones, which they promptly replaced, with really quick delivery both times, good packaging and great comms. Definitely recommend.
Thanks.

2018幎1月29日
自発的なレビュヌ
Advanced MP3 Players ロゎ

Advanced MP3 Players からの回答

Hey Tom,

Thanks for the review! Enjoy your W30s.

5぀星のうち5の評䟡

Great personal service

Great personal service. Kept me updated on my pre order of a Questyle QP2R from initial ordering to dispatch. It was sent by Fedex on Tue afternoon 22nd Aug and I was expecting it on Fri. It arrived 7am Wed 23rd, post free, beat that! Everyone there I have spoken to has been very friendly and helpful and that means a lot to me. I would shop there in the future as a first choice and recommend them to anyone. Thanks.
P.S. The Questyle is awsome.

2017幎8月29日
自発的なレビュヌ
Advanced MP3 Players ロゎ

Advanced MP3 Players からの回答

Hey Graham, glad you enjoyed the service and are enjoying your player! Come back soon!

5぀星のうち5の評䟡

Thank you for the help...

Thank you for the help on the phone regarding working out the best player for my requirements. Very happy with the one I went for, music never sounded so good!

2017幎8月16日
自発的なレビュヌ
Advanced MP3 Players ロゎ

Advanced MP3 Players からの回答

Thanks Alan. If you need any further advice, you know where to come.

5぀星のうち5の評䟡

Service second to none

Service second to none. They could not have been more helpful when I mistakenly thought my MP3 palyer had a fault. I returned i to them and they checked it thoroughly. Turned out to be me at fault and not the machine but they were brilliant

2017幎8月15日
自発的なレビュヌ
Advanced MP3 Players ロゎ

Advanced MP3 Players からの回答

Thanks for the review Keith, we're always happy to help!

5぀星のうち5の評䟡

Great service

Great service, which I've used twice now. Fast delivery and company dealt directly with supplier when equipment faltered to get me new set straight away.

2017幎8月10日
自発的なレビュヌ
Advanced MP3 Players ロゎ

Advanced MP3 Players からの回答

Thank you! We hope to see you back for a third!

5぀星のうち5の評䟡

I can whole heartily recomend this 


I can whole heartily recomend this company as I ordered Friday with a delivery of Tues. Wed. of the next week when I phoned to try to upgrade the delivery to Sat. or Mon. I was told as it was at a warehouse and not in their local stores he couldn't promise anything but non the less try for me. But regardless of that it meet up with a 128 GB Micro SD for it at my local DPD delivery center and was delivered along with that and I had paid a Saturday delivery premium for that! So in a way of thanking them I ordered a Base for it, and that also arrived the next day by Special Delivery. I did pay for that but all the same need I say more?
Steve G. North London

2017幎8月9日
自発的なレビュヌ
Advanced MP3 Players ロゎ

Advanced MP3 Players からの回答

Hi Steve,

We're glad you were pleased with our service and fast delivery time. Thanks for your custom!

5぀星のうち5の評䟡

Always excellent service

Always excellent service. A company staffed by people who understand the principle of 'right first time'.

2017幎8月7日
自発的なレビュヌ
Advanced MP3 Players ロゎ

Advanced MP3 Players からの回答

Hi Walter,

Thank you for your review. We're glad you enjoyed your experience dealing with us and hope to see you back soon!

5぀星のうち5の評䟡

Fast delivery

I ordered a player in the morning and had an email saying it had shipped the same afternoon. would buy from here again

2017幎8月4日
自発的なレビュヌ
Advanced MP3 Players ロゎ

Advanced MP3 Players からの回答

Hi Nicki,

So you know for the future, any orders placed before 1pm on a weekday will be processed the same day!

Thank you for your review. We are glad you enjoyed your shopping experience with Advanced MP3 Players!

5぀星のうち5の評䟡

Hi-Res Audio specialists - and it shows

Expertise with niche products is unmatched - the best place to find the latest Hi Res Audio players, so the first stop for me. Great advice when selecting a player to use, plus backup when I had initial questions on receipt. Would support again.

2017幎7月28日
自発的なレビュヌ
Advanced MP3 Players ロゎ

Advanced MP3 Players からの回答

Hi Malcolm,

Thank you for your review. We are glad you enjoyed your shopping experience with Advanced MP3 Players!

5぀星のうち1の評䟡

Faulty product x 2

Having bought a pair of headphones that became distorted and faulty after a couple of uses, I returned them and they were 'replaced' efficiently. Second pair arrived and soon broke with same fault (leading me to assume it was the same pair that had been patched up to survive warranty period), contacted to advise and was told that my warranty period had now expired and nothing more they can do. When buying a pair of headphones you expect to hear music through them, the same way that when buying a fridge you expect it to keep food cold, if you can't meet the customers basic expectations then don't sell the product. Would not buy from here again.

2017幎3月15日
自発的なレビュヌ
Advanced MP3 Players ロゎ

Advanced MP3 Players からの回答

Hi Phil,

Firstly, I would like to apologise for the incredibly belated response to this review, we didn't get a notification for your review and missed our opportunity to address your concerns at the time.

I'm sorry that you had an unpleasant experience related to not one but two orders of the same product purchased through us. I would like to assure you that we never repair earphones and the replacement you received was a brand new set shipped from our Amazon Fulfilment Warehouse and would have come in sealed packaging.

The warranty is provided by the manufacturer, starts from the date of the original purchase, and lasts for as long as the manufacturer stipulates. In your case, this was one year. I do sympathise with the unusual circumstances related to you receiving two items that failed, but we are tied to the warranty stipulations provided by the manufacturers we range.

Your experience was rare and unfortunate, we always aim to stock products that are as sturdy as possible however unfortunately earphones do sometimes fail due to the strains and stressed placed on them. If you would like to discuss this matter further, please feel free to email us and we will try to resolve your grievances the best we can. Hopefully you'll consider giving us another chance.

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報