Ark Wildlife Limited レビュー 

173
•
TrustScore 5段階評価の4

4.2

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち3の評価

The feeder is well made and keeps squirrels out, and also hopefully parakeets, although time will tell. It's easy to dismantle and reassemble for cleaning, BUT DO NOT UNSCREW THE SCREW THROUGH THE B... もっと見る

5つ星のうち5の評価

We feathered friends were not too pleased yesterday morning with "her indoors" only partially filling the peanut feeders. She clearly understood our concerns and ordered more supplies at 1245h and... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I've been ordering regularly from Ark Wildlife for over a year. We have squirrels, birds and hedgehogs visiting our garden and it's no exaggeration to say that they love AW food and rarely, if ever,... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

What's happened to you, Ark? I've been a faithful customer for a number of years, regularly spending over a hundred pounds at a time. Last month I bought 26 kilos of classic sunflower hearts for £36 -... もっと見る

企業情報

  1. 家畜飼料販売業者
  2. ・
  3. 鳥専門店

当該企業による記述

We’re here to help you turn your British garden into a place where nature can thrive. From a small pot to a large plot, it’s our job to give you the right tools to make the most of your garden and its inhabitants.


連絡先

4.2

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

173件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 75%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.2

すべてのレビュー

(173)

過去12か月のレビュー数: 12件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

I recently ordered some wildlife food…

I recently ordered some wildlife food from this company, unfortunately one items was missing and then replaced firstly with a smaller quantity but today the correct item ordered arrived.

I am the sort of person who hates companies that mess you around, give you poor services and finally sell you something that's fails within 12 months and do nothing about it. In this case it was the total opposite response, Clair from the company addressed the issue promptly, professionally and did sort the issue at their cost. We all have bad days, it's not the end of the world but when a company sorts the issue this quickly the deserve top marks. Many thanks for for everything and I will order again in the future.

2026年7月30日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Thought l would order the hedgehog…

Thought l would order the hedgehog food from this company.
First box arrived with one of the two bags split and the contents wet.
Contacted customer service, sending the photographs. They were excellent in their response and had a replacement the next day.
*However the replacement was sent in an unsealed bag and the contents were once again in the box.
The second box was spit and some of the contents lost...at least it was not damp.
Telephoned and sent email, again with photographs .

I shall not be order again from this concern as their packing and distribution is appalling.
Once is forgivable , second is not.

2026年5月27日
自発的なレビュー
Ark Wildlife Limited ロゴ

Ark Wildlife Limited からの回答

Thank you for taking the time to leave your feedback.

Firstly, we would like to sincerely apologise for the issues you experienced with both your original order and the replacement. We completely agree that we let you down on both occasions, and we fully understand your frustration.

While we were pleased to be able to respond quickly and arrange a replacement after the first damaged delivery, there is no excuse for the replacement also arriving in an unsatisfactory condition. We appreciate that having the same issue occur twice has understandably affected your confidence in our packing and distribution process.

We are grateful that you highlighted the excellent service you received from our customer service team, but we recognise that prompt responses do not make up for the inconvenience and disappointment caused by receiving damaged products on two separate occasions.

Your feedback has been shared with our warehouse and dispatch teams so that we can investigate what went wrong and take steps to prevent similar incidents from happening again.

We are genuinely sorry that your experience has led you to decide not to order from us again, but we do appreciate you bringing these issues to our attention.

5つ星のうち5の評価

Fantastic company

Ordering, pricing and postage is fantastic! Quality of hedgehog food and bird food is brilliant! We have a family of hedgehogs who love the food and the past few years we have had no baby birds but since feeding the birds with the summer mix we have had a rise in baby birds!!

2026年5月14日
自発的なレビュー
Ark Wildlife Limited ロゴ

Ark Wildlife Limited からの回答

Thank you for taking the time to leave such wonderful feedback.

We're delighted to hear that you've found our ordering process, pricing, and delivery service to be fantastic, and that both our hedgehog food and bird food have met your expectations.

It's especially rewarding to hear that your resident hedgehog family is enjoying the food, and how exciting that you've seen an increase in baby birds since feeding our Summer Mix! While many factors influence breeding success, it's lovely to know that your garden is providing a welcoming environment and valuable food source for local birds.

Thank you again for your support, and we hope you continue to enjoy many more visits from your hedgehogs and garden birds.

5つ星のうち5の評価

Just received my hedgehog feeding…

Just received my hedgehog feeding station and l’m absolutely delighted. So well made and next day delivery.
And to top it all I had a visit from a hedgehog the same night fantastic.

2026年3月12日
自発的なレビュー
Ark Wildlife Limited ロゴ

Ark Wildlife Limited からの回答

Thank you so much for your lovely feedback.

We're delighted to hear that you're pleased with your hedgehog feeding station and that it arrived promptly. It's always wonderful to know that our customers are happy with the quality of our products.

What makes your message even more special is hearing that you had a hedgehog visit on the very first night! That's fantastic news and hopefully the start of many more visits from your prickly garden guest.

Thank you again for taking the time to share your experience. We wish you many enjoyable wildlife sightings in the future.

5つ星のうち5の評価

Great customer service

I ordered a couple of woodstone boxes which were several pounds cheaper here than on other sites. The order was quick and I was updated about delivery time. One of the boxes came broken and after letting Ark know this on live chat I was immediately called with an update that a new box was out that day for me. I had a second issue with a box and this was rectified too. There is no blame on Ark's part about the damage, it is a delivery issue but the service received was 10/10 and I would recommend Ark Wildlife to others.

2026年2月5日
自発的なレビュー
Ark Wildlife Limited ロゴ

Ark Wildlife Limited からの回答

Thank you so much for your kind words and for taking the time to share your experience! We’re delighted to hear that our team was able to resolve the issues quickly and keep you updated throughout.

We really appreciate your understanding regarding the delivery damage, unfortunately, it’s sometimes out of our hands, but it’s great to know that the replacement process met your expectations. Your recommendation means a lot to us.

Thanks again for choosing Ark Wildlife.

5つ星のうち2の評価

Ark Wildlife has some good elements but the dry Fox food is not for My Foxes

Ark Wildlife I'm sure has many good items for sale but on this occasion the biscuit Fox food I purchased has not been a success. A waste of money and I believe it is my fault because I should have purchased a small bag to trial first. I bought 10kg in the mistaken confidence from the description that it was appetising for foxes.It is not. I should have read another customers feedback on the website first in which he says that in his experience the foxes wouldn't eat it. I have no alternative but to throw it away. It was left night after night and my trailcam shows the foxes (very skinny) smelling it and walking away. I believed they would eat it if hungry but it's still there in the morning attracting seagulls! I emailed for advice from Ark but the reply offered the explanation : "usually indicates that they are accessing another food source elsewhere. While this may seem illogical when they appear very thin, unfortunately we cannot encourage or force wildlife to eat a particular food simply because it is provided.

Regarding your comment about how skinny and unwell the foxes look, it is very likely that they are suffering from mange. Mange is sadly quite common in foxes and can cause severe weight loss, lethargy, and a general unwell appearance. Foxes affected by mange often avoid food altogether, regardless of how nutritious or appealing it is.". This explanation offered by Ark might be an explanation but for the fact I have since offered raw chicken wings and raw chicken and they have eaten the lot. So avoiding food due to mange has not been the issue. I think it's just the type of food offered. On this occasion I really have to come to the conclusion that I don't believe my foxes are happy eating the biscuits food and it will be binned.

2026年1月8日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Excellent service

Brilliant service from Ark Wildlife. The item I wanted was out of stock, so I emailed them and received a reply super quick to say the product would be in stock within 2 days. As soon as it came back into stock, I ordered two Ice-free for my foxes water dishes, and it was delivered the very next day. I couldn't have asked for better service than that. Highly recommended.

2026年1月7日
自発的なレビュー
Ark Wildlife Limited ロゴ

Ark Wildlife Limited からの回答

Thank you so much for taking the time to leave such a lovely review.

We’re really pleased to hear that you found our communication helpful and that we were able to keep you updated on the stock availability. It’s great to know everything went smoothly once the item was back in stock and that your order arrived the very next day.

Thank you again for your recommendation and support.

5つ星のうち1の評価

I would give it no stars

I would give it no stars. This company sell things at over inflated prices. Spend a fortune on seed feeders that do not deter squirrels. Cages that do not deter starlings. And so called winter warmer bird food that they would not eat. Also they purport to give you a discount, Having bought products 3 times have never been offered any discount. They just exploit peoples love of nature and make money. Avoid them. My birds loved HB bird seed and suet pellets at less than half these idiots are charging.

2025年12月4日
自発的なレビュー
Ark Wildlife Limited ロゴ

Ark Wildlife Limited からの回答

Thank you for your feedback. We can confirm that you have been refunded for the item you deemed faulty as part of our quality promise.

Regarding the Ground Feeder Cages, the product page states that they are not 100% effective at excluding Starlings. We always aim to provide clear information so customers can make informed choices.

We do not exploit our customers, and after checking our records, we can see that you have received numerous emails containing exclusive discount codes, dating back to June 2025, and our prices reflect the quality of ingredients and materials used. If our pricing does not meet your expectations, you are under no obligation to shop with us.

5つ星のうち5の評価

It’s the extra service that’s worth anything extra.

I originally contacted AW about replacement parts for two Ring-Pull Click Seed Feeders bought many years ago from a local Garden Centre. In the end I decided to get new Feeders instead, but added some clip-on perches that would have improved my old feeders.

What I hadn’t noticed - but Craig Skuse had - was that the new Feeders were redesigned and didn’t need the clip-on additions. This prompted Craig to call me to point this out and thus save me the extra cost.

Now, I have no idea if I could have saved a few pounds buying elsewhere. Nor do I care. It’s that kind of extra customer service that’s well worth any extra!

2025年12月23日
自発的なレビュー
Ark Wildlife Limited ロゴ

Ark Wildlife Limited からの回答

Thank you so much for your wonderful review! We’re thrilled to hear that Craig was able to help and that you appreciated the extra service. It’s always our goal to make sure our customers get exactly what they need – and to save them time and money wherever possible.

It’s great to know the new feeders worked out perfectly for you, and we really appreciate you taking the time to share your experience. Your kind words mean a lot to the team!

Happy birdwatching! 🐦

5つ星のうち5の評価

Great productsand experience

Easy ordering process. Packaged well in recyclable packaging. Excellent delivery time. Bird and butterfly barns excellently manufactured and pretty too. Purchased as a gift and I am sure they will be joyfully received.

2025年11月26日
自発的なレビュー
Ark Wildlife Limited ロゴ

Ark Wildlife Limited からの回答

Thank you so much for your wonderful review! We're delighted to hear that the ordering process was easy, the recyclable packaging met your expectations, and your delivery arrived promptly. It's great to know the bird and butterfly barns impressed you with its quality and charm. We hope the gift brings lots of joy to its recipients. Thank you for choosing us!

5つ星のうち1の評価

Very disappointed with the quality of…

Very disappointed with the quality of the winter warmer mix. In the past there have been suet pellets and other ingredients but this time it just seems to be ground sunflower hearts and very little else.

2025年11月7日
自発的なレビュー
Ark Wildlife Limited ロゴ

Ark Wildlife Limited からの回答

We’re really sorry to hear you’ve been disappointed with your recent purchase of our Winter Warmer Mix. We haven’t received any previous correspondence from you about this issue, but our team would be more than happy to investigate further. If we’re made aware of any concerns, we’ll always do our best to assist right away.

A member of our customer service team will be reaching out to you directly to look into this and ensure it’s resolved to your satisfaction. Thank you for bringing it to our attention.

5つ星のうち5の評価

Top quality product. Outstanding service.

I bought several squirrel feeders with which I hope to attract the red squirrels in the neighbourhood into my small area of woodland. The feeders are solidly constructed of top quality wood and were straightforward to position firmly on the trees. I ordered online, and the feeders were dispatched very quickly. They arrived the next day beautifully packaged. I would have no hesitation, based on my experience, in recommending Ark Wildlife.

2025年10月31日
自発的なレビュー
Ark Wildlife Limited ロゴ

Ark Wildlife Limited からの回答

Thank you so much for your wonderful feedback! We’re delighted to hear that the squirrel feeders arrived quickly and that you found them easy to position. It’s fantastic to know they’re helping attract red squirrels to your woodland.

Your recommendation means a great deal to us, and we really appreciate you taking the time to share your experience.

5つ星のうち5の評価

Great service and great value

Excellent service. Package arrive damaged. Contacted and was offered a discount. V happy. Birds also v happy with more now at my feeder. Will purchase again.

2025年8月17日
自発的なレビュー
Ark Wildlife Limited ロゴ

Ark Wildlife Limited からの回答

Thank you so much for your kind review! We’re really pleased to hear that our team could resolve the issue quickly for you and that you’re happy with the outcome. It’s wonderful to know the birds are happy, that’s exactly what we love to hear. We look forward to welcoming you back again soon!

Kind regards,
The Ark Wildlife Team.

5つ星のうち5の評価

Squirrel's Delight - a 5 star level service

Squirrel's Delight - a 5 star level service - super fast ordering, great products and excellent packaging.

For some years now I have been ordering squirrel foods from this company and the service has been excellent, often with next day deliveries even on late afternoon orders. Packaging is excellent, food quality also, and they have a wide variety of products. Feeding squirrels with a garden adjoining woods is not a cheap enterprise so you may as well get the best supplier for your money. You'd be 'nuts' not to. This stuff is top drawer and consistent.

2025年9月7日
自発的なレビュー
Ark Wildlife Limited ロゴ

Ark Wildlife Limited からの回答

Thank you so much for your wonderful review and for being a loyal customer over the years. We’re delighted to hear that you’ve consistently enjoyed our service, food quality, and product range. It’s great to know the squirrels are well-fed and thriving thanks to your efforts.

We truly appreciate your continued support and look forward to keeping both you and your woodland visitors happy for many years to come.

Kind regards,
The Ark Wildlife Team

5つ星のうち4の評価

Amendment to my Hedgehog food Review

Since creating the earlier review I have found out from experts that the peanuts and sunflowers in the Insectivore mix are likely to cause Metabolic Bone Disease in Hedgehogs. Apparently they contain too much Phosphorous and block calcium absorption, causing MBD which is something like osteoporosis. It is on the increase apparently. Ark do mention this in their detail about the Ark Hedgehog Food Original which is formulated to avoid this. Shame they mention the Insectivore Food as being suitable for birds and hedgehogs... It should not be given to Hedgehogs at all. It is too good to waste so I will put the remaining feed I bought on the birdtable and make sure I buy the Ark Hedgehog Food Original instead.

2025年8月18日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

You get what you pay for. Buy wise, buy the best.

As a new customer who has been disappointed with the overall quality of bird seed from the usual Google responders, I decided that the bigger suppliers were all buying from the same distributors and that, to be satisfied I would have to pay more per kg. Hence I turned to Ark Wildlife I bought the Classic Sunflower Seeds (£2 per kg) and have now formed an opinion.

The birds love these Seeds and have returned in numbers that I haven't seen since before the Ukrainian war. There is evidence of 'mess', though it is tiny compared to the piles of discarded seed from my previous supplier's.

I aim to keep my annual budget at present levels, and therefore that will require me to reduce the number of feeders from 6 to 4 ..Squirrel Buster Plus feeders.

I will be watching the 'mess' factor very carefully, but at present it is within my level of expectation/acceptance.

I am delighted with this product and would thoroughly recommend Ark Wildlife. This supplier is in a different league to the others that I have used.

2025年8月20日
自発的なレビュー
Ark Wildlife Limited ロゴ

Ark Wildlife Limited からの回答

Thank you so much for taking the time to share such a detailed review of your experience as a new customer. We’re delighted to hear that the birds are enjoying our Classic Sunflower Seeds and that you’re already seeing such a positive difference compared to your previous supplier.

We completely understand your focus on both quality and value, and we’re so pleased that our seed meets your expectations with far less waste. It’s wonderful to know the birds have returned to your garden in such numbers – that’s exactly the outcome we hope for.

We truly appreciate your recommendation and look forward to keeping both you and your feathered visitors happy for many seasons to come.

5つ星のうち5の評価

Excellent product and easy to feed…

Excellent product and easy to feed hedgehog. Entrance could be slightly smaller as young squirrels keep attempting entrance!

2025年8月16日
自発的なレビュー
Ark Wildlife Limited ロゴ

Ark Wildlife Limited からの回答

Thank you for taking the time to leave your feedback! We really appreciate your comments and are glad to hear you’re happy with our products.

Kind regards,
The Ark Wildlife Team.

5つ星のうち2の評価

Disappointing

I bought this as a change from my usual bird seed mix from a different company. The bird food arrived quickly, however, I, and more importantly, the birds, are not happy with it! I ordered 3Kg of the Ground and Table Mix and have it in a hanging deepish tray-type feeder.

Much of it is discarded, thrown out onto the ground, and what's left in the bottom is seed "dust", which I have to chuck away, so it has been a total waste of money.

What is even worse is that the ingredients that are discarded attract pigeons, which now congregate on my patio in large numbers!

Needless to say I shall not be buying again. I will return to the seed mix I was using before, although I fear that the pigeons will now be very difficult to get rid of!

I also ordered mealworms and sunflower hearts. Not opened these yet, but hope they are better quality than the seed mix.

Update

I emailed the company as requested, with the order number. Their reply stated that the ingredients are broken down in transport and in the feeder and: "What you’re seeing in the feeder and on the ground is quite typical for this kind of mix, and not indicative of poor quality" Sadly, I am unable to attach a picture of the amount of very fine dust-like particles, which are certainly not normal or to be expected. In my experience it is indicative of poor quality or poor packaging or both.

The rest of their email was similarly along the lines that there is nothing wrong with the product. While I was not asking or expecting a refund, it would have been nice to have had at least some sign or gesture of goodwill, but no, nothing.

It is interesting to note that at the bottom of every order confirmation is the statement: "Rest assured, your purchase is protected by our 60-day total satisfaction guarantee. If you're not completely happy with your order, we'll make it right."

The tone and content of their response makes it quite clear that this is clearly an empty guarantee.

2025年7月31日
自発的なレビュー
Ark Wildlife Limited ロゴ

Ark Wildlife Limited からの回答

Thank you for your feedback, and we're very sorry to hear you're unhappy with your recent purchase.

We understand your concerns, and we always aim to ensure our products meet the expectations of both our customers and their garden visitors. However, as we’re currently unaware of who you are and our customer service team has not received any direct contact regarding this issue, we kindly ask that you reach out to us at office@arkwildlife.co.uk so we can look into this further and assist you directly.

We’d really appreciate the opportunity to discuss this further with you and ensure your concerns are properly addressed.

5つ星のうち5の評価

My Hedgehog loves their New Bowls

My Hedgehog loves their New Bowls. 1 for Water and 2 for food supplied by you. It comes every night, makes a mess and leaves. On a couple of nights I was sitting in garden late and it brushed past my foot making me jump. The other one, I was sitting in my hanging chair and I could hear a crunching sound. I looked down and the Hedgehog was having a feast. First food, then a little drink, back to food, drink, food, drink etc, till it had enough, then scuttled off.
It’s been a pleasure to do a little bit for our Wildlife
I’ve got enough food for ages, as I bought 2 big bags from you, but will call again when I need more. Thanks
Best Regards Richard

2025年7月29日
自発的なレビュー
Ark Wildlife Limited ロゴ

Ark Wildlife Limited からの回答

Thank you so much for your heartwarming review!

We’re absolutely delighted to hear how much your hedgehog is enjoying their new bowls (and the nightly feasts!). It sounds like you’ve created a perfect little dining spot for your spiky friends.

It’s wonderful to know that our products are helping support local wildlife, and even more so when we hear how much joy it brings to our customers. You’re doing a fantastic job giving your garden guests the care they need.

We’re glad you’re well stocked for now, but we’ll be here whenever you’re ready to top up again.

Thanks again for taking the time to share this with us, it means a lot.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報