A Wood Idea レビュー 

47
•
TrustScore 5段階評価の4

3.9

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

We recently purchased our flooring from Awoodidea and couldn’t be happier with the experience. After moving into our new home, we felt overwhelmed and didn’t know where to start, but having seen their... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Scam artists 3 weeks no delivery. Fobbed off with excuses. Told an extra 7-10 days to get my money back. Going to be posting screenshot of emails on their Facebook page to warn others of their dirt... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

The quality of the doors, advice and measuring from Andy was outstanding. The fitting team, Joe and Graham, were excellent. They fitted the doors efficiently and they were extremely clean and tidy.... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Friendly, polite and helpful staff. Trustworthy, transparent pricing, good range and competitive pricing for the quality of work at this end of the market. A significant amount of work had to be car... もっと見る

企業情報

  1. ドア専門店

当該企業による記述

A Wood Idea offers the very best in doors, floors and staircases for your home or business, all at affordable prices. We're a family owned and run business and we're committed to providing excellent customer service every step of the way - from initial product questions while you're browsing in-store or online through to fitting the finished product in your home.


連絡先

3.9

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

47件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 66%に回答しています

通常48時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.9

すべてのレビュー

(47)

過去12か月のレビュー数: 15件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Excellent service

As I was so happy with my previous purchase I had no hesitation in using them again. I am so pleased with new herringbone flooring. Had a lovely man called Ron, supplied by this company, come and fit it in my hallway and it looks fantastic. Everything tidied away nicely afterwards as if he hadn't even been there.
The staff in shop and Iain, who came to measure for me, were very helpful.
As a lady of mature years living alone, it is wonderful to find a company who I feel I can trust and do exactly what they promise.
Thank you.

2024年10月2日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

1st rate company

This was my first time using A Wood Idea and I will certainty be back. It is rare to find a company these days who are so helpful and on the ball in terms of customer service. Sara our Customer Service Advisor was amazing from start to finish. She assisted me to navigate my order for doors of various different sizes and we were delighted with the quality of our final choice. I would highly recommend this company for choice of doors, quality, value for money and excellent team work.

2024年10月14日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Wonderful Service!

Second time using this company, first for flooring and now for a house full of interior doors during our house renovation.

They provide high quality merchandise, the oak doors are beautiful!
And their staff are knowledgeable and helpful, they even stored our doors when they arrived as we weren’t quite ready for them, wonderful service!

2024年7月25日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Check your door is in stock

The doors are great but it took a month for my size to arrive as they had no stock. I only found out after the point of sale when I chased for a delivery update. I had to chase a further four times for delivery updates, which was very frustrating as the
A Wood Ideas website was never updated to show the door as out of stock. I pointed this out to them as I think buyers should know if something is in or out of stock, but it wasn’t updated.
Despite complaining I have received no follow up or any meaningful feedback on their customer service. 5 star doors but 2 star service.

2024年7月17日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Scam artists 3 weeks no delivery

Scam artists 3 weeks no delivery. Fobbed off with excuses. Told an extra 7-10 days to get my money back. Going to be posting screenshot of emails on their Facebook page to warn others of their dirty tricks.

"(via email because, as mentioned, you gave us the wrong phone number)"
Copy & pasted from a mobile phone into your website. Nice try. Liar.

2024年4月19日
自発的なレビュー
A Wood Idea ロゴ

A Wood Idea からの回答

Hi Mark, sorry to hear you feel scammed. As was explained to you across multiple emails the initial delay was due to items being out of stock. When the items came back into stock, our supplier attempted to contact you to arrange delivery but the telephone number you had supplied us was incorrect - hence a further delay.

When we informed you of the above (via email because, as mentioned, you gave us the wrong phone number) you then insisted you wanted a refund as opposed to a rearranged delivery slot, which we were happy to do for you.

We processed the refund the same day but the funds take up to 7-10 days to be processed by the bank (not us).
A full refund despite your error - hardly a scam or a dirty trick.

5つ星のうち1の評価

Totally inflexible way of business

Totally not flexible way of business, I ordered a door for my client, unfortunately my telephone copied my address as shipment address, I wanted just change the shipment address so the only way is cancel the order before, pay second time for the item and wait for refund. I don't want to freeze my money. Even I wrote after unclear communication email so please cancel the old order and change the shipment address I didn't get any back answer if it's done or not, so I asked today about a new order number and date of delivery and Mr Mark at least answered that theirs policy of credit company??? I didn't take any credit with you Mister and paid whole amount, so theirs credit policy doesn't let him change anything. First time in whole my long life I met such inflexible and incompetence way of business and giving back information. Don't recommend at all.

2024年4月4日
自発的なレビュー
A Wood Idea ロゴ

A Wood Idea からの回答

Hi Magdalena, thanks for your review and we're sorry to hear you've been left so frustrated. We can understand why our policy in regards to a change of delivery address has caused this frustration however we have this policy in place in order to help protect both ourselves and our customers against fraudulent transactions.
We believe there may have been some crossed wires during your conversation with Mark - he was trying to communicate that he had raised a credit (aka a refund) for your account / order, not that we are in any way a credit company.

5つ星のうち5の評価

Excellent Service

Ordered items from A Wood Idea which are very competitive in terms of prices and after a time, had to contact them as they hadn't been delivered. They checked and found that DPD still had the parcel. The company immediate dispatched replacement items without question and I received them within two days. A special thanks to Andy who investigated and resolved the issue. There are many companies out there but very few offer such good customer care - thanks!

2024年3月2日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

If only all businesses were this good

Having experienced the highs and lows of a large extension with some nightmare experiences what a relief it was to deal with a business that is customer focused, sells outstanding quality products and produces excellent results . We got 10 beautiful pre finished mexicano doors and had a bespoke oak and glass balustrade staircase fitted by their carpenter Marc who completed it with the ultimate expertise.
Also the service involved using their French Polisher and they also did a magnificent job. This was all coordinated by Andy who was very helpful to make this a stress free experience. I thoroughly recommend this company.

2024年2月5日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Love my new door

Absolutely over the moon with my new door. Customised to exactly how I wanted and it was fit on a day that was convenient for me. The fitters were absolutely great too, really friendly with my son, kept me updated with progress, I’d say left no mess but in fact it was cleaner than they arrived. A great experience and will definitely be back.

2023年8月23日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Business as it should be done.

Business as it should be done.
Very helpful with all my questions and very professional and polite.
Products turned up as promised and on time . All equipment packed well and as ordered.
First time dealt with this company and very impressed.

2023年8月10日
自発的なレビュー
A Wood Idea ロゴ

A Wood Idea からの回答

Thanks so much for your review, Eric. We're happy we could help!

5つ星のうち5の評価

Fab flooring

We have used this company on a couple of occasions and have nothing but praise for the service we have received each time.
Iain also sorted out someone to fit the flooring for us as well advising on the best flooring for our garden room.
Highly recommend

2023年6月19日
自発的なレビュー
A Wood Idea ロゴ

A Wood Idea からの回答

Thanks for taking the time to leave a review, Janice. We're so glad you're happy with the product and with the service - enjoy relaxing in your garden room!

5つ星のうち5の評価

Highly recommend

Highly recommended both for the fantastic service we have received and the excellent quality of the doors we purchased. Andy was so helpful with his advice on the actual doors and also the door handles. Nothing was too much trouble 😀

2023年3月8日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Good Experience

Order was raised for a large amount of 12mm thick oak laminate flooring. It was delivered promptly and looks quality. Can't wait to get it down.

2023年3月23日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Ground floor vinyl flooring

Vinyl flooring provided for the entire ground floor of our house. Andy was really helpful with advice on how best to fit the floor and we're really pleased with the quality of the end result. Communication was excellent from choosing the flooring through to completion of fitting. Will definitely use A Wood Idea again.

2023年3月17日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Mark the fitter was exceptiona;

The overall result is outstanding.
From start to the finish of the project was exceptional and I would certainly recommend the whole team and products they have offer.
Certainly be using again

2023年3月29日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Great service from start to finish

Friendly, polite and helpful staff. Trustworthy, transparent pricing, good range and competitive pricing for the quality of work at this end of the market. A significant amount of work had to be carried out due to the size/nature of the project so we had the joiner 'camped out' at our home for a week. He couldn't have bene more respectful, quiet, tidy and helpful if he had tried. A real pleasure to deal with a decent company in this day and age.

2023年2月6日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報