Bathroom TV レビュー 

254
•
TrustScore 5段階評価の5

4.8

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Beautiful TV and outstanding customer service! The TV is absolutely beautiful and exactly as described. It looks fantastic in our bathroom and we’re really pleased with it. After a few months,... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Just received my bathroom TV. Looks excellent. Delivery was excellent as promised within 2 days of order. As its going into my new house I haven't installed it yet. I needed sizes before wall was til... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Received my TV early after enquiry and I installed the Amazon Fire Stick and set it up in the living room before installing it in the bathroom, which needed some work to accommodate the power supply.... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Ordered a 19" Smart Mirror TV, I called beforehand to ask a couple of questions before placing the order and spoke to someone who was able to answer every question I had which was great. Item... もっと見る

企業情報

  1. テレビ販売店

さまざまな外部ソースから提供された情報

We are a growing company which prides itself on our impeccable customer service and an affordable range of elite products that are usually found at the higher end of the market.

当該企業による記述

2 Year Warranty
We believe in the high quality of our product, which is why we offer a two year warranty to our customers with the option to purchase a third. You will find most of our competitors will only offer one year, so all the more reason to buy from us!
14 Day Guarantee
From the day you buy your WaterVue Bathroom TV, you are welcome to return it if there is a fault or you are just not satisfied with your purchase. You can also choose to take a full refund or have a replacement shipped out to you.
Affordability
We aim to provide our customers with a high quality range of products and an exceptional standard of customer service, all at an affordable price.

連絡先

4.8

優良

TrustScore 5段階評価の5

254件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.8

すべてのレビュー

(254)

過去12か月のレビュー数: 10件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

You sent me a faulty TV and are not…

You sent me a faulty TV and are not giving any service on how to repair it. I have spent £100 on a local electrician who cannot fix it and now I am stuck with a hole in my wall and non-functional TV.

The message on the TV is the browser needs updating. This is a dated TV which is non-functional and should not be sold.

Don't waste your money on this product.

2023年9月22日
Bathroom TV ロゴ

Bathroom TV からの回答

Hello Lisa

We are disappointed to read your review, as we have tried hard to identify and resolve the problem you are experiencing, including the supply of some detailed instructions and troubleshooting videos. Regrettably, it seems you were unable to resolve the issue, so we have already supplied an alternative operating system at our cost to allow you to use your Bathroom TV. Since then we have had no response from you. If you are still experiencing difficulties with your TV please contact our UK service centre on 01777322003 or email customer-service@bathroomtv.co.uk to arrange further help or if necessary a warranty repair.

5つ星のうち5の評価

Tv remote

Now i have ordered correct remote with the help of Bathroom TV, all is working well.

2023年9月15日
Bathroom TV ロゴ

Bathroom TV からの回答

Hello

as there are 2 different remotes you have ordered the wrong one, we are in the process of sending the correct remote out which should be with you in the next 2 working days.

5つ星のうち2の評価

We have not received the item or had…

We have not received the item or had any indication when we might. This is the 3rd TV I've bought from you.
Regards
Jim

2023年7月10日
Bathroom TV ロゴ

Bathroom TV からの回答

Dear James,

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We have tried to reach out to you in regards to the delivery of your order,
Upon receiving your review, we investigated the matter and checked the tracking details. According to the information, APC have tried to deliver to you multiple times and have left text and emails with calling card to inform you of the attempts, it appears that the order has now indeed been delivered to you with proof of delivery.

We have emailed you so please feel free to contact our customer support team, and we can discuss this further.

Kind regards

Customer service team

5つ星のうち5の評価

My experience

Overview of the whole experience with this company. So I ordered on my mobile phone it is was one of these sites that my phone seems to auto populate at checkout with so address and card all done for me. Very smooth. Unit was delivered in 2 days on a free delivery service I guess free delivery is pretty normal these days. Unit was very well packaged in a box and an outer box. I cant comment on how easy it was to install but my builder didn’t complain. The product looks slick once installed as it pretty much flush to the tiles and the black finish goes really well with my bathroom and looks a high quality black glass material. In terms of the product performance the aspect that stands out to me the most is the sound quality is excellent from the hidden speakers inside the unit and picture quality is crystal clear. I mainly watch Netflix in the bath. I love spending time in the bath now its my own time and space away from the kids and husband where I have control of the remote ha.

2023年6月30日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

My favourite purchase

Great quality, speedy service and absolutely love the product. Had an issue with setting up Netflix and the customer care team were very helpful.

2023年2月8日
5つ星のうち5の評価

Thank heavens for spare parts

Had to buy a replacement power supply for my bathroom TV. Thankfully the part is readily available without having to shell out for a whole new television!
Delivered in good time and my telly is back working again. Whew!

2022年12月28日
Bathroom TV ロゴ

Bathroom TV からの回答

Thank you for reaching out to us and sharing your positive experience with our company. We are thrilled to hear that you found a suitable replacement power supply for your bathroom TV without the need to purchase an entirely new television.

As a UK-based company, we have a UK based service centre ready to supply spares or make repairs for both out-of-warranty and in-warranty bathroom Tvs. Our aim is to offer convenient solutions to our customers, ensuring that they can maximise their enjoyment their Bathroom tv.

We take pride in our commitment to customer satisfaction, and we are pleased to know that the replacement power supply was delivered to you in good time. Our efficient delivery process ensures that you receive your items promptly, minimizing any inconvenience caused by the faulty component.

Moreover, we understand the importance of reliability and longevity when it comes to our bathroom tvs. That's why we hold parts for up to 5 years, ensuring that we can continue to support our customers even with older TVs.

We greatly appreciate your feedback and are delighted that your bathroom TV is now back in working order. If you ever require further assistance, please don't hesitate to reach out to us. Our dedicated team is always here to help

5つ星のうち1の評価

Avoid this company

Avoid this company. If you provide an honest review on Trustpilot that it does not like, it asks you to remove it. In the event that you decline that request, it attempts to block the review, which is disgraceful. The technology of the televisions is dated, putting it mildly, and the after sales of the company is appalling.

2023年2月1日
自発的なレビュー
Bathroom TV ロゴ

Bathroom TV からの回答

Our Uk based customer service team are on hand Monday – Friday 9.00 – 4..30 daily to answer any customer queries by phone on 01777322003 or by email on customer-service@bathroomtv.co.uk , We take seriously all customer feedback, and we constantly review our product and service to deliver the best customer experience, This sometimes requires us to contact Trustpilot for assistance in identifying a customer and understanding their experience.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報