Banner for Bosch Professional Power Tools UK

Bosch Professional Power Tools UK レビュヌ 

230
•
TrustScore 5段階評䟡の1.5

1.4

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

Every bosch power tool including a very expensive robot mower has packed up within a couple years. The quality of boschs products has plummeted in recent years and I now stay well away from the marque... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

Thema Erneuter Defekt Bosch E-Bike-Akku – Case 30 99 73 62 Der erste Bosch-Akku wurde damals aus Kulanz ausgetauscht. Nun ist auch der zweite Akku bereits wieder defekt – und das nach einer Nutzu... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

I bought a pair of their battery Secaters which went faulty and was still in 12mth warranty period after being repaired before. So I did everything they asked and returned with ALL paperwork and even... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

Bosch Pro Spare Parts unobtainable. Needed a small part for a bosch crown stapler 18v system, found it easily on the website, that was a over a year ago, it wasn't in stock and hasn't been since. Eve... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. 工具メヌカヌ
  2. ・
  3. 工具修理店
  4. 工具店
  5. 補造業者
  6. 造園甚品店
  7. 道具小屋

圓該䌁業による蚘述

Bosch Power Tools is one of the world’s leading producers of power tools, outdoor garden tools, accessories and measuring technology devices. Innovation and quality is at the heart of what we do. Innovative technology, such as BITURBO, X-LOCK, EXPERT, Green Laser Technology, and more, set new standards for performance, quality and ease of use, to guarantee professional results in all trades and applications. Developed with the user in mind, Bosch Professional power tools aim to make work easier better and safer. Whilst also being reliable, robust and meet the highest quality requirements.


連絡先

1.4

ひどい

TrustScore 5段階評䟡の1.5

230件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

Trustpilot では、本物の人間によるコンテンツに重きを眮いおいたす。ただし、この䌁業は返信原皿の䜜成に圹立぀ AI 支揎ツヌルにもアクセスするこずができたす。

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

1.4

すべおのレビュヌ

(230)

過去12か月のレビュヌ数: 23ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

J'ai envoyé 2 outils en SAV pour des


J'ai envoyé 2 outils en SAV pour des défauts mineurs ( meuleuse qui se mettait en sécurité parfois et laser avec recalibrage léger à effectué ) . Les 2 fois le SAV BOSCH m'a dit que l'outil était foutu et qu'il fallait le mettre au recyclage , à moins de payer une fortune ( 70 % du prix neuf ) . Et impossible de récupérer son outil dans le même état car il propose de vous le renvoyer démonté ( ce qui est pratique pour un laser ... ) . Tout simplement des voleurs avec une politique malhonnête . Je l'ai fait la 2Úme fois pour mon laser parce que je n'avais pas le choix mais je compte leur faire une mauvaise pub à tous les collÚgues artisans que je connais .
Et malgrÚ le fait que j'ai + de 5000€ de matos BOSCH PRO , je vais faire une transition progressive pour une autre marque pro . Marre de donner de l'argent à des voleurs .

2025幎12月3日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Bosch indego m700 💩

Déjà plusieurs retours SAV pendant la garantie à cause de pannes répétées. Dernier souci : un mauvais remontage de la base par le SAV, résultat → pluie sur la carte électronique.
Bosch reconnaît l’erreur et accepte de prendre cette carte en charge
 mais bloque le retour de mon robot tant que je ne paie pas 400 € pour d’autres réparations alors qu’il fonctionnait "bien"avant (mis à part les petits soucis classiques : retour manuel à la base, sorties de zone, roues qui patinent, etc.).
Depuis cet été, j’échange sans fin avec le SAV, aucune solution, et maintenant plus de réponse du tout, même aprÚs avoir demandé à parler à un supérieur.
Marque à fuir, SAV incompétent et abusif, on se retrouve avec un robot coincé chez eux sans possibilité de le récupérer sans payer un supplément injustifié.

2025幎8月1日
自発的なレビュヌ
Bosch Professional Power Tools UK ロゎ

Bosch Professional Power Tools UK からの回答

Hi,
Thanks for getting in contact with Bosch, we apologise to the issues you've been having with your tools and the customer service team.

Unfortunately, this page is for the Bosch Professional UK power tools team, I would recommend you use the contact page on the Bosch France website where you'll be able to contact the relevant team in France who will be happy to help.

Sorry we can't be more help.

Regards
Bosch Professional UK

5぀星のうち1の評䟡

Erg onwelwillend

Er onwelwillend. Komen niet met een oplossing en geven aan ook geen onderdelen te kunnen sturen.
4x zelfde onderdeel van reciprozaag stuk en geen coulance of medewerking. Ik stap over naar een ander merk.

2025幎9月30日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

No invoice and terrible service

I made some purchases from the bosch website on 30JUN25. I was awaiting an invoice which NEVER turned up. I required this as I needed to return one of the items I received. I made many phone calls to the departments to no avail apart from one individual who stated Bosch does not send out invoices now??? Despite all my calls no invoice.
I had one Bosch contact who helped me a great deal so I contacted him on 03SEP25. Yes still no invoice. Just decided to look at their reviews on Trustpilot. Amazing and I wondered why I was getting nowhere!
I was to receive a call/email from someone called Gavin. I spoke to him as I had found my delivery note for the products I ordered on 30JUN25. I was able to give him the appropriate details of the product I needed to return and asked/told him to contact the appropriate department to send me the returns label so I could return the product.
Weeks later and NOTHING. On the 18SEP25 I contacted Gavin as nothing has been received that was requested when I originally spoke to him. It was abundantly clear that he could not be bothered at all to what I had stated to him yet he states in his email, I know you did mention you had trouble writing emails and using a keyboard so if you need us to do this for you, please let me know and we will then start this for you. I had already stated what I requested and clearly ignored.
To add insult to injury he then deliberately ignored how my name was spelt and deliberately put his own version on the email.
I am proud of my name and do not tolerate rude, ill mannered and disrespectful individuals who cannot read English and show their illiteracy. He was rebuked in my follow up email and he could not even be bothered to apologise at all. I will require a written apology, in the post, so in future you may show Bosch customers a modicum of respect and take note of what is required and don’t just fire off an email ignoring what was required in the first place.

2025幎9月22日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Bosch GCM305-254D mitre saw. Disappointment

purchased a new Bosch GCM305-254D mitre saw expecting a premium product. Very disappoiting product considering the premium price tag. I have an older version there is no comparison every corner has been cut with the new product. Any main stream budget saw would be comparable and almost a third of the price.It works as it should but the quality just is not there.

2025幎8月15日
自発的なレビュヌ
Bosch Professional Power Tools UK ロゎ

Bosch Professional Power Tools UK からの回答

Thank you for sharing your feedback on your GCM305-254D miter saw. We're sorry to hear that the product quality didn't meet your expectations, especially compared to your older model. We'll share your comments with our product development team for review. Thanks for your time.

5぀星のうち1の評䟡

I found customer services rude and


I found customer services rude and arrogant, I have taken my business elsewhere

2025幎3月3日
自発的なレビュヌ
Bosch Professional Power Tools UK ロゎ

Bosch Professional Power Tools UK からの回答

Hi,
Thank you for taking the time to leave your review and for responding to our request for more info.
Please accept my apologies for the poor experience you received.
I have escalated this with our Customer Care Center to review your interaction and take the necessary steps to improve our customer experience in future.
Bosch Professional Power Tools UK

5぀星のうち1の評䟡

Incredibly poor service

Incredibly poor service, saw not shipped adequately protected as it was wrapped in pallet wrap on a loose pallet and no explanation from them just basically it is what it is, and now out of square (possibly due to impact). You try to contact someone and because you question things they start to come across rudely, slow service and slow at emails.

I will not be purchasing Bosch Professional tools again

2025幎8月20日
自発的なレビュヌ
Bosch Professional Power Tools UK ロゎ

Bosch Professional Power Tools UK からの回答

Hi,
Thank you for taking the time to leave us a review. We are sorry to hear you're not happy with the service you have received from our team.

We value your feedback and will pass on your comments to our Logistics and Customer Service teams.

If you contact us with a few more details we'd be happy to look into your case.

Kind regards
Bosch Power Tools UK

5぀星のうち1の評䟡

If youre a professional tradesmen avoid bosch at all costs.

Initial repair ticket created 22nd june 2025. As of 14th august still not had my tool returned and people who work at bosch dont know where it is.

Sent it for a trigger on jigsaw not working. Was told after a week or so they didnt have the part in stock it would be ordered and returned to me on the friday. This was nearly 4 weeks ago now.

Honestly if youre like me and rely on your tools to earn a living save yourself the hassle of using bosch and buy a diffirent brand. Even dewalt are quicker than these guys and they arent quick by any means !

2025幎8月14日
自発的なレビュヌ
Bosch Professional Power Tools UK ロゎ

Bosch Professional Power Tools UK からの回答

Hi,
Thank you for taking the time to leave us a review. We are sorry to hear you're not happy with the service you have received from our team.

We value your feedback and will pass on your comments to our Service Center team.

We tried requesting more details so we could look into your case, if you'd like us to do so please contact us directly and we'd be happy to look into this for you.

Kind regards
Bosch Power Tools UK

5぀星のうち1の評䟡

lost my drill

sent a drill for warranty repair over 3 weeks ago, they now have no clue where it is! when chased they send internal e-mails, seems they can't talk to each other.

2025幎7月15日
自発的なレビュヌ
Bosch Professional Power Tools UK ロゎ

Bosch Professional Power Tools UK からの回答

Hi,
Sorry to hear you've had a poor experience of our warranty repair service but thank you for providing more info for us to look into.

I've escalated with our Customer Care Center and asked them to look into this for you.

Hopefully they will be in contacted with you soon.

Bosch Professional Power Tools UK

5぀星のうち1の評䟡

Bosch ist kein QualitÀtsprodukt mehr!

Habe die Bosch Professional gbh 2-26 f, ein richtig mieses Produkt.
Eine solche Produktreihe - mit dem Namen Professional - zu versehen, grÀnzt an Betrug. Profesional ist hier aber gar nichts, vielleicht noch am ehsten, werden hier die Leute professinel getÀuscht.
Nach gerade mal zwei Löcher - 24mm - scheiterte die erste Bohrmaschine und die zweite schon beim fÌnften.

Bosch ist kein QualitÀtsprodukt mehr!

Finger weg, es ist sein Franken nicht wert!

2025幎7月12日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

GSB 120-LI Drill drop in quality

I had a GSB 120-LI Drill for years, loved it.
Eventually the brushes wore down so I replaced it like for like.
Honestly, the drop in quality is crazy! Less torque, feels cheap, speed switch selector has failed within 6 months, that on top of a DOA battery. Time to look for a different brand.

2025幎6月21日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

EnttÀuschender Bosch-Service bei Akkus, LadegerÀt & fehlender RÃŒckmeldung


Ich nutze seit Jahren Bosch Professional GerÀte, war bisher ÃŒberzeugt – doch aktuell bin ich vom Service und Umgang mit Kunden leider sehr enttÀuscht.

Zwei meiner ProCORE 18V 4.0Ah Akkus ließen sich nach einer Tiefentladung plötzlich nicht mehr laden. Die Akkus wurden stets pfleglich behandelt, selten genutzt, meist nur bis ca. 80 % geladen.

Ich habe beide eingesendet. Das Ergebnis:

Ein Akku soll fÃŒr ca. 53 € repariert werden – allerdings nur mit 1 Jahr Garantie, wÀhrend ein neuer Akku aktuell online zum gleichen Preis mit 2 Jahren Garantie erhÀltlich ist.

Der zweite Akku soll fÃŒr rund 200 € repariert werden – obwohl er ebenfalls wenig genutzt wurde. Das ist fÃŒr mich nicht nachvollziehbar.

Vorab hatte ich bereits mein GAL 18V-160 C LadegerÀt eingesendet. Dieses wurde am 20.09.2024 fÃŒr 58,44 € ersetzt, da es laut Bosch als defekt galt. Heute ist klar: Das LadegerÀt war vermutlich nie defekt, sondern die eingesendeten Akkus waren das Problem. Dennoch wurde mir das neue LadegerÀt berechnet – ohne RÃŒcksicht auf den Zusammenhang.

Hinzu kommt, dass ich seit Januar 2025 auf eine RÃŒckmeldung zur Bosch ProDeal-Aktion warte. Trotz mehrfacher E-Mails – zuletzt im April – kam keine Antwort. Am Telefon hieß es nur, die Abteilung sei ÃŒberlastet.

Ich habe alle Unterlagen eingereicht, mehrfach telefoniert, Seriennummern und Fotos geliefert – aber es fehlt an Kulanz, Transparenz und echter Hilfsbereitschaft. Es wirkt leider so, als ob man sich aus der Verantwortung zieht.

Bosch wirbt mit QualitÀt und ProfessionalitÀt – davon habe ich im Service leider zu wenig erlebt.

2025幎6月17日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

J’ai acheté un laser gll 3-80 cg avec


J’ai acheté un laser gll 3-80 cg avec option a 800euros celui ci a tenu 2 ans avec une utilisation normale, un des laser vertical ne fonctionne plus et cela sans aucune chute ou mauvais traitement, le service aprÚs vente m’a proposé la réparation a 400euros!ou 50 euros pour le le rendre en piÚces détachées.une honte pour du matériel pro, plus jamais bosch

2024幎11月13日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Absolute Ignoranz des ProDeal Supports

Absolute Ignoranz des ProDeal Supports. Ich kaufte ein GerÀt und sah dann den ProDeal: "Kaufe eine oder mehrere GerÀte ÃŒber 199€ und bekomme einen 4.0Ah Akku" . Ich kaufte das zweite GerÀt und lag in Summe Netto bei deutlich ÃŒber 200€. Ich registrierte die GerÀte und wollte die PrÀmie einlösen. Erst wÀhrend der Registrierung stellte sich heraus, dass die GerÀte am gleichen Tag gekauft worden und auf der gleichen Rechnung stehen mÃŒssen. Ich prÃŒfte, ob ich das vorher ÃŒbersehen hatte, aber die Info war nirgends zu finden.
Ich kontaktierte den Support, er meldete sich schnell und stelle komplette unnÌtze und unverstÀndliche Fragen - es schien als hÀtte man meine Mail nicht wirklich gelesen. Ich sendete erneut alle Nachweise (Rechnungen, Screenshots, Beschreibung) der irrefÌhrerenden Kommunikation. Seitdem herrscht komplette Funkstille und der Support stellt sich trotz weiterer Nachfrage tot.

Ich bin vor zwei Jahren schonmal auf das Netto-Brutto Thema reingefallen, was Bosch Professional mittlerweile besser auf der Webseite kommuniziert. Auch da war der Support absolut nutzlos und ignorant. Auch damals gab es keine Lösung, geschweige denn eine Kundenbindende Maßnahme.

Ich dachte ProDeals soll Kunden incentivieren und nicht maximal von der Marke abschrecken. Ich werde nun mein Bosch Professional Equipment zurÌckschicken und auf Manitou oder Makita umsteigen. Traurig, dass der Kundenservice und deren unfÀhige Kommunikation so gute GerÀte versauen und ein Marken-Image so beschÀdigen kann.

2025幎5月16日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Miese Tour

Ich habe bei einer Aktion von Bosch (Pro Deal) teilgenommen . Dabei bekommt man beim Kauf eines Bosch Professionell GerÀts ab einer bestimmten Summe einen Extraakku. Obwohl ich beim Preis deutlich Ìber dem Schwellenwert lag, ging ich leer aus, da nur der Nettopreis zÀhlt.
FÃŒr einen Privatkunden sind die Nettopreise im Moment der Bestellung im Internet oder in einem LadengeschÀft nicht ersichtlich. Die ganze Aktion ist ja darauf ausgelegt, dass möglichst viele Kunden in diese Falle tappen. Selbstredend werde ich in Zukunft ihre Produkte meiden. Dies sollte kein größeres Problem darstellen

2025幎5月15日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Bosch 3601HB6001Multi Tool Failure - Very Poor Service and Warranty Process

Bosch 3601HB6001Multi Tool - Product Failed while in warranty (after very little use). Tool had to be sent away for repairs taken more than 4 weeks and still don't have a functioning multi-tool. Poor warranty process, ignored requests for refund, didn't respond to emails. Worst service. Very disappointing given the amount of Bosch tools that I have. No longer a Bosch advocate. Will be changing to Milwaukee for future tool purchases.

2025幎5月15日
自発的なレビュヌ

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報