Brewuk レビュー 

103
•
TrustScore 5段階評価の2.5

2.5

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

My regular supplier was out of stock of what I needed so went online... Paid for product, got the usual automated email and waited for the dispatch confirmation, never got it. Did a bit of snooping o... もっと見る

5つ星のうち4の評価

A bit slow to dispatch order fully ( 2 weeks) due to one item being out of stock even though it was shown as in stock at time of order. I found it difficult to contact Customer Support by te... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I ordered 3 kits of my favourite Razorback IPA from Brewuk. 2 came without yeast, priming sugar or hopps. When I contacted them, they immediately sent me what I needed from their own inventory rather... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Like so many recently, I've paid immediately and haven't received my order. I ordered on 2nd April, still nothing delivered. Told I can have a refund after I've refused delivery (can't refuse a... もっと見る

企業情報


連絡先

2.5

期待以下

TrustScore 5段階評価の2.5

103件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

2.5

すべてのレビュー

(103)

過去12か月のレビュー数: 0件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち4の評価

I love BrewUK and have used them a lot…

I love BrewUK and have used them a lot over the past few years.

I have been left a little cold by a recent experience for an order that I had to cancel before dispatch and have refunded, where three of my emails were ignored over the course of 2 weeks.

I eventually received an automated refund confirmation email from their system but there was a certain lack of customer service attached to what should have been quite a straight-forward transaction.

I have spent a lot of money with this company over the years and expect more help when I get in touch with a query. Generally they are excellent and I will be putting this experience down to a blip, but it does make me wary for future orders.

2019年10月18日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Great customer service

I have ordered from Brew UK a number of times over the years but have never experienced their after sales support until this week. A grainfather controller I recently purchased appeared faulty so I opened a support call. Dan was brilliant! Liaising with Grainfather support for me and getting a new controller agreed under warranty. And all resolved and delivered to me within a week.

2019年3月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Very disappointing.

I placed an order for items they claimed were in stock. They phoned me a few days later to say that they did not, in fact, have the items, and could no longer get them, so I asked to cancel the order and they said they would refund my credit card. I had to wait almost 3 weeks before any refund was sent, but it was not for the full amount. I let them know straight away, but nearly two weeks on they have still not sent the remaining amount and are not communicating with me. Very disappointing, and I will not be using them again.

2019年1月30日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Love this company

Love this company, Great advice and service. I ordered my stuff at 2.30pm and got in 9am the next day.

2018年11月16日
自発的なレビュー
Brewuk ロゴ

Brewuk からの回答

Cheers Bob

5つ星のうち1の評価

Avoid!

We spent over £1000 at Brewuk. Returned one item worth £100 that we didn't need in the end.

Brewuk confirmed the return was received in perfect condition and we would receive a refund in 1-2 days.

A month later and we still have not received a refund. We have been given a few excuses and now we are not receiving replies to our emails.

We have had to open a dispute with PayPal.

Avoid.

EDIT: On September you said "Yes, I received it yesterday in perfect condition! I have processed the refund for you and this should take 1-2 working days for the funds to appear in your account." You clearly didn't issue the refund then as promised.

I just checked in PayPal and can again see you have failed to issue a refund. Even if you had issued it like you say it is longer than you state in your terms and conditions (30 days). You will also find that distance selling regulations state you must issue a refund within 14 days so you are also breaking these even though you state "Our cancellation, returns and refund policy is in accordance with UK distance selling regulations" in your T&Cs.

2018年10月11日
自発的なレビュー
Brewuk ロゴ

Brewuk からの回答

Hi Alan, we did receive back your unwanted item and refunded you a few days ago as per our terms and conditions.

5つ星のうち1の評価

Abysmal customer service

Waited over 2 weeks for a delivery, multiple promised delivery dates arranged direct with Brew UK were not fulfilled, and very poor customer service on all touch points.

Service levels were non-existent and despite being let down on numerous occasions the 'sorry about that' response after the fourth non-delivery from Brew UK, after this was arranged is appalling.

Further to your reply, there were 2 initial failed delivery attempts as the delivery instructions were not followed. At your suggestion and arrangement on the 3rd & 4th time, despite waiting for these on the days you put forward, the delivery never turned up & was not attempted again and you were completely disinterested in this.

2016年1月25日
自発的なレビュー
Brewuk ロゴ

Brewuk からの回答

Thank you for your review Mr Tebbutt. We are sorry that we were let down by our carrier, Parcelforce, on this occasion and we are investigating. Once we were aware of the issues you were having with delivery, we immediately tried to get the order redelivered for 4th time as the previous 3 delivery attempts by Parcelforce failed for some reason. We also tried to change address as requested but were not able to arrange this in your given time frame and we can only apologise for this. Your order has been refunded in full as requested and we are investigating the reasons for the multiple failed delivery attempts with Parcelforce.

5つ星のうち3の評価

Could be better / could be worse

i left a bit of a scathing review earlier, monday blues after the holiday season i guess.

Iv had some smooth experiences with brew uk, some not so smooth but they have always rectified / resolved any issues that have occurred professionally.

they always try and accommodate when they can even dispatching something on a next day delivery for me as i was in desperate need for it (and next day isnt a service the offer) but royal mail blooming lost it!

2015年1月5日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Exemplary Service

I was new to Home Brew and did the usual hunt around the Internet, I came across BrewUK

What set them apart for me was their attention to the customers, especially the newbies (as I was, now a novice) The forum was incredibly helpful and if I didn't find what I was looking for they were prompt to answer questions by email and now Live Chat

The true test of a company for me is
1. Would I buy from them again?
2. Would I recommend them

The answer to the first point is yes, indeed I would probably buy more often but I use the wishlist to build my order to the "free shipping" break point

On the second point, most definitely, indeed I have a friend who lives close enough to them to visit there premises. They are as impressed by their personal contact as I am with the online service.

Are they perfect?,who is? But what I have found is that they are constantly striving to get better. My first order (over a year ago (late 2012) took about 7 days to arrive, now it's closer to 3 days, good for me.

I find they also take recommendations, I originally had the plastic CO2 cartridge holder but plastic on metal does not work. I found an alternative with a metal thread, elsewhere, and suggested they stock it. They do now - brilliant

This is a company that I appreciate, they have standards of customer service and certainly I cannot fault them.

I am sure that if I have an issue with anything I purchase they will work hard to make me a happy customer.

I look forward to being a customer for a very long time

2014年2月28日
自発的なレビュー
5つ星のうち3の評価

Good grain, unreliable hop quality

Recommended for grain and yeast and a good selection of all things home brew. These being the only plus points.

Go elsewhere for your hops. About half of the hops I have purchased from Brewuk over the past few years have been significantly below the quoted AA% and so far from fresh as to be of little use for flavor or aroma. This change coincided with the move by Brewuk to vacuum packing hops they purchase in bulk.

Also worth noting that brewing equipment is priced at the top of the range available elsewhere so it serves to shop around.

My response to reply to Brewuk's reply:

''All my opinions are based on 20+ years of home brewing which is, I suspect, more than sufficient to assess the freshness and quality of purchased hops. I haven't complained to you direct, I just don't buy your hops anymore and wouldn't recommend anyone else do so.''

2014年2月11日
自発的なレビュー
Brewuk ロゴ

Brewuk からの回答

Hi there, sorry to hear that you are not happy with the quality of our hops. I believe we have also had conversations regarding this via email. The alpha content of our hops is determined by the hop merchant and each batch is marked up accordingly after being tested. We open the 5kg bales and vac them into strong foils packs which is more than adequete to maintain the freshness of the hops. This is exactly the same process as all the other vac packed hops available to the home brew market in the UK and therefore there is no reason why our products should be any different. If we did already discuss this via email around the time of this review then there was no scientific evidence provided to substantiate your claims regarding the alpha content of the provided hops. I can only assume you were determining this by taste after your brewing process. The extraction rates of small home brewing setup's can vary greatly and this can lead to lower than expected IBU being extracted during the boil which may be the cause of your low bitterness. If you have carried proper alpha acid tests which do prove the hops are lower alpha's than stated then please can you provide this along with the order details so we can investigate further. We endeavour to provide the finest home brewing ingredients available and take this very seriously.

We will refund any customer who is not happy with the quality of hops, grains and yeast without quibble and this has always been our policy.

5つ星のうち2の評価

Damaged products, slow customer service.

Received very damaged beer kits because of bad packaging (lack of packaging!).

One of the kits was for a Christmas present to get my father in law into home brewing, but I'm going to have to re-order elsewhere because it looks like someone's been playing baseball with the kit. Not exactly gift-worthy!

I contacted the company immediately to report the damage and provided pictures, initially they seemed friendly and I believed they would do something.

Greg, the director, responded and at first appeared helpful. I requested replacements be sent because the products are not in good condition and I am not satisfied with them; however that seems to be where the customer service has ended.

I've now been asked for the serial numbers from the cans to try and identify which kit is which, apparently my request to send the products back for replacement was ignored. Brilliant.

Chalking this one up to bad experience, I wont be trying these guys again but I will be warning my friends not to shop here!

2013年12月10日
自発的なレビュー
Brewuk ロゴ

Brewuk からの回答

Hi there, sorry your were disappointed with the products provided by BrewUK. We normally replace any damaged goods if the customer requests that they need replacing and this is carried out without quibble. We get very little damage generally but from time to time this can incur especially at the busy xmas period where every body, including the parcel carriers is under extreme pressure to deliver. The only incident I can recall where we requested for serial numbers is where 2 boxed kits had come out of there boxes during transit. The kits were not damaged but it was difficult to determine which silver cans went with each kit. At no time did the customer insist they were replaced as they were fine apart from that. We got the serial numbers and contacted Muntons who told us which cans went with each kit. As far as I was aware the customer was happy and the situation was resolved. We take customer service very seriously so I'm very sorry if we have not meet your expectations but this is not what would happen if products turned up damaged and the customer requested replacements.

Regards BrewUK

5つ星のうち5の評価

Top Notch

I would just like to say a big thank you to Greg and the BrewUK team
I’ve just received my order in super quick time and been kept up to date
Since placing my order, I will definatly be placing another order in a few weeks’ time, 10/10

2012年2月29日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Thoughtful service.

I live way out in the sticks so Postage is always expensive for me. However on this occasion brewuk managed to sort out the packing in such a way that it was only one parcel which apparently worked out much cheaper, and they refunded the difference to me. There's no reason for them to do this other than just great customer service. Things like this really give you confidence in a company.

2011年8月4日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報