レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

This is a great scheme where you can borrow great Lego sets. We’ve had a real range of sets to suit everyone in the family and it’s been great fun building together. Always responsive from customer... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Brick borrow is revolutionary, I love building the sets and having the flexibility of the sets we can borrow. Also it has saved me a fortune and space as I have no where to store full sets and this... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Brick borrow is the absolute best way to get a Lego building fix and not worry about having to display them afterwards. In addition to that we get to build sets that I wouldn’t normally even think ab... もっと見る

5つ星のうち1の評価

They have great advertising and let you browse all the cool sets before you join, but once you do, you have to wait for months before you manage to get an alert for one of the cool ones and by the... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. おもちゃ図書館

当該企業による記述

Welcome to Brick Borrow - a sustainable monthly subscription service to borrow LEGO® at affordable prices.


連絡先

4.4

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

559件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

ネガティブなレビューの 97%に回答しています

通常24時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち2の評価

I really like the idea of brick borrow, but…

I really like the idea of brick borrow - huge potential, and great concept. However, the company is not transparent during the sign up process and borders on miss-selling.

1) Delivery Fee. The main sign up page has a tick next to the words “Shipping 2-3 days” - this indicated to me that shipping was included in my plan. This isn’t true, and it’s buried deep within the FAQs and T&C’s that this is £4.95.
2) “Hero” sets. The main sign up page does not mention that larger sets are blocked from rental in your first three months. This is known as an “onerous term” and should be advertised on the main sign up page. It’s not. And you can’t tell which sets are “hero” sets before signing up as the “browse sets” page doesn’t provide this info. You can only find out which sets are blocked once you subscribe.

Once I’d signed up, I realised most of what I could actually borrow were smaller sets with low piece counts, and alongside the delivery charge, it didn’t really feel worth renting them.

I ended up cancelling a couple of days later and getting a refund. You have to email support to do this - but the response was so generic that it made me feel like they have this happen a lot, perhaps because their website is misleading…

2026年3月30日
自発的なレビュー
Brick Borrow ロゴ

Brick Borrow からの回答

Thank you for your feedback - we really appreciate you taking the time to share your experience.

We’re sorry to hear you felt this way. We don’t aim to mislead members in any way, and all details around shipping and set access are outlined in our FAQs and T&Cs, although we completely understand your point and have passed this feedback on internally. For clarity, we actually make a loss on shipping, and this is included within our guidance as well.

We’re also sorry if it felt like this information wasn’t clear before signing up - that’s certainly not the experience we want for our customers. While our replies are not templated, we do have a dedicated support team available 7 days a week, 13 hours a day, and we always aim to help as quickly as possible.

Our goal is to offer a flexible and affordable way to enjoy LEGO®, giving members access to thousands of pounds’ worth of sets for a fraction of the cost, and we’re sorry it didn’t feel like the right fit for you on this occasion.

5つ星のうち5の評価

Fantastic service

Started brick borrow in January love the company you have for me I don’t have much room for Lego but love doing I get two sets at time you have fantastic range of sets. At first had some problems with account but you sorted it out for me fast.

2026年3月30日
自発的なレビュー
Brick Borrow ロゴ

Brick Borrow からの回答

Thank you so much for your review - we really appreciate it. We’re so glad you’re enjoying the range of sets and that we were able to get everything sorted quickly for you.

5つ星のうち5の評価

Such a great service

Such a great service, excellent choice of sets, this business is friendly and well run - customer service is also excellent

2026年3月25日
自発的なレビュー
Brick Borrow ロゴ

Brick Borrow からの回答

Thank you so much for your kind words - we really appreciate it. We’re so pleased you’re enjoying the service and the range of sets, and it’s great to hear our team has been able to help.

5つ星のうち5の評価

The Best Thing for Lego Fans!

For years, I used to wish there was some kind of Lego library for my Lego obsessed son, who would go through kits quick as a flash. Suddenly, Brick Borrow appeared on my Instagram feeds and I was sold. This is exactly what you need in your life if you have Lego fans - you have access to an incredible range of kits, you can enjoy them, and then send them back so you don’t need to worry about where to store them. It’s a small, individual business which makes it even more special. The guys there always reply promptly if I have any questions and they are always so helpful. I would highly recommend. We are a year in and we’ve got more than our moneys worth. Thank you Brick Borrow!

2026年3月24日
自発的なレビュー
Brick Borrow ロゴ

Brick Borrow からの回答

This made our day Sarah! Thank you so much for such a lovely review - it really means a lot to us. We’re so glad Brick Borrow has been exactly what you were looking for, and that your son is getting so much enjoyment from the builds without the storage hassle.

5つ星のうち5の評価

Excellent Company

We discovered Brick Borrow about 12 months ago, they allow our son to build LEGO without the stress of where to store it in his bedroom and the cost of buying new sets. The only problem he found was deciding on what set he wanted to build as they have a vast amount to choose from. The team at Brick Borrow have always been friendly and very quick at resolving any issue that may have occurred. I would 100% recommend

2026年3月24日
自発的なレビュー
Brick Borrow ロゴ

Brick Borrow からの回答

Thank you so much for your kind words - we really appreciate it. We’re so glad your son is enjoying the builds (even if choosing is the hardest part!), and it’s great to hear our team has been able to help whenever needed.

5つ星のうち4の評価

Affordable and fun!

Signed up to this after a friend told me about it. It’s a great way if you love building Lego but don’t want to pay the full prices of the sets or have the place to store them all.
The first three months you are limited to smaller sets but I presume it’s so they can build your trust- excuse the pun!
The only downfall I would say is that you’re not able to see what sets are available whilst you currently have a set out. Sometimes when I’ve returned a set I struggle to find something I’m really interested in straight away, as they’re all out. I have found the odd occasional small piece missing from sets, which is only a little bit frustrating as I spend ages looking for it to it definitely not being there. But if you just email them what pieces are missing, this shouldn’t happen for the next person!
Overall, I would continue to keep getting sets from here as it’s such a fun, affordable way of building Lego as a hobby :)

2026年3月21日
自発的なレビュー
Brick Borrow ロゴ

Brick Borrow からの回答

We’re really glad you’re enjoying the service Jacqui and getting good value from it – that’s exactly what we aim for. You’re right on the initial period too, it helps us maintain quality and fairness across the library.

We also really appreciate the feedback around browsing and availability – this is something we’re actively looking to improve. On missing pieces, thank you for reporting these when they happen, it really helps us keep sets complete for everyone and remember we are always happy to send these out to you directly!

Thanks again for your support, and we hope you enjoy your next build!

5つ星のうち3の評価

Disappointing

Previously done a great review for brickburrow and ironically my next order was the worst
Missing pieces near the end. Not once but twice in my build , done what was asked and let brick burrow know , and wasn’t given the option to get spares sent out like advertised and not heard since , will sadly be ending my subscription after this month . Sad

2026年3月21日
自発的なレビュー
Brick Borrow ロゴ

Brick Borrow からの回答

Thank you for your feedback Marie, and we’re really sorry to hear this - especially as you kindly left us a 5-star review just a couple of weeks ago.

Looking into this, there were two small pieces missing from your build. We can see you completed the missing piece form, which does include an option if you don’t require the pieces to be sent out - we’re sorry if this caused any confusion.

We also tried to give you a call to help resolve this directly, as we always aim to sort any issues as quickly as possible.

It’s disappointing to hear this wasn’t your experience on this occasion, and we’d really welcome the opportunity to put things right for you!

5つ星のうち5の評価

Lego lovers

I love Lego and it's quite expensive for the big sets . After a bit of research I found brick borrow. Over a year later I've saved thousands of pounds . Borrowing sets that I would not normally of bought due to size and price. I've been fortunate to borrow and build . It's a brilliant company and would recommend it to any Lego lovers

2026年3月23日
自発的なレビュー
Brick Borrow ロゴ

Brick Borrow からの回答

Thank you so much for the fantastic review Emma! We’re really glad you’ve been able to enjoy so many sets and save along the way – that’s exactly what Brick Borrow is all about. Appreciate the recommendation!

5つ星のうち5の評価

An incredible idea, incredibly done

Brick Borrow is incredible - our two boys get to choose and build new Lego sets then send them back and get new ones. It’s a never ending carousel of bricks!

What takes it from an amazing idea to being truly brilliant is the customer service - if there’s a piece missing, they’ll send a new one within days.

It’s genuinely excellent and we wouldn’t hesitate to recommend!

2026年3月16日
自発的なレビュー
Brick Borrow ロゴ

Brick Borrow からの回答

Thank you so much for such a great review Stephen!

We’re really glad your boys are enjoying the builds – a never-ending carousel of bricks is exactly what we aim for! And it’s great to hear the team have been able to help quickly when needed.

5つ星のうち5の評価

Perfect for lego lovers

This is an amazing platform for someone who loves legos but cannot keep buying. Or cannot store it. I came across this on Fb and I am so glad I subscribed. Its only been a month and I am already on my 3rd lego set. I get to build all my favourites without burning a hole in pocket. Its so easy.

2026年3月23日
自発的なレビュー
Brick Borrow ロゴ

Brick Borrow からの回答

Thank you so much for the kind words! We’re really glad you’re enjoying it and getting through so many sets already – that’s exactly what it’s all about. Enjoy the next build!

5つ星のうち5の評価

Amazing subscription service!

My 2nd box with brick borrow & my little boy is so happy with it ☺️ Sets can get so expensive & having the option to offer him the big sets at a small cost has been amazing!

2026年3月23日
自発的なレビュー
Brick Borrow ロゴ

Brick Borrow からの回答

Thank you so much for the lovely review Arusa!

We’re really glad your little boy is enjoying it – being able to build those bigger sets without the big cost is exactly what we’re all about. Hope he loves the next one just as much!

5つ星のうち1の評価

Missing piece after missing piece!!

Joined at Christmas and had two consecutive sets with pieces missing. I appreciate this can happen but waiting for the missing pieces and no other compensation for this is a deal breaker for me. Plus the choice of sets was disappointing as all the ones she likes (when we finally get the window to choose) are currently already being borrowed. My daughter has been completely put off Lego. Would not recommend.

2026年3月22日
自発的なレビュー
Brick Borrow ロゴ

Brick Borrow からの回答

Thank you for your feedback Suzanne, although we’re sorry to hear this was your experience.

Having reviewed your account, you placed three borrows with us. On your second order, there were three small missing pieces, which we arranged to send out to you promptly as per our process. Our priority is always to ensure every set can be completed.

We also note that you requested to borrow another set while one was still out, which unfortunately isn’t how the service operates, as each set needs to be returned and processed before the next borrow.

In terms of availability, we currently have over 1,000+ sets in our library, with hundreds of sets returned and added back each weekday. Availability can vary depending on demand, but there is always a wide range of options available to borrow.

Regarding compensation, our policy is to resolve any issues by sending missing pieces as quickly as possible. We did ask for confirmation of the specific missing pieces to assist further, which is required for us to action this.

Many of our members go on to borrow hundreds or even thousands of pounds worth of LEGO® through the service, so it’s a shame to hear this wasn’t the right fit for you and your daughter.

We do appreciate you giving Brick Borrow a try and wish you all the best going forward.

5つ星のうち5の評価

Childhood dream come true.

What a fantastic idea, being able to experience Lego without all the hassle of spending so much money. A long time ago I would look at a set I want and just dream of having it, but now brick borrow makes that dream come true and I love it. I’ve already made a list of sets I want to build and thanks to this amazing company I can finally take those builds on. Your not just making me happy but your making dreams of small and big kids come true thank you brick borrow 😊

2026年3月20日
自発的なレビュー
Brick Borrow ロゴ

Brick Borrow からの回答

Thank you so much for such a lovely review Connor – this is exactly why we do what we do.

We’re so glad we can help bring those dream builds to life, and we hope you enjoy every set on your list.

5つ星のうち5の評価

Amazing for Lego obsessed kids

Really enjoy being able to build some extraordinary sets which I wouldn’t be able to buy every time. Keeps my son busy. Service has been fantastic. We really look forward to building every time. The plus side is not having them take up space and gathering dust! Much more affordable this way too! Highly recommend the service.

2026年3月18日
自発的なレビュー
Brick Borrow ロゴ

Brick Borrow からの回答

Thank you so much for the lovely review of Brick Borrow!

We’re really glad you and your son are enjoying the builds, and it’s great to hear the service is working so well for you both. Enjoy the next set!

5つ星のうち2の評価

Great concept but a few frustrations

Fantastic concept, but left feeling frustrated by a few things:

i) Additional £4.95 shipping cost per order. On the Plans & Pricing page "Shipping (2-3 Days)" is listed under each plan with a tick against it, suggesting shipping is very much included. That's quite misleading, there's no mention of an additional charge on that page. It's only if you refer to the FAQs or T&Cs that shippings costs are made clear (or, in my case, at checkout when you borrow for the first time).

ii) Turnaround times. Again, to suggest borrows are "unlimited" is misleading when 8 working days per order are lost to shipping and processing (2 days to pack and dispatch + 2 days for Royal Mail to ship to the customer + 2 days to return to brick borrow via Royal Mail + 2 days to process the return). That's an eternity in this day and age. There are typically only 20-22 working days in a month, so in practical terms you're looking at 2 orders per month max. Very frustrating if you expected things to move quicker when signing up, even more so if I'm paying extra for shipping.

iii) Availability of sets. Others have mentioned this, so I won't dwell on it. It's also frustrating you can't even browse the "Pick Your Sets" pages when you already have sets at home/in transit/being processed.

A premium membership tier involving quicker turnaround times/next day delivery/priority availability would be most welcome.

2026年3月1日
自発的なレビュー
Brick Borrow ロゴ

Brick Borrow からの回答

Thank you for your feedback, and we’re glad you like the concept.

On delivery, the £4.95 charge (which includes return postage) is outlined within our FAQs and Terms & Conditions prior to sign-up. We appreciate your point on how this is presented on the Plans & Pricing page and will review this internally to ensure it’s as clear as possible.

In terms of turnaround times, our service is designed around a full build experience rather than rapid swapping. While shipping and processing do take time, we process returns daily and aim to turn sets around as quickly as possible. Many members still borrow significant value each month, but we understand expectations can vary and will continue looking at ways to improve speed where possible.

Regarding availability, our library is constantly rotating with hundreds of sets added back each weekday, although availability can fluctuate depending on demand. We also appreciate the feedback around browsing while you have a set out and will take this on board.

Thanks again for the suggestions, including the idea of a premium tier - this is something we may explore in the future.

We appreciate you taking the time to share your experience.

5つ星のうち2の評価

Great idea, but not transparent about costs and set availability

The idea behind Brick Borrow is great - being able to build expensive LEGO sets without having to buy and store them is a really appealing concept. Unfortunately, my experience was disappointing due to a lack of transparency before signing up.

A few key details only became clear after subscribing. There is a £4.95 delivery charge per set (which does include a return label). That’s not unreasonable, but it wasn’t obvious before committing to a plan.

More importantly, many of the sets people are likely signing up for - particularly larger Harry Potter and Star Wars sets were either already borrowed or locked behind a three-month membership requirement. There’s no clear indication of these restrictions before you pay, which felt misleading.

After subscribing, I quickly realised that most of the sets available to me were smaller, low piece-count builds, which didn’t really feel worth renting when they could be purchased fairly cheaply.

I ended up cancelling the same day. Another frustration is that cancellation requires emailing support, and the response felt like a generic template. It didn’t seem like they recognised that I had joined and left within a day, which would seem like useful feedback for them - or they get it a lot.

Overall, the concept is excellent, but the service would benefit from much clearer upfront information about delivery costs, set availability, and membership restrictions.

2026年3月14日
自発的なレビュー
Brick Borrow ロゴ

Brick Borrow からの回答

Thank you for taking the time to leave your feedback, and we’re glad to hear you think the concept behind Brick Borrow is a good idea.

We are always transparent about how the service works. The £4.95 delivery charge (which includes the return label) is outlined within our FAQs and Terms & Conditions before signing up, although we’re sorry to hear that this wasn’t clear during your experience.

In terms of set availability, our library contains over 1,000 different sets, with 700+ sets typically added back onto the library every weekday as returns are processed. As you joined on a Sunday, our premises are closed and we don’t receive returns from Royal Mail over the weekend, which can temporarily reduce availability until returns begin arriving again during the week.

Access to certain “hero” sets after three payments is also explained in our FAQs and Terms & Conditions, but we do appreciate the feedback and will review internally whether we can make this clearer during the sign-up journey.

Most of our members borrow hundreds – and sometimes thousands – of pounds worth of LEGO® each month, which is where the value of the service really becomes clear over time.

Finally, just to clarify, we don’t send template cancellation responses. We take customer service very seriously, which is why our support team operates 9am–10pm, seven days a week to offer amazing support to our wonderful members.

We’re sorry to hear the service wasn’t the right fit for you at this time, but we do appreciate the feedback and would be very happy to welcome you back in the future if you ever decide to give it another try.

5つ星のうち5の評価

We love Brick Borrow

We love Brick Borrow! Having grown up with Lego but now living in a small flat Brick Borrow is perfect. My partner and I have built the Kingfisher, Bosai tree and just ordered the Vespa. The Lego app lets us split the build between us and it’s a great thing to do in the evening. All sets have come without any missing pieces and have been in really good condition. We love being able to build a set together, display it for a few days and then send it back. Would highly recommend.

2026年3月15日
自発的なレビュー
Brick Borrow ロゴ

Brick Borrow からの回答

Thank you for the lovely review Rowan!

We’re really glad Brick Borrow works so well for you both, especially when space is limited. It sounds like you’ve built some fantastic sets already!

Thanks for the recommendation and enjoy building the Vespa.

5つ星のうち5の評価

Such a good idea!

We have recently signed up for a brick borrow subscription, we opted for the year subscription and find it’s very good value for money.
We love doing Lego as a family so this is a perfect way to build Lego we probably wouldn’t normally buy The actual process is so easy choose your Lego, get it in the post then enjoy building it. The return process is also super easy as everything you need to send it back is provided.
We love brick borrow!

2026年2月1日
自発的なレビュー
Brick Borrow ロゴ

Brick Borrow からの回答

We’re so pleased to hear you’re enjoying building together as a family Chloe and finding the subscription good value. That’s exactly what we hope Brick Borrow helps people do - enjoy sets they might not normally buy.

5つ星のうち5の評価

Brick borrow is a subscription company…

Brick borrow is a subscription company that lends Lego so that you can make kits at home without the expense of buying them. Once you have completed them you take them apart & return them, then choose another kit . The returns are processed in a timely manner.
It's something adults & children can do, and is a very relaxing pastime for me.
It's a great company & always get a friendly response via email.

2026年3月11日
自発的なレビュー
Brick Borrow ロゴ

Brick Borrow からの回答

Thank you so much for the lovely review Helen!

We’re really glad you’re enjoying the service and finding it a relaxing pastime. It’s great to hear the returns and emails have been smooth as well.

Thanks again for the support!

5つ星のうち5の評価

Great company!

Good service, very reasonable price. It would be nice if the website let you filter or sort by number of pieces (at least on mobile), but generally very happy with brickborrow.

2026年3月6日
自発的なレビュー
Brick Borrow ロゴ

Brick Borrow からの回答

Thank you so much for your kind words Sophie! We’re really pleased you’re enjoying the service and finding it good value!

That’s also a great suggestion regarding filtering by number of pieces, especially on mobile. Currently you can find out more information about a set including piece numbers but this is something we are actively looking to change in the near future! Thanks again for your support and we are so glad you found us!

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報