CINCO STORE レビュヌ 

440
•
TrustScore 5段階評䟡の4.5

4.3

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

Ach du liebe Zeit- meine Erfahrung mit diesem Shop ist verheerend. Erst wurde gar nicht versendet, nach ca 14 Tagen wohl doch, Sendungsverfolgung kryptisch- wie dem auch sei: Anfang Dezember bestellt... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

I chose CINCO for its exceptional craftsmanship. Every piece stays beautiful over time without constant care. While prices have risen, the value is clear: durable, low‑maintenance jewelry that deliver... もっず芋る

5぀星のうち4の評䟡

Adoro a marca! O design das peças é diferenciado, super original e elegante — dá para notar o bom gosto e a atenção em cada detalhe. O que mais valorizo é a versatilidade: as joias podem ser us... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Excelente serviço atendimento ao cliente. Apesar de ter existido uma falha da parte da transportadora a cinco resolveu a situação de uma forma exemplar e não podia estar mais satisfeita. As peças são... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. 宝石店
  2. ・
  3. ゞュ゚リヌ茞出業者
  4. ファッション アクセサリヌ店
  5. 宝食デザむナヌ

圓該䌁業による蚘述

CINCO is a brand of silver 925 jewelry, design and handmade in Portugal. Simple with attitude, this brand has born as an independent design house of minimalist jewelry always with an eye on trendy and vintage inspirations. CINCO are for women who want to keep it simple without never forget a timeless look. We sell worldwide.


連絡先

4.3

優良

TrustScore 5段階評䟡の4.5

440件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 66に回答しおいたす

通垞1カ月以䞊経っおから回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

4.3

すべおのレビュヌ

(440)

過去12か月のレビュヌ数: 53ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Cuidado com embalagem e entrega

Realizei uma compra no dia 16 de agosto de uns brincos para oferecer à minha mãe! Aproveitei os descontos de verão e desde o site super funcional, até ao processo de finalizar a compra e entrega 5 estrelas.

2024幎8月16日
自発的なレビュヌ
CINCO STORE ロゎ

CINCO STORE からの回答

Ficamos muito felizes que tenha tido uma boa experiência e esperamos que a sua mãe tenha gostado do presente! ❀❀❀

5぀星のうち5の評䟡

What made my experience great was the free shipping + discounts

What made my experience great was the fact that you guys are offering free shipping to the US. I also appreciate that I found an extra 15% off coupon in an ad on Facebook. That coupon gave me the push to finish my purchase and I was able to buy more items. I wish your inventory had more quantities, as there are so I wanted to buy like the DIVA ear cuff but it was not longer available.

2024幎8月12日
自発的なレビュヌ
CINCO STORE ロゎ

CINCO STORE からの回答

Thank you so much for the review! It makes us very happy that you had a positive experience! Whenever you need extra help with an item, just contact us ❀❀

5぀星のうち5の評䟡

All the products are amazing and great


All the products are amazing and great quality.
They take all my money 🀭

2024幎8月8日
自発的なレビュヌ
CINCO STORE ロゎ

CINCO STORE からの回答

Thank you so much for the review! It makes us very happy that you enjoyed your purchase and we hope you wear your pieces often! ❀❀❀

5぀星のうち1の評䟡

Bad and cheap quality

Bad and cheap quality!
I recently purchased three pairs of earrings from CINCO after seeing them recommended by an influencer. Unfortunately, my experience was terrible. The earrings are of bad, cheap quality. One of the earrings was faulty right out of the box. I reached out to CINCO via email, but I never heard back from them.

When I tried to leave a review on their website and Instagram, they didn't allow it. It seems like they know their product's quality is poor and don’t want the feedback to be public. I’m extremely disappointed with both the product and the customer service.

Would not recommend!

2024幎6月26日
自発的なレビュヌ
CINCO STORE ロゎ

CINCO STORE からの回答

We are sorry that your experience was not positive, and we would like to apologize for that. We only received one message from you saying that you had a problem with your order (Saturday 07/27/24), and we replied promptly the next working day (Monday 07/29/24) asking what the problem was and how we could solve it. But we got no reply. We are fully available to give you the assistance you need. Thank you. Have a great day.

5぀星のうち5の評䟡

Ótimo serviço ao cliente

O fecho da minha pulseira Cinco ficou preso em um casaco e partiu-se. Enviei email a questionar se havia possibilidade de reparação e o serviço foi ótimo! Rápida resposta e esclarecimento a todos os níveis. Acabei por enviar para arranjo e reforçar com banho de ouro a um preço bastante acessível. Todo o processo foi bastante rápido. Parabéns pela atenção ao cliente!

2024幎5月23日
自発的なレビュヌ
CINCO STORE ロゎ

CINCO STORE からの回答

Muito obrigada pela sua review! Ficamos muito felizes que tenha corrido tudo bem e que tenha ficado satisfeita com o serviço prestado! ❀❀❀

5぀星のうち5の評䟡

Marca incrível

A marca minha marca predilecta. Óptima marca com valores que admiro! Qualidade incrível, design incrível e packging lindo! Acessórios para todo o ano e todas as ocasiões!

2024幎7月30日
自発的なレビュヌ
CINCO STORE ロゎ

CINCO STORE からの回答

Muito obrigada!! Ficamos mesmo felizes que goste da nossa marca, produtos e serviço! ❀❀❀

5぀星のうち5の評䟡

Ótima qualidade de jóias

Ótima qualidade de jóias! O processo de compra correu super bem! Recomendo muito!

2024幎7月29日
自発的なレビュヌ
CINCO STORE ロゎ

CINCO STORE からの回答

Ficamos muito felizes que a sua experiência tenha sido positiva! Obrigada pela sua review. ❀❀❀

5぀星のうち1の評䟡

I sent them an email and told them that


I sent them an email and told them that the quality of the products was very bad, they turned black after very short time and stopped wearing the rings. And thought I should send them an email and ask after sometime, without being sure if they are in guarantee period anymore. The answer was very superficial, saying that for sure the fault was “factors can be the water contact, the humidity of the room where they are keep, the parfums and creams in the skin and even the ph of the skin (some people have a long durability for gold plated necklaces)”. Meaning my fault. And she said that yeah I can send them back for another golden bath. On my expense, another bath with the same quality. Of course I wouldn’t send them back, pay a lot of money for transport, when I saw they didn’t even take a bit of responsibility for how the rings looked like after so less time of wearing them. Sometime ago I saw they are aggressively advertising and thought I would give them a review. Guess what? They do not post a negative review. Lame. Do not buy, very bad quality for very expensive products!

LE: As a reply to your reply. It is unfortunate that you think you did everything you could when in fact you didn’t do anything! The rings have darkened after so little time of wearing them and it is no use to say that your products are superior because they are not! I wish I could upload a picture to show better how they look and how other products from other brands look after wearing them the same amount of time! You should in fact accept reviews on your website because I know for sure a lot more customers would be unhappy! If it was silver underneath the golden the rings would have just be discolored and not as dark as they are now. I have a lot of jewels and I know what I say. The prices for your products are so high it is not even worth mentioning. And the quality and the responsibility of the owner is embarrassingly low. Probably the fact that Andreea Ali is advertising for them won’t last forever


2024幎7月12日
自発的なレビュヌ
CINCO STORE ロゎ

CINCO STORE からの回答

we are sorry that your experience was not a positive one, however after your email of 2021 where you sent us photos with slight discoloration on the rings you bought in 2020 we offered you a new gold plating. in our website at product care we are honest about the evolution of all gold baths, we do not promote something that is not true like other brands. but in fact we offer a forever service that is refreshing for our customers. in order to guarantee that our customers have a proper care with products and just to cover the same costs we have with transport we charge this cost. we cannot offer gold bath refresh eternal with no cost. we think this is an easy thing to understand. luckily most of our customers understand. we are always here to help but we most be fair with all our customers. and all other customers pay the transport and appreciate that we help them with the bath because this way they have silver sterling jewelry that really lasts for generations.

you did not accept our offer at that time, and just recently (june 2024) we received a new email indicating that the rings had darkened. we are again available to offer cleaning and a new bath. we are still fully available for this service if you wish. thank you.

5぀星のうち5の評䟡

As I expected when I first purchased


As I expected when I first purchased something from Cinco, the quality and design and simply beautiful. I am already more than happy with my collection.
I had a problem with one pair of earrings, and after I spoke with them, they send it to repair and I had them back fixed and perfect after just one week. So I recommend the brand, fully trusted!

2024幎7月23日
自発的なレビュヌ
CINCO STORE ロゎ

CINCO STORE からの回答

Thank you for your review, your kind words mean a lot to us. ❀❀❀

5぀星のうち5の評䟡

In love with this brand

I have been a faithful client for some years now and I can’t get enough of Cinco. The earings and necklaces are my favourites. Very versatile, modern and elegant pieces that elevate every look. And every time I needed the customer service, it has always been quick and helpful. Congratulations for the great work!

2024幎7月18日
自発的なレビュヌ
CINCO STORE ロゎ

CINCO STORE からの回答

Thanks so much for your feedback! We really appreciate hearing about your experiences! ❀❀❀

5぀星のうち5の評䟡

Unique and interesting designs

I have bought quite a number of pieces, I love them. The delivery service is great and it comes within 3-4 days.

2024幎7月18日
自発的なレビュヌ
CINCO STORE ロゎ

CINCO STORE からの回答

Thank you very much! We really appreciate hearing about your experience! ❀❀❀

5぀星のうち5の評䟡

I recently purchased a gorgeous pair of


I recently purchased a gorgeous pair of earrings. Upon arrival, there was a small issue with them. Cinco customer service responded promptly, and replaced the earrings. This was my first purchase, I will continue to purchase from Cinco. Beautiful pieces, and excellent customer service!!

2024幎7月2日
自発的なレビュヌ
CINCO STORE ロゎ

CINCO STORE からの回答

Thank you for your review! We are very happy that you had a good experience! We hope to see you again soon! ❀❀❀

5぀星のうち1の評䟡

Poor customer support and dubious quality

I bought 3 items after seeing a collaboration with Ali Andreea on Instagram. They were all nice at first but unfortunately a) one of the clasps has broken and b) the coating is fading on another. With regards to the broken clasp (making it unwearable), I contacted customer support 3 times before I got any response, and although I described what had happened and sent a picture (could have sent a video) support refused to replace the single broken earring and insisted I had to pay the post them back to Portugal where they are now stuck with Portuguese customs. I appreciate Customs is not within Cinco's control but I feel this heavy-handed approach to a quality issue is not well handled. I now would not buy any further items from this brand.

2024幎7月17日
自発的なレビュヌ
CINCO STORE ロゎ

CINCO STORE からの回答

we are sorry to hear that your experience was not a positive one. we just check our conversation and in fact we would never think you would give us this review. at that time we give you the choice to collect the items and you prefer to send us. when they arrive, as we said before, we will be happy to repair your earrings, with one year, and send them to you as soon as they are ready, in perfect condition. we will wait for them to arrive once they have cleared customs. we are here always to help and support, have a wonderful day

5぀星のうち5の評䟡

Perfect for my needs

Beautiful jewelry, good quality, great customer service, fast deliveries. Definitely recommend!

2024幎7月16日
自発的なレビュヌ
CINCO STORE ロゎ

CINCO STORE からの回答

Thank you very much! We are very happy to receive your review and to know that you had a positive experience. We hope to see you again soon! ❀❀

5぀星のうち5の評䟡

simply the best quality jellewery

simply the best quality jellewery! and always so beautiful, and, most importantly, timeless!
not to mention the fast shipping and customer service. amazing!! ✹

2023幎7月28日
自発的なレビュヌ
CINCO STORE ロゎ

CINCO STORE からの回答

Thank you for your review! We are very happy to hear that you had a positive experience with us and we hope to see you again. 🥰🥰🥰

5぀星のうち5の評䟡

I had a fantastic experience

I had a fantastic experience, I definitely recommend them, they are excellent, the ring is fantastically made and fast delivery

2024幎7月4日
自発的なレビュヌ
CINCO STORE ロゎ

CINCO STORE からの回答

Thanks for your feedback! We are very happy to hear that you had a positive experience with us and we hope to see you again in the future. 😍😍😍

5぀星のうち5の評䟡

Excelente assistência no apoio ao


Excelente assistência no apoio ao cliente, devido a uma alteração nos brincos que comprei online! A Cláudia foi incansável, competente e excepcional. Muito obrigada! Marca de qualidade com atenção aos clientes com qualidade!

2024幎5月24日
自発的なレビュヌ
CINCO STORE ロゎ

CINCO STORE からの回答

Muito obrigada!!! Ficamos muito felizes que a sua experiência tenha sido positiva. ❀❀❀

5぀星のうち5の評䟡

Exquisite products

Exquisite products, great quality, fast delivery = 5 stars
I already have in my collection about 10 pieces and will continue to order.

2024幎6月24日
自発的なレビュヌ
CINCO STORE ロゎ

CINCO STORE からの回答

Oh Thank you!! That make us really happy ❀❀❀ We hope to see you soon!

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報