ColourFence Garden Fencing レビュー 

802
•
TrustScore 5段階評価の4

4.1

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

We had a fence fitted by ColourFence some years ago and so we knew what a good product we were purchasing when we needed a gate across the drive. The quality can't be bettered, we power hose it down... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Alpar Balo is the person who's come to install my new fence within 2 days. I've never seen someone investing so much effort and energy in a project. I cannot praise him enough. He was very professiona... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

The people in the company are 1st class . The kept us informed all along the way and contacted us when they said the would .The one outstanding person was the installer Harry. He was polite , discusse... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Contacted colourfence to request a survey and quote. Had a message back from Matt Casey saying he would be in contact within two working days. Tried messaging his number to have a reply back "This nu... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. フェンス用品店
  2. ・
  3. オーニング提供業者
  4. 庭の建物・東屋提供業者

当該企業による記述

Garden Fencing to be proud of. Stylish, durable, strong, versatile and good value for money. We believe we have the best fencing product on the market today.


連絡先

4.1

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

802件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 86%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.1

すべてのレビュー

(802)

過去12か月のレビュー数: 57件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Quality product installed by quality fitters

What a pleasure it was doing business with ColourFence.co.uk
From my very first visit to the factory in Newport where everyone went out of their way to show me around and let me see the product.
Next the visit from Matt to survey the project.
The timely communication on the progress of my order with Richard.
And finally the fitting. Top team Gareth and Jarred. Hardworking and respectful of my garden plants and property. So patient trying to explain angles to my husband😂
We are very pleased with the results and would have no problem recommending them.

2026年5月28日
自発的なレビュー
ColourFence Garden Fencing ロゴ

ColourFence Garden Fencing からの回答

Hi Cath,

Thank you so much for sharing such a wonderful review. We’re delighted to hear that your experience with Easy Garden Living - Trade Partners for the Installation of ColourFence was positive from start to finish.

It’s great to know that your visit to our Newport factory was helpful and welcoming, and that Matt, Richard, Gareth and Jarred all contributed to making the process smooth, informative and enjoyable. We’ll be sure to pass on your kind words to each of them, they’ll be thrilled to hear this.

We’re especially pleased that the installation team took such care with your garden and that the final result has met your expectations. Your recommendation means a great deal to us.

Thank you again for choosing ColourFence. Enjoy your new fence ❤️

Kind regards,
ColourFence Support Team

5つ星のうち5の評価

Wow what a good experience

Our first contact was with Richard who measured up and showed us the different coloured samples
He was not pushy and very professional
The fence was fitted on the dates promised by Joseph from Warwick
Wow did he work hard and his standard of work was excellent
He was polite, respectful and a perfectionist
We are very pleased with our fence and the company

2026年5月28日
自発的なレビュー
ColourFence Garden Fencing ロゴ

ColourFence Garden Fencing からの回答

Hi Michael,

Thank you so much for taking the time to share your experience. We’re delighted to hear how smoothly everything went from your first meeting with Richard right through to installation.

It’s wonderful to know that Richard provided a professional, pressure‑free survey and helped you explore the colour options. We’re equally pleased that Joseph delivered your installation exactly as promised.

We’re thrilled that you’re pleased with your new fence and your experience with the company. Your recommendation means a great deal to us.

Kind regards,
ColourFence Support Team

5つ星のうち5の評価

Recently had a fence fitted by ColourFence

Recently had a fence fitted by Colourfence and I couldn't have been more pleased!
Harry was so so helpful. He explained everything so well and worked really hard over a 2 day period. He couldn't have been more helpful in advising us. He was very professional, clean and tidied up after himself.
Well done Harry - highly recommended.

2026年4月27日
自発的なレビュー
ColourFence Garden Fencing ロゴ

ColourFence Garden Fencing からの回答

Hi Christine, we're so pleased to hear your wonderful feedback about Harry from Easy Garden Living. We will be sure to let him know about your review.

We hope you enjoy your ColourFence for many years to come!

Best Wishes
The ColourFence Team

5つ星のうち5の評価

Peerless Fence Installation

The whole process was simple and seamless from initial consultation to installation. Our installation was booked for Friday 8th May and our chosen fence colour was ti be 'grey'. The two lads, Gareth and Jared duly arrived with all the materials, on time, as expected. The two of them worked like 'Trojans' throughout the project, achieving completion by 5pm. I have to say that these two guys are a credit to the company and I would not hesitate to recommend the company again.

2026年5月8日
自発的なレビュー
ColourFence Garden Fencing ロゴ

ColourFence Garden Fencing からの回答

Hi Mike, we're so pleased to hear about your review of Gareth and Jared from Easy Garden Living. We will be sure to pass over your kind words to them.

We also hope you love your ColourFence for many years to come.

Best Wishes,
The ColourFence Team

5つ星のうち5の評価

I recently had a gate and fence…

I recently had a gate and fence installed at my property in Cardiff (CF23) by the Colour Fence Newport branch today 27/4/26 and I’m extremely impressed with the entire experience.

From the initial consultation right through to the final installation, the team was professional, reliable, and easy to deal with. They took the time to understand exactly what I wanted and offered helpful advice to ensure the finished result matched my expectations perfectly.

The installation itself was carried out to a very high standard. The gate and fence are sturdy, well-aligned, and look fantastic—completely transforming the appearance and security of my garden. The team worked efficiently, kept everything tidy, and showed real attention to detail throughout.

It’s clear they take pride in their work, and the quality really speaks for itself. I wouldn’t hesitate to recommend the Colour Fence Newport branch to anyone in Cardiff or the surrounding areas looking for top-quality fencing and gate installation. Excellent service from start to finish.
My neighbours have all taken the contact details and hopefully they will have theirs done. I am looking forward to doing my front garden too very soon

2026年4月27日
自発的なレビュー
ColourFence Garden Fencing ロゴ

ColourFence Garden Fencing からの回答

Hi Ani, we are so pleased that everything went well with your installation with our fitters at Easy Garden Living. We hope you enjoy your ColourFence for many years to come!

Best Wishes,
The ColourFence Team

5つ星のうち1の評価

KEEP AWAY FROM ColourFence Garden…

KEEP AWAY FROM ColourFence Garden Fencing
I ordered my composite fence on the 27th February 2026. I still have not received any correspondence to confirm my payment to them other than my receipt I got off the salesperson who came to the house( who they say doesn't work there anymore ) I was given the installation day several times which were cancelled. I then was promised a date of the 10th of April which when I had to phone was told this date shouldn't have been promised. I was then told that the next available date was 22nd April which is today. STILL nothing and no contact from them at all. I've now had to phone AGAIN today 22nd April to which they have said there was no agreement in place...though when I was given this date I stressed I'd have to take holidays for today and tomorrow as she said it would most likely take 2 days to complete.So I've wasted 2 days holiday and nothing to show for it. The customer care is HORRIFIC and correspondence is even worse.....I have now asked for my £1800 deposit back.No reembersement for loss of work days..KEEP AWAY AS I WAISTED 8 WEEKS ON THIS COMPANY...23.4.26 I have received my deposit after having to give yet more bank details to them as apparently they can't refund the original payment method ?? STILL no compensation for losing 2 days holiday and 8 weeks waiting around oh and did I mention they told me to knock my external wall down and take down the existing fence ready for installation...so we now have NO wall or Fence due to this fraudulent company.Still NO response 16.06.26...Refund received but guess what NO reply when trying to put in an official complaint...I lost days Holidays after getting messed around off these Muppets with nothing to compensate me.

2026年2月27日
自発的なレビュー
ColourFence Garden Fencing ロゴ

ColourFence Garden Fencing からの回答

Dear Mr. Charlton,

Thank you for taking the time to share your experience. We sincerely apologise for the frustration and inconvenience caused by the delays and breakdown in communication you have described. This is not the level of service we aim to provide.

We can confirm that your deposit has been refunded.

If you would like this matter reviewed further or wish to formally escalate your concerns, our Customer Service & Complaints team would be happy to assist via the details below:
Email: complaints@climar.co.uk

Once again, we apologise for your experience and thank you for bringing this to our attention.

Kind regards,
Customer Service Team

5つ星のうち5の評価

Don't use anyone else

This company are fantastic nothing is too much trouble.
Everything clean and tidy, staff are polite and courteous.
Very honest, one panel was damaged cos of wind, was told of this and was replaced when wind wasn't blowing.
( 2 days later).
Did Everything they said they said they would.
Would highly recommend l.

2026年3月16日
自発的なレビュー
ColourFence Garden Fencing ロゴ

ColourFence Garden Fencing からの回答

Hi Jayne, we're so pleased you highly recommend us and we hope you love your ColourFence for many years to come!

5つ星のうち4の評価

Excellent product and professional service.

Generally very pleased with the service, the quality of the product, the efficient and professional installation, the new gate appearance and operation. The delivery of the components would have been excellent except the gate frame was not included, therefore the installation was postponed from am to pm.

2026年3月11日
自発的なレビュー
ColourFence Garden Fencing ロゴ

ColourFence Garden Fencing からの回答

Dear Philip, we're so pleased to hear that you're generally very pleased with the service you received. We do apologise about the delay for your installation, however we hope you are happy with your ColourGate for many years to come.

5つ星のうち5の評価

Highly Recommend

Second time of using ColourFence and would highly recommend. Professional, friendly, tidy and reliable. The whole service from initial contact to completion of job was first class, not to mention how good the fence and back gate looks. Thank you 🙏

2026年3月11日
自発的なレビュー
ColourFence Garden Fencing ロゴ

ColourFence Garden Fencing からの回答

Dear Michelle, we are so pleased to hear about your second recent ColourFence and ColourGate installation. We hope you enjoy your ColourFence and ColourGate for many years to come.

5つ星のうち5の評価

Colourfence fencing

Had a new fence installed on 19th and 20th February and very happy with the results. Initially wary of the price, We are now completely happy with the quality of the fencing materials and finished look and overall experience. Had many positive comments already. Craig from Glous was a marvel and it's amazing to see competent, knowledgeable and friendly fitter that really make the job come together amd I cannot praise him highly enough. Nothing was too much trouble and he fitted to a very high standard. Was on his own as his mate couldn't be there but Craig worked through the days, raining on the second day, pn his own and achieved a fantastic result. All things considered (with Craig as a massive plus point) it is well worth getting a colourfence fence.

2026年2月19日
自発的なレビュー
ColourFence Garden Fencing ロゴ

ColourFence Garden Fencing からの回答

Hi Matthew, we're so pleased you are happy with your ColourFence, and the service you received from Craig. We hope you continue to love your ColourFence for many years to come.

5つ星のうち1の評価

Shocking ....avoid ...at all costs!

Colourfence / Climar Industries are a shocking business to deal with and it all started so well.

Early December 2025. Salesman Colin S came out with his trainee Matt C and after a one hour measure up and consultation about various options, and with detailed training provided to trainee we were given a price with various December discounts applied and asked to sign the quotation which we duly did.

We asked for an email copy which duly arrived.

We accepted the quote and asked for bank details of where to pay the deposit

After chasing the following day, received an email saying that due to poor internet (not mentioned whilst on site) the quote was wrong and provided a new quote, saying sign this if you want to go ahead.

This quote was three times more expensive than the agreed price, it had no reference number and no detail, just a single price.

Over the next two weeks, we insisted that according to UK contract law, we already had an agreed contract and expected it to be honoured.

Vague responses received.

Eventually complained via official complaints channel and had to chase acknowledgement of receipt. Karen G replied saying was being dealt with, but no response received

Chased a further three times before Operations Director Gareth T replied saying he would reply by following Monday 5pm.

This date came and went ...and despite chasing ...the silence continues.....4 months and still waiting.

My advice .. Avoid Colourfence at all costs!!

2025年12月3日
自発的なレビュー
5つ星のうち4の評価

Excellent product, professionally installed


We had a Colourfence installed by Easy Garden Living Ltd, Newport. This was our second Colourfence, the previous one was installed by Cardiff Garden Fencing Ltd (dissolved June 2024) in June 2019 and that fence still looks as good as new. The product is excellent and is guaranteed for 25 years. Colin their surveyor was extremely helpful in creating the design for the fence. Gareth and Jarrad, the installers, couldn’t have been better. They were friendly, knowledgeable, professional and consulted me throughout to ensure I was happy with their installation; their standard of work was excellent. I would have given a 5-star rating, except that they are let down a bit by their administrative procedures e.g. I had to chase their office staff twice before I was contacted by Colin and their quotations don’t include an itemised breakdown of the price. Luckily Colin was able to use his knowledge of pre computerised systems to provide a breakdown.

2026年2月25日
自発的なレビュー
ColourFence Garden Fencing ロゴ

ColourFence Garden Fencing からの回答

Hi Meryl, we're so pleased to read your review and the service you've received from Colin, Gareth and Jarrad. We hope you love your new ColourFence for many years to come.

5つ星のうち5の評価

Iron Railings

5 Star Service from start to finish, sales consultant was helpful with creating the idea and design we required. Updates via email for the progression of the order and a phone call to book the date of fitting. Cleaned up after installation and a first class job, would definitely recommend and use again.

2026年3月4日
自発的なレビュー
ColourFence Garden Fencing ロゴ

ColourFence Garden Fencing からの回答

Hi Simon, we're so pleased to hear that you had an excellent service from start to finish. We hope you love your ColourRail for many years to come.

5つ星のうち5の評価

Recommend 100%

Matt immediately corrected an error in order and advised me when the correct items were ready. The installers were so nice, and polite. Patrick and another installer did the first portion and Alf did the finish. Being February it was obviously raining! Matt was so very helpful in getting the corrections and didn't charge us for the change in materials.
I would recommend this company to anyone. We got compliments on the front fence and gate, and Alf got a compliment on the fence in the back that he was finishing. We have a beautiful and secure back garden, and we still have the gorgeous views.
Thrilled with this company and their products and employees .

2026年2月27日
自発的なレビュー
ColourFence Garden Fencing ロゴ

ColourFence Garden Fencing からの回答

Hi Toni, we're so pleased to read your review. We hope you enjoy your ColourFence for many years to come.

5つ星のうち1の評価

We have been waiting for replacement panels for 9 months…

We have been waiting for replacement fencing panels since June last year, due to their own incompetence as sent the incorrect size. 9 months later and we are still having to chase this poor excuse of a company. All while my father has been going through the bereavement of his wife which has caused further unnecessary distress. Matt, the local area contact for West Yorkshire has given empty promises on getting the issue rectified. And his communication is poor at best. Half the time he never got back to us. Only recently have we escalated to head office. Since doing so we are again a month on and no further forward. We had an update to say the panels had been sent to the wrong delivery hub, yet another mistake! And we've had no updates since. I'd stay clear of this company.

2025年6月5日
自発的なレビュー
ColourFence Garden Fencing ロゴ

ColourFence Garden Fencing からの回答

Hi Thomas, we're sorry to hear you are having difficulty regarding replacement panels. We have requested further information from you in order for our Customer Service team to investigate this for you.

5つ星のうち4の評価

Broken appointment

I rang this company late last year to come and quote for a sizable job having arranged a time and date for this...all i can say really us that they never bothered to turn up or even ring to say why they hadnt turned up so definitely not the best start was it.

2025年12月8日
自発的なレビュー
ColourFence Garden Fencing ロゴ

ColourFence Garden Fencing からの回答

Hi Pamela, thank you for your review, this has been noted and will be raised appropriately to improve our services moving forward. We hope you enjoy your ColourFence for many years to come.

5つ星のうち1の評価

Extremely rude customer service

Please read the other negative reviews to see this in context. I think it may be a lottery where you live in the country. For the Gloucester area I could only find a generic number marked Sales Enquiries. I called this and it reached the Head Office apparently, where the girl who answered, and the Head Man, were both very shirty with me when I tried to explain that I lived on the other side of one of their fences. Unfortunately from our viewpoint, due to its position, it is an eyesore on our side but it had been done just before we bought our house, so had no choice in the matter. So now we're not allowed to touch it, paint it, hang anything on it without invalidating the neighbours warranty. I had been trying to buy some attachments my neighbour said could be hung on the fence, but their website showed no pictures or mention of anything. Please please check with your neighbours before you install your Colorfence that you don't hack them off because they're not allowed to do anything their side of the fence once its installed. Can't paint, can't hang anything on it etc...When their head man realised I wasn't going to be a large net worth customer, he was very patronising! Horrible experience. I would never buy anything off them, or recommend them to anyone.

2026年2月2日
自発的なレビュー
ColourFence Garden Fencing ロゴ

ColourFence Garden Fencing からの回答

Dear Ms. Hoye, we're sorry to hear that you don't like our fencing and you believe the customer service you received was rude.

We do not tolerate abusive behaviour towards our staff, and the issue you face is not an issue with us, but with your neighbour as the fence owner.

We were trying to explain that we can send you out hanging brackets for your neighbour's fence, however we found it difficult to get our point across.

If you would like to send us your address to info@colourfence.co.uk we will be happy to send out complimentary hanging brackets.

Best Wishes,
ColourFence Team

5つ星のうち4の評価

The sales team led by Matt have been…

The sales team led by Matt have been great, friendly, polite and knowledgeable, confidently answered any question.
The installation guys also friendly, polite and very hard workers, never stopped, left everything tidy.
Shame the same cannot be said about the office staff, seem they are unable action a simple customer request.

I'm curious how long does it take to investigate, and action a previous simple request!!

2026年1月14日
自発的なレビュー
ColourFence Garden Fencing ロゴ

ColourFence Garden Fencing からの回答

Dear Miss Dawson, thank you for your review we are pleased to hear that you had a wonderful sales and installation experience. However, we are sorry to hear that you've had some difficulty with our Office Staff. This has been raised with our customer service team to look into.

Best Wishes,
ColourFence Team

5つ星のうち5の評価

Highly Recommend & Excellent Fitters

Colour fencing was recommended to us by a friend. The fencing is well made and and built to last. Our experience with the company has been excellent from start to finish. The fitters Gareth and Jarrad were excellent, friendly, well mannered, courteous and consulted us throughout the installation to ensure we were happy with everything.

2026年1月27日
自発的なレビュー
ColourFence Garden Fencing ロゴ

ColourFence Garden Fencing からの回答

Dear Ms. Billington, we are super pleased to hear about your positive experience with ColourFence and our Trade Partner Easy Garden Living for the installation. We hope you enjoy your ColourFence for many years.

Best Wishes,
ColourFence Team

5つ星のうち5の評価

Knowledgeable Salesman

Knowledgeable Salesman, explained what the advantages of this over a wooden option are.
The installation team were excellent, very friendly and very tidy. Kept checking in with me to make sure I was happy.
This was not the cheapest option, but also by far not the dearest. The gates look great and improve the security of the property.
Highly recomended.

2026年1月6日
自発的なレビュー
ColourFence Garden Fencing ロゴ

ColourFence Garden Fencing からの回答

Dear Mr Morrhen, we are so pleased to hear your wonderful testimonial of your local salesman. We hope you enjoy your ColourGate for many years to come.

Best Wishes,
ColourFence Team

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報