Compare The Man And Van レビュー 

12,401
•
TrustScore 5段階評価の3.5

3.6

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

We had a great experience with the three gentlemen. They arrived early, started the job straight away, and handled all of our belongings with great care. They were very kind, professional, and efficie... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Easy to use website, when the original people had to cancel last minute, they found me a replacement at no extra cost. Jason from Napoleon Removals was fantastic. Really lovely guy, he showed up ni... もっと見る

5つ星のうち4の評価

The move itself was very efficient and they turned up early, but the driving was erratic to the point of being a bit dangerous (speeded over a speedbump which made all my stuff clatter, almost rearen... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Absolutely terrible service. Moving house is stressful enough, but this made it so much worse. My driver cancelled my booking only after I messaged him because he was already 15 minutes late. By t... もっと見る

企業情報

  1. 引越し・倉庫保管業
  2. 価格比較サイト
  3. 宅配サービス
  4. 輸送会社

当該企業による記述

Looking for a reliable and affordable Man and Van service for your move? The Compare the Man and Van platform offers free instant quotes, so you can quickly and easily compare prices and find the perfect driver for your specific requirements. With hundreds of vetted and experienced drivers available, you can rest assured that you’ll receive a stress-free service at competitive prices. Plus, all of our drivers are rated by previous customers, giving you even more confidence in your selection. Say goodbye to the stress of moving and book with Compare the Man and Van today!


連絡先

3.6

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3.5

1万件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 24%に回答しています

通常48時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.6

すべてのレビュー

(12,401)

過去12か月のレビュー数: 235件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Poor experience

Our driver, Emmanuel, arrived almost 30 minutes late with no explanation or apology.

He did not help move any items (which I expected). However, he did not even open the back of the van fully to allow us to move items in, and my boyfriend had to do it.

He did not secure any of my items. He broke suddenly a few times resulting in my things moving around the van.

He was also using his phone / texting throughout the drive.

He was not polite or helpful.

I would not book this driver in future.

2026年2月21日
自発的なレビュー
Compare The Man And Van ロゴ

Compare The Man And Van からの回答

Hi Alison,

Thanks for sharing your experience.

We have requested more information so we can contact you directly to ensure this issue can be resolved.

We do advise that despite drivers best efforts, some delays may occur due to external factor such as traffic although the driver should keep in contact with you if this is the case.

Thanks,
Team Compare the Man and Van

5つ星のうち5の評価

Efficient, quick and friendly

Incredibly efficient and quick. They handled all the items with care, including heavy or bulky items. Everything was stored safely in the van and very quick to offload. They were friendly and polite. Would highly recommend.

2026年2月14日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Exceptional service!

If I could give 10 stars to Napoleon I would. When I initially booked this job at the beginning of the week, I chose a man and van based on their reviews. It was really important to me that I knew who was coming to help me as I was emptying out my storage unit after 5 and half years. It was going to be a stressful process and I wanted to know that the person who was helping me was going to do a good job. The day before, I received a notification that my man and van had been changed. I was not happy and considered cancelling the booking altogether but I needed the job done the next day (as scheduled!!). I couldn't risk not finding someone at short notice.

I got a call that evening from my new driver and this put all of my fears to rest! Napoleon went above and beyond to make this job go as smoothly as possible. I couldn't have asked for a better person to help me! He was on time and wasn't phased by the amount of stuff in my storage unit. He spent as much time reassuring me as he did packing his van. He is an absolute expert at this making sure that everything was carefully put into his van and that it all fit. He called a helper, Tomas, to meet at my flat to unload. They were quick and efficient and so careful with my things. Nothing was too much trouble. If you are lucky enough to see this review, book Napoleon without hesitation. I would never use anyone else now.

2026年2月14日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Extremely Concerning Experience – Damage, No Support, No Contact Route

I’m posting this publicly because Compare The Man And Van have given me no working way to contact them, and their emails bounce back.

I booked a job through their platform with driver Adedayo Adeyemi, and during the move he caused damage to my mother’s cooker. I also have serious concerns that the van he used may not have been road legal or properly insured, based on its condition.

When I tried to report the damage, Compare The Man And Van told me to “contact the driver directly” — but they never provided a phone number, I do not have an account, and their email replies are rejected. I have been left with no way to reach the driver, no way to file a claim, and no support from the company.

This raises major concerns about:

Whether their drivers are actually vetted

Whether vehicles are insured or roadworthy

Whether their “fully insured” claims are accurate

Their lack of customer support and accountability

I have now reported this to Citizens Advice Consumer Service for escalation to Trading Standards, as this situation is unacceptable and potentially unsafe.

I am asking Compare The Man And Van to respond publicly and provide:

A working contact route

A damage claim process

Confirmation that the driver and vehicle were legally compliant

Until then, I cannot recommend this service.

2026年2月16日
自発的なレビュー
Compare The Man And Van ロゴ

Compare The Man And Van からの回答

Hi Mark,

Thank you for your feedback. We have received your contact last night regarding the situation and this is now being escalated with a member of our team who will reach out to you directly with the process.

At this time you have followed the correct first step in raising a claim which is contacting us directly.

We will be happy to update this reply as and when the next steps have taking place, although we do want to work with you to get this fully investigated first.

Many Thanks,
Team Compare the Man and Van

5つ星のうち5の評価

Really easy to book

Really easy to book, everything went smoothly on the day and Ismail was lovely. He brought us up in the van with him and got us there very quickly. Highly recommend!

2026年2月15日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Great!!!

Great help! Can only recommend! He arrived earlier and was very helpful, also funny and pleasant! Many thanks for everything!

2026年2月15日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Great move service

Adedayo arrived on time and was very helpful throughout the process, including being graceful when exposed to a tense move out environment and need to change the arrangement: I required more time and he was able to accommodate for the pre-known fee.

Would absolutely recommend and use Adedayo in the future. Thank you!

2026年2月14日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

An awful experience

Unfortunately we had an unpleasant experience with the driver Adedayo and this platform refused to aid for the dispute saying the time has passed (not stated on T&C at all) while it has been 3 weeks as we were waiting for our landlord's comment and the inventory report was taken immediately the next business day after the move.

Aside from the platform's refusal to help, the service provided was also subpar.
1. Completely wrong arrival time
The driver arrived at 9am for a 10:30am booking and only returned at 12pm AFTER we called to look for him at 11am
2. Punctures the size of golf ball on wall in old flat and door frame damage in new flat, which were hardly unnoticeable, yet not a word was said to us
3. Unfamilliar with the area
The driver left the old flat 10 minutes before us but we arrived at the new place earlier, wondering where they were. At the end, they drove past our address, seemingly unable to locate the new flat and not contacting us.
The 2 places are only 6 miles apart and the route is normal city road.

Consumers pay this platform and it refuses any liability or least to attach the T&C until you go look for it. Given the communication and poor service provided, I would not recommend this platform to anyone at all.

[UPDATE 13/2/26: In response to the vendor's comment, we would like to state that it is extremely difficult to find the driver's number or any other contact methods. Please note that we have yet been able to contact the driver so far. We request that the platform connect us to the driver in question at their earliest convenience.]

2026年1月11日
自発的なレビュー
Compare The Man And Van ロゴ

Compare The Man And Van からの回答

Good Morning

Thank you for your review. As a service platform connecting you with self employed drivers, you would need to reach out to the drivers directly for their individual insurances for any damage experienced during your move. All of our drivers are insured.

We do advise in our terms and conditions that damages need to be reported within 24 hours, and we did not hear anything regarding damages from you for 3 weeks until after your move was completed.

When we discussed this with you directly you did not make us aware of the lateness, or issues finding the address.

We want to ensure you reach a conclusion, although we do need to do this within our policies outlined in our terms and conditions you have accepted.

Thanks,
Team Compare The Man And Van

5つ星のうち5の評価

Booked on short notice - well worth it.

Short notice, and he turned up on time, was helpful and efficient and got me to the destination quickly.

I had to do another move fairly recently, and that one (with another provider) was over 2 hours late.

This was a breath of fresh air.

2026年2月9日
自発的なレビュー
5つ星のうち4の評価

Rapid movers, no chat haha

Didn't chat, said i had booked the wrong size van yet it all fit. Sofas said didnt fit so I had to put them in. Paid for 3 hours they finished in 2h ish just past.

They were rapid and did heroically well moving the sofas down the set of stairs.

Moving is stressful and all you want is people to say let's do this.

2026年2月9日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報