Direct Drainage レビュヌ 

515
•
TrustScore 5段階評䟡の4.5

4.7

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

Needed a pump urgently, phoned the company, spoke to a human and was assured it would arrive the next day, a Saturday. Pump arrived on time, at a competitive price, including weekend delivery ch... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

This company is absolutely brilliant. We used to use another supplier but they were unreliable. When we order from Direct drainage the delivery is second to none. Which is great when you have a sew... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

After the air blower pump in our sewage unit burnt out, our service company told us that it would take at least 2 weeks to get a replacement and possibly up to a month. I found Direct Drainage on the... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Simple to order on the website. Prices appeared competitive on this item. Tracking kept me upto date when the parcel was delayed due to severe weather conditions at the courier depot. I was updat... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. 氎凊理工堎

圓該䌁業による蚘述

Here at Direct Drainage we have a comprehensive in-house knowledge of wastewater treatment processes, pumping stations, separators, rainwater harvesting systems and wastewater spare parts. Buy from us with confidence.


連絡先

4.7

優良

TrustScore 5段階評䟡の4.5

515件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす

この䌁業は、ポゞティブかネガティブかを問わず、顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす。

ネガティブなレビュヌの 100に回答しおいたす

通垞24時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

4.7

すべおのレビュヌ

(515)

過去12か月のレビュヌ数: 49ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Charles Austen Air Blower

Simple to order on the website. Prices appeared competitive on this item.

Tracking kept me upto date when the parcel was delayed due to severe weather conditions at the courier depot. I was updated quickly and made aware of the plan.

Would recommend and use again.

2026幎1月5日
Direct Drainage ロゎ

Direct Drainage からの回答

Thank you for taking the time to share your experience! We're pleased to hear that you felt supported throughout the delivery process and look forward to assisting you again.

5぀星のうち5の評䟡

A really quick and easy process for


A really quick and easy process for ordering materials. The sales team are really helpfull and can cross reference obsolete parts for modern replacements. Highly recommend this company

2025幎11月27日
Direct Drainage ロゎ

Direct Drainage からの回答

Thank you for sharing such positive feedback! We're delighted to hear that the ordering process was quick and easy and that our sales team could assist you with sourcing a replacement part. Your recommendation means a lot to us and we look forward to supporting you again in the future.

5぀星のうち5の評䟡

Ist class service and speed of delivery


Ist class service and speed of delivery was excellent.

2025幎12月5日
Direct Drainage ロゎ

Direct Drainage からの回答

Thank you for taking the time to leave us a great review! We're thrilled that you were happy with our service. Providing a first-class experience is always our goal and we look forward to serving you again in the future.

5぀星のうち5の評䟡

Incorrect items shipped but immediately


Incorrect items shipped but immediately sent the correct order
Excellent customer service
Very pleased

2025幎12月2日
Direct Drainage ロゎ

Direct Drainage からの回答

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We really appreciate your kind words about our customer service. We acknowledge that the incorrect items were initially shipped and would once again like to sincerely apologize for any inconvenience this may have caused. Your understanding and patience mean a lot to us, and we’re delighted to hear that you are very pleased with the outcome. If there’s anything else we can assist you with, please don’t hesitate to reach out.

5぀星のうち5の評䟡

Air flow pump

Air flow pump. Just what was required delivery in 24 hours by DPD you can not do better. Fitted in 48 hours working well, will use again.

2025幎11月5日
Direct Drainage ロゎ

Direct Drainage からの回答

Thank you for your feedback! We're delighted to hear that the air flow pump was exactly what you needed and that our delivery service met your expectations. It's great to know everything was up and running smoothly within 48 hours. We truly appreciate your support and look forward to serving you again in the future!

5぀星のうち5の評䟡

Fast and efficient.

2025幎10月29日
Direct Drainage ロゎ

Direct Drainage からの回答

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re pleased to hear that you found our service fast and efficient. Providing a smooth and reliable experience is very important to us and it’s always rewarding to know we’ve met your expectations. Should you need any further assistance, please don’t hesitate to get in touch.

5぀星のうち5の評䟡

Cheapest price I could find for the


Cheapest price I could find for the pump and delivery the next day what more could you want.

2025幎10月31日
Direct Drainage ロゎ

Direct Drainage からの回答

Thank you for leaving us great feedback! We're pleased to hear you found the pump at the best price on our website and that our next-day delivery hit the mark. We aim to make things as easy and efficient as possible, so it's great to know we delivered on that promise. If you ever need anything else, we’re always happy to help!

5぀星のうち5の評䟡

Excellent service

Excellent service, helpful staff

2025幎10月28日
Direct Drainage ロゎ

Direct Drainage からの回答

Thank you so much for your review! We're delighted to hear you had an excellent experience and found our team helpful. Providing great service is what we strive for and your feedback means a lot to us. If there's anything else we can assist you with, we're always here to help.

5぀星のうち1の評䟡

Plug on £ 380 pump defective as it was squashed ouit of shape.

Plug on £ 380 pump defective, presumably squashed in the box.

I had to source a new plug then fit it as i needed it running straight away.

Direct Drainage attitude was disappointing, effectively just get on with it"

S##T Happens hence me having to purchase a pump

2025幎9月29日
Direct Drainage ロゎ

Direct Drainage からの回答

Thank you for your feedback, and please accept our apologies for the inconvenience caused by the damaged plug on your pump.

We’re sorry to hear that the unit arrived with a bent plug — this is certainly not the standard we aim to uphold. While we did offer to collect and replace the pump once we were made aware of the issue, we understand that you needed the pump operational immediately and took matters into your own hands by sourcing and fitting a new plug.

Thank you for bringing this to our attention, and again, we’re sorry for the trouble this caused.

5぀星のうち5の評䟡

No fuss

No fuss
Easy to order
Delivered next day
Just what you want !

2025幎10月1日
Direct Drainage ロゎ

Direct Drainage からの回答

Thank you for taking the time to leave a review and we're so glad you had a positive experience with us.

5぀星のうち5の評䟡

Excellent service

Excellent service. Delivered next day. Would recommend.

2025幎9月29日
Direct Drainage ロゎ

Direct Drainage からの回答

Thank you for taking the time to leave a review and we're so glad you had a positive experience with us.

5぀星のうち5の評䟡

Great

Great delivery service

2025幎9月29日
Direct Drainage ロゎ

Direct Drainage からの回答

Thank you for taking the time to leave a review and we're so glad you had a positive experience with us.

5぀星のうち1の評䟡

Would never use again

Fell short of every commitment, once paid they weren’t interested. There are far better and cheaper suppliers.

2025幎9月2日
Direct Drainage ロゎ

Direct Drainage からの回答

Hi Steve,

Thank you for taking the time to share your 1* feedback. I’m truly sorry that your experience with us did not meet your expectations.

Throughout our interaction - especially over the phone - we offered to cancel your order with a full refund, and while you chose to proceed, we respect that you may have found a better or more suitable option elsewhere.

That said, based on how our communication unfolded, it seems we might not be the right fit for each other. We strive to foster respectful and constructive relationships with all our customers, and unfortunately, we didn't feel that was mutual in our recent exchange.

We have taken your comments seriously and will use them to improve our service moving forward. While we don’t believe continuing this particular relationship would be productive for either side, we genuinely wish you the best in finding a provider that aligns with your expectations.

Thank you again for your feedback.

5぀星のうち5の評䟡

Good advice on the phone

Good advice on the phone, great price and excellent delivery time next day and on time!!

2025幎9月1日
Direct Drainage ロゎ

Direct Drainage からの回答

Thank you for taking the time to leave a review and we're so glad you had a positive experience with us.

5぀星のうち5の評䟡

Easy to use website

Easy to use website
Good price
Fuss-free next day DPD delivery

2025幎8月28日
Direct Drainage ロゎ

Direct Drainage からの回答

Thank you for taking the time to leave a review and we're so glad you had a positive experience with us.

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報