Discover Cracow レビュー 

425
•
TrustScore 5段階評価の1.5

1.6

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Booked 1-2week in advance for Auschwitz museum tour on GetyourGuide. Rated 4.1 on GYG so thought everything will run smoothly. Got an email few days prior to the trip that they dont have any guides le... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Booked an 11am Auschwitz tour weeks in advance, and the afternoon before they changed it to 5.30am! They expected us to meet at 5.20am. I objected obviously but to no avail. They are very cunning, and... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Dreadful. Tour of schindlers factory was delayed 18/8 by almost 2 hours and the guide rushed through everything. Barely any time at all to read anything before he rushed us on to the next part all bec... もっと見る

5つ星のうち1の評価

DO NOT BOOK ANYTHING WITH DISCOVER CRACOW! Booked entrance tickets for Schindlers Factory. Without a tour. Would receive digitaal tickets day before. Did not happen. The evening before they said the t... もっと見る

企業情報

  1. ツアー オペレーター
  2. ・
  3. 旅行代理店

当該企業による記述

Want to book Wieliczka & Auschwitz tour? Searching for more trips, concerts, tickets in Krakow? Book and pay online.


連絡先

1.6

ひどい

TrustScore 5段階評価の1.5

425件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

1.6

すべてのレビュー

(425)

過去12か月のレビュー数: 22件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

My partner and I were thrilled with our…

My partner and I were thrilled with our Salt Mines tour. Everything was great was start to finish and the tour itself was one of the highlights of our trip. Obviously, with trips of this nature where you are relying on other parties in your group you do have to be patient if any of them are arriving late on your way there and back on the coach but other than that everything was great!

2023年1月18日
自発的なレビュー
Discover Cracow ロゴ

Discover Cracow からの回答

Dear Jasmine,

Thank you for sharing your wonderful experience!

We’re thrilled that the Salt Mines tour was a highlight of your trip. We appreciate your understanding regarding group travel dynamics, and it’s great to hear that everything else was enjoyable. We hope to welcome you back on another memorable tour!

Kind regards,
Szczepan
Sales Department at Discover Cracow

5つ星のうち1の評価

Very bad service

Very bad service, I booked a ticket from headto and they are their partner in Krakow, to the mine salt and the guy didn't show up until past 25 min. I called for a refund since I had other activities and the guy I called was useless and rude. I'm currently waiting for a refund. the guy from the"tour agency" tried to turn the things back at me in a very poorly spoken English and just wasn't even trying to be helpful or polite.

2022年10月24日
自発的なレビュー
Discover Cracow ロゴ

Discover Cracow からの回答

Hi Gabriela, we are sorry that your visit to Krakow turned out this way. Unfortunately, from the review you wrote, I cannot deduce where you bought the service or what kind it was. Unfortunately, delays are part of the risk of organizing trips, in this case, it was probably the delay of our driver who was supposed to hand over the tickets.
I also don't know who you talked to about this, that he turned out to be unfriendly and unhelpful, because we do our best to make guests who come to Krakow happy.

5つ星のうち5の評価

Guided tour of the salt mines with pickup

We took the guided tour of the salt mines. We were picked up from a point in krakow by Michael, he was an amazing guide on the way to the mines, gave us lots of helpful and interesting information. Really took his time with us. The actual tour was with one of the mines official guides Patricia who was also amazing the tour was so fascinating, loved it. On the return journey back Michael drove the group around by some other interesting points in Krakow and then dropped us off in very convenient locations.

2022年9月7日
自発的なレビュー
Discover Cracow ロゴ

Discover Cracow からの回答

Thank you so much for your review, we are glad that we were able to meet your expectations. Salt Mine is indeed a great place with great tour guides, so thank you for pointing it out.
Thank you for prasing the driver. We hope that your tour went smoothly and that you will remember it forever.

5つ星のうち3の評価

Ongoing case. Salt Mine tickets cancellation

I booked tickets to Salt mine via headout.com that eventually ended up on discovercracow.com
I made a mistake during reservation and claimed that on a phone discovercracow.com
They advised to contact headout.com where I purchased tickets. But their chatbot on cancellation request refers to discovercracoe as follows:
******quote from chat bot********
"I understand that you want to cancel your reservation but unfortunately our local partner for this experience does not entertain any cancellation requests. I am really sorry for not being able to help you as you would have liked."
*******end of quote********

So I apply once again: I want to cancel my tickets for my tomorrows visit and get refunded as I already visited Salt mine today and I would never have a single chance to make it tomorrow as it is me regular working day.

PLEASE get it solved before it's too late

2022年8月22日
自発的なレビュー
Discover Cracow ロゴ

Discover Cracow からの回答

Hi Elena, please note that tickets can only be returned up to 24 hours before the service starts. After this time, it is not possible to receive a refund, these are the rules of the tourist attraction.

5つ星のうち1の評価

Avoid at all costs!! Scam company!

Updated: 03.07.22: P.S - as you can see by the reply… excuses, excuses, excuses… as originally posted - you’ve been warned… definitely avoid if you want to ensure you get what you paid for.. £140!? Stinks to me…

Avoid this company like the plague - they are nothing more than a scam company! We booked to do a private trip to Auschwitz, paying a lot more so that we did not join a huge coach trip excursion and to have the flexibility to choose a pickup time that suited us (12pm collection).
Less than 24 hours before the booked trip, we were contacted by the company, informing us that due to a lack of Tour Guides they would be changing our pickup time to much earlier in the day (note - we paid a lot more to have the convenience of our choice of pickup - this was due to my partner’s birthday being the day before so we specifically wanted an afternoon trip). When this was explained to the company - who choose to contact you by text rather than call… - they abruptly referred us to their Terms and Conditions, stating that they can change the times without mutual agreement. We requested a refund, only to be told they would not refund us the £140+ we paid and referred us back to their T’s & C’s. When we said we would speak to our bank about how this company operates, they replied by text, confirming that we’d “agreed to their revised pickup time” and that they’d see us in the morning…
Avoid, avoid, AVOID!! Book all of your excursions/ travel needs with a reputable company such as Krakowdirect.com rather than these con artists! We’ll be claiming our money back through our bank but want to pre-warn you so you don’t have the hassle - this company is a disgrace to the tourism industry - particularly when you put your trust into travel companies when visiting an unknown/ unfamiliar country (this was our first trip to Poland/ Krakow).

We would NEVER touch this company with a barge pole, given the knowledge we now have of them - don’t fall for their glamorous/ appealing website - steer well clear.

I hope this helps you/ your plans as ours were ruined as we could not afford to book another trip to Auschwitz as a result of their actions.

2022年7月2日
自発的なレビュー
Discover Cracow ロゴ

Discover Cracow からの回答

Dear Customer,

We understand that you chose a private tour and wanted more flexibility. However, in the case of Auschwitz Museum tour, we have to adapt to hours that museum guides are available at. We get this information mostly only a day before the tour. We tell our customers that we need to alter the time of the tour if it is absolutely necessary, as the tour cannot happen otherwise. The only possible time for that day was with a departure at 10:30, which we offered and you declined. As you mentioned, it is in our terms and conditions that we have to do that sometimes and we do not issue a refund for cancelling less than 24 hours before.

We are very sorry that you were disappointed, but there was no other possibility for that day.

Best regards,
DiscoverCracow

5つ星のうち2の評価

Frustrating, badly organised and late

Pick up from designated area was delayed by 30 mins. Poorly organised at pick up, far too many people to staff, which meant things took even longer. Due to this we arrived late to Auschwitz. On arrival we were all just left for ages not knowing or being told what was going on. About 30 mins later, they handed out tickets individually, which again, due to there being so many people, took at least 30 more minutes. Our allotted time was 12:20. It was by now 13:10. They then said they are running behind so we have 30 min break! Finally got into the tour which supposed to be 2 hours around 2pm. It was rushed and we were finished by just after 3pm. The guide was good, but the tour was obviously cut short. The 2nd part we ended up doing in the dark and again was rushed as they were closing by now. We got back quite late. It was badly organised from start to finish. Also the driver was on his phone constantly whilst driving looking at Instagram etc it picking his nose!! My recommendation would be to pay a little more and get a decent trip.

2021年11月7日
自発的なレビュー
Discover Cracow ロゴ

Discover Cracow からの回答

Hello M Hall
Delays caused by traffic jams in Krakow are sometimes unavoidable and this applies to all tour operators who organize day trips. This time it happened to you, for which we are very sorry. Each delay causes subsequent organizational problems that we work hard to solve as best we can. Nevertheless, we are happy about your visit to Krakow, greetings!

5つ星のうち1の評価

Very bad expérience !

Very bad expérience !
The visit of the Salt Mine in Wielickza was cancelled the day before at 9 pm !!
I send a mail to Discover Cracow and they didn't make any response. I only received the information by "Get your guide", the website used for booking the activity.
They tell me that they're going to send me back my money, I hope so. But this is not the purpose here ! I have not make the visit I wanted ...

2021年10月28日
自発的なレビュー
Discover Cracow ロゴ

Discover Cracow からの回答

Hello Sandra
We are very sorry to hear about your experience. Such situations do not happen very often, so such a decision had to be justified by the guide's illness. This made it impossible to provide the service, for which we sincerely apologize. Of course, you should get your money back.

5つ星のうち2の評価

Terrible service and ride, amazing guide though

The tour to the salt mine itself was amazing and everything we wanted. The guide was interesting and the mine beautiful! However after we ended the tour, we were told, we would be picked up by the bus in a few minutes. We waited, and after 20 minutes we contacted the customer service. They informed us that the driver was on his way, so it wouldn’t be long. We waited another 30 minutes. No bus yet. We tried calling them again, this time they didn’t pick up. We all just stood there in the parking lot, and waited and waited. Finally, more than an hour after we were left in the parking lot, we were picked up. When we asked the driver, why he was so late, he just shrugged and said “then you had an hour of freetime!” They could have just told us he was late, then we would have ordered a soda and waited in the cafe, sitting comfortably in the shade, instead of standing between the parked cars, expecting the bus to arrive any minute.

2021年10月20日
自発的なレビュー
Discover Cracow ロゴ

Discover Cracow からの回答

Hello Mr. Rasmussen
Our drivers usually wait for guests to finish their tour. It must have been some extraordinary situation that we are unable to cite now. Please accept our sincerest apologies for this incident. We hope you will remember Krakow well. Regards!

5つ星のうち1の評価

Nous avons réservé 2 entrées pour le…

Nous avons réservé 2 entrées pour le musée de l'usine Schindler et nous n'avons jamais reçu le mail de confirmation car il y avait un problème sur leur site. Impossible de joindre le service client et pas de réponse aux mails. Le paiement a été débité. Nous avons dû racheter 2 places.
Je suis très mécontente

2021年6月6日
自発的なレビュー
Discover Cracow ロゴ

Discover Cracow からの回答

Je vraiment désolé d'apprendre que vous avez rencontré des problèmes avec votre réservation pour le musée de l'usine Schindler et que vous n'avez pas reçu de confirmation par email. C'est inacceptable que vous ayez eu à payer à nouveau pour vos billets sans pouvoir contacter le service client pour résoudre le problème.

Votre expérience met en lumière des problèmes importants que nous devons résoudre, notamment en améliorant nos systèmes de communication et de support client. Je m'excuse sincèrement pour la gêne occasionnée.

Merci de bien vouloir nous contacter directement avec vos détails de réservation afin que nous puissions examiner la situation et essayer de résoudre ce problème, y compris une éventuelle compensation. Nous apprécions votre feedback et sommes déterminés à améliorer notre service pour nos futurs visiteurs.

Cordialement,
Rafał Moryto
CEO DiscoverCracow

5つ星のうち5の評価

Une visite très intéressante

Une visite très intéressante, la beauté de cette église et sa conservation son grande. Elle est riche. L’audio guide est très très bien fait et riche en explication. Cela permet aussi d’apprendre un peu plus sur l’histoire de la Pologne et de Cracovie et visiter le clocher est top

2020年10月26日
自発的なレビュー
Discover Cracow ロゴ

Discover Cracow からの回答


Merci beaucoup pour vos commentaires! :)

5つ星のうち1の評価

You won’t go...they don’t show😂

After booking a Salt Mine tour well in advance of our visit to Krakow We were both looking forward to it.
Discover Cracow stressed that we should contact them 24 hours before our trip to confirm we were going.
I tried but their numbers were unavailable. The receptionist at Plaza Boutique Hotel was most helpful and finally produced an email from Discover Cracow with a 2pm pick up time. The pick up point was in a most obscure place, but we trudged out in the pouring rain until we got to the area.
Whilst trying to dry out in a cafe I emsiled their contact number, but, unsurprisingly they didn’t reply.
We got to the pick up point and waited...another company picked up passengers.
Waited until 2.30pm soaked to the skin. I was so disappointed I called our travel agent. They told him they couldn’t get a group together!
They have promised a full refund but I am not holding my breath. This is the first time in many years of holidays that we have dealt with such a couldn’t care less company.
Avoid Discover Cracow like the plague. Surely they should not be allowed to use the city’s name like that?

2020年9月30日
自発的なレビュー
Discover Cracow ロゴ

Discover Cracow からの回答

Hello

Unluckily your tour at 14:00 was cancelled due to minimum number of passangers not met. On 29/09/2020 we were contacted by the receptionist from Plaza Hotel who wanted to confirm that tour on your behalf. We informed the receptionist that this tour is very likely to not meet the mentioned minimum number of passengers thus we would like to offer a earlier tour which would start at between 8am-9am. Unfortunately we were informed that you could not participate in earlier tour due to other plans thus we were forced to cancell your booking for a full refund. We are terribly sorry for this.

5つ星のうち5の評価

Auschwitz tour

Excellent tour with an outstanding tour guide. Highly recommend 🙂

2020年9月28日
自発的なレビュー
Discover Cracow ロゴ

Discover Cracow からの回答

Hi Elena! Thank you for your kind words! Greeting from Krakow ;)

5つ星のうち5の評価

Excellent

My experience with DiscoverCracow was excellent. Quick and easy to book online. Convenient to find the meeting point (just 1 min from Kraków Main Railway Station). Bus ride was comfortable and guide was excellent. Great trip and highly recommended!

2020年9月9日
自発的なレビュー
Discover Cracow ロゴ

Discover Cracow からの回答

Hi Ankita
Thank you for your positive feedback! We hope that you will remember your stay in Krakow for a very long time!

5つ星のうち4の評価

Nieźle działa

Nieźle działa chociaż można by to nieco jeszcze ulepszyć, ale na pewno okazało się pomocne.

2020年9月8日
自発的なレビュー
Discover Cracow ロゴ

Discover Cracow からの回答

Cześć Karolina,

Dziękujemy za recenzję. Moglibyśmy cię również prosić o radę co konkretnie moglibyśmy ulepszyć w naszej usłudze? Z góry dziękujemy ! :)

5つ星のうち5の評価

Brilliant great weekend

Brilliant. A1 all must go.. we really enjoyed it. Looking forward to going back .
Salt mine's. Krakow

2020年2月6日
自発的なレビュー
Discover Cracow ロゴ

Discover Cracow からの回答

Dear Wayne,

thank you very much for such kind words. Looking forward to see you again with us! :)

5つ星のうち1の評価

Bad information, customer services, etc.

Timo. No reservéis con ellos ningún billete de bus por dos motivos:

-Sin avisar claramente en la página web (tras reclamar, me indicaron que debería haber mirado el enlace a los términos y condiciones que nadie lee normalmente), compras un billete que sí o sí hay que imprimir. Si no, el conductor del bus no te deja entrar; eso es lo que nos pasó mi pareja y a mí hoy mismo y el conductor nos echó atrás de muy malos modos. En pleno siglo XXI, no les vale el ticket digital.

-Eso sí, de la necesidad de imprimir el ticket de Auschwitz, te informan (en las estaciones de bus no hay lugares para imprimir) en letra mayúscula cuando has hecho la operación de compra y ya no hay solución.

-Por último, el precio no es el mismo que el de la estación de bus al ir la conversión en euros.

Por todo eso, os sugiero ir directamente a la estación y comprar los billetes allí. Muy mala experiencia con Discover Cracow, que no pienso repetir ni aconsejar. Además, el servicio de atención al cliente fue ineficiente y no nos dio ninguna solución ni contraprestación.

English version------

I highly recommend not to take bus tickets with them because you are forced to print them. If not, the bus driver will make you do it immediately not being able to get on the bus. They only say this condition of printing in the terms below, not very clearly, not honestly.

Prive is also higher than normal ticket in the bus services.

That is why you should avoid buying with them. Customers service was terrible and they didnt try to give a solution to as, so we paid the tickets twice.

2020年1月3日
自発的なレビュー
Discover Cracow ロゴ

Discover Cracow からの回答

Dear Israel,

We are very sorry to hear that provided service did not meet your expectations, however, the information regarding printing the voucher is visibly described both on our website(during booking) and on the voucher. It is very important for us, since the company supplying this service requires vouchers for their records. We hope you will give us second chance. :)

5つ星のうち3の評価

It was okay

It was okay, bus was on time and left on time. Tour guide at Auswitchz was very good although was a little rushed. However, the company said they would pick us up from a centrally located hotel but that did not include ours even though it was in the centre of town. This is false advertisement. There is room for improvement as staff at the discover Cracow at the square were also a bit unfriendly,

2018年12月18日
自発的なレビュー
Discover Cracow ロゴ

Discover Cracow からの回答

Dear Deaglan,

Thank you for your feedback. We’re glad to hear that your bus was punctual and that you found the Auschwitz tour guide to be informative, despite the rushed pace.

We sincerely apologize for the confusion regarding the pick-up location and any miscommunication about your hotel. We understand your frustration and will review our listings to ensure greater clarity in the future. Additionally, we regret that your experience with our staff wasn’t as friendly as it should have been, and we will address this with the team.

Thank you again for your insights, and we hope to improve on your experience in the future.

Best regards,
Martin
SalesManager, Discover Cracow

5つ星のうち5の評価

Food Tour

Food tour was great, worth the price as you learn so much more. Our guide, Paulina (sp?) was awesome! Very knowledgeable and super friendly, and even sorted vegetarian options for me which was great!

2018年11月19日
自発的なレビュー
Discover Cracow ロゴ

Discover Cracow からの回答

Dear Meredith,

Thank you for your lovely feedback!

We’re glad to hear that the food tour exceeded your expectations and that Paulina made your experience even more enjoyable. It's great to know that the vegetarian options worked out perfectly for you! We hope to see you again for more unforgettable experiences.

Kind regards,
Szczepan
Sales Department at Discover Cracow

5つ星のうち3の評価

Great sites, average staff

Overall, the tour experience to Auschwitz - Birkenau was truly unforgettable, as a sombre reminder of the atrocities of WWII. However, I must knock off a few stars for the Discover Cracow portion of the day. I was met on time at the collection point by the driver and was happy to see that as the last one to board, I got to sit in the front seat. However, our young driver was texting for a good portion of the trip. I told him quietly that I'd feel more comfortable if he didn't do that (btw, I'm a police officer), and he obliged me for about 1/2 hour then started again. His explanation was that he had to communicate via WhatsApp with the home base. I told him he didn't need to do that while driving and being responsible for 7 passengers. That message was lost on him. Also, I believe we were promised an historical video about Auschwitz en route. That didn't happen. Upon arrival at Auschwitz, we had to wait an hour and a bit for our tour to begin. OK, I can't really blame Discover Cracow for that. The place was packed with tourists on that fine Fall day. Sadly, however, when finally being introduced to our tour guide, I was a bit disappointed. She was maybe 21 years old. I know you have start at some age, but this girl probably hasn't had a bad date yet, and didn't have the maturity to give us a heartfelt tour of the grounds with such bleak history. Besides that, she was wearing dark purple sparking nail polish and a backpack that said, "Let's party" on it. Please! Not appropriate for this setting! Her narration was soulless and monotonous. Such a let down. However, the day was memorable and I recommend you see these sites. I imagine the same tour on another day with different Discover Cracow staff could have been super.

2018年11月15日
自発的なレビュー
Discover Cracow ロゴ

Discover Cracow からの回答

Dear Andrew,

Thank you for taking the time to share your detailed feedback about your tour to Auschwitz and Birkenau. We’re glad to hear that you found the experience unforgettable and recognize the importance of remembering such a significant part of history.

However, we sincerely apologize for the issues you faced with our driver. Texting while driving is unacceptable, and we appreciate you bringing this to our attention. We will address this behavior with our team to ensure the safety and comfort of all our passengers.

We also regret that the promised historical video was not shown and that your experience with the tour guide did not meet your expectations. We strive to provide knowledgeable and respectful guides, and we will review your feedback to ensure that our team is adequately prepared for such a meaningful experience.

Thank you for your recommendations and for understanding that experiences can vary. We hope to provide you with a better experience in the future.

Best regards,
Martin
SalesManager, Discover Cracow

5つ星のうち4の評価

La guía que me tocó para visitar las…

La guía que me tocó para visitar las cuevas de sal (Ania) fue increíble, divertidísima, super simpática y hablaba un español perfecto, además hizo todo lo posible por cuidar nuestro grupo y nos metió antes el ascensor de salida de la excursión para evitar la cola jajaja
Eso sí los tiempos para entrar en las minas llegamos a las 15:15 y hasta las 16:30 me parecieron excesivos ya que allí no hay nada que hacer sólo están las tiendas de souvenirs que con 20 minutos que den da de sobra. También acaba la excursión tuvimos que esperar media hora al minibús para que nos llevará a nuestros hoteles en Cracovia, resumen muchos tiempos muertos que. En unas vacaciones no se pueden permitir.

2018年11月14日
自発的なレビュー
Discover Cracow ロゴ

Discover Cracow からの回答

Estimado Daniel

Gracias por tus comentarios. Nos alegra mucho saber que disfrutaste la visita a las minas de sal y que Ania hizo que la experiencia fuera tan divertida y agradable.

Lamentamos los tiempos de espera que mencionas tanto antes de entrar como después de la excursión. Entendemos lo importante que es aprovechar al máximo el tiempo durante unas vacaciones, y tomamos en cuenta tus sugerencias para mejorar.

Gracias por compartir tu opinión y esperamos volver a darte la bienvenida en Cracovia.

Saludos cordiales,
Szczepan
Departamento de Ventas, Discover Cracow

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報