Ereplacementparts レビュー 13,953

TrustScore 5段階評価の4

4.1

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち4の評価

It was hard sifting through the individual parts and numbers to get what I needed. I would have preferred an assembly package and pricing. The check out was problematic. It forced me to put a billi... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち4の評価

UPDATE, They came through for me issuing a full refund, Kudos and thanks! I wish I would have looked at their reviews before my last purchase. I have purchased before and had no issues other long d... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち3の評価

The handle is made of plastic, stress on the handle made by the power cable over a matter of months in Texas hot weather wears a hole in the plastic handle and makes the forward drive of the mower not... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

The Cover plate on my 15 year old saw was bent inwards, so you can't easily remove the blade. This happened after years of hot/cold temperatures. The old Cover Plate could not be bent back, it was per... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 工具店
  2. 便利屋

さまざまな外部ソースから提供された情報

Need to fix your power tool? We offer power tool parts, accessories, diagrams and repair advice for all major brands to make your tool repairs easy.


連絡先

4.1

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

1万件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

Trustpilot では、本物の人間によるコンテンツに重きを置いています。ただし、この企業は返信原稿の作成に役立つ AI 支援ツールにもアクセスすることができます。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち4の評価

I should've looked at their reviews on multiple sites

UPDATE, They came through for me issuing a full refund, Kudos and thanks!
I wish I would have looked at their reviews before my last purchase. I have purchased before and had no issues other long delivery times. However this last time I ordered an oil cap for my Echo pole chain saw and it arrived broken. It is a part that weighs about 2 ounces and was charged $11.99 for shipping. I emailed them and received and standard form response which had an option for returning items, I messaged them again (can't reply to their emails, gets bounced back) and sent pictures this time. Same canned response.
So I went with process of returning the item and they will only offer refund on the item price, not shipping. (shipping was more than the item price). I receive another email asking for 4 photos of the item, (which I already sent) picture of the box it came in, picture of the shipping label, model and s/n of the Echo device it was for. Again another form letter, no apparent human interaction.
I will not purchase from them again!

2026年4月5日
自発的なレビュー
Ereplacementparts ロゴ

Ereplacementparts からの回答

Hello,
We understand how frustrating this experience has been, especially after previous orders went more smoothly. Receiving a broken part and then feeling like you’re not getting a clear or personal response is not the experience we aim to provide.

To clarify, the additional photos and information we’ve requested, including the model and serial number and packaging images, are needed so we can properly document the issue with the carrier and manufacturer. We did reach out again today through Facebook for these details, but haven’t received them yet. Once we have that information, we can move forward more effectively with your claim.

Regarding shipping, we know it can feel disproportionate on small parts. Those costs are set by the carrier based on handling, packaging, and distance, not just weight, but we understand how that comes across in situations like this.

Also, just to be clear, this response is coming from a real person reviewing your situation. While some of our initial replies are templated to make sure key steps aren’t missed, your case is being looked at individually.

We’re ready to keep working on this as soon as we receive the remaining details.

5つ星のうち1の評価

No shipping

Two Thousand Twenty Six. These people cannot send tiny little parts to Alaska. They need to hire someone who actually knows something about shipping.

2026年5月4日
自発的なレビュー
Ereplacementparts ロゴ

Ereplacementparts からの回答

Hello,
We understand how frustrating that experience can be, especially when you’re just trying to get a small part delivered.

Shipping to Alaska can be more complicated than standard domestic delivery, as many carriers treat it differently due to distance and logistics. That often limits available options and can significantly increase costs, even for smaller items. Those rates are set by the carriers themselves, not directly by us, and we don’t have the ability to reduce or override them.

That said, we recognize how important it is to have reasonable shipping options available everywhere, and feedback like this highlights where expectations aren’t being met. We’re continuing to evaluate ways to improve coverage and affordability for locations like Alaska where possible.

5つ星のうち4の評価

It was hard sifting through the…

It was hard sifting through the individual parts and numbers to get what I needed. I would have preferred an assembly package and pricing.
The check out was problematic. It forced me to put a billing address in even though the shipping address button was marked as the same.

2026年4月30日
自発的なレビュー
Ereplacementparts ロゴ

Ereplacementparts からの回答

Hello,
We’re sorry to hear this was such a frustrating experience. Sorting through individual parts and numbers can feel overwhelming, especially when you’re just trying to find a complete solution, and it makes sense that an assembly package with clear pricing would have been much easier.

The checkout issue you described also shouldn’t have added extra friction. If the shipping and billing information are the same, the process should be straightforward, not require duplicate steps.

Your feedback highlights a couple of areas where the experience can be improved, both in how products are presented and how smoothly checkout works. That kind of insight is really valuable, and it’s something we take seriously as we continue to make updates.

5つ星のうち5の評価

New Parts for an Old Saw

You had the parts for a saw that most likely would have been recycled if the parts were no longer available. Thanks to you this saw will continue to be a great tool

2026年4月26日
自発的なレビュー
Ereplacementparts ロゴ

Ereplacementparts からの回答

Hello,
We’re really glad we could help keep your saw up and running. There’s something special about extending the life of a reliable tool, and it’s great to hear the parts made that possible. Thanks for taking the time to share this, it means a lot to us.

5つ星のうち5の評価

First Time Parts Order

Easy to find the part I think I am looking for, look at details and place the order. Thank you!

2026年4月23日
自発的なレビュー
Ereplacementparts ロゴ

Ereplacementparts からの回答

Hello,
We’re glad to hear your first order went smoothly and that finding the right part and details was easy. That’s exactly the experience we aim to provide, so it’s great to know it worked well for you. Thank you for giving us a try, we appreciate it.

5つ星のうち3の評価

shipping is crazy

shipping is crazy, 2 springs was almost $12

2026年4月22日
自発的なレビュー
Ereplacementparts ロゴ

Ereplacementparts からの回答

Hello,
We understand how the shipping cost can feel high, especially on smaller items like springs, most of our shipping options include tracking numbers provided by the carriers, which allow us to monitor your package’s progress and address any issues that might arise during transit, while we strive to keep shipping costs as low as possible, these fees also help cover handling, packaging, and shipping expenses to ensure your order arrives safely and efficiently, we appreciate your feedback and are always looking for ways to improve our shipping options

5つ星のうち5の評価

Easy to use

Easy to use, user friendly.

2026年4月22日
自発的なレビュー
Ereplacementparts ロゴ

Ereplacementparts からの回答

Hello,
Thank you for your feedback, we’re glad to hear you found our site easy to use and user friendly, we appreciate you taking the time to share your experience

5つ星のうち3の評価

lawnmower part

The handle is made of plastic, stress on the handle made by the power cable over a matter of months in Texas hot weather wears a hole in the plastic handle and makes the forward drive of the mower not function. Simple cure is to put a metal washer or a thin metal brace at the hole site to stop the fault/malfunction or breakage. This is a quality of product problem. easy remedy

2026年4月11日
自発的なレビュー
Ereplacementparts ロゴ

Ereplacementparts からの回答

Hello,
Thank you for taking the time to share this detailed feedback. We understand how frustrating it can be to run into this kind of issue, especially when it affects the performance of your mower over time in hot conditions.

We appreciate you pointing out the stress caused by the power cable on the plastic handle, as well as the simple reinforcement solution with a washer or metal brace. Insights like this are helpful for others who may experience the same problem.

We do want to clarify that we sell replacement parts, but we do not manufacture them. That said, feedback like yours is valuable and helps highlight potential design concerns.

Thanks again for sharing your experience and suggestion.

5つ星のうち5の評価

EGO Customer Service

After trying to contact EGO Customer Service and getting no response, Ereplacementparts.com was fast and easy.

2026年3月31日
自発的なレビュー
Ereplacementparts ロゴ

Ereplacementparts からの回答

Hello,
Thank you for sharing your experience. We understand how frustrating it can be when you’re unable to get a response, and we’re glad our site made the process quick and straightforward for you. We appreciate your feedback and are here whenever you need us.

5つ星のうち3の評価

They list a lot of parts that people…

They list a lot of parts that people need and if the parts shipped were the right ones. They would be great.

When you get the wrong parts it's very hard to return.

2025年6月19日
自発的なレビュー
Ereplacementparts ロゴ

Ereplacementparts からの回答

Hello,
We appreciate you taking the time to share your feedback. We understand how frustrating it can be to receive parts that don’t meet expectations, and we agree that accuracy and a smooth return process are essential.

After reviewing our records for order 21024797, it shows that the order was fulfilled in full and that no return request was submitted. If there was an issue with the parts received, we would have been happy to assist with identifying the correct items and guiding you through the return process.

Your feedback is important to us, and we are always working to improve both our order accuracy and overall experience.

5つ星のうち5の評価

Good prices and smooth transaction

Good prices and smooth transaction

2026年3月21日
自発的なレビュー
Ereplacementparts ロゴ

Ereplacementparts からの回答

Hello,
Thank you for your kind feedback! We’re glad to hear you found our prices competitive and your transaction smooth. We appreciate your support and look forward to serving you again.

5つ星のうち1の評価

Company breaks its promises

The company's website states they will ship "In-stock" parts within one business days. By the third business day, the "In-Stock" parts had still not shipped, so I canceled the order. To be clear all parts on this order were shown as in-stock. This appears to be a pattern with this company. I wouldn't recommend using them if you hope to get your parts soon.

Other cons are that the customer service takes several days to respond to questions and the part price is often less elsewhere. Save your time, money, and headaches and go with a different vendor--there are plenty of good ones out there.

2026年3月17日
自発的なレビュー
Ereplacementparts ロゴ

Ereplacementparts からの回答

Hello,
We’re sorry to hear about your experience and understand how frustrating delays can be, especially when you’re counting on parts to arrive quickly. We aim to ship in-stock items within one business day, and it’s clear we did not meet that expectation in your case.

To provide some context, when an order includes a mix of in-stock and on-order items, it is held and shipped once all parts are available. We recognize this may not have been mentioned during your ordering experience, and we appreciate you bringing it to our attention.

We also regret the delay in our customer service response time. That’s not the level of support we strive to provide, and your feedback is being taken seriously as we work to improve both our communication and fulfillment processes.

5つ星のうち5の評価

I had the guide for my look for chain

2026年3月15日
自発的なレビュー
Ereplacementparts ロゴ

Ereplacementparts からの回答

Hello,
Thank you for your feedback. We're glad to hear that the guide on our site helped during your search for the chain. Providing helpful resources to make finding the right parts easier is important to us, and we appreciate you taking the time to share your experience.

5つ星のうち2の評価

The part was not in Stock as advertised

The part I ordered was supposed to be in stock but it wasn't. I asked for a refund and received one in an appropriate amount of time but never would have ordered the part if I'd know it wasn't in stock.

2026年2月2日
自発的なレビュー
Ereplacementparts ロゴ

Ereplacementparts からの回答

Hello,
Thank you for sharing your experience. We understand how frustrating it can be to place an order expecting it to ship right away, only to find out it is not immediately available.

The availability of this item is listed as Special Order, which means we do not keep it in stock and it must be sourced specifically for each order. We apologize for any confusion this may have caused during the ordering process. While we’re glad the refund was processed promptly, we recognize that clearer expectations upfront are important.

We appreciate your feedback, as it helps us continue improving the way availability information is presented on our site.

5つ星のうち1の評価

I ordered a part on 26 Jan 2026

I ordered a part on 26 Jan 2026. I was told it was on back-order and would have to wait 10-15 working days before I would get the part. After I waited 15 working days, I sent an E-mail to inquire where the part was, they didn't answer. I waited a few days and sent them another E-mail with out an answer. I called them today and was told it would be 10-15 days from today when I would find out when the part would be coming from the factory. What about all the time from the 26th. I cancelled the order and won't be doing any more business with them

2026年2月19日
自発的なレビュー
Ereplacementparts ロゴ

Ereplacementparts からの回答

Hello,
We’re truly sorry for the frustration and disappointment this experience has caused. We understand how important it is to receive clear, accurate information, especially when you’re waiting on a needed part, and we regret that we did not meet those expectations.

We apologize for the misinformation you received regarding the timeline, as well as for the lack of response to your emails. That is not the level of communication we strive to provide. The part is currently scheduled to arrive at our warehouse within the next two weeks, but we completely understand how the conflicting updates and delays led to your decision to cancel.

Your feedback is important and highlights areas where we need to improve, particularly around communication and backorder updates. We’re very sorry for the inconvenience this has caused and for not delivering the experience you deserved.

5つ星のうち2の評価

Warehouse investigation for broken CrockPot Bowl?

While I found the replacement bowl I was looking for, for my wife's Crockpot, I received it in about 15 broken pieces. It clearly was not packed correctly being a stoneware bowl. The customer service person who took my call was helpful, but the people processing the claim said I had to wait up to 35 days for a refund (investigation + refund processing). I am assuming they don't want the 15 stoneware pieces returned. I did send pictures.

2026年2月11日
自発的なレビュー
Ereplacementparts ロゴ

Ereplacementparts からの回答

Hello,
Thank you for bringing this to our attention. We’re very sorry to hear that the replacement CrockPot bowl arrived broken, especially given that it’s a stoneware item and requires careful packaging. We understand how frustrating it must have been to open the shipment and find it damaged.
We appreciate you sending photos and taking the time to call in. While our standard process can allow up to 35 days for investigation and refund processing, your refund will not take that long. It is already being expedited and will be completed within the next few days.
Once the refund has been issued, you may discard the damaged bowl, there is no need to return the broken pieces.
We sincerely apologize for the inconvenience this has caused and appreciate the opportunity to make this right.

5つ星のうち1の評価

No communication what so ever, it gets worse.

No communication what so ever. Charged my CC immediately and no indication if they will ever ship parts. Buyer BEWARE. Go there at your own risk. UPDATE; The hare holding my whole order due to one thing. VERY VERY difficult to communicate wit and deal with. Why no option for ZERO stars??

2026年1月30日
自発的なレビュー
Ereplacementparts ロゴ

Ereplacementparts からの回答

Hello,
We’re very sorry to hear about the frustration you’ve experienced. We understand how concerning it can feel when communication doesn’t meet expectations, and we appreciate the chance to clarify what happened with your order.
On January 31st, we emailed you an order confirmation, which also noted that one of the items you purchased, the knob, was on a factory backorder at the time of purchase. That part is expected to arrive to us within the next couple of weeks. As soon as it arrives and your full order is ready to ship, we will email you immediately with the tracking information.
We appreciate your patience while we work to get everything completed for you.

5つ星のうち1の評価

Ereplacement parts is the absolute worst

Ereplacement parts is the absolute worst place to order parts from. Says 3-5 days for parts I waited 10 days. Still no parts I called they said 1 part is on back order. I asked if they could ship the one part since I had two machines down. She said yes.. well 2 weeks later still no parts I called again . They told me this time they won’t ship until order is complete!!! One part is back ordered for like a month!!! Wtf am I supposed to do. It’ll be spring by then.. I would never order from them again. And now a have to wait a week to get my refund!!!!! After waiting 2 weeks for parts that never shipped!! Horrible horrible business management!!!!

2026年2月6日
自発的なレビュー
Ereplacementparts ロゴ

Ereplacementparts からの回答

Hello,
Thank you for taking the time to share this with us. We’re truly sorry for the frustration this experience caused. Waiting far beyond the expected timeframe, especially with equipment down, is incredibly inconvenient, and we understand why you’re upset.
We should have communicated the back‑order status clearly from the start so you could make the best decision for your repair needs. We also apologize for the conflicting information you received over the phone. To clarify, our warehouse does not split orders, which means all parts must be in stock before anything can ship. We know the misinformation you were given added unnecessary delays, and that’s not the experience we want anyone to have.
We appreciate your patience while we process your refund and are sorry that your order remained unshipped for so long. Your feedback helps us continue improving our communication and service, and we’re grateful you brought this to our attention.

5つ星のうち1の評価

Issues with slow shipping

Issues with slow shipping, and inaccurate inventory, particularly with backordered items. They lie about shipping times and in stock items. They will hold up the complete order if they don't have what they say is in stock.

2026年1月28日
自発的なレビュー
Ereplacementparts ロゴ

Ereplacementparts からの回答

Hello,
Thank you for sharing this feedback. We’re sorry to hear about the frustration you experienced with shipping times and inventory accuracy. We know how important clear expectations are, and we understand how delays can impact your plans.
Our inventory moves quickly, and while we work hard to keep stock levels updated in real time, there are occasions when an item shows as available but becomes backordered by the time the order is processed. We recognize how disappointing that can be, and we’re continuously improving the accuracy of our inventory systems.
We also want to clarify how our fulfillment process works: our warehouse ships orders only once all items are in stock. This means that if one item becomes backordered, it can hold up the rest of the shipment. We understand how this can feel like we’re not meeting the timelines you expected, and we’re actively reviewing how we communicate stock status and processing times so that expectations are clearer from the start.
We appreciate you taking the time to let us know, and we’re committed to making this experience smoother moving forward.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報