Fanatics レビュー 

996
•
TrustScore 5段階評価の1.5

1.3

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Absolutely appalling returns and refund service. I returned an unopened England shirt which they confirmed as received on 3rd August and am still awaiting my £120 refund. Chat option is ridiculous,... もっと見る

5つ星のうち1の評価

I would give zero if I could. Scammers. Ordered Le Tour cycling caps. Smart dispatch notification but clearly have never been sent. No reply to multiple email attempts. Chat function on website never... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Fanatics Sportsbook is actively engaging in deceptive trade practices to avoid paying advertised referral promotions. This is not an isolated incident, but a systemic pattern. First, I referred my... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Absolutely appalling! I placed an order for a football top 8 weeks ago and have never received it. I contacted fanatics via email after 3 weeks to enquire about my order and received an email back apo... もっと見る

企業情報

さまざまな外部ソースから提供された情報

Fanatics-Intl.com is the ultimate Fan Gear Store. Our sports store features Football and Soccer Jerseys, T-shirts, Hats and more for NFL, MLB, NBA, NHL, MLS, Premier League, La Liga and College teams.


連絡先

1.3

ひどい

TrustScore 5段階評価の1.5

996件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

1.3

すべてのレビュー

(996)

過去12か月のレビュー数: 24件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

C'est parfait ici !

A la lecture des commentaires, après avoir commandé sur le site, j'ai eu quelques doutes... Mais il n'en fût rien. Commandes parfaitement déroulées, produits livrés en 6 jours ouvrés. Produits nickel, bien emballés. Rien à dire. A croire que j'ai eu de la chance.

Même la livraison, faites par Colis Privé (que je déteste) en France, c'est bien déroulé.

2024年9月3日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

This negligent company should NOT be running the Official Olympic Shop, but unfortunately they do!

On Friday July 26 2024 I placed an order on the Official Olympic Shop (run by Fanatics) that included an item listed as being "In Stock" and I completed the order, expecting that I would be receiving this item. I also received an email saying the item would be shipped to me separately on a later date from the other items I ordered.

However, last Friday on August 9 2024, I received an email saying that this item was Out of Stock and would not be sent to me. Why/how could this happen? Since the item was In Stock when I placed the order 2 weeks ago, then this item should have been reserved for me at that time when it was In Stock. The website should have only allowed the amount of this item that the company had in stock to be sold.

Why did the website not automatically put the item as being "Out of Stock" as soon as the number of items In Stock was reached? That should have happened immediately and all orders for the item that were placed while In Stock should have been Fulfilled, especially considering the fact that I placed the order 2 weeks before the Item went Out of Stock. This is highly unacceptable! I do NOT understand how a reputable, Official company like Olympic Shop could have allowed this to happen. The item was being exclusively sold by your store, so the fact that this transpired is absolute negligence.

A mere apology and a small 25% off Coupon does NOT make up for such a terrible experience happening. More substantial amount of compensation should be offered to customers like myself, who are now in this horrible situation after ordering this particular item when it was supposed to be In Stock. This is a substantial problem that never should have happened and needs to be taken much more seriously. The amount of compensation should reflect the awful circumstances which were allowed to occur.

2024年8月8日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Nie wieder

Leider scheinen sich alle Bewertungen zu bestätigen. Man bekommt keine Antwort auf Mails. Ich habe vor 6 Wochen eine Retoure durchgeführt und immernoch keine Erstattung bekommen. Es ist wirklich eine Frechheit…

2024年7月30日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

FANATICS STOLE OUR MONEY

Sent a faulty item back to them in 2022. Didn't receive refund. Chased in 2022, 2023 and 2024. They are now saying that don't keep records for more than 2 years (think financial records need to be kept for 6!) and that we should have chased within 45 days. We did! They had already cleared the refund as having been completed on their system. Sent evidence of the order and they are now denying that the order existed. Do not use this company as they have no issue stealing from you and then making out like it is your fault!

2024年7月24日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Fanatics = Horrible Company

They waste time giving you run around. Memorabilia dept is worst of all them. No one helps when you call or chat. Then their follow up is horrendous. No integrity or care about customer. Unfortunately bought Lids while back or would never order anything from them. Hopefully we get competition and another brand to choose.

2024年7月23日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

It is unbelievable the lack of help and…

It is unbelievable the lack of help and professionalism from the people working here.

I placed two orders and both of them with problems, besides they arrived late.

I contacted customer service through chat and the woman who was supposed to assist me was judging me like if it was my fault. It is incredible how bad the service can be, and then the company is not being responsible for their actions.

One of the orders arrived incomplete, and the other one wrong sized. I have pictures of evidence but apparently they don't have time to assist me. Now I received a very big jersey where I don't fit, not mentioning I will never get my money back.

2024年7月11日
自発的なレビュー
Fanatics ロゴ

Fanatics からの回答

Hello Marcin, thank you for bringing this matter to my attention, and I sincerely apologize that we fell short of a satisfactory experience. Your experience is our main concern, and I would greatly appreciate the opportunity to help. At your earliest convenience, please contact us, customerfirst@fanatics.com with your order number, and we will be happy to further review this for you. I look forward to your response at your earliest convenience. Iza

5つ星のうち1の評価

Absolutely disgusting service and…

Absolutely disgusting service and customer service. Order placed last month and still not received! A series of constantly changing estimated delivery date and when you contact them - a fob-off response by a very curt agent.
Then another 2 days later, the order reports as delivered, when in reality it was actually delivered 2 days after that!
Unprofessional and shameful.

2024年7月6日
自発的なレビュー
Fanatics ロゴ

Fanatics からの回答

Hello Brian, I read your message and decided to take up your case immediately. I'm very sorry that this situation happened to you. This is not the level of service we want to present. I just sent you a private email. I have given you a gift there, I hope you will be pleased :) If you have any questions or doubts, please contact us. I'll do anything to help, Bart.

5つ星のうち1の評価

Weniger als ein Stern geht leider…

Weniger als ein Stern geht leider nicht, aber es Bewertungen sind wahr. Dieser Shop ist eine Katastrophe! Keine Bestellbestätigung, keine Versandbestätigung, falsche Mailadresse bei PayPal...Finger weg...

2024年6月19日
自発的なレビュー
Fanatics ロゴ

Fanatics からの回答

Hallo, Es tut mir so leid zu hören, dass Sie eine schlechte Erfahrung gemacht haben. Bitte kontaktieren Sie uns per E-Mail mit Ihren Bestelldaten an customerfirst@fanatics.com, damit wir Ihnen weiterhelfen können. Bitte nehmen Sie unsere aufrichtige Entschuldigung für die entstandenen Unannehmlichkeiten entgegen. Wir freuen uns auf Ihre Rückmeldung!

5つ星のうち1の評価

Order placed in March still not received

I placed an order for a Welsh Rugby Home Replica Jersey 23/24 on the 19th March 2024 and paid for next day delivery and have still not received it. I contacted DPD, they said they were unable to deliver my parcel as the post code was wrong (unfortunately there was a typing error of one digit) even though the rest of the address was clearly shown and that the order would be returned to Fanatics and I would need to contact them. I emailed Fanatics Customer Services on the 22nd March, 5th April and 15th April and have NEVER received a reply. I would definitely NOT recommend anyone ordering anything from Fanatics.com.

2024年3月19日
自発的なレビュー
Fanatics ロゴ

Fanatics からの回答

Hello Julie. Thank you for your feedback and we certainly apologize for the confusion and inconvenience regarding your order. I sincerely appreciate your patience and consideration. Your satisfaction is essential to us, and we are committed to providing you with a better shopping experience for your purchase. I have reached out to you via email to offer additional assistance, and I can confirm that your order has been refunded. We always remain at your disposal, thank you for your trust. Sincerely, Laty

5つ星のうち1の評価

AVOID

AVOID. spent £50 on a football top and all the letters peeled off after one wear. They reply on here to say email them but I’ve emailed them 6 times with NO REPLY!!!!

2024年6月16日
自発的なレビュー
Fanatics ロゴ

Fanatics からの回答

Hello Emily, I'm so sorry to hear that you had such a bad experience. Customer satisfaction is always our top priority. Please contact us by email at customerfirst@fanatics.com with your order details so that we can assist you. Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused. We look forward to your feedback! Sincerely, Laty.

5つ星のうち2の評価

I paid for next day

I paid for next day, with NO OPTION to not pay, even though over a certain value it says free shipping, WRONG!!! This co also hide behind the England Store but until they have your money and the transactions complete, you don’t know! Very sneaky, let’s see what turns up? Whatever you are called, you will lose business if you DONT LISTEN to YOUR CUSTOMERS

2024年6月14日
自発的なレビュー
Fanatics ロゴ

Fanatics からの回答

Hello Christopher, thank you for reaching out regarding your experience. We are sorry for the inconvenience. Please email us at customerfirst@fanatics.com with your order number, we will be happy to investigate and resolve this issue as quickly as possible! We look forward to hearing from you soon! Sincerely, Laty.

5つ星のうち1の評価

Amazing online shop, but in the never turn up when it should kind of amazing …

Ordered through the England site only when order was placed did I find out it was fanatics after swearing I’d never use them again- seriously this company needs investigating, next day delivery means order on a Sunday and delivery of one item on the Wednesday but the £100+ England top still nowhere to be seen
Make up their own rules, promise delivery by a certain day but it never happens. Next day delivery is after they’ve dispatched which could be whenever they fancy bothering to get the order out leaving children disappointed in their wake, they should be ashamed
Prove me wrong Fanatics…
Humble pie, the shirt arrived late but they did refund p&p, they also reached out to me with a discount code which I didn’t want but the gesture was well meant. Also a partial refund as the shirt had marks on when it arrived

2024年6月9日
自発的なレビュー
Fanatics ロゴ

Fanatics からの回答

Hello Amanda, thank you for contacting us regarding your experience. We apologize for the inconvenience. The delivery time starts when the package is handed over to the carrier for delivery. Your satisfaction is our top priority and I can confirm that the refund of the delivery costs has been processed. I have contacted you by e-mail to provide further assistance, and we look forward to hearing from you. Sincerely, Laty.

5つ星のうち1の評価

I've tried a few times to order in…

I've tried a few times to order in fanatics but most of my experiences have been very negative. I don't know who prepares the packages but last time, i ordered some shorts and they arrived in a different size!
Of course i had to contact them and they refunded me, after losing my coupon and the shoets were for an important gift.

Disappointing experience.

2024年5月10日
自発的なレビュー
Fanatics ロゴ

Fanatics からの回答

Hello Emmanuel, Thank you for taking the time to share your comments with us. I apologize for any inconvenience this may have caused you. Your satisfaction is our top priority. I have contacted you by email to provide further assistance, and I have sent you a new coupon that you can use on your next purchase. Thank you for your understanding and patience. Sincerely, Laty.

5つ星のうち1の評価

AVOID, AVOID, AVOID!!!!!

My husband ordered some Earpods and all that arrived was an empty box. After multiple emails they said they'd sent out a replacement. NEVER arrived and no longer answering emails. Can not even get a refund even though item returned and proof of postage given. AVOID AT ALL COSTS!

2024年5月24日
自発的なレビュー
Fanatics ロゴ

Fanatics からの回答

Hello Davis, thank you for taking the time to leave feedback, although we couldn't find any order in our system under the information provided. We strive to provide excellent service to all our customers, and we're sorry to hear about any dissatisfaction you may have experienced. Please contact us by email at customerfirst@fanatics.com with your order number so that we can assist you. Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused. Thank you for your understanding. Sincerely, Laty.

5つ星のうち1の評価

Eine absolute Katastrophe !!

Eine absolute Katastrophe !!
Es werden falsche Größen geliefert und natürlich abgebucht. Keine Reaktion auf Beschwerde und auf Rückgabe.
Hände weg, hat mit Kaufmanns Ehre nichts zu tun.

2024年5月23日
自発的なレビュー
Fanatics ロゴ

Fanatics からの回答

Hallo, Es tut mir so leid zu hören, dass Sie eine so schlechte Erfahrung gemacht haben. Kundenzufriedenheit steht für uns immer an erster Stelle. Es tut mir zutiefst leid, dass Ihnen das nicht deutlich vor Augen geführt wurde. Bitte kontaktieren Sie uns per E-Mail mit Ihren Bestelldaten an customerfirst@fanatics.com, damit wir Ihnen weiterhelfen können. Bitte nehmen Sie unsere aufrichtige Entschuldigung für die entstandenen Unannehmlichkeiten entgegen. Wir freuen uns auf Ihre Rückmeldung!

5つ星のうち1の評価

So bad

So bad.
Ordered new England kits for my sons birthdays. Constant 'order delayed' emails and only after multiple emails asking for updates was I told that the shirts were out of stock. Appalling customer service but even worse business.

2024年5月24日
自発的なレビュー
Fanatics ロゴ

Fanatics からの回答

Hello, I am so sorry to hear that you had such a bad experience. Customer satisfaction is always our top priority. I am deeply sorry that this was not made clear to you. Please contact us by email with your order details at customerfirst@fanatics.com so that we can assist you further. Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused. We look forward to hearing from you!

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報