Ginger Ray レビュー 

459
•
TrustScore 5段階評価の1.5

1.5

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Ordered with plenty of time ahead of my daughter’s party according to the 3-5 day delivery promise on the website. Nearly 2 weeks later I’ve had a notification to say that one item out of 20 has been... もっと見る

5つ星のうち1の評価

If only 0 stars was an option Order not delivered customer service emails bounce back Online form filled in no response Company is uncontactable and shocking Do not buy anything from them

5つ星のうち2の評価

Updating my review on 17.09.26 - I still would not advise ordering from this company as they did not dispatch my items or reply to my comms in a timely manner. However, they did refund my order... もっと見る

5つ星のうち1の評価

I really wish I’d read the reviews before placing an order with this company. Absolutely appalling! I placed an order on the 1st September and it still hasn’t arrived and now I have received an email... もっと見る

企業情報

  1. パーティー用品店

さまざまな外部ソースから提供された情報

Buy wholesale party supplies for weddings, kids parties, birthday party decorations at Ginger Ray. Free UK Delivery.


連絡先

1.5

ひどい

TrustScore 5段階評価の1.5

459件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

1.5

すべてのレビュー

(459)

過去12か月のレビュー数: 94件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Great customer service

An item was missing from my order so I contacted customer service who responded so quickly and sorted out the issue straight away.

2024年1月10日
自発的なレビュー
Ginger Ray ロゴ

Ginger Ray からの回答

Thank you for your kind review :)

5つ星のうち5の評価

Fantastic

Really efficient, ordered shipped the same day. Quality of the products is second to none. There was a mix up with delivery (royal mail's fault it turns out) yet customer service at Ginger Ray were also really helpful and pleasant.

2023年12月13日
自発的なレビュー
Ginger Ray ロゴ

Ginger Ray からの回答

Thank you for your review :)

5つ星のうち2の評価

I bought the ginger ray luxe pine and…

I bought the ginger ray luxe pine and Cyprus Garland . Was £59.99 was so disappointed in it nothing like the picture an very thin in places . Sarah

2023年12月13日
自発的なレビュー
Ginger Ray ロゴ

Ginger Ray からの回答

I am so sorry that you are unhappy with you purchase, please get in touch with our customer services team and we can have this resolved for you.

5つ星のうち1の評価

Reindeer Napkins are a con

Reindeer Napkins are a con. They are only printed on 1/8 of the surface and on top of that although the photo suggests a full size napkin (dinner napkin) they are about the size of a CD, I would suggest they should be marketed as cocktail napkins.
Misleading, poor quality and will stay clear from Ginger Ray going forward.

2023年12月11日
自発的なレビュー
Ginger Ray ロゴ

Ginger Ray からの回答

I am really sorry that you are unhappy with your purchase, I will raise your feedback with our product team. If you can get in touch with our customer services team we can look into this further for you.

5つ星のうち5の評価

Fantastic customer service

Ginger Ray and in particular their customer service are fantastic. We bought a range of xmas decorations and while the designs are quite simplistic, they work well for the elegant understated look (we personally hate OTT xmas decorations!) Thank you for providing a great service!

2023年12月8日
自発的なレビュー
Ginger Ray ロゴ

Ginger Ray からの回答

Thank you for your kind review :)

5つ星のうち5の評価

faulty item received

faulty item received. issue swiftly resolved and a new wreath should be with me by Wednesday

2023年12月4日
自発的なレビュー
Ginger Ray ロゴ

Ginger Ray からの回答

Thank you for your kind review :)

5つ星のうち1の評価

Christmas garlands

Ordered two garlands they weren’t cheap they were really bad. Poor quality for the price. Returns service is really bad 12 emails later as opening times are only Monday to Friday 8-5 and I work those hours so can’t speak to anyone. Nobody has a clue of previous emails so like starting again.They received my return 13 days ago still no correspondence to say received it or start of refund. Shambles do not use.

2023年12月1日
自発的なレビュー
Ginger Ray ロゴ

Ginger Ray からの回答

I am sorry that you are unhappy with your order, and the delay with the return being processed. I can see we have refunded the return and this should now be in your account.

5つ星のうち5の評価

THE best customer service

THE best customer service I’ve had in a long time.
I stupidly managed to throw a peg from my donut wall out with the party rubbish. I emailed Ginger Ray explaining what I’d done and got a lovely reply from Lauren offering to post a replacement out. A few days later it arrived in the post. I am amazed that a company has been so helpful, for something that was completely my fault. Thank you Ginger Ray.

2023年11月29日
自発的なレビュー
Ginger Ray ロゴ

Ginger Ray からの回答

Thank you for your kind review :)

5つ星のうち1の評価

Very unhappy customer!

Very unhappy customer!

I ordered some gender-reveal decorations yesterday and opted for next working day delivery. However, my parcel has not arrived today (Friday). I have only just received confirmation from DHL that they have my parcel and it notes that the delivery date is Monday. I'm extremely disappointed and upset as the decorations (which includes a gender reveal cannon) are for my sister's gender reveal this weekend. This is my first and last time I order from this company.

2023年11月24日
自発的なレビュー
Ginger Ray ロゴ

Ginger Ray からの回答

I am so sorry that your order did not arrive in time for your event, we will further look into this to work out what has caused this delay. Apologies for the inconvenience.

5つ星のうち1の評価

Shambolic company

Arrived too late and later than they’d confirmed - went to party empty handed. No reply from WhatsApp customer service - no point in having the option. Shambolic company, didn’t get what I’d paid for, awful service - essentially a sham and a scam.

2023年11月17日
自発的なレビュー
Ginger Ray ロゴ

Ginger Ray からの回答

I am so sorry that your order has arrived too late, please contact our customer service team and we can arrange a refund for the order due to this.

5つ星のうち1の評価

Ginger Ray numbered stand…

Oh my god what a pile of rubbish-the "numbered stands' are just a collection of cardboard that you have to put together before you even put the balloons in. I have thrown the 30 numbers in the recycling. Honestly don't bother. Shame on you ginger ray, this is just a pile of cardboard crap.

2023年11月21日
自発的なレビュー
Ginger Ray ロゴ

Ginger Ray からの回答

I am sorry that you are unhappy with the product, I will pass your feedback onto our product team.

5つ星のうち1の評価

Poor customer service, awful communication

Ordered 2 fabric advent calanders 2 weeks ago. Asked them for an update today to be told they're out of stock so a refund coming to me. Googled replacement ones to find that Argos have stocked the same Ginger Ray advents and plenty in stock??? Will never order from here again. Awful service, wasn't even told they had none till I'd asked but they'd kept my payment till today!

2023年11月15日
自発的なレビュー
Ginger Ray ロゴ

Ginger Ray からの回答

I am sorry for the issue with your order and that we did not have any replacement stock. I can see a full refund has been issued. Apologies again for the inconvenience caused.

5つ星のうち5の評価

Great Customer Service

I have had a positive and productive Customer Service experience with Ginger Ray who offer unusual and good quality products
I would highly recommend exploring their range

2023年11月9日
自発的なレビュー
Ginger Ray ロゴ

Ginger Ray からの回答

Thank you for your kind review :)

5つ星のうち4の評価

Very easy to order and prompt delivery

Very easy to order and prompt delivery. When I contacted with a problem with my order, it was very quickly sorted and a replacement swiftly dispatched which fulfilled initial high expectations. Would highly recommend for lovely gifts.

2023年10月27日
自発的なレビュー
Ginger Ray ロゴ

Ginger Ray からの回答

Thank you for your kind review :)

5つ星のうち1の評価

I ordered the Luxury Pine and Cypress…

I ordered the Luxury Pine and Cypress Foliage Christmas Garland, Disappointed that the box arrived absolutely battered and flattened, but even more disappointed when I opened it to discover that the garland was nothing like the advertised photos on the website!! I took it out and it was so sparse not thick with foliage as per website photos so this is clearly false advertising!!
Emailed customer service to arrange a return! Customer service is also pretty poor!
Save your money people because you too will be disappointed if you order this item!
Would attach photos if I could but trust the reviews. :(

2023年10月27日
自発的なレビュー
Ginger Ray ロゴ

Ginger Ray からの回答

I am so sorry for the issue with your order, please can you confirm the ticket number for your email and I can review this and have this resolved. Apologies for the inconvenience.

5つ星のうち1の評価

They didn’t even post my order

They didn’t even post my order.

When I asked them 5 days after I had made my purchase they lied and said it had been posted. Once I checked the tracking information, fedex stated that they hasn’t received a parcel from them. 14 days later and still no delivery

2023年10月24日
自発的なレビュー
Ginger Ray ロゴ

Ginger Ray からの回答

I am so sorry that you have not received your order, I can see that this order is showing as shipped on our system however this has not been scanned in at all with Fedex. We are investigating this and I can see our customer service team have offered to have your order resent for you or alternatively we can process a full refund due to this not arriving. Apologies for any inconvenience caused.

5つ星のうち1の評価

Inflatable Bunting

Bought the inflatable halloween bunting and super disappointed, have blown up many before from other brands and broke a letter on this as it was near impossible to actually tell where the valve opening was and the valve on none of the letters were even visible, now a decoration down and a replacement won’t come for Halloween, not worth the 10.99 I paid ! :(

UPDATE: Have emailed them per the reply below and haven’t had anything back

2023年10月23日
自発的なレビュー
Ginger Ray ロゴ

Ginger Ray からの回答

I am so sorry your order arrived faulty, please contact customersupport@gingerray.co.uk and we can have a replacement sent or we can have this refunded due to the fault.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報