Hominter レビュー 

225
•
TrustScore 5段階評価の3

3.0

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

I’m very happy with my purchase! The communication was A1 from start to finish. Every time I had a question, they responded quickly and were very helpful. The ceramic arrived in perfect condition and... もっと見る

5つ星のうち3の評価

My order was fulfilled very quickly and correctly, which was great. However, a significant portion of the sheets of tile were slightly damaged (i.e., edges of glass tiles had been chipped by abutting... もっと見る

5つ星のうち3の評価

I thought time to deliver seemed too long. However, it was around holiday season so it was somewhat understandable. I suspect it came directly from China. The company from viewing on the inte... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Good morning I made 3 different orders . One to Amazon and 2 through the PayPal . Amazon order came on time and perfect. The Other 2 orders directly to the company I have not received any kind... もっと見る

企業情報

  1. タイル専門店
  2. ・
  3. タイル工事請負業者
  4. タイル製造業者

当該企業による記述

Hominter is consistently working hard on offering customers the innovative tiles. Over the past 10 years, it has been a great pleasure to work with thousands of houseowners, designers, builders, and distributors. Our goal is give customers more choices, higher quality, better value and superior service.


連絡先

3.0

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3

225件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.0

すべてのレビュー

(225)

過去12か月のレビュー数: 9件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Loosely packed open sheets of broken tile and need intervention to get a refund. They do not honor their money back guarantee.

I ordered 11 sheets of tile and received them pretty quickly but noticed immediately that they were not properly packed as tile generally is, each shrink wrapped on a sturdy piece of corrugated cardboard to stabilize them. Instead they were OPEN with no backing and just loosely stacked on top of each other with nothing but maybe a half inch of foam around the interior of the box and less than a millimeter of a foam sheet between them. The first sheet had broken pieces. So I took each and every one out and every single one had one to multiple breaks. I received this request to leave a review before I’d had a chance to address it with them and so I contacted them directly with 11 photographs of the damaged tile so they could see the problem and have an opportunity to fix it before leaving a bad review. I explained that they probably broke in transit, but the packing made that a likely scenario and asked them for a refund and was happy to return them if they sent a carrier to pick them up. First they offered me just five replacement sheets. I paid for 11. They called me RUDE… and were argumentative at best. I had to involve PayPal to get my money back. After that they told me that they would refund my money only once they had received the return tile (with no offer to take responsibility for even having it picked up) and were adamant that it must be received in its “original condition.” As they insisted the original condition was unbroken, I’m not sure how I am supposed to turn broken tile into unbroken tile. After a big headache of back and forth emails with this company I went ahead and ordered the same tile from a different company which arrived packaged properly and intact, as PayPal was working on it for me but that can take time and I have a project to finish. It *appears* they sent me seconds or something although I don’t know that to be fact, as they were not in the factory packaging like the other order I received of the exact same product. I added this info with photographs to PayPal and received my money back FROM PayPal within 24 hours. I would be very careful of this company, they advertise a “money back guarantee” but despite the poorly packaged open sheets of broken tile, they had no intention of refunding me and without PayPal I would have never received a refund. You can find whatever they sell from a more reputable seller. I had really hoped they would have honored their money back guarantee given all the prompt proof I sent them of the issue so that their customer service could have led me to leave a better review. BEWARE!

2024年4月13日
5つ星のうち5の評価

Backsplash

I purchased your product on Amazon and it arrived in a few days. It's installed in my kitchen foe backsplash and we love the way it looks

2024年3月18日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

After a full day of doing my taxes I…

After a full day of doing my taxes I discovered my tile had arrived. They made my day! The boxes they came in were quite beat up so I went through them carefully -- a few individual tiles had come off of the backing but basically they are perfect. Whimsical, colorful and meeting (exceeding?!) my expectations. Excited to get them installed!

2024年4月5日
5つ星のうち3の評価

Beautiful Tiles, However

I purchased two samples of mosaic tiles. They came packaged very well & protected from breaking. They are beautiful tiles. They arrived pretty quickly. For this I would give you a 4 or 5 Star. However, one tile sample I ordered was very different in color, and I sent a message for someone from Hominter to call me to discuss the difference, as I paid $9.95 for the sample, and if I wanted to order it, I don't know what I would receive. I have not heard back at all. It is not easy to get in touch with you. There is no customer service number. For this reason I gave a 3 Star. Perhaps you can still get in touch with me.

2024年2月12日
5つ星のうち1の評価

LIED TO & CHARGED A FEE FOR A REFUND

I was showed you had the quantity I needed, so I placed the order, Paid for it. Only to be later emailed asking me to choose a different item because you no longer had the quantity I needed, when I denied choosing another item and just asked for a refund. You obliged, but not without taking a fee out. Which just seems crazy to me after I was lied to. 100% WILL NOT RECOMMEND!!

2024年1月11日
5つ星のうち1の評価

The tile I got is not what I wanted

The tile I got is not what I wanted. It is brassy and ugly. Cannot use it.
I have tried for 12 days to get an RMA from them. There is not response from Hominter and they refuse to recognize my order number !!
I will contact my credit card company to deny payment.

2023年12月17日
5つ星のうち5の評価

Wrote a bad review about dealing with…

Wrote a bad review about dealing with this company and customer service. That being said, the tile is really beautiful and high quality and looks great in my beach house. Five star on the product itself and low ratings on the customer service and communication.

2023年12月11日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Literally no feedback or correspondence…

Literally no feedback or correspondence even though I consistently have requested info. Will most likely have to stop payment due to the lack of customer support.

2023年11月4日
Hominter ロゴ

Hominter からの回答

Dear customer, we share the tracking number for you after we got your email on 12 Nov., please kindly check it, thank you.

5つ星のうち1の評価

no communications for over a week from…

no communications for over a week from your end on shipping product after I purchased. Once I sent an email asking for tracking I was told it was shipped and would be here the next day. I waited three days to complain again and now was told they made a shipping mistake and was shipped by another carrier. I informed your company I wanted my money back as I have waited over two weeks and still nothing as far as product or lack of proper communication. I have found another product from another company which I received in 6 days and sill nothing from yoyur company.

2023年11月9日
Hominter ロゴ

Hominter からの回答

Dear customer, we received the order on 2 Nov, and we shipped on 4 Nov, we can not cancel the order after we shipped out, and we had updated the tracking number for customer, if customer don't like the tiles, please return, and we will refund after we get the returns, thank you.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報