Izabel London レビュー 805

TrustScore 5段階評価の4.5

4.4

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Customer service was great, i needed some help with something and it was dealt with in a proffesional manner without wasting any time. Im very satisfied and thank you for all yout help..

企業が回答しました

5つ星のうち4の評価

First time shopping online with Izabel London and my experience has been very pleasant. The website is user friendly & easy to place order. Package was packed nicely & delivered on time. The dresses a... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I ordered a pair of your cropped barrel jeans. I had very low expectations, as jeans never fit me well, I'm always in-between sizes, and I suspected the barrel shape would make me look huge. I tried o... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

My parcel did not arrive as expected so I contacted Customer Services to check-up on it and it arrived the next day. In the meantime though they sent a replacement just in case which was sent back. F... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 婦人服店

当該企業による記述

Izabel London, the home of affordable, effortless fashion for all women. We're a British brand founded to bring effortless affordable fashion to women everywhere. We believe that clothing should make you feel good which is why our collections feature versatile clothing designed to be worn again and again.


連絡先

4.4

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

805件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常2週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち3の評価

The dress is very pretty but very thin…

The dress is very pretty but very thin material and I feel it's expensive for what it is.

2024年6月21日
Izabel London ロゴ

Izabel London からの回答

Hi Duckworth,

Thank you for your feedback.

These styles are our best sellers. We will pass the feedback to our buying team.

We look forward to your future orders with us.

Kind regards,
Izabel Team

5つ星のうち3の評価

Waiting for a refund taking ages

Waiting for a refund taking ages

2024年6月21日
Izabel London ロゴ

Izabel London からの回答

Hi Linda,

Thank you for your feedback, and we apologize for the delay in processing your refund.

We had some issues with Evri and have since changed our courier service to Royal Mail to ensure these issues do not happen again in the future.

We have processed your refund on the 5th of July.

For further queries, please contact our customer service team at info@izabel.com.

Thank you for being an Izabel Shopper

Kind regards,
Izabel Team

5つ星のうち5の評価

Love dresses from Isabel really nice…

Love dresses from Isabel really nice quality and fit to size thank you xx

2024年6月21日
Izabel London ロゴ

Izabel London からの回答

Hi Maryann,

Thank you for your lovely feedback.

We are so pleased to hear you are happy with your products and Size.

Thank you for being an Izabel Shopper.

We look forward to your future orders with us.

Kind regards,
Izabel Team.

5つ星のうち1の評価

Dishonesty

I bought a dress online. The dress that arrived looked like it had been shoved into the back of a cupboard and was beyond creased.

To make matters worse the price tag on the dress was also different to what I had been charged.

2024年6月26日
自発的なレビュー
Izabel London ロゴ

Izabel London からの回答

Hi Sonia,

Thank you for your feedback. We sincerely apologize for any inconvenience you have experienced. We have tried to contact you multiple times via email to resolve the issue, but unfortunately, we have not received a response from you.

We are committed to ensuring your satisfaction and would like to assist you in any way we can. Please reach out to our customer service team at info@izabel.com, and we will resolve this issue for you.

We look forward to resolving this for you promptly.

Kind regards,
Izabel Team

5つ星のうち5の評価

Great Company & Lovely Dress

I’d been waiting so long for this dress to come back in stock and when it did I ordered it in a flash. Big disappointment when it arrived as one sleeve had a pattern and the other didn’t ! It looked most odd …
A quick e mail to Customer Services and … wow, an immediate reply, a replacement dress posted out to me that day. I had to pay the postage to return the faulty one.
The level of communication from this company is really outstanding and is so rare these days.
Thank You Izabel London and to the team who made sure I had my dream dress to wear. Throughly recommend Izabel. Thank you once again.

2024年6月25日
自発的なレビュー
Izabel London ロゴ

Izabel London からの回答

Hi Jack,

Thank you for your lovely feedback.

We are so glad to hear you are happy with our customer service.

Thank you for being an Izabel Shopper.

We look forward to your future orders with us.

Kind regards,
Izabel Team.

5つ星のうち5の評価

Bought for wife a couple of dresses for…

Bought for wife a couple of dresses for holidays spot on. Fast delivery and great service at great prices. Cheaper than some other brands. Had to do a return and promptly received a refund.. Will be ordering again in the future.

2024年6月5日
自発的なレビュー
Izabel London ロゴ

Izabel London からの回答

Hi Nick,

Thank you for your lovely feedback.

We are so pleased to hear you are happy with your products and our services.

Thank you for being an Izabel Shopper.

We look forward to your future orders with us.

Kind regards,
Izabel Team.

5つ星のうち5の評価

Great, responsive customer service

I contacted Izabel Customer Care this morning to let them know that whilst I was making an order, a 10% discount voucher had failed to apply successfully and I was charged in full. I received an almost instant reply, and the refund has already been arranged. I consider that to be stellar customer service- thank you!!

2024年6月24日
自発的なレビュー
Izabel London ロゴ

Izabel London からの回答

Hi Valerie,

Thank you for your lovely feedback.

We are so glad to hear you are happy with our customer service.

Thank you for being an Izabel Shopper.

We look forward to your future orders with us.

Kind regards,
Izabel Team.

5つ星のうち5の評価

My original order was not delivered

Excellent customer service.
My original order was not delivered. I informed Izabel and they immediately sent me a replacement order.

2024年6月18日
自発的なレビュー
Izabel London ロゴ

Izabel London からの回答

Hi jean,

Thank you for your lovely feedback.

We are so glad to hear you are happy with our customer service.

Thank you for being an Izabel Shopper.

We look forward to your future orders with us.

Kind regards,
Izabel Team.

5つ星のうち5の評価

Reliable, Excellent Customer Service

I inadvertently put in an incorrect old address for a delivery - contacted Customer services via email - service was excellent - it was sorted out and items will be delivered to my home address tomorrow.

Excellent Customer Service - beautiful products - I will definitely be dealing with this Company again. Perfect.

2024年6月11日
自発的なレビュー
Izabel London ロゴ

Izabel London からの回答

Hi Marilyn,

Thank you for your lovely feedback.

We are so glad to hear you are happy with our customer service. T

hank you for being an Izabel Shopper.

We look forward to your future orders with us.

Kind regards,
Izabel Team.

5つ星のうち5の評価

Tops as described

Tops as described. I ordered one size smaller than I am and fit fine

2024年5月28日
Izabel London ロゴ

Izabel London からの回答

Dear Janet,

Thank you for your great feedback :). So glad to hear you are pleased your purchases and sizing of our products. Thank you for being an Izabel Shopper and we look forward to your future orders with us.

Kind regards Izabel Team

5つ星のうち5の評価

I am very impressed with Izabel London

I am very impressed with Izabel London. There was a fault on the product returns portal which they sorted out straight away for me. As always I'm happy with the clothes, but had to return one item as it was too big. Thank you Izabel London!

2024年5月30日
自発的なレビュー
Izabel London ロゴ

Izabel London からの回答

Dear Hayley,

Thank you for your lovely feedback. We are so pleased to hear you are happy with our services. Thank you for being an Izabel Shopper.

We look forward to your future orders with us.

Kind regards,
Izabel Team

5つ星のうち5の評価

THE best customer care team at Izabel…

THE best customer care team at Izabel the have received from any company in quite some time. I recently had an issue with one of my items - and they could not have been more understanding and helpful ~ and equally importantly ~ communicative. I can’t praise them highly enough.

2024年5月9日
自発的なレビュー
Izabel London ロゴ

Izabel London からの回答

Hi Lynn,

Thank you for your lovely feedback. We are so glad to hear you are happy with our customer service.

Thank you for being an Izabel Shopper.

We look forward to your future orders with us.

Kind regards, Izabel Team.

5つ星のうち5の評価

Good fit and quality

The dresses I chose were very good fit, and of good quality. Unfortunately, the material was not what I was expecting so I returned them but the quality and fit were excellent for the price. Delivery and return was easy, and the refund was returned no questions asked. I think this is excellent Customer Care.

2024年4月22日
Izabel London ロゴ

Izabel London からの回答

HI Lauder,

Thank you for your great feedback :). So glad to hear you are pleased your purchases and the quality and sizing of our products and our delivery service

Thank you for being an Izabel Shopper and we look forward to your future orders with us.

Kind regards Izabel Team

5つ星のうち1の評価

Extremely disappointed-insulting behaviour

Extremely disappointed. I placed an order on sunday for an event for next day delivery and paid £4.95 on sunday. It was suppose to be here by max Tuesday but upon enquiring i was told that royal mail messed it up(although royal mail claimed they didnt receive it yet). So the parcel comes on Wednesday and i had to take half day to receive it. I clearly told them to refund my next day delivery fee to which i get a response that 1.05 is refunded as they deducted the rest as standard delivery. My order was way above £50 so it was free delivery anyway. This is so disgraceful as if the customer representative was trying to insult me for asking my money back.
They did say they dispatched another one on monday so return it when u receive it. I never got any email for that other parcel from royal mail! What an absolute disgrace when you try and shame your customers when they ask for their money back. Never coming back here and definately not letting anyone from my circle to go through this absolute disgrace.

2024年4月24日
自発的なレビュー
Izabel London ロゴ

Izabel London からの回答

Dear Anum,

We regret to hear about your unpleasant experience with Izabel. We strive to provide the best experience and service to our valued customers. You placed your order on Sunday; however, please note that our warehouse is closed during the weekend. Orders placed after 4:00 PM on Friday are dispatched on the next working day, which was Monday.

Your order was dispatched on Monday with next working day delivery, and a dispatch notification email with tracking details was sent, indicating delivery on Tuesday. Upon your inquiry about the parcel, we promptly investigated. Unfortunately, Royal Mail did not provide any updates. To avoid further delay, we offered a replacement, as Royal Mail typically takes 72 hours to respond.

Our standard next day delivery refund policy was applied, and £1.05 was refunded to you without realizing your order value is above £50. The replacement and its tracking details were also mentioned in the same email. This action was taken on Tuesday.

Subsequently, upon your dissatisfaction with the refund, our team realised that a mistake has occurred on our end. As a result, the delivery fee of £4.95 was refunded. Please note upon checking the tracking details, we can confirm that both parcels have been delivered.

Should you have any further queries, please don't hesitate to contact us at info@izabel.com.

We sincerely apologise for any inconvenience caused.

Kind Regards
Izabel Team

5つ星のうち1の評価

I purchased three tops for a cruise

I purchased three tops for a cruise, the lovely green sequins top looked stunning until I wore it and the sleeves got caught on the front of the top within seconds of putting it on, throughout the couple of hours I wore it the top caught many times and looked a right mess when I took it off. I contacted Izabel and they cheekily offered me 30%off if I kept the top, when it was all snagged and not fit for purpose, I asked for a refund and sent it back on 2 April by Royal Mail 48hr, yesterday they are still refusing to give me a refund because they say they still haven’t received the top although they have the tracking and the proof of purchase, their emails are in very poor English and I am being penalised due to royal mail’s incompetence. 10 emails later, it’s like trying to get blood out of a stone, never again Izabel, your customer service stinks.

2024年4月10日
自発的なレビュー
Izabel London ロゴ

Izabel London からの回答

Hi Gillian,

We sincerely apologize for any inconvenience caused. We received your email on March 28 and responded on same day.

As you sent item back us on 2nd April also, we tracked the item while it was in transit; we use royal mail tracked 48 prepaid labels, but royal mail sometimes takes more than as usual time which is completely out of our control.

As per our policy all return and refund takes up to 20 working days from the day you post the parcel, We processed your refund within 7 working days which is far less than our policy

Please feel free to contact to us if you have any further query.

We are sorry for any inconvenience you caused.

Kind Regards
Izabel team

5つ星のうち5の評価

I've ordered from them a few times and…

I've ordered from them a few times and mostly I have loved my clothes that I've order. Last order, I got three dresses and decided to return two as I didn't like them on. It was really easy to return and I got my refund quickly

2023年11月13日
自発的なレビュー
Izabel London ロゴ

Izabel London からの回答

Dear Toria,

Thanks for the 5 star review!

Have a good day!

Best Wishes,
Izabel London Team

5つ星のうち5の評価

First time ordering from Izabel London.

First time ordering from Izabel London.
Unfortunately the lovely coat was too big so I had to return. The packaging was lovely and so easy to return using the label provided using Royal Mail.
Waiting on my refund now but can't imagine that will be too long.
Will order a smaller size.
Order No 353011
A.C.
Thank you !

2024年2月14日
自発的なレビュー
Izabel London ロゴ

Izabel London からの回答

Dear Alana,

Thanks for the 5 star review!

Have a good day!

Best Wishes,
Izabel London Team

5つ星のうち1の評価

Top was too big didn't like it .

Top was way to big didn't like it haven't had a chance to send it back yet still in hospital
.

2024年1月22日
Izabel London ロゴ

Izabel London からの回答

Dear Joy,

Sorry to hear that you are unwell and in hospital. Once you are well please return the item using the prepaid return label and our refund team will process your refund.

Kind regards
Izabel Team

5つ星のうち3の評価

Not got in touch with me ?

Unfortunately I received a faulty item, from iazbel London,
I have email Izabel London but izabel London have not got back to me yet?

I also received 2 jumpers which should have been exactly the same but one of them was

bigger than the other,
I email iazbel London but izabel London have not got back to me yet ?

I still have not got an email about the query to do with the jumpers from izabel London dated 18/01/2024

I have just got a email relating to the parka jacket I bought.

2023年12月22日
Izabel London ロゴ

Izabel London からの回答

Dear Lisa,

Sorry to hear that you were not contacted on time.

During the festive season, our office was closed from December 29th to January 1st, 2024. To provide timely information, an automated message was sent out to notify individuals of our Customer Service office timings when emails were received. We have received you email on 28th December after out of office hours. We resumed operations on January 2nd and promptly addressed your email on the same day.

Following discussions with our Customer Service Team, we can confirm that your issue has been successfully resolved. We apologize for any inconvenience this may have caused and appreciate your understanding.

If you have any further questions or concerns, please feel free to reach out to us.

Kind Regards, Izabel Team.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報