John Clark Motor Group - Pentland Jaguar Stirling レビュー 

50
•
TrustScore 5段階評価の3

2.8

Glasgow Road, Whins of Milton, FK7 8EP Stirling, Scotland, GB

•

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

My car picked up a little bit of bodywork damage when it was being serviced. The team at Pentland Jaguar Land Rover in Stirling owned it and have put things more than right. It’s stuff like th... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Fault after safety recall - simple check-in online handed keys over and left my car. Calum arranged a time to call me with an update and kept to this time - also spoke with the technician worki... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

After a terrible experience with another garage, the service provided by Gordon at John Clark was second to none. A no pressure and honest experience was a massive selling point for me (along with my... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Calum, at service reception very polite, mannered, calming, efficient and helpful. No problem at all getting my F pace checked. All excellent.

企業が回答しました


企業情報

  1. カーディーラー
  2. ・
  3. オートバイ販売店
  4. ハイヤー サービス
  5. 自動車修理・整備店
  6. 車検場
  7. 中古車ディーラー

当該企業による記述

Pentland Jaguar Stirling, formerly known as Morrisons Jaguar Stirling is part of the renowned John Clark Motor Group. Our recently renamed Pentland Jaguar dealership is located on Glasgow Road, Whins of Milton FK7 8HQ and hosts an incredible range of New and Approved Used Jaguar cars. Whether you are seeking the sophisticated XF, dynamic XJ, the blisteringly-quick F-TYPE racer or the incredibly popular I-Pace, you can expect a memorable driving experience and will only ever pay a competitive price. Not only does our Pentland Jaguar dealership specialise in the sale of new and used Jaguar cars, our customers from Stirling and nearby can also benefit from inclusive range of aftersales and car servicing options, assuring that your new or used Jaguar car remains in tip-top condition. Visit us today and browse our fantastic Jaguar new and used cars on display at our showroom situated on Glasgow Road, Whins of Milton.

John Clark Motor Group

当該企業による記述

Family Owned Business Focused on Excellent Customer Service
Our customers are very important to us and we have a longstanding commitment to treat all of our customers the way we would like to be treated.Our mission is to deliver an exceptional experience that customers trust and advocate, by working together as a family.

John Clark Approved

All Our Vehicles Are John Clark Approved

All Our Vehicles Are John Clark Approved
All our vehicles are John Clark Approved which includes a thorough inspection, HPI check and service history check before the vehicle goes on sale for utmost peace of mind.

連絡先

  • Glasgow Road, Whins of Milton, FK7 8EP, Stirling, Scotland, 英国

  • 01786 236300

2.8

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3

50件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

Trustpilot では、本物の人間によるコンテンツに重きを置いています。ただし、この企業は返信原稿の作成に役立つ AI 支援ツールにもアクセスすることができます。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

2.8

すべてのレビュー

(50)

過去12か月のレビュー数: 1,989件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Scott Martin was different class to…

Scott Martin was different class to deal with .

2023年5月30日
John Clark Motor Group - Pentland Jaguar Stirling ロゴ

John Clark Motor Group - Pentland Jaguar Stirling からの回答

Good Afternoon Martin,

Many thanks for your review and feedback, which I will ensure is passed on to Scott and the team at Jaguar Stirling.
We are delighted that your experience has been a positive one.

Kind Regards,
Stephen

5つ星のうち3の評価

Good check in procedure

Good check in procedure.
staff not very friendly when picking up car, too busy on computer and no eye contact or polite chit chat.
car had black marks on body work after valet and i now need to go back in to get them cleaned.

2023年6月12日
John Clark Motor Group - Pentland Jaguar Stirling ロゴ

John Clark Motor Group - Pentland Jaguar Stirling からの回答

Hi Mr Lees,

We regret to hear that you are displeased with your recent experience with us. I will investigate this immediately, thank you for bringing this to our attention.

Many thanks,

Sara Lagerman

5つ星のうち2の評価

I have written to you

I have written to you. Mechanic daid I had been in a crash!! Eh no@! So my warranty was nil and void. No way was i in a crash and i am very unhappy

2023年6月25日
John Clark Motor Group - Pentland Jaguar Stirling ロゴ

John Clark Motor Group - Pentland Jaguar Stirling からの回答

Good afternoon Mrs Warnock,

We are disappointed to hear that you did not have a more positive experience with us at Pentland Jaguar Stirling. Could you email me direct to pick this up and investigate?

sara.lagerman@john-clark.co.uk

5つ星のうち5の評価

Service Reception, Calum

Calum, at service reception very polite, mannered, calming, efficient and helpful.
No problem at all getting my F pace checked.
All excellent.

2023年6月23日
自発的なレビュー
John Clark Motor Group - Pentland Jaguar Stirling ロゴ

John Clark Motor Group - Pentland Jaguar Stirling からの回答

Good Afternoon Malcolm,

Many thanks for your review and feedback, which I will ensure is passed on to Calum and the team in Stirling.
We are delighted that your experience has been a positive one.

Kind Regards,
Stephen

5つ星のうち5の評価

Great service from the team at pentland…

Great service from the team at pentland Stirling service department

2023年6月13日
John Clark Motor Group - Pentland Jaguar Stirling ロゴ

John Clark Motor Group - Pentland Jaguar Stirling からの回答

Good Morning Derek,

Many thanks for your review and feedback, which I will ensure is passed on to the team at Pentland Stirling.
We are delighted that your experience has been a positive one.

Kind Regards,
Stephen

5つ星のうち1の評価

Disgraceful customer service

Hugely disappointed with what happened when taking my Discovery Sport for its first service. Firstly, I dropped the car off and was asked if “I really need a courtesy car” I wouldn’t have asked for one if I didn’t. Was then told the service would be completed within a couple of hours which was ideal! 10 minutes later I was taken to a filthy Defender which looked like had been borrowed off a local farmer and had 18 miles range on fuel to use for the day. The inside was sticky with two Mcdonalds wrappers in the arm rest compartment which had been glued down with spilled Irn Bru. 8 hours later I phoned the garage to enquire how my 2 hour service was getting on to find out the car was still being worked on. A short time later I was contacted to say my car was ready and after refuelling the courtesy “skip” I headed back to pick my car up. To be fair my car was ready when I arrived although the “valet” it had received left a lot to be desired. The roof still had the same bird mess on it that it had when I dropped it off and the inside had clearly been cleaned with something that left a streaky mess across the screens and piano key, possibly a baby wipe…needless to say my first job was to re-clean the inside of my car.
I paid £550 for this service which included screen wash it didn’t need as I had topped it up the day before. Needless to say I’m a very upset customer who is unlikely to return.

2023年5月16日
John Clark Motor Group - Pentland Jaguar Stirling ロゴ

John Clark Motor Group - Pentland Jaguar Stirling からの回答

Hi Lynne Wearing,

We can assure you that we do not find this type of service acceptable, and we are addressing the situation you have described. One of our team members will contact you asap.

Many thanks,

5つ星のうち1の評価

Extremely disappointed

JCM confirmed a date to carry out 2 repairs following a service and said they were also going to do a warranty repair. The did not communicate that they did not have the warranty repair parts so had to wait 5 week to fix. At least the warranty repair was done however they did not do 1 of the 2 repairs it was originally in for. During the 5 weeks I continually had to chase. Initially to get a replacement car (it was eventually sorted 4 days after my car went in), then get updates on progress with the repairs. Customer service is extremely disappointing and not anywhere near the level expected. It is a huge step back from the days of Morrison's Land Rover.

2023年4月12日
John Clark Motor Group - Pentland Jaguar Stirling ロゴ

John Clark Motor Group - Pentland Jaguar Stirling からの回答

Good afternoon Mr Murchison,

Our apologies for not keeping you up to date whilst the parts were on backorder from the manufacturer. We do have an improved customer communication plan for backorder parts to stop this from happening in the future. Please can you contact me directly to discuss any outstanding repair issues on your vehicle? My email is: sara.lagerman@john-clark.co.uk

Many thanks,

Sara

5つ星のうち5の評価

Pentland Stirling Buying Experience

Right from the outset from initial enquiry through to the handover Stuart Brown the sales consultant kept me in the loop as to build and delivery dates, on the day of acceptance the vehicle was ready for pick up at the time stated and Stuart spent an hour with me going through the controls and specs of the vehicle all in all an excellent experience.

2023年3月27日
John Clark Motor Group - Pentland Jaguar Stirling ロゴ

John Clark Motor Group - Pentland Jaguar Stirling からの回答

Good Morning Duncan,

Many thanks for your review and feedback, which I will ensure is passed on to Stuart and the team at Jaguar Stirling.
We are delighted that your experience has been a positive one.

Kind Regards,
Stephen

5つ星のうち1の評価

Utter rip off Land Rover have a known…

Utter rip off Land Rover have a known problem with their Euro 6 Diesel engine at belowv40 mph the engine does not burn off the fuel and falls into the oil and contamination occur which lessens the life of the oil. Your garage happily ripped me off saying I needed a 42,000 mile servive at a cost to me of over £500 when my car was at 34000 miles. I should have had a simple oil change due to the engine being defective and that should have under warranty. At no time when when they knew there was an engine defect did they say anything about that but decided to rip me off. YOUR GARAGE IS A DISGRACE REFUND MY MONEY !!!
.

2023年4月28日
John Clark Motor Group - Pentland Jaguar Stirling ロゴ

John Clark Motor Group - Pentland Jaguar Stirling からの回答

Good Morning Mr Wright,

Our Aftersales Manager has been trying to contact you again to invite you in for a meeting to discuss and resolve your concerns. Is there a day and time that suits you best?

Many thanks,
Sara Lagerman

5つ星のうち5の評価

Excellent work and great job y these…

Excellent work and great job y these guys. Definitely would recommend

2023年5月4日
John Clark Motor Group - Pentland Jaguar Stirling ロゴ

John Clark Motor Group - Pentland Jaguar Stirling からの回答

Good Morning Brian,

Many thanks for your review and feedback, which I will ensure is passed on to the team at Jaguar Stirling.
We are delighted that your experience has been a positive one.

Kind Regards,
Stephen

5つ星のうち5の評価

Good customer experience

2023年4月12日
John Clark Motor Group - Pentland Jaguar Stirling ロゴ

John Clark Motor Group - Pentland Jaguar Stirling からの回答

Good Morning Andrew,

Many thanks for your review and feedback, which I will ensure is passed on to the team at Jaguar Stirling.
We are delighted that your experience has been a positive one.

Kind Regards,
Stephen

5つ星のうち5の評価

Fantastic and great attention and…

Fantastic and great attention and service

2023年3月17日
John Clark Motor Group - Pentland Jaguar Stirling ロゴ

John Clark Motor Group - Pentland Jaguar Stirling からの回答

Good Morning Philip,

Many thanks for your review and feedback, which I will ensure is passed on to the team at Jaguar Stirling.
We are delighted that your experience has been a positive one.

Kind Regards,
Stephen

5つ星のうち3の評価

I have to phone find out rather them…

I have to phone find out rather them keep me informed the hold up for 4 days on the recall of my vehicle. They need to get their act together that poeple need information to make arrangements for the life.

2023年3月7日
John Clark Motor Group - Pentland Jaguar Stirling ロゴ

John Clark Motor Group - Pentland Jaguar Stirling からの回答

Hello Lawrence,

Thank you for your review which I will ensure to pass on to our team at Jaguar Stirling.

Kind regards,

Julie

5つ星のうち1の評価

No end of issues. Unhelpful response

We bought a Land Rover plug-in evoque hybrid 9 months ago from Pentland Stirling and within a couple of weeks started having issues with the EV not charging, the cable not releasing and the emergency release not working either. The car has been in the garage 6 times to date for countless computer updates and remedial work. Other issues we have been having include not going into EV mode despite there being a charge in the battery, a loss of power for no apparent reason and the charging still remains very sporadic - often with the error message ‘initialising’ when the EV cannot be charged. All in all, we are achieving an actual mileage figure of 38 mpg - instead of the ‘up to 141 mpg claimed on the official literature. Another miss-selling investigation in prospect?
Initially we tried to officially reject the vehicle but as the garage claimed all issues were sorted this claim was rejected. The onus was on us to prove that intermittent faults existed. We have since resorted to videoing said faults when they occur, and will continue to demand a refund or a suitable replacement. When you spend over £50,000 on a car you don’t expect the shoddy/non existent level of support that we have received to date. Having had a Jaguar Fpace before, we have been loyal JLR customers to date, but unless this matter is sorted fully and without further delay it will definitely be our last JLR vehicle.

2023年3月26日
自発的なレビュー
John Clark Motor Group - Pentland Jaguar Stirling ロゴ

John Clark Motor Group - Pentland Jaguar Stirling からの回答

Good morning Kieran,

Many thanks for your review and feedback which is disappointing to read.

I have therefore passed this to our team and Land Rover Stirling for review and comment.

I trust you find this in order meantime.

Mind regards,

Julie Jamieson
Director of Marketing & Communications

5つ星のうち2の評価

£12,000 spent in Sept 2022,

£12,000 spent in Sept 2022,
2000 miles later
Another £7,000 needed,

2023年3月27日
John Clark Motor Group - Pentland Jaguar Stirling ロゴ

John Clark Motor Group - Pentland Jaguar Stirling からの回答

Good Morning,

Thank you for taking the time to leave us a review. I am sorry to read that your experience was not a more positive one and will ensure to pass this to our management team directly.

Thank you again for your feedback and for affording us the opportunity to respond.

Kind regards,
Linsey

5つ星のうち5の評価
John Clark Motor Group - Pentland Jaguar Stirling ロゴ

John Clark Motor Group - Pentland Jaguar Stirling からの回答

Good Morning,

Many thanks for your review and feedback, which I will ensure is passed on to the team.
We are delighted that your experience has been a positive one.

Kind Regards,
Stephen

5つ星のうち5の評価

quick

quick, efficient service at a reasonable price

2023年3月9日
John Clark Motor Group - Pentland Jaguar Stirling ロゴ

John Clark Motor Group - Pentland Jaguar Stirling からの回答

Good Afternoon John,

Many thanks for your review and feedback, which I will ensure is passed on to the team.
We are delighted that your experience has been a positive one.

Kind Regards,
Stephen

5つ星のうち5の評価

Great service

Great customer service.

2023年3月10日
John Clark Motor Group - Pentland Jaguar Stirling ロゴ

John Clark Motor Group - Pentland Jaguar Stirling からの回答

Good Morning Vikas,

Many thanks for your review and feedback, which I will ensure is passed on to the team at Jaguar Stirling.
We are delighted that your experience has been a positive one.

Kind Regards,
Stephen

5つ星のうち4の評価

Car only in for 1 day and kept informed…

Car only in for 1 day and kept informed all day. Disappointed when booking I was not offered a collection service. My mothers VW was serviced they day before and she was offered the above.

2023年3月1日
John Clark Motor Group - Pentland Jaguar Stirling ロゴ

John Clark Motor Group - Pentland Jaguar Stirling からの回答

Good Morning Patricia,

Many thanks for your review and additional feedback, which I will ensure is passed on to the team at Jaguar Stirling.
We are delighted that your experience has been a positive one.

Kind Regards,
Stephen

5つ星のうち5の評価

Staff are amazing

Face to face, on the phone or by email, all the staff from reception to service personnel and drivers, everyone was polite and professional

2023年3月2日
John Clark Motor Group - Pentland Jaguar Stirling ロゴ

John Clark Motor Group - Pentland Jaguar Stirling からの回答

Good Morning Joyce,

Many thanks for your review and feedback, which I will ensure is passed on to the team at Jaguar Stirling.
We are delighted that your experience has been a positive one.

Kind Regards,
Stephen

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報