レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Commande en attente de remboursement du 4 décembre 2025 150 mails des coup de tel et aujourd’hui hui le 13 janvier 2026 toujours rien Je déconseille fortement ce magasin et je continue a envoye... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Kupiłem gitarę Sterling by Music Man CT50HSS,jestem bardzo zadowolony z wiosła,po interwencji lutniczej nadaje się do użytku,ale przy zakupie wiosła zawsze istnieje ryzyko że gitarka będzie potrzebowa... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Bardzo polecam! Są terminowi, tani, mili i mówią po polsku. Kupiłem rack (stojak) na trzy gitary i okazało się, że spokojnie zmieści więcej instrumentów. Spytałem czy mają dodatkowe uchwyty, ale produ... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Opinia dotyczy KYTARY.PL Na stronie internetowej obiecują ,,MAMY NAJLEPSZE CENY" a jeśli inny sklep ma lepszą cenę to można im podać taki link i Kytary rzekomo skoryguje swoją cenę ,aby była ,,Najle... もっと見る

企業情報

  1. 楽器店

当該企業による記述

Guitars, pianos, keyboards, percussion, audio, and more. Low prices, the largest inventory in the Czech Republic, delivery 2-5 business days, a 3-year warranty, long-distance payment instalments. Musical instruments.


連絡先

3.3

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3.5

832件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

レビュー依頼の記録がありません

この企業は顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.3

すべてのレビュー

(832)

過去12か月のレビュー数: 2件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

this seller didnt send my order.

this seller didnt send my order.. something about brexit had something to do with it.

2021年1月6日
Kytary ロゴ

Kytary からの回答

Hello C., we're sorry, but your order had to be cancelled due to global border closure and due to unresolved Brexit. We're sorry, but we're currently not able to sell products to the UK due to uforeseen reasons. We believe we will be able to sell products to the UK again and that you will be able to purchase the item you wanted. Tomas

5つ星のうち3の評価

i have all ready given a report so do…

i have all ready given a report so do not need to fill in another foorm . i was really pleased with my purchase not so impressed with DPD delivery

2021年1月5日
Kytary ロゴ

Kytary からの回答

Hello Michael, thank you very much for your review. We're sorry the delivery company let you down, we will investigate the situation and try to sort the issue out. Tomas

5つ星のうち1の評価

Disappointed

I ordered and paid for a guitar and was told they no longer deal with UK. Very disappointed

2021年1月4日
Kytary ロゴ

Kytary からの回答

Hello Steve, we're sorry, but your order had to be cancelled due to global border closure and due to unresolved Brexit. We're sorry, but we're currently not able to sell products to the UK due to uforeseen reasons. We believe we will be able to sell products to the UK again and that you will be able to purchase the item you wanted. Tomas

5つ星のうち2の評価

1st-When I ordered the needles they…

1st-When I ordered the needles they didn’t explain they you would need to confirm payment. I didn’t know this so I didn’t receive it Xmas for my husband.
2- when you call it keeps saying they are busy try back later. ??? Never got to speak to anyone.

2021年1月1日
Kytary ロゴ

Kytary からの回答

Hello Candy, we're sorry, but your order had to be cancelled due to global border closure and due to unresolved Brexit. We're sorry, but we're currently not able to sell products to the UK due to uforeseen reasons. We believe we will be able to sell products to the UK again and that you will be able to purchase the item you wanted. Tomas

5つ星のうち5の評価

Fantastic online service, great delivery

Fantastic online service, and being a mainland european supplier, Kytary were sure to include a UK power supply with my product.

2020年12月31日
Kytary ロゴ

Kytary からの回答

Hello Prez, thank you very much for your review. We're happy we could provide you with the product you wanted in a short time. Tomas

5つ星のうち4の評価

Slightly odd ordering system, but it all came good

I found the item I was after at a great price, and was generally very impressed by the range on offer.
Ordering worked a slightly odd way round - it was accepted by email before payment, which was then requested via an invoice. Then I got a slightly oddly worded despatch notification, but tracking info on the courier's site didn't show them as having accepted the item for a couple of days after that.
I decided not to panic, mainly because the originally expected delivery date still gave plenty of time for delivery before Christmas, and it all sorted itself out with the order turning up bang in the middle of the estimated dates.

2020年12月30日
Kytary ロゴ

Kytary からの回答

Hello Victoria, thank you very much for your review. We're sorry for the slight confusion. We're happy we could provide you with the product you wanted in a short time. Tomas

5つ星のうち5の評価

Very unfortunate to have my goods…

Very unfortunate to have my goods cancelled due To unforseen circumstances, but a very professional service money was refunded without any problems many thanks

2020年12月30日
Kytary ロゴ

Kytary からの回答

Hello Nicholas, thank you very much for your review. We're sorry the item you ordered could not be delivered to you. We hope we sill be able to ship to the UK soon again. We believe we will be able to provide you prodict you want in future. Tomas

5つ星のうち5の評価

Delivered in a timely manner

Delivered in a timely manner, great product at a great price.

2020年12月30日
Kytary ロゴ

Kytary からの回答

Hello Andy, thank you very much for your review. We're happy we could provide you with the product you wanted in a short time. Tomas

5つ星のうち4の評価

I would have given 5 stars but sadly…

I would have given 5 stars but sadly the port closures into and out of UK put pay to me actually getting my order.
All was explained very quickly though and it was completely out of their hands. I would happily shop again, just waiting to see what happens with Brexit etc.......

2020年12月30日
Kytary ロゴ

Kytary からの回答

Hello Sarah, thank you very much for your review. We're sorry the item you ordered could not be delivered to you. We hope we sill be able to ship to the UK soon again. We believe we will be able to provide you prodict you want in future. Tomas

5つ星のうち4の評価

Initially dubious but all was fine

I was really dubious about using this website. Especially as I placed the order but had to pay seperately on GoPay. I read some reviews & decided to go with it as I was paying on my credit card. Everything went smoothly, constant updates & it arrived in 3 days which I was shocked with Christmas & Covid. Well packaged. Would use again.
Only scored a 4 due to the strange paying process.

2020年12月28日
Kytary ロゴ

Kytary からの回答

Hello Lee, thank you very much for your review. We're happy we could provide you with the product you wanted in a short time. Tomas

5つ星のうち5の評価

Just brilliant. Thank you Kytary

So we bought a digital grand piano. At first I’ll admit I was sceptical about ordering from a retailer based outside the U.K. But some of the U.K. based sellers couldn’t guarantee Christmas delivery and the price at Kytary was really competitive. So we went for it. We are so delighted with how it went. Communication was great, delivery arrived about a week later and bang on when it was supposed to be. The delivery driver was also fantastic in helping us get it through the door as it was a massive box. I cannot overstate how pleased we are with the product as well. Wow, what a fantastic instrument. I wouldn’t hesitate to buy from Kytary in the future. Top marks 👍🏻

2020年12月25日
Kytary ロゴ

Kytary からの回答

Hello Phil, thank you very much for your review. We're happy we could provide you with the product you wanted in a short time. Tomas

5つ星のうち5の評価

Great experience

Quick, accurate and a very good price. Totally happy with the transaction.

2020年12月25日
Kytary ロゴ

Kytary からの回答

Hello Tom, thank you very much for your review. We're happy we could provide you with the product you wanted in a short time. Tomas

5つ星のうち5の評価

Brilliant service

Brilliant service. Good price. Goods delivered 4 days early. Thankyou.

2020年12月24日
Kytary ロゴ

Kytary からの回答

Hello Ed, thank you very much for your review. We're happy we could provide you with the product you wanted in a short time. Tomas

5つ星のうち1の評価

Terrible company to deal with

I bought a Martin SC13e from them. I waited 6 months for the item. It came with an action like a fairground guitar and notches on the fretboard.
They agreed to contribute £50.00 towards rectifying the problem.
It cost me £50.00 for the Luther and £50.00 in fuel.
Despite many emails I have yet to be paid.
CFMartin are a terrible company when it comes to customer service and Kytary aren't any better. I would think hard about dealing with either company.
Should have bought a Taylor instead.
My luthier did a fantastic job, unlike these clowns

2020年12月24日
5つ星のうち5の評価

Great products, good prices, great service

I had not heard of Kytary before but would recommend them and use again.
Great products, good prices and good customer service.

2020年12月24日
Kytary ロゴ

Kytary からの回答

Hello Julie, thank you very much for your review. We're happy we could provide you with the product you wanted in a short time. Tomas

5つ星のうち1の評価

Never again will I attempt to buy from…

Never again will I attempt to buy from this online company!
Cancelled my order 2 days before Xmas with no opportunity to seek an alternative.
Very poor customer service

2020年12月23日
Kytary ロゴ

Kytary からの回答

Hello Rod, we're sorry, but an explanation of the cancellation was sent to you in an e-mail. Your order was cancelled due to the COVID situation and complication with Brexit (we're based in the Czech republic). Our e-shop has been temporarily shut down, unfortunately, all orders from the UK which have not been dispatched were cancelled. Thank you for understanding. Tomas

5つ星のうち5の評価

Alj good

Weird payment method - but all good with fast delivery. Would definitely use again.

2020年12月23日
Kytary ロゴ

Kytary からの回答

Hi Marc, thank you very much for your review. We're happy we could provide you with the product you wanted in a short time. Tomas

5つ星のうち5の評価

Great price

Great price, product delivered damage free and in quick time

2020年12月23日
Kytary ロゴ

Kytary からの回答

Hello Mr. Jameson, thank you very much for your review. We're happy we could provide you with the product you wanted in a short time. Tomas

レビューの対象になっている企業の方へ

プロフィールを登録して、Trustpilot の無料ビジネス ツールにアクセスし、お客様とのつながりを広げてください。

無料アカウントを取得

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報