レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

Lightbulbs still not arrived aftyer 11 days - I am disabled and so cannot easilyn access B&Q down the road - woukd give zero stars if I couklds.

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Ordered 14 1500mm(5ft) LED Tubes. Good price , quick delivery. Prefer this type of LED Tube, which have fixed contacts - other makes allow the tube to be rotated when in situ, if your not careful... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

We had been struggling to obtain double ended filament tubes for our under cup'd kitchen lighting. Found them on Lightbulb World at an excellent price. Ordered on line and they arrived. No hassle and... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Great quality product, delivered quickly and very well packaged. I have not used Light Bulb World before but they did well and I'd use them again.

䌁業情報

  1. 電気機噚卞売業
  2. 電源䟛絊店
  3. 照明専門店

Light Bulb World に぀いお

圓該䌁業による蚘述

Welcome to the official Trustpilot profile for Light Bulb World

At Lightbulbworld.co.uk we are dedicated to providing superior products, outstanding service, and excellent value.

We have over 37 years of experience in supplying lighting products to both trade and end-user customers.

Understanding every aspect of our products, the UK electrical regulations, and crucially, the varied problems that different installations can present, gave us a great advantage when developing this site.

Lighting is at our core, and we are pleased to bring you the latest in lighting styles and cutting-edge LED technology, whether you are undertaking a whole house residential lighting project, office refurbishment, or perhaps just replacing individual key lighting such as downlights or garden lighting.

Contact our Customer service

Featured Categories

Interior Lighting Exterior Lighting LED Bulbs Lighting Controls Accessories Commercial Lighting

連絡先

3.9

ほが満足

TrustScore 5段階評䟡の4

413件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

ネガティブなレビュヌの 100に回答しおいたす

通垞1カ月以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

Lightbulbs still not arrived aftyer 11


Lightbulbs still not arrived aftyer 11 days - I am disabled and so cannot easilyn access B&Q down the road - woukd give zero stars if I couklds.

2026幎3月29日
Light Bulb World ロゎ

Light Bulb World からの回答

Hello Mark,

Many thanks for your review. The order was placed on a Sunday so the non-stock items were put on order with the manufacturer on the Monday. These had a 2-3 working day lead time from the manufacturer as stated on the website. They arrived to us 3 working days later on the Thursday and the order was shipped for you.

Unfortunately this co-insided with the 4-day May Bank Holiday weekend, which meant the delivery should have arrived on the following Tuesday via DPD. However, it would seem the shipment has been misplaced by the courier over the long weekend, so we have reshipped the order for you today. This should be with you tomorrow.

I am sorry for the inconvenience caused by the delay and would ask in future that you contact us directly to discuss missing shipments so that we can action issues for you directly.

Kind regards

5぀星のうち1の評䟡

We have had no notification on where


We have had no notification on where our order is. We ordered on monday and we are 8 days hence.7

2026幎3月30日
Light Bulb World ロゎ

Light Bulb World からの回答

Hello Scott,

Many thanks for your review. The item you have ordered is listed with a three working day lead time, and unfortunately, this has been impacted by the long Easter Bank Holiday weekend. I have chased the manufacturer this morning, and they are expecting the item to be with us tomorrow. We will ship your order as soon as it arrives with us. One of our team members should be contacting you today to relay this to you as well.

Kind Regards.

5぀星のうち1の評䟡

Never received order even though paid

2025幎12月17日
Light Bulb World ロゎ

Light Bulb World からの回答

Hello Lisa,

Many thanks for your review. We tried to get in touch with you about this order, but we have not had a response. There is a manufacturer's delay, and the item is expected in early January. We will ship your order as soon as it arrives from the manufacturer.

We are sorry for the inconvenience and that you have not picked up our messages.

5぀星のうち5の評䟡

I ordered a replacement


I ordered a replacement outside security light which had been discontinued a very courteous customer sales man rang me to apologise and to tell me what other replacements I could use so kind and considerate in this day and age of can’t be bothered
So 5 stars for attention to customer comes first
When my order arrived it was a perfect option
Very rare these days
5 Stars for that to
5 Stars for the gentleman that rang me
For taking a little time and care to give advice

2025幎12月16日
Light Bulb World ロゎ

Light Bulb World からの回答

Thank you Caroline - I'm so pleased we were able to help!

5぀星のうち5の評䟡

Replacement LED floodlight

Ordered this lamp online to replace the same that stopped working but got a phone call to say it had been discontinued so a newer and more expensive model was sent at no extra cost. Brilliant, thank you very much !

2025幎11月26日
Light Bulb World ロゎ

Light Bulb World からの回答

Our pleasure Tony!

5぀星のうち5の評䟡

Recommended company!

My initial product queries were answered promptly and helpfully. Purchased two bedside lights which were despatched the same day and arrived well-packed. Very pleased with the company's service and delivery. Thank you!

2025幎10月16日
Light Bulb World ロゎ

Light Bulb World からの回答

Thanks Bazza

5぀星のうち1の評䟡

Stock Management/Order fulfilment process

The item ordered was shown as 'in stock', at the time of ordering.
7 days later, following my inquiry into the reasons for non-delivery I was advised that they had no stock and could not fulfil my order. I await my refund.
Even 2 days after the identification of 'no stock' their web-site still indicated they had the product 'in stock'.

2025幎10月9日
Light Bulb World ロゎ

Light Bulb World からの回答

Hello Tony,

Many thanks for your review. Bell items do show as in stock on the website, but have a lead time as stated on the website. In this case, the item was delayed from Bell and we were unable to supply them within the published lead time. We are sorry that we were unable to complete this order for you.

5぀星のうち5の評䟡

Online stock levels

Unfortunately their online stock level did not reflect their actual stock level. Having said that they did provide the item I ordered within a few days, so top marks for that!

2024幎11月6日
Light Bulb World ロゎ

Light Bulb World からの回答

Thanks Rex!

5぀星のうち3の評䟡

The bulbs are still to arrive.

The bulbs are still to arrive. Had none for my new light fitting and so ended up going to Screwfix. Feel let down as they were really needed with the change in the clocks, but company has apologised for the delay, accepted cancellation of the order and agreed to issue a refund so that is to be commended.

2024幎10月28日
Light Bulb World ロゎ

Light Bulb World からの回答

Hello H G,

Many thanks for your review. We are very sorry that the manufacturer was unable to supply the bulbs you ordered to us in the the timeframe they had stated.

Kind Regards

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報