Littlefashion レビュー 

31
•
TrustScore 5段階評価の4

4.2

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

I had mix up with wrong order being sent out. Contacted them and my query was dealt with immediately. My order arrived several days later.Very happy with their clothes & how it was dealt with.Thank Yo... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Littlefashion give excellent customer service. They are prompt in replying to any query & are really understanding with every effort to PLEASE their customers. Their products are of 1st class quallit... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I bought a toy car for my child, I can honestly say that the product quality was quite good and beyond my expectation. Besides, the delivery was also quick and according to what they promised.

5つ星のうち1の評価

Update: I'm not sure how costumes that were never worn and returned in original packaging can be unsaleable. Worst Customer Service I ordered three items for Little Fashion, returned two as the... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. ベビー服店
  2. ・
  3. 子供向けのおもちゃ屋

当該企業による記述

Welcome to Little Fashion! Shop stylish, high-quality clothing and toys for your little ones. From newborn essentials to elegant partywear, all our products meet strict UK quality standards to ensure the best for your child. ✅ High-Quality Items: Premium apparel, accessories, and toys. ✅1–2 Day Express Shipping: Fast delivery right to your door. ✅24/7 Customer Support: We’re here to help you anytime. ✅Newborn Specialists: Everything from first outfits to developmental toys.


連絡先

4.2

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

31件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 80%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.2

すべてのレビュー

(31)

過去12か月のレビュー数: 30件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち2の評価

I ordered a dress for my granddaughter…

I ordered a dress for my granddaughter which was 44% off in the sale. It came yesterday and is cheap and nasty , all made from polyester. As it was ‘originally’ £26.99 - I expected it to be good quality. Lesson learned.

2026年4月18日
自発的なレビュー
Littlefashion ロゴ

Littlefashion からの回答

Dear Customer, thank you for your feedback. We are sorry to hear the dress didn’t meet your expectations. We strive for transparency, which is why the fabric composition (Cotton/Polyester mix) is clearly stated in the product description to help customers make informed choices. Quality is important to us, and if you are unhappy with the material, we offer an easy return process. Please reach out to our support team so we can assist you with a return or exchange.

5つ星のうち1の評価

Worst Customer Service

Update: I'm not sure how costumes that were never worn and returned in original packaging can be unsaleable.

Worst Customer Service
I ordered three items for Little Fashion, returned two as they were too big for my children.
I have had to chase for my refund and then even when they sent the refund they refunded the wrong item and not the two items that were returned.
I've never had to chase for a refund before let alone have the wrong item refunded.

2026年4月8日
自発的なレビュー
Littlefashion ロゴ

Littlefashion からの回答

Dear June,
Thank you for your feedback. We’re sorry to hear you were disappointed with the return process.
To clarify, the refund issued was a partial refund for the two returned costumes. Upon arrival at our warehouse, it was found that the items were not in their original packaging and had been damaged during transit due to insecure packing.
While our policy requires items to be in "as-new" condition for a full refund, we issued a £17.99 credit as a gesture of goodwill because we value your custom. We understand the confusion regarding the amount, but this was a partial reimbursement rather than an error in item selection.
We take pride in the quality of our clothing and toys, and these standards allow us to keep providing the best for our customers.
Best regards,
The Little Fashion Team

5つ星のうち5の評価

“Excellent customer service from start…

“Excellent customer service from start to finish. The staff were friendly, attentive, and genuinely helpful throughout my experience. Any questions I had were answered quickly and professionally, and they went above and beyond to make sure everything was just right. It’s rare to find this level of care and attention nowadays—highly recommended!”

2026年3月28日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

I bought a toy cars for a birthday…

I bought a toy cars for a birthday present. When the items arrived it seemed the item was not brand new as It's not even boxed so it's like giving a used toys for a gift. Not happy.

2025年12月12日
自発的なレビュー
Littlefashion ロゴ

Littlefashion からの回答

Dear Customer, thank you for your feedback. We would like to clarify that the toy you received is brand new and in mint condition. The item arrived without a box because the 'No Box' variant was selected at checkout. We offer this option to provide a lower price point for our customers. For those purchasing the item as a gift, we highly recommend selecting the 'With Box' variant to ensure the original packaging is included. We hope this clears up any confusion!

5つ星のうち2の評価

Chinese company, NOT UK!

My response to the reply...

It was marked as delivered because the evri driver said it was but it never arrived but I think that was an evri problem, not little fashion but it definitely came from china.

My original review

You would assume that this company is based in the UK with it's .co.uk website... You'd be wrong. China!!

I ordered a Spiderman outfit, expecting it be a few days max delivery. Nearly a week in and I still waiting. There is tracking and it's arrived in the UK but this is way too slow.

Not sure what the product will be like but I hope it's good and I don't have to try and get a different size.

The whole process could take weeks or months.

The website looks great but the site reviews are all dodgy. Same photo background with different names. Won't be ordering from them again!!!

2025年4月20日
自発的なレビュー
Littlefashion ロゴ

Littlefashion からの回答

Dear Customer, thank you for your feedback. We would like to clarify that we operate warehouses both in the UK and internationally to maintain a wide inventory. Our records confirm your item was delivered shortly after your review was posted. The delivery time reflected the Standard Shipping option (3–5 business days) selected at checkout, though we also offer Express Shipping (1–2 business days) for faster service. We prioritize customer satisfaction above all else..

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報