Mytrendyphone レビュー 

7,024
•
TrustScore 5段階評価の2

1.8

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Mijn advies, bestel hier niets! De zoveelste dropshipping site, het zijn wolven in schaapskleren. Binnen 14 dagen geld retour, maar minus verzendkosten naar Denemarken... dat staat nergens, maar dat... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち3の評価

Na contact met dit bedrijf mijn review bij deze aangepast, ze hebben hun deel zeer snel opgepakt en gezorgd voor juiste afhandeling van retour. Professionele opstelling en wel eerlijk. Helaas was het... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち3の評価

Ik kocht bij dit bedrijf een smart view wallet case voor een Samsung Galaxy A55. De levering liet al op zich wachten, maar na een aantal dagen ontving ik het artikel. Het bleek een teleurstelling. De... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Op de website staan levertijden tussen de 1 en 4 dagen, na email contact blijkt dat alles vanuit Denemarken wordt verstuurd met een minimale levertijd van 2 tot 5 dagen. Intussen zijn we een week v... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 携帯電話販売店

さまざまな外部ソースから提供された情報

MyTrendyPhone: verkoopt kwalitatieve GSM accessoires, iPods, foto toestellen en camera's tegen de laagste prijzen op de markt. Wij streven ernaar tevreden klanten te hebben door hen een prijsgarantie en een tevredenheidsgarantie te geven als ze in onze webwinkel kopen.


連絡先

1.8

期待以下

TrustScore 5段階評価の2

7024件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 28%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

1.8

すべてのレビュー

(7,024)

過去12か月のレビュー数: 57件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち3の評価

Niet slecht, maak kan beter.

Product, prijs en is goed.
Communicatie is niet altijd duidelijk.
Echter, het op tijd, en volgens belofte leveren is slecht.

2022年4月18日
Mytrendyphone ロゴ

Mytrendyphone からの回答

Geachte,

Accepteer onze oprechte excuses voor het ongemak dat we helaas hebben veroorzaakt.

Uw feedback heeft ons op deze ongelukkige kwestie gewezen.

We willen u laten weten dat we er duidelijk voor hebben gezorgd dat de levertijd zichtbaar is op de productpagina en dat we onze klanten op de hoogte houden van de wachttijd.

Ondanks al onze inspanningen kan het voorkomen dat de verzending vertraagd wordt en dat dit tot verdere ongemakken leidt.

In verband met de wachttijd zullen we de verzendkosten terugbetalen.

Bedankt voor uw begrip.

Beste wensen,

MyTrendyPhone

5つ星のうち5の評価

Stevige tabletdrager, voor mijn Samsung S7+

Tja, ik heb de tabletdrager besteld en betaald. Op 3 april kreeg ik een bericht dat het verzonden zou zijn. Nu op 12 april nog niets ontvangen. Nog enkele dagen wachten voor ik ga reageren.
Nu 13 april is het afgeleverd en het ziet er stevig dus goed uit.

2022年4月12日
5つ星のうち1の評価

2x afgeschreven van mijn rekening

2x afgeschreven van mijn rekening. Chat vraagt confirmation per email naar hen toe te sturen maar nog geen email gehad ter confirmation. Wel een automatische reactie dat er binnen een dag contact wordt opgenomen. Ik zit wel op het bestelde te wachten !

Edit:
Intussen email bevestiging van bestelling....nu nog 1x betaling teveel terug aub !!!

De chat wordt automatisch beeindigt met

thank you for the understanding
We remain at your disposal.
Have a lovely day!

Update 7 april: Nu blijkt ook nog de verzending niet 1 - 4 dagen te zijn (alleen bij extra betalen € 3,90) maar 1- 6 dagen.
PostNL claimt bij brievenbus verzending 1 a 2 dagen (zie hun website)

2022年4月5日
自発的なレビュー
Mytrendyphone ロゴ

Mytrendyphone からの回答

Geachte,

Bedankt voor je feedback.

Wij bieden onze oprechte excuses aan voor dit ongemak.

Onze klantenservice heeft al per e-mail contact met u opgenomen om dit probleem op te lossen.

We bieden nogmaals onze excuses aan en danken je bij voorbaat voor je medewerking.

Met vriendelijke groeten,
MyTrendyPhone

5つ星のうち1の評価

Do not order here, fake or faulty products

Ordered a battery, pretty sure i got a fake one. It started swelling after a week and my phone felt really hot. Do not order here please. I asked a refund but they wanted me to send the battery back via mail which i couldn't do because it's an explosion hazard. Never got my money back.

2022年3月26日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Traag, duur en slechte website

Het ging al mis bij de bestelling van de schermreparatie. Na betaling kwam ik terug op de website met een error dat de betaling niet gelukt was terwijl het geld wel afgeschreven was. Afschrift moeten versturen naar een Engelstalige helpdesk (de Nederlanders waren te druk...).
Ik probeerde ondertussen een account aan de te maken maar dat werkte niet en veel onderdelen van de website waren in het Scandinavisch.

Ik verstuurde mijn telefoon en zag dat deze ontvangen was, maar ontving geen bevestiging. Na mailverkeer werd de telefoon gevonden. Daarna kreeg ik een mail dat de batterij ook vervangen moest worden en dat daarvoor betaald moest worden. Ik ging schoorvoetend akkoord en vervolgens kreeg ik te horen dat de levering van de batterij nog 20 tot 25 dagen kon duren.

Toen heb ik de order geannuleerd. Ze hebben 15 euro onderzoekskosten gerekend.

Nadat ik de telefoon terug had, ben ik in Nijmegen naar een reparatiewinkel geweest die de telefoon voor minder dan hier binnen een dag(!) gerepareerd had zonder de batterij te hoeven vervangen.

Mensen, blijf weg bij deze winkel!

PS
Zelfs deze review plaatsen op hun website werkte niet.

-update .n.a.v. reactie

Een goed puntje. De reactie op deze review kan gelukkig wel in het Nederlands. (Ja, dat was sarcastisch bedoeld.)

2022年3月18日
自発的なレビュー
Mytrendyphone ロゴ

Mytrendyphone からの回答

Geachte,

Accepteer onze oprechte excuses voor het ongemak dat we helaas hebben veroorzaakt.

Helaas heeft u de schermreparatie besteld, maar had u ook de batterijreparatie nodig. Zoals we u hebben laten weten, was de batterij momenteel helaas niet beschikbaar.

We hebben de reparatie geannuleerd en uw apparaat geretourneerd zoals u heeft gevraagd. Omdat onze technici uw apparaat hebben gecontroleerd, moesten we u kosten in rekening brengen voor de diagnose.

Het spijt ons oprecht voor het ongemak.

Ondanks alles hopen wij dat u in de toekomst overweegt om gebruik te maken van onze service.

Bedankt voor uw begrip.

Beste wensen,

MyTrendyPhone

5つ星のうち1の評価

Ordered a faulty battery, did not got a refund after returning

Ordered a battery, the battery was faulty (Phone couldn't do a minute without a charge). I told them, the story, they said you first have to send it back then we can send maybe a new one. Without the battery however the phone wouldn't even start when charged, so I needed it for a while longer.

When I returned it, they said that I can't get my money back, only another product. But I want to make use of the warranty since the product they gave me was broken. They do not want to give money back.

2022年3月4日
自発的なレビュー
Mytrendyphone ロゴ

Mytrendyphone からの回答

Hello,
Thank you for your feedback.
Please accept our sincere apologies for the inconvenience we have caused.
The product was ordered in July last year. You have 14 days upon reception of the product to return it and get a refund or a new product. After those 14 days you unfortunately cannot get a refund anymore. You have contacted us in September last year and we have provided all the necessary return instructions. The product was returned in January this year.
As we have explained before it is too late for a refund. You can get a new battery, or some other product instead. One of the options you also have is to use this amount as a credit for a new order you will place on our web page in the future.
We are truly sorry once again.
Thank you for your understanding.
We remain at your disposal.
Kind regards,
My Trendy Phone

5つ星のうち1の評価

Kwaliteit hoesje laat ten wensen over

Ik mag het terugsturen ok en wie betaald die kosten.

Kwaliteit hoesje laat ten wensen over. Na 2 dagen kwam de zwarte verf al van mijn hoesje en zit niet echt vast. Laad op niet draadloos op met 3 soorten draadloze laders. Zelf originele samsung lader werkt draadloos niet.
236459 - Samsung Galaxy Z Fold3 5G Hybride Hoesje met Metalen Standaard -
Levering duurde een week maar daar kan ik nog mee leven.

2022年3月4日
自発的なレビュー
Mytrendyphone ロゴ

Mytrendyphone からの回答

Geachte,

Bedankt voor je feedback.

Wij bieden onze oprechte excuses aan voor dit ongemak.

Je bent welkom het artikel te retourneren.

Vul het volgende formulier in voordat je het product naar ons terugstuurt:

https://www.mytrendyphone.nl/shop/external/pages/nl/rma.asp

Schrijf het RMA-nummer op het pakket of de envelop die je naar ons opstuurt.

Wanneer we het artikel ontvangen en onze RMA-afdeling alles controleert, kunnen we verder gaan met je retourzending.

We bieden nogmaals onze excuses aan en danken je bij voorbaat voor je medewerking.

Met vriendelijke groeten,
MyTrendyPhone

5つ星のうち1の評価

Payment refused...

I ordered an iPad screen today and the payment was blocked ! Eventough I paid the amount of 149.90 euro's My money is lost and I probably will never receive my item... I hope that MyTrendyPhone will be a decent company and put the money back in my account !

2022年2月26日
自発的なレビュー
Mytrendyphone ロゴ

Mytrendyphone からの回答

Hello,
Thank you for your feedback.
Please accept our sincere apologies for this inconvenience.
Your payment has been registered in our system and your order has already been dispatched, so you can expect it soon.
Thank you for your patience and understanding.
Kind regards,
My Trendy Phone

5つ星のうち2の評価

Pas goed op

NIET DOEN
OPLICHTERS

Kreeg hier een reactie op dat de klantenservice contact met me zou hebben opgenomen!!

NIET DUS

Ik heb ze een mail gestuurd dat ik aangifte van oplichting heb gedaan. Heb ik ook gedaan.

Geen schriftelijke reactie gekregen, maar wel mijn geld terug gekregen.

Ik zal zo mijn aangifte weer intrekken.

1 ster er bij voor het terug storten

2022年2月23日
自発的なレビュー
Mytrendyphone ロゴ

Mytrendyphone からの回答

Geachte,

Bedankt voor je feedback.

Wij bieden onze oprechte excuses aan voor dit ongemak.

Onze klantenservice heeft al per e-mail contact met u opgenomen om dit probleem op te lossen.

We bieden nogmaals onze excuses aan en danken je bij voorbaat voor je medewerking.

Met vriendelijke groeten,
MyTrendyPhone

5つ星のうち1の評価

Betaald maar geen product en geen contact.

Betaald en geld afgerekend.
Vervolgens foutmelding dat er een fout was tijdens betaling. Geen E-mail ontvangen en telefonisch ook niet bereikbaar

2022年2月23日
自発的なレビュー
Mytrendyphone ロゴ

Mytrendyphone からの回答

Geachte,

Bedankt voor je feedback.

Wij bieden onze oprechte excuses aan voor dit ongemak.

Onze klantenservice heeft al per e-mail contact met u opgenomen om dit probleem op te lossen.

We bieden nogmaals onze excuses aan en danken je bij voorbaat voor je medewerking.

Met vriendelijke groeten,
MyTrendyPhone

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報